Sari la conținut

ce cruisere mai gasim pe piata (noi)?


XorX
 Share

Postări Recomandate

Ma batea un gind sa-mi iau alta mobra, ceva putin mai mare parca asta de 750 nu mai e ce trebuie, dar stupoare.. nu se mai fabrica cruisere?!?!

Singurul model ramas pe piata ar fi Vulcanul de 900, in rest praf si pulbere. Pina si HD pe modelele de 2018 au niste aiureli de te ia cu friguri.

Deci, ce cruisere mai gasim si de ce nu mai fac constrctorii mobre clasice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mare, raspunsul e simplu: Euro 4.

 

S-ar putea sa mai gasesti cate 1-2 ratacite prin reprezentante care au deja ITP-ul facut inainte de de 1 ianuarie.

 

O sa dureze ceva pana ce producatorii o sa gaseasca solutii de V-twin care sa respecte norma Euro 4. - presupun ca de aici si "chestiile" alea scoase de HD. :D

 

PS Pana acum 1-2 luni, era un Intruder de 1800 la Motorteam dar se pare ca s-a dat. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.. explicatia e f plauzibila..

off-topic: lumea asta o ia razna.. am vazut la ducati modelul diavel diesel... mega curios am intrat sa vad ce draq le-a venit astora sa faca motoare diesel. Ei bine, surpriza maxima; diesel nu e de la motor ci de la faptul ca au pus sigla "Diesel" pe motor, adica a alora de fac blugi... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm treaba cu Euro 4; si eu aveam in vedere VN900 custom si XVS1300A, ambele disparute de pe piata din EU din cauza asta. Doar in US mai sunt la vanzare, cel putin momentan. Sper sa se rezolve problema pana anul urmator, altfel ma reorientez spre un 2016 SH ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am reorientat catre un XV1600 Wilstar de la Yamaha...

Este exact ce vreau... cuplu enorm si totul este din fier...

Cruiser cu plastice nichelate sau vopsite...parca nu da bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mare, raspunsul e simplu: Euro 4.

 

S-ar putea sa mai gasesti cate 1-2 ratacite prin reprezentante care au deja ITP-ul facut inainte de de 1 ianuarie.

 

O sa dureze ceva pana ce producatorii o sa gaseasca solutii de V-twin care sa respecte norma Euro 4. - presupun ca de aici si "chestiile" alea scoase de HD. :D

 

PS Pana acum 1-2 luni, era un Intruder de 1800 la Motorteam dar se pare ca s-a dat. :D

Ce rahat are cadru cu euro 4?

Harley a ucis Dyna si a facut softailu.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am reorientat catre un XV1600 Wilstar de la Yamaha...

Este exact ce vreau... cuplu enorm si totul este din fier...

Cruiser cu plastice nichelate sau vopsite...parca nu da bine...

 

pai nici Yamaha nu mai are nimic din categoria cruiser la vinzare. Probabil ca ai gasit ceva pe stoc. In plus ca o chestie personala, nu ma mai intorc la racire pe aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mare, raspunsul e simplu: Euro 4.

 

S-ar putea sa mai gasesti cate 1-2 ratacite prin reprezentante care au deja ITP-ul facut inainte de de 1 ianuarie.

 

O sa dureze ceva pana ce producatorii o sa gaseasca solutii de V-twin care sa respecte norma Euro 4. - presupun ca de aici si "chestiile" alea scoase de HD. :D

 

PS Pana acum 1-2 luni, era un Intruder de 1800 la Motorteam dar se pare ca s-a dat. :D

 

In mare, raspunsul e simplu: Euro 4.

 

S-ar putea sa mai gasesti cate 1-2 ratacite prin reprezentante care au deja ITP-ul facut inainte de de 1 ianuarie.*

 

O sa dureze ceva pana ce producatorii o sa gaseasca solutii de V-twin care sa respecte norma Euro 4. - presupun ca de aici si "chestiile" alea scoase de HD.

PS Pana acum 1-2 luni, era un Intruder de 1800 la Motorteam dar se pare ca s-a dat.

*RAR-ul... ITP nu se face la mobrele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta e problema . Ca de găsit s-ar mai găsi . Nu sunt euro 4 si nu se mai pot înmatricula !

 

Wait... WHAT?

 

Nu poti inmatricula cruisere acum? Ca nu sunt euro 4?

Asta e valabil si la mobre vechi? Cumparate din afara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wait... WHAT?

 

Nu poti inmatricula cruisere acum? Ca nu sunt euro 4?

Asta e valabil si la mobre vechi? Cumparate din afara?

Nu e vorba de mobre deja inmatriculate.

So mai discutat aici. E vorba ca de la 1 Ian 2017, nu se mai pot inmatricula mobre noi care nu au Euro 4 si nush ce cacaturi gen ABS bla bla.

Ce era pe stoc la 1 Ian, si era trecut de RAR era ok.

 

 

http://www.motorcyclenews.com/news/2016/january/mcn-plus---emissions-impossible-what-euro-4-really-means/

 

Si alte rahaturi. Deci daca e 2nd si a fost deja inmatriculata in EU e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de mobre deja inmatriculate.

So mai discutat aici. E vorba ca de la 1 Ian 2017, nu se mai pot inmatricula mobre noi care nu au Euro 4 si nush ce cacaturi gen ABS bla bla.

Ce era pe stoc la 1 Ian, si era trecut de RAR era ok.

 

 

http://www.motorcyclenews.com/news/2016/january/mcn-plus---emissions-impossible-what-euro-4-really-means/

 

Si alte rahaturi. Deci daca e 2nd si a fost deja inmatriculata in EU e ok.

 

Mersi de info...

 

Am gasit cateva articole legate de asta:

/index.php?/topic/745426-inmatriculare-euro-4/

http://pemotoare.ro/normele-euro-4-pentru-motociclete/

https://www.atvrom.ro/prevederi-europene-vigoare-ianuarie-2017-privinta-motocicletelor-atvurilor-a-2334

 

Acum inteleg de ce toti producatorii de cruisere au renuntat practic la modelele "clasice"...

 

Si tot acum inteleg de ce Yamaha a scos pe piata noul Star Venture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Mai bine un sh adevarat decit gunoaiele de acum, la fel ca si la masini, am citeva din anii 80-90 care mai ingroapa un rind de bidoane din astea moderne. Ca ex, Yamaha XVZ 1300 cu computer de bord, suspensie pneumatica reglabila, cruse control, radio-cas, intercom, etc., 5l/100 consum la 375 kg masa proprie, o mare realizare in lumea moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
La 04.09.2017 la 16:06, XorX a spus:

Ma batea un gind sa-mi iau alta mobra, ceva putin mai mare parca asta de 750 nu mai e ce trebuie, dar stupoare.. nu se mai fabrica cruisere?!?!

Singurul model ramas pe piata ar fi Vulcanul de 900, in rest praf si pulbere. Pina si HD pe modelele de 2018 au niste aiureli de te ia cu friguri.

Deci, ce cruisere mai gasim si de ce nu mai fac constrctorii mobre clasice?

Din fericire, mai sunt constructori seriosi care fabrica motociclete clasice. Vrei un cruiser adevarat? Indian Chief Vintage😃😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...