Jump to content

BMW ex politie merita cumparata?


ernorban
 Share

Recommended Posts

Nu, cel puțin la masina, dupa vin pot să cer în calitate de proprietar istoricul la BMW. Sau plătesc 10$ pe net și vine ceva aproximativ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In calitate de proprietar este tardiv. Este plin Olx de 1100 și 1150 în jur de 3000 de euro. Pentru ce ar cumpara cineva asa ceva ma depășește. Ca și Fjr-urile de la jandarmeria franceza, Deauville-urile și Pan-urile de la englezi.

De unde mirajul asta pentru strainatate iarasi și asta peste nivelul meu. De parca în service-urile unde merg Bmw-urile politiei este plin numai de Sveni și Heinzi cu doctorate în mecanica. Nu de Hassani și Suleymani.

Ia în calcul electrica extra, bateria a2a, cutiile mai mici, șamd. Lucruri deja spuse pe prima pagina.

Sa nu mai vorbim de regimul de exploatare. În condițiile în care Bmw-urile, dpmdv, ies din zona de confort la peste 140 constant.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca bmw nu mai da - oficial - istoricul. Nu stiu daca schimba cu ceva daca esti proprietar. Ba da, schimba: ai dat deja banul si e tardiv daca afli noutati! :P Si e posibil sa le serviseze in regie proprie si nu la dealer, caz in care nu cred ca obtii de la gestapo vreun istoric :D

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis că tu ca aspirant mobrist ești proprietar. Vânzătorul este :) dar nu o sa se deranjează la motociclete de genul cu un dosar pentru vânzarea.

Recunosc că la rabla mea nu am cerut la reprezentanta, dar online am găsit un raport sumar. Dacă are cineva un vin de moto BMW o sa incerc, așa de curiozitate.

Link to comment
Share on other sites

Zicea cineva alternator 800 si ceva de wati interesant! dar cam cati amperi? iar cineva afirma ceva de motociclisti batrani sper sa tina minte! daca deja nu a uitat! de batranete desigur! a nu se cumpara asa bmw parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

E un nene prin Bucuresti cu un BMW d-asta dar mai vechi (cred ca e un K). L-am vazut si azi pe la Vacaresti. Din moment ce mergea pe ea si nu impingea la ea, inseamna ca benzineste si scanteieste.

 

E normal sa te astepti la 300000 de km. Poate mai mult. Asta nu inseamna ca are toata motocicleta 300000. Nu tine ambreiajul atata. Nici discurile de frana (mai ales la stilul de mers prin oras al politiei). Sunt multe piese care au fost schimbate in timp. Avand in vedere fostul proprietar (statul german) probabil ca au fost inlocuite cu piese originale. Asta e un plus.

 

Minusul cel mai mare pentru tine e ca are un singur loc (ai spus ca vrei sa te plimbi cu sotia). Instalatia electrica ciopartita e un alt minus.

 

Si eu sunt de parere ca ar trebui sa cauti altceva. Motocicletele astea sunt afacere daca le iei la pretul initial, fara comisionul samsarului de la noi care le-a ales doar pe alea calarite de politiste pensionare care erau si medici sau avocate, dupa caz.

Link to comment
Share on other sites

Tot ce se poate. BMW-urile nu m-au atras niciodata asa ca nu le-am studiat temeinic si nu le stiu plusurile si minusurile. Eu ziceam ca poate o d-asta care probabil a avut o durata de viata calculata si estimata din start, nu e o loterie atat de mare ca alea impecabile cu 30000 luate de la medici si avocati, pline de piese aftermarket.

Link to comment
Share on other sites

E un nene prin Bucuresti cu un BMW d-asta dar mai vechi (cred ca e un K). L-am vazut si azi pe la Vacaresti. Din moment ce mergea pe ea si nu impingea la ea, inseamna ca benzineste si scanteieste.

 

E normal sa te astepti la 300000 de km. Poate mai mult. Asta nu inseamna ca are toata motocicleta 300000. Nu tine ambreiajul atata. Nici discurile de frana (mai ales la stilul de mers prin oras al politiei). Sunt multe piese care au fost schimbate in timp. Avand in vedere fostul proprietar (statul german) probabil ca au fost inlocuite cu piese originale. Asta e un plus.

 

Minusul cel mai mare pentru tine e ca are un singur loc (ai spus ca vrei sa te plimbi cu sotia). Instalatia electrica ciopartita e un alt minus.

 

Si eu sunt de parere ca ar trebui sa cauti altceva. Motocicletele astea sunt afacere daca le iei la pretul initial, fara comisionul samsarului de la noi care le-a ales doar pe alea calarite de politiste pensionare care erau si medici sau avocate, dupa caz.

Sunt perfect de acord cu tine.

Link to comment
Share on other sites

La sermoto îți trimiti dușmanii. Motocicletele de politie, jandarmerie, paramedici, etc, este afacere sa le cumperi, personal și direct, atunci când sunt scoase la licitație. Licitațiile astea, în general, se anunță public, numai ca nu sunt prea multe ca număr.

In alta ordine de idei, 850-ul cred ca este slab ca ceapa, la același volum cu 1100-le. Eu unul nu l-aș lua în calcul deloc.

Link to comment
Share on other sites

Nici cum,se pare ca nu se intelege "subiectul" samsarilor de Cluj:Sermoto si Motomus!!!

 

Initiator topic,vezi-ti de treaba si cauta alta(e) mobre de cumparat!

Link to comment
Share on other sites

Nici cum,se pare ca nu se intelege "subiectul" samsarilor de Cluj:Sermoto si Motomus!!!

 

Initiator topic,vezi-ti de treaba si cauta alta(e) mobre de cumparat!

Cum crezi ca supraviețuiesc? Fraieri care sa cumpere fără sa caute review se găsesc pe toate drumurile...
Link to comment
Share on other sites

Corect!

Mama prostilor si a fraierilor e tot timpul bortoasa...:)

Link to comment
Share on other sites

Cu alea nu s-a mers la plimbare si sunt clar casate.

Deci nu e nicio afacere,vei incepe sa repari pe ea...

Link to comment
Share on other sites

nu ar fi mai bine sa cumperi doua si una sa o ai de piese?

pai ce, tu ai impresia ca se uzeaza alte piese , poti sa iei 10 tot nu scoti o motocicleta intreaga , ce dracu man, aveam pretentii

 

 

eu cred ca voi nu intelegeti termenul CASAT

 

ai nevoie de un CADRU CU ACTE + un MOTOR PT RK ... asa da , poti sa te gandesti la un gunoi din asta

Link to comment
Share on other sites

john 17 un alternator de 57a fix pix pentru un bmw.daca pui ceva consumatori incepe sa scada incarcarea. cateodata data fizica trebe citita si printre randuri sau prin experienta! ba cateodata mai ai si pierderi pe instalatie hai la revedere!

Link to comment
Share on other sites

Ai vreo problema cu mine? Ti-am dat peste nas pe vreun alt topic si vrei sa-mi platesti polita? Ma doare in k... cot, si de politele tale si de cati amperi are nevoie "nava amiral" bavareza, i-am raspuns colegului care intreba cati amperi are alternatorul de 800W! Gen "bine, bine, 800W, dar cati A?". Capisci? La tine poate alternatorul de 14V 800W are 53.247A sau, de ce nu, 3.14A, la mine P=UxI indiferent ca e la bmw, IJ sau la becul de lanterna. Probabil ca tehnologia germana curbeaza si legile fizicii, de aia or crapa senzori Hall, grupuri, furci si ce dracu se mai rupe pe la mobrele astea care costa cat o garsoniera si la care mai pune lumea accesorii de inca o data valoarea harbului. Sau poate injinerii germani au studiat fizica ta, aia dintre randuri(le de arpagic)!

Una din asta ex polizei a iernat la mine in curte sub zapada, am pipait-o surub cu surub si, cu mana pe cord spun, as lua-o doar degeaba - are 300kg si ceva piese de Al, abia ma asteapta centrul de reciclare a metalelor de langa casa! :crack: Dpmdv o mobra jafoneza e mai OK, mai simpla si mai fiabila, fara sa fie premium bavarian shit.

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

john 17 un alternator de 57a fix pix pentru un bmw.daca pui ceva consumatori incepe sa scada incarcarea. cateodata data fizica trebe citita si printre randuri sau prin experienta! ba cateodata mai ai si pierderi pe instalatie hai la revedere!

As fi curios sa ne prezinti si noua cateva exemple de ''pierderi pe instalatie''.

Nu as vrea sa te dezamagesc dar puterea unui alternator (este un alternator trifazic) la BMW R1200RT este de 600W pentru modelele pina in 2007 si de 720 W pentru urmatoarele.

Ti se pare putin 800W de ai spus ca este ''fix pix''?

Faza lunga: 4,5A, faza scurta 4,2 A , parca 57 A ar ajunge chiar si cu ''pierderile'' invocate de tine.

Iar fizica tocmai ca este o stiinta exacta si nu se citeste printre randuri ci chiar pe rand, cu maxima atentie.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta intre baterie si bord 0,5 v de ce? altrnatorul cand se incingea motorul aprindea becul rosu desfacut masurat in parametri de ce? nu ma luati cu fire in mufe sau mase nestranse etc.eu am rezolvat nu repede greu dar am facut-o.

Link to comment
Share on other sites

BMW R 850
Tourer
bmw r-850 green - 0
bmw r-850 green - 11/13

 

Advertisement

€ 1,700.-
128,348 km Used
11/2000
54 kW 73 hp Manual, Gasoline
Bochum, Dealer
Automobilcenter Weitmar GmbH
Send E-mail+49 (0)234 - 90402475
BMW R 850€ 1,700.- Automobilcenter Weitmar GmbH
Details Equipment Description Contact
Contact the dealer

Details
State
Type
Used
Next Inspection
08/2019
Inspection new
Yes
Properties
Offer Number
5158
Body Color
Green
Body
Tourer
Drive
Gearing Type
Manual
Gears
6
Displacement
848 cc
Environment

Fuel
Gasoline
Equipment
Safety & Security
ABS
Description

Ehemalige Polizeimotorräder,beide fahrbereit. Eine Motorrad mit Tüv,eins ohne.Können als Paket verkauft werden,oder auch einzeln. Daten des Motorrades mit Tüv wie oben beschrieben. Die zweite hat einen Tachostand von 123.426 km und eine Erstzulassung vom 07.02.2001 .Paketpreis 3000 ¤ , zweite BMW 1500 ¤ , Mängel: Simmering Gabel rechts und Bremsscheibe
vorn.

Gerne unterbreiten wir Ihnen für dieses Fahrzeug ein Finanzierungsangebot.
Inzahlungnahme möglich.
Eingabeirrtümer vorbehalten.
Automobilcenter Weitmar GmbH
Manfred BuhrElsa-Brändström-Str. 3144795 Bochum
T+49 (0)234 - 90402475
T+49 (0)234 - 41757610
T+49 (0)234 - 4175760
T+49 (0)234 - 41757613
F +49 (0)234 - 41757615
View all vehicles of this dealer

 

post-46472-0-12891100-1501949551_thumb.jpg

 


Link to comment
Share on other sites

0,5 V diferenta de tensiune se numeste cadere de tensiune, nu pierdere pe instalatie (asta o ai cand ai o teava sparta la instalatia de apa) si se datoreaza modului in care sunt legati consumatoriii pe acolo. Cauza uzuala o reprezinta conactele imperfecte (de ex. contacte oxidate sau care nu sunt strinsa cum trebuie). Regret dar mufele pot fi unele dintre cauze daca nu fac contact cum trebuie, respectiv au o rezistenta de contact prea mare, si cauzeaza caderea de tensiune masurata de tine.

Ca sa le gasesti iti trebuie o schema electrica, un aparat de masura si rabdare. Masori pe circuit in diverse puncte de la borna bateriei pina la bord (sau consumatorul vaducit de tensiune) si o sa vezi intre ce puncte apare caderea de tensiune si pe acolo cauti problema.

Ce bec rosu se aprindea cand se incingea motorul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...