Sari la conținut

Kit regulator (releu) tensiune Shindengen plus mufele adaptoare


Postări Recomandate

Am de vinzare peste 10 zile, kituri complete pt regulatoarele de tensiune. Relee tensiune Shindengen, FH020AA sau FH012DA, provenite de la motociclete BMW S1000RR 2010-2016, plus mufele Furukawa mama care se leaga la instalatia moto, noi. Releele au intre 2000 si 15 000mile de folosire.Pentru cine nu stie, sint releele cu mosfet-uri care se incalzesc mut mai putin decit vechile relee din gama SH... Un asemenea kit complet se poate adapta la orice moto japoneza, se renunta la mufele originale ale motocicletei si se leaga mufele noi.

Pret kit complet, 90 euro. Pt cei care vin cu motocicleta la mine, asigur adaptarea pt 60ron. Am comandat 5 kituri, in functie de comenzi, voi mai aduce sau nu.

0763 681602.

Releul se vinde si fara mufe, pret59euro.

 

Setul de mufe Furukawa:

 

http://www.ebay.com/itm/FURUKAWA-CONNECTORS-for-SHINDENGEN-FH020-FH012-FH011-FH010/380707363904?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649


» Post actualizat in 07 Aug 2017 09:08

Se poate instala si pe motocicletele japoneze care au al 6-lea fir de monitorizare, gen CBR954RR. Adica 3 fire de la stator, 2fire(sau 2 perechi de fire) care merg la baterie, plus 1 fir de monitorizare. Pur si simplu al 6-lea fir se ignora in instalatia motocicletei, daca se monteaza noul model de releu cu mosfet-uri.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bucuresti.


» Post actualizat in 08 Aug 2017 17:25

O foto.


» Post actualizat in 18 Aug 2017 13:10

Incepind de azi, releele si mufele sint in stoc pentru vinzare. 5 relee si 4 seturi de mufe. 59 euro/releu, 34 euro setul de mufe. Set complet 90 euro. 4 relee 200euro. Releele provin de la Ducati Panigale si BMWS1000RR (2 buc).


» Post actualizat in 18 Aug 2017 13:12

Poze reale.

post-1003-0-16034200-1502213076_thumb.jpg

post-1003-0-56456200-1503061873_thumb.jpg

post-1003-0-36873400-1503061927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Suportul este de la S1000RR, se poate folosi eventual pt a adapta prinderea intr-un loc mai ventilat.


» Post actualizat in 19 Aug 2017 19:47

Un set de mufe pleaca miine.


» Post actualizat in 06 Sep 2017 19:14

S-a vindut azi un kit. Motoreta a fost CBRF4I. Pornit motocicleta, lasata 6-7 minute cu motorul pornit, faruri aprinse. Temperatura carcasei releului nu a depasit 45grd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

"S-a vindut azi un kit. Motoreta a fost CBRF4I. Pornit motocicleta, lasata 6-7 minute cu motorul pornit, faruri aprinse. Temperatura carcasei releului nu a depasit 45grd. "

 

Eu am fost clientul. Ca si feedback pentru JAGI, pot sa spun ca se pune la dispozitia clientului (s-a oferit sa imi imprumute o baterie incarcata timp de 30min-1h ca sa aduc motorul la el), lucreaza ingrijit.

 

Poze: http://imgur.com/a/Qos3v

 

Recomand. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea amplasarii releului pe codita in apartine Batrinului Lup, foarte buna de altfel. Firele erau deja lungite, eu a trebuit doar sa mai lungesc putin firele de la alternator. Alte mufe in afara celor ce intra in releu, nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si eu releul astăzi la Bogdan.

Se vede ca omul stie ce face.

Recomand cu toata increderea.

Lucrează bine si este foarte amabil. Momentan babuta mea are o încercare perfecta, am sa revin in câteva zile cu un feedback pe larg.

post-54172-0-34541800-1506280674_thumb.jpg

Editat de andrei111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motocicleta ui Andrei s-a facut anterior o modificare la instalatia electrica de incarcare. Un alt electrician, priceput dealtfel, a tras firele direct de la baterie la releul de tensiune, a montat si o siguranta de 30A. Din baterie pleaca firul rosu de la plus si negru de la minus. Numai ca pe traseu, firele sint prelungite, dar practic rosul se continua cu un nou tronson de culoare neagra si negru continuat cu rosu. Am fost putin neatent si am pus la releu firul rosu la plus si negrul la minusul releului. Trebuia sa le montez invers. Siguranta de 30A intercalata de electrician s-a ars instant. Practic am alimentat releul invers. Cu ocazia asta am constatat ca releul nu se strica intr-un asemenea scenariu.

 

Pina azi am montat 3 relee cu terminatia AA, provenienta Ducati Panigale. Azi am montat unul cu terminatia CA, provine de la BMWS1000RR. Cel al lui Andrei se incalzeste si mai putin fata de cele montate la clientii anteriori, cele cu sufix-ul AA. Nu am gasit pe google date suplimentare despre FH020CA, ci doar ca echipeaza modelul S1000RR.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am spus, revin cu un feedback.

Am făcut cam 300 km de cand am schimbat releul.

Am măsurat azi încărcarea si am urmatoarele valori:

14.9 măsurat la ralantiu cu far oprit

14.8 măsurat la ralantiu cu far pornit

14.8 măsurat la 4000 de ture cu far pornit.

Cred ca valorile sunt bune.

In plus, când pornea ventilatorul in traficul bara la bara eram nevoit sa opresc farul ca sa nu crape ralantiul. Nu mai este cazul acum.

Eu ma declar mulțumit.

Multumesc Jagi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si poti sta la semafor linistit cu farul pornit si ventilatorul functionind, fara ca bateria sa se mai descarce. Smecheri inginerii de la BMW, au dat comanda speciala la Shindengen, modelul 20CA da tensiune mai mare la ralantiu, 14.9, comparativ cu 13.8 la modelul AA (lumini si ventilator pornite).

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Azi am platit 11 relee cu mosfet Shindengen provenite din dezmembrari, in aceleasi conditii ca primele 5 , acelasi vinzator din USA. Deci, in maxim 3 saptamini, posibil si mai putin de 2 saptamini sa le am aici in RO. 6, FH020 provin de la Ducati Panigale, 5, FH012DA sint "donate" de BMWS 1000RR. Am 5 kituri de conectoare, voi mai aduce daca va exista cerere.

Acum am pe stoc un singur releu, cu conectoare, FH020.


» Post actualizat in 04 Apr 2018 17:52

Azi a plecat la Tulcea un kit complet. Au mai ramas 10, care-s inca in container in NY.


» Post actualizat in 16 Apr 2018 16:42

Incepind de azi, 16 apr 2018 sint pe stoc 10 relee si 4 seturi de conectori. Colegul Adidas a cumparat deja un releu.


» Post actualizat in 17 Apr 2018 17:22

Poze.

post-1003-0-38165500-1523985732_thumb.jpg

post-1003-0-34435700-1523985746_thumb.jpg

post-1003-0-15052400-1523985756_thumb.jpg

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, aceste relee pe care le vind eu sint net superioare releului original cu care a venit GSXR-ul din fabrica pe care il poate inlocui.Eu acord garantie 1 an pt piese. Se stie ca releul de tensiune original crapa in draci, plus faptul ca trebuie schimbat si locul in care este montat, circa 10cm mai in lateralul motocicletei. Pot executa si aceasta operatie dar cu alt cost. Daca te uiti pe youtube, gasesti destule filmulete explicative. 90 euro costa kitul releu plus conectoare.


» Post actualizat in 18 Apr 2018 17:05

Multam fain!

Monteaza-l mai repede.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumpărat acum ceva vreme un regulator de tensiune tip MOSFET de la domnul Bogdan. Respectivul releu a fost adaptat pe o instalație de Honda Varadero XL1000v sd01. Totul funcționează in perfecta stare. Bogdan m.a convins că întreg kit.ul își merită banii și așa a și fost. Mufa etanșează firele astfel în niciun strop de lichid nu poate trece pe acolo și să determine neplăceri. In privinta temperaturii degajate de acest respectiv regulator pot spune că nu se încinge mai deloc fata de ce era montat pe instalația originala. Coletul a ajuns în timp util și în siguranță. Legarea firelor nu a fost deloc o operațiune dificila, însă recomand să apelați cu încredere la un electrician sau un prieten priceput. Încarcarea se realizează în parametrii și nu am mai intampinat probleme că la celelalte regulatoare.

post-97638-0-40706400-1524492005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am montat un releu pe un GSR600. Am remarcat ca Suzuki face economie de bani la instalatia electrica. Pur si simplu cablurile de la alternator la releu si de la releu la baterie se incing destul de mult. La Hondele din anii 90+ nu am intilnit problema asta. Mai exact, pe mufa releulu, ralanti, am 14.7V, la bornele bateriei am 13.95V cu consumul standart, fara ventilator pornit. Daca scot becul de faza scurta am 14.7V pe releu si 14.3V pe bornele bateriei. Daca erau 2 faruri , minere incalzite, tensiunea scadea pe baterie sub 13V.Concluzia e ca pt o functionare impecabila trebuie schimbate cele 3 fire de la alternator si cele 2 care duc de la releu la baterie. Fire cu continut de cupru ridicat, nu fire cu putin cupru.

 

Pe vremuri ma minunam de ce instalatiile electrice race costau o caruta de bani. Tocmai pt ca au conductoarele electrice cu rezistenta interna foarte mica.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este alternator trifazat, clasic. Am si schema. Apare un fir portocaliu care merge la 12 V prin contact,pt monitorizare, acela nu se conecteaza la releul meu deoarece aceasta nu necesita monitorizare. http://dogboi.info/img/vs-1400-wiring-diagram-this-is-a-colored-wiring-diagram-fo-of-suzuki-vz800-wiring-diagram.jpg

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...