Sari la conținut

Încălzire r6 2003


omide
 Share

Postări Recomandate

Am o problema cu a mea r6. E modelul 2003-2004( in carte e trecută 2005).

I-am schimbat motorul acum o luna și de atunci se încălzește groaznic.

La mers in oraș, îmi sta temperatura undeva la 98 de grade, la mers întins, in funcție de viteze, respectiv debitul de aer, îmi sta undeva la 84-85, ziua, iar seara, undeva la 80 de grade.

După ce am făcut plimbarea și vreau sa o parchez, începe sa se încălzească. O las câteva minute pornita, pana intra in acțiune ventilatorul( undeva la 101 grade) și creste pana la 103-104 grade și aștept pana scade și se oprește ventilatorul și chiar ai așa, se poate observa in vasul de expansiune cum clocoteste apa și in final tot îmi da apa afara.

I-am schimbat termostatul( deși era bun, inițial, pentru ca funcționa pe motorul crăpat) pentru ca nu îmi mai deschidea, cu alt termostat nou.

Proba am făcut-o pe inserat, când nu mai era cald rău, iar temperatura era mai scăzută și mi-a urcat doar pana la 98 de grade, nemaiclocotind in vas. Am considerat ca s-a rezolvat problema.

M-am înșelat. Am făcut un drum targoviste - București și iar mi se încălzea tare și îmi arunca apa afara. A trebuit sa completez cu apa, la fiecare oprire.

Are, sau avea antigel, am făcut toate schimburile noului motor.

Ce sa ii mai fac?

» Post actualizat in 09 Aug 2017 08:53

Scuze de greșeli, scriu de pe telefon, cu dicționarul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, ai desfacut busonul de la radiator si ai pus antigel pe acolo?

E posibil sa ai aer in instalatie si deaceea sa-ti fiarba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, cand ai pus lichid de racire ai desfacut busonul sa pui pe acolo?

Daca nu atunci desfaci busonul si umplii pe acolo, e posibil sa ai aer in instalatie si deeacea sa-ti fiarba.

Vezi cand desfaci busonul de la radiator sa nu fie cald motorul ca osa-ti sara apa clocotita pe tine.

In principiu cand schimbi lichidul pe acolo se pune nu pe la vas.

Mult succes si sper sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Completez in vasul de expansiune. Nu curge pe la bușonul de la radiator

completezi de pomana in vas , d'aia iti si da pe afara pt ca pui prea multa apa . se completeaza pe la busonul de pe radiator , se aeriseste se verifica functionarea si asta basta, 90% motocicleta nu are absolut nimic,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

torni pe la buson si strangi de furtune repetat o sa vezi imediat daca ies bule de aer , mai completezi, mai strangi tot asa pana nu mai ies bule

 

verifici nivelu in vasul de expansiune apoi dai o tura pana se incalzeste bine/intra ventilatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa desfaci busonul de la radiator sa completezi pe acolo, dupa ceea ce-mi spui tu, cum ca nu ai pus antigel pe la radiator mai mult ca sigur ai aer in partea de sus a radiatoruli, ceea ce se rezuma prin fierbere.

99,99% asta e rezolvarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La gatul nu e termostat, in moda uzual sunt doar 2 furtunase de diametru mici, unul pentru legătură la vasul de antigel și celalt pentru scurgere de suprapresiune. Dopul de radiator are o supapa (de fapt 2) care se deschide in funcție de presiune, nu de temperatura. Cred că ești un pic confuz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu a mea r6. E modelul 2003-2004( in carte e trecută 2005).

I-am schimbat motorul acum o luna și de atunci se încălzește groaznic.

La mers in oraș, îmi sta temperatura undeva la 98 de grade, la mers întins, in funcție de viteze, respectiv debitul de aer, îmi sta undeva la 84-85, ziua, iar seara, undeva la 80 de grade.

l

Mai, serios acu: Ce intelegi tu prin se incalzeste groaznic??Eu la R1 prin oras prajeam oua, din ce descrii tu, mi-e nu-mi zice nimic. Faptul ca-n oras ai sub 110 mie imi zice ca esti ok, orcie alte chestii par a fi ok, undei-i buba? Aveai 45 inainte?

 

PS: Ai vreun bec la bord aprins? Esti peste vreo limta?

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buba este ca arunca lichidul afara.

Ca si temperatura se pastreaza in limite normale,dar nu trebuie sa arunce lichidul afara si nici sa se auda ca fierbe.

Asta se intampla pentru ca sistemul nu se presurizeaza,din mai multe motive.

1.Busonul de la radiator defect sau zona de etansare pe radiator

2.Cele doua furtune de sub buson sunt montate gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Da, problema era legată de faptul ca îmi fierbea lichidul și mi-L dădea afara pe la vasul de expansiune.

Am rezolvat problema. Nu era de la furtune, le-am montat corect.

Bușonul radiatorului nu se mai închidea etanș și am refăcut și aerisirea. Am schimbat și antigelul și nu am mai întâlnit dificultăți

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patit rahat asemanator la FZ6. Simptome aproape similare (la mine nu a fiert). Imi disparea antigel din vasul de expansiune dupa ce se racea (adica dimineata la rece avea un nivel, a doua zi dimineata pe temperaturi asemanatoare era un nivel mult scazut de lichid in vas). Schimbatul busonului a rezolvat si la mine problema. Pana atunci l-am pus pe saracu Adi sa scoata oloiu sa nu fie alta duda mai grasa, sa verifice bujiile, evacuarea, compresie si alte nebunii ce aveam io in capu meu paranoic. Da na, ce sa-i faci, cand vezi temperatura clipocind la maxim si dispare antigel, parca nu-ti mai arde de mistouri.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...