Jump to content

BMW ex politie merita cumparata?


ernorban
 Share

Recommended Posts

Salut!

M-am hotarat sa imi cumpar o motocicleta BMW R850Rt sau R1150RT din 2003-2004, cautand pe siturile din tara am gasit mai multe aduse din Italia si din Germania retrase (casate) de la politie.

Are cineva asa ceva sau are informatii despre aceste motociclete?

Exista vreo diferenta intre motocicletele de polite fata de cele "civile"?

Preturile la astfel de motoare sunt foarte atractive ajung chiar cu 20-30% mai mici fata de cele "civile"

Merita sa cumpar asa ceva sau sa ma orientez in alta directie?

Multumesc!

 

post-26504-0-25538700-1501673270_thumb.jpg

post-26504-0-81661500-1501673277_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In primul rand ce nu au loc pentru pasager. In al doilea rand iti dai seama ca sunt motociclete muncite. Totul depinde de starea in care se afla exemplarul cautat. Ca o parere personala, verdele ala e pur si simplu hidos :))

Edited by Nocturnus85
Link to comment
Share on other sites

te mai costa revopsirea si restaurarea locului spate. Daca iei in calcul si adaugarea unui topcase original deja s-a dus avantajul ala de 20 - 30 %. Mobrele nu au loc spate, au crash bar, au diverse gauri in carene pe unde au avut prins echipament special. In plus - in mod teoretic - au km multi dar servisare corespunzatoare.

Link to comment
Share on other sites

Merita , service la zi , rulate pe autostrazi .

Care au fost folosite in Germania probabil sunt mai intretinute fata de acele care sunt aduse din Italia. Sau ma insel?

Link to comment
Share on other sites

ai abilitati mecanice bune spre foarte bune?

 

eu am reconditionat o motocicleta de politie...

 

nu au multi km ... au FOARTE MULTI KM !!!

 

intretinute cat sa nu ramana in drum , si multe improvizatii in special la electrica .

 

iti garantez ca banii salvati pe una de militie se duc foarte repede in piese de schimb (second hand)

 

 

preturile de vanzare sunt bubuite (chiar si alea care ti se par mici) de toti minitehnicusii care le ingroapa in spatele casei .

 

 

binenteles forumistii stiu mai bine din auzite, de la un prieten sau au vazut ei una intr-o parcare, a si samsarii stiu bine.

Link to comment
Share on other sites

Mobra din 2004 de politie cu 95.000km, cea mai buna gluma pe ziua de azi. Daca faci un calcul simplu, la un minim de 100km pe zi, in fiecare zi timp de 8 luni pe an ajungi la peste 300.000km.

Mobrele astea se caseaza (din cate stiu eu) in momentul in care producatorul nu mai ofera suport pentru ele (piese, subansamble) altfel sunt calarite zi si noapte.

Link to comment
Share on other sites

Atentie ca pentru cele produse special pentru politie este omologare cu 1 loc, authority parca se cheamă. Te costa reomologarea pe 2 locuri destul. Am vrut si eu sa iau prin 2003 un GS650 de politie de la Bavaria cu 4K la bord si m-am lăsat păgubaș...

Link to comment
Share on other sites

Mobra din 2004 de politie cu 95.000km, cea mai buna gluma pe ziua de azi. Daca faci un calcul simplu, la un minim de 100km pe zi, in fiecare zi timp de 8 luni pe an ajungi la peste 300.000km.

Mobrele astea se caseaza (din cate stiu eu) in momentul in care producatorul nu mai ofera suport pentru ele (piese, subansamble) altfel sunt calarite zi si noapte.

Am gasit una de vanzare pe olx, inmatriculata la noi, proprietarul zice ca nu are mai mult de 65000Km, motorul e din 2003.

» Post actualizat in 02 Aug 2017 15:27

Atentie ca pentru cele produse special pentru politie este omologare cu 1 loc, authority parca se cheamă. Te costa reomologarea pe 2 locuri destul. Am vrut si eu sa iau prin 2003 un GS650 de politie de la Bavaria cu 4K la bord si m-am lăsat păgubaș...

La treaba asta m-am gandit si eu, calatoresc si cu sotia, asta ar fi o problema.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Ca si diferenta fata de modelul civil:

-Doua ventilatoare puse pe radiatorul de ulei care asigura o mult mai buna racire in oras, ambuteiaje etc.

-Alternator marit la 840W.

-Cutie cu sigurante suplimentare.

-Acumulator suplimentar.

-Sistemul de bare de protectie fata / spate, problema este ca pe spate acopera doar cofferele mici (City koffer).

-Borne externe de pornire, sa-i poti da curent usor prin cabluri.

 

Ca si minusuri:

-Cum se spunea mai sus, plastice gaurite si urme ramase de la instalatia si optionalele de pe ea (goarne, lumini, statii etc.)

-Instalatie electrica taiata si facuta la repezeala, cand s-au casat le-au scos echipamentele in graba, fara sa aiba grija sa le izoleze etc.

-Fiind folosite preponderent in oras, rezulta ambreiaj uzat.

-Uzura generala, parti revopsite.

 

In concluzie, asa cum te-au sfatuit toti - nu merita! Gasesti modele civile la 3-3.5-4000 euro.

Link to comment
Share on other sites

Bănuiesc că rulajul poate fi verificat la reprezentanta, daca acolo au fost intretinute. Dar e evident că sunt niște motociclete frecate la maxim.

Link to comment
Share on other sites

Bănuiesc că rulajul poate fi verificat la reprezentanta, daca acolo au fost intretinute. Dar e evident că sunt niște motociclete frecate la maxim.

Povesti!Nimeni nu-ti spune istoricul kilometrajelor anterioare la cerere!Doar statul sau reprezentantii firmelor de asigurari pot primi astfel de informatii!

Si asta greu ,cu mecanisme juridice puse in miscare!

Peste tot ti se va spune ca sunt reali!Samsarii stiu asta si de aia vantura treaba cu kilometrii care se pot verifica la reprezentanta!

La mine in cartier(Chitila) smenuiesc baietii la greu kilometrajele!Si nu au nici o greata sa mearga la reprezentanta!

Cu ceva ani in urma mergea treaba asta!Dar portita sa inchis!Reprezentantele nu mai vor bataie de cap !

La un moment dat se mai putea afla ceva de la RAR!Acum e pa!

Link to comment
Share on other sites

Povesti!Nimeni nu-ti spune istoricul kilometrajelor anterioare la cerere!Doar statul sau reprezentantii firmelor de asigurari pot primi astfel de informatii!

Si asta greu ,cu mecanisme juridice puse in miscare!

Peste tot ti se va spune ca sunt reali!Samsarii stiu asta si de aia vantura treaba cu kilometrii care se pot verifica la reprezentanta!

La mine in cartier(Chitila) smenuiesc baietii la greu kilometrajele!Si nu au nici o greata sa mearga la reprezentanta!

Cu ceva ani in urma mergea treaba asta!Dar portita sa inchis!Reprezentantele nu mai vor bataie de cap !

La un moment dat se mai putea afla ceva de la RAR!Acum e pa!

Pot sa ii spun unde este problema cel putin la Honda: nu exista o baza de date comuna unde sa apara kilometrajele (asa cum este la masini). In schimb le poti gasi la service-ul unde a fost intretinuta, evident daca stii care este acesta. Asta in Germania si Austria.

Am sunat la un service in Germania unde a fost motorul intretinut de la cumparare si pina la vanzare si am aflat toata istoria lui la telefon.

De accea este de recomandat o moto SH cu carnet service la zi.

Edited by Silver Arrow
Link to comment
Share on other sites

odată casate, li se taie/șterge o parte din seria de pe șasiu pentru a nu putea fi înmatriculate.

are un tip din popești leordeni una adusă din germania de el...și de la el știu asta.

Link to comment
Share on other sites

Tu insiști sa îți iei, respectiv sa găsești pe cineva sa iti cânte în struna și sa ii spună ca sunt cele mai bune afaceri.

Eu zic ca sunt niște pârnai (sunt foarte politicos). Pentru tine însă o sa îmi Adaptez discursul și o sa îți spun că sunt cele mai superbe și ca îți recomand maxim sa îți iei una. Doar nu degeaba le cumpăra samsarii ca sa vândă protecțiile de motor și cutii cu câteva sute de euro. Și restul motocicletei sa o dezmembreze.

 

Mai ceva ca topicul ala cu 8000 de km pe 125 de cm și obsesii de cal pentru miar (954 parca).

 

Motociclism.ro. Speechless.

Link to comment
Share on other sites

Am initiat topicul pt a cere parerea voastra, am banuit eu ca nu sunt chiar asa de intretinute pre cum sunt laudate de vanzator.

M-am lamurit si voi cauta modele folosite pt touring.

Am eu o zicala..."ieftin cumperi, ieftin merge"

Link to comment
Share on other sites

Singurul avantaj e ca se dau toti (care se uita in oglinzi) la o parte daca o lasi/vopsesti alb.

Mi-a "murit in brate" una asta toamna. Legata cu sarma si lipita cu scotch toata, motorul schimbat in Ro, sa nu cumva sa fie pe olx acum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...