Sari la conținut

Kymco AK 550


do_it
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ angus_young eu am descris fapte recente, nu vreau sa intru in polemica asa doar ca tu spui "am vazut eu" sau altul spune "am auzit eu". Tot din acest motiv sunt multi prosti in trafic... ptr ca ei "au auzit"... s.a.m.d. Te rog sa observi unde am scris: "numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". "

​Paote nu ai citit atent dar Kymco este la origine HONDA si a fost ales sa faca anumite motoare ptr moto BMW (GS, C650S...). Oare asta nu inseamna ceva ?!?

Te rog sa observi ca eu am descris fapte si test drive cu cele doua modele concurente si am adus in atentia celor interesati avntaje si dezavantaje cu argumente (nu ca "asa am auzit eu" ) sustinute de cifre (cum ar fi Cp, Dotari, Kg...) si preturile actuale ale celor doua rivale... ca judecata ta este partinitoare imi pare rau. Uneori si asta arata nivelul tau (daca intelegi ce vreau sa spun). As avea totusi o intrebare sa iti pun: cind ai facut test comparativ cu modelele prezentate de mine ca sa aflam si noi opinia ta neinfluentata de toti bagatorii in seama de pe net care stiu totul despre orice...

Nu te supara angus_young dar nu mai posta aici daca nu esti informat ptr ca induci in eroare oamenii de buna credinta care chiar sunt interesati sa se informeze corect. Stii cum spui tu acum? desi cifrele (CP, dotari si pret) plus testele facute de mine spun ca AK 550 ABS sete in momentul de fata raport Pret / Calitate mai bun... tu nu si nu (desi habar nu ai de realiateta actuala) o tii tare cu ce era acum niste ani. Suntem in 2017, trezeste-te. Si uite asa nu ma pot abtine eu cind dau de cite un din asta.

Iti repet angus_young: Numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti".

Editat de do_it
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa nu mai comenteze nimeni , fa-ti un blog unde sa dai tu accept la postarile altora , aici suntem pe forum ... ghinion

Daca ai fost in Italia , Spania si Franta ai fi vazut ( nu ma indoiesc ca poate ai fost ) , Yamaha T Max este rege , la mica distanta de Honda Silverwing si Burgman

In Italia este o adevarata manie cu T Max-uri customizate , este un mod de viata , cam cum e la noi cu BMW-urile

Am mers si cu T Max si cu Silverwing si cu Burgman ...dar nu am mers cu Kymco dar nu cred ca am pierdut nimic si nu tind deloc spre ignoranta ca mod de viata

Zici de raport pret / calitate la Kymco, eu zic marketing , se pozitioneaza mai jos ca pret fiindca nu au de ales si m investesc masiv in "teste" si "review": platite , test drive-uri si tot tacamul ca sa isi creeze imagine de brand ... cam cum a procedat si KIA pe vremuri

Zici de motoare Honda pe Kymco , de motoare pentru BMW ...pai si FIAT face motoare pentru Jeeo . Chrysler , dar lumea tot Cayenne, Touareg sii X5 cumpara cu tot cu marketingul si discounturile uriase de la FIAT

 

Am inteles din prima ca esti mare fan si detinator Kymco dar cred ca esti prea entuziast si .... asta te duce la limita ratiunii , cu tot cu testele de la Yamaha , care miros a subiectivism ... sorry dar nu m-am putut abtine

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ angus_young Nu ca m-ar deranja comentariile constructive (am folosit cumva vre-un cuvint care nu il intelegi pe deplin ca in fata cifrelor si a faptelor prezentate se pare ca ai o problema) dar cind sunt facute asa ca "sa-ti arati nivelul" si esti chiar si impotriva cifrelor clare si a mai multor test drive atunci nu te supare dar sunt alergic la prosti. Nu e deloc subiectivism doar ca ignori argumentele mele intentionat sau... esti prost.

Nu te simti jignit... e doar o constatare a faptelor / postarilor tale.

Nici macar nu este vorba despre asta dar nu contest in Italia e un mod de viata Tmax dar asta nu il favorizeaza in discutia noastra prezenta. Si acele multe Tmax care zici tu ca le-ai vazut sunt generatii de pe vremea cind Kymco AK 550 nu exista. Get the point? Ti-am spus delicat in speranta ca te prinzi:

DACA TU NU STII NU INSEAMNA CA NU EXISTA !!! ai inteles ceva din asta? Deasemeni am venit cu cifre comparative, am facut test drive cu doua Tmax si trei AK 550 si mi-am exprimat opinia in urma experientei acumulate referitor la subiectul nostru si tu tot pe a ta o tii... sa stii ca chiar esti prost si mai si insisiti.

Am incercat din nou sa fiu delicat spunindu-ti: Numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". Degeaba am incercat inca mai vii si te si lauzi ca nu ai mers cu AK 550 dar in schimb iti dai cu parerea. Prostu nu e prost destul pina nu e si fudul...

Ma intreb daca intelegi ce vreau sa spun... citi ani ai? asa de curiozitate...

In rest e plin forumul de bagatori in seama. Trezeste-te este 2017!!! Drive Safe si feriti-va de prosti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las la o parte jignirile explicite , din postul anterior , posibil ca nu suporti o discutie ci doar un monolog

am observat ca review la tine , inseamna de fapt citez :

- saua este cam exagerat de lata ceea ce obliga la o pozitie prea cracanata ...cind stau pe loc cu scooterul ajung jos doar cu virful picioarelor

si

- Cele doua butoane ptr deschidere Tank si Sa amplasate in prelungirea locului de stat uneori te freci cu testiculele pe butoane.

- Si in final va invit sa asculta-ti sunetul scos de Yamaha Tmax si apoi cel scos de Kymco AK 550; Yamaha este o jucarie pe linga esapamentul lui Ak 550.

 

mai spui tu pe acolo ca T Max nu este echillibrata 50/50 cum e Kymco , aici nu pot sa imi ascund un zambet din spatele ecranului , pai nu uita ca de fapt T Max e recunoscut pentru ciclistica exceptionala , si nu am auzit sa fuga fata chiar si cu pasager eu zic ca sigur ti s-a parut, ia mai gandeste-te un pic !

 

Si poate te mai gandesti si la cum te exprimi pe net , sa stii ca nu e nevoie sa bolduiesti ca sa inteleg ca incerci un mic exercitiu de autoritate ! Ce nu stii este ca cei care scriu ingrosat de fapt "striga" , se "rastesc" la interlocutor incercand astfel sa isi impuna ideile.!

Si da , recunosc , am 24 ani si carnet moto de 26 de zile .... ! CE sa feci , nu am experienta ta ,si nu sint nici tester de scutere .... sunt varza !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa lasam profesionistii sa ne arate pe youtube in teste exact care e mai bun,probabil la capitolul confort sa fie mai bun kymco dar la capitolul sportivitate clar t-max,tu alegel pe cel care iti place mai mult,pentru mine e dezamagitor ca tu la 1.80m stai aproape pe varfuri...eu la 1.67m ce fac ? Imi iau "tocuri"

?sunt convins ca sunt multi pasionati de t-max in italia dar sunt si mai multi italieni care pun pret pe confort si practicabilitate,stiu ca era un model de kymco de 300 parca sau 500 care iesise cel mai votat/folosit in italia acum ceva ani,ca o fi fost din cauza pretului nu este exclus,eu unul nu as da 12-13 mii pe un maxi-scuter,tu decizi ce faci cu banii tai,testeaza si varianta DX poate iti va placea,arunca un ochi si la burgman 400/650,bmw c650 gt/sport,x-max 400 poate vei gasi ceva ce iti va placea,iar caii putere si kgle nu inseamna totul la un maxi-scuter,conteaza si ciclistica,centrul de greutate,aerodinamica,franele,modul in care livreaza puterea,aici vorbim strict despre performante,cauti confort? Uita t-max,uitate la un burgman 650 sau bmw c650gt ,ride safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ajungi jos cu picioarele la 1.8 metri (apropos la 90 de kile esti cam pufos, poate daca mai slabesti se mai subtiaza si copanu si nu mai stai asa cracanat), ai verificat preloadul pe suspensia spate? Le lasi mai moi si sigur scade si garda la sol cat sa stai mai bine.

Iar cat priveste 2000 de euro in plus, pe Yamaha, daca nu te ingropi cu el o sa-I vezi inapoi la revanzarea unui Tmax, kymco se va devaloriza mult mai grav. Yamaha are si support in aftermarket mai bun, gasesti accesorii variate, piese etc.

Repartitia maselor 50/50 nu mis e pare vreun super avantaj.

La banii aia nu as ierta lipsa de TC la kymco, piaggio are si la 250 asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. @ einstein1984 sa stii ca ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca "sunt pufos"; eu ma consider chiar gras; (nu pui si tu o Foto cu tine te rog...) dar imi permit sa iti aduc in atentie un mic amnunt care probabil ti-a scapat: tot la 180m si 90 kg (adica cu acelasi corp) m-am urcat si pe Tmax si pe AK 550 si acolo am atins cu picioarele aproape plat (cu toata talpa). Nu eram nici mai inalt si nici mai slab. Oare ti-a scapat acest amanunt?!?

Referitor la Traction Control aici ai dreptate, este nu minus important ptr. AK 550 si un mare avantaj ptr. Tmax. In ceea ce priveste suportul after market am specificat in postarea #13 (dar se pare ca nu ai citit sau nu vrei sa citesti de aceea dau copy/paste): "reteaua de dealeri Kymco este mult mai bine raspindita fata de Yamaha (am trei Kymco dealeri in oras si doar unul singur Yamaha)". Deci cred ca am lamurit-o si pe asta. Daca spui ca o repartitie ideala de 50/50 nu conteaza ("Repartitia maselor 50/50 nu mis e pare vreun super avantaj") atunci eu nu mai am nimic de spus ptr tine. RobertMihai sa stii ca am testat modelul de virf, adica Tmax DX. Diferentele tehnice intre modele este: mansoane incalzite, parbriz reglabil (electric) si incalzire in sa, tempomat. Kymco nu are Tempomat, incalzire in sa dar la 9.800 ai parbriz reglabil si mansoane incalzite (in 3 trepte). Sa sti ca Tmax este asa cum am spus: modelul nou are saua si tunelul central f mult latite si din acest motiv nu se ajunge (la 180m inaltime) decit cu jumatate de talpa pe pamant. Am stat pe amindoua si te rog sa crezi ce iti spun. Eu am probat. Nu mai vb de cum sta pasagerul. Mihai imi place ca ai facut observatie importanta: "la un maxi-scuter,conteaza si ciclistica, centrul de greutate, aerodinamica, franele, modul in care livreaza puterea". Pai asta am tot spus eu din concluziile testelor facute: ptr. AK 550 centrul de greutate f jos excelent balansata, ciclistica copiata dupa Tmax cu o majora imbunatatire a repartitiei maselor de 50/50, frinele care sunt top adica BREMBO cu 4 pistoane (ceea ce la Tmax nu gasesti). amindoua au furca inversata ca la moto de viteza. Este adevarat Tmax are TC si are un avantaj.

Date tehnice am scris mai sus dar pun din nou: Yamaha T-Max 46 cp si 213 kg = rezulta 4.6 kg/Cp iar ptr. Kymco AK 550 ABS 53,6 cp si 226 kg rezulta 4 kg/Cp.

Nu mai spun ca si torq este mai mare la AK 550 (in primul rind datorita ccm. mai mari)... Amindoua ​mobrele au dual mode power deci este ok. Am testat si BMW C650S dar mi s-a parut f greu (60 cp, si 249 kg = rezulta 4,1 kg/Cp). Ar fi interesant noul Burgmann 400 ABS dar nu este de gasit la test.

Este adevarat ca 9.800 € sunt bani multi daramite 13.195 €. Inca string bani si joc la Loto...

Ca sa inchei ptr azi revin si mentionez inca o data sunetul: Sunetul lui Tmax 530 este o jucarie pe linga esapamentul lui Ak 550. Numai daca le-ai auzit pe amindoua poti sa compari. Si DA Tmax este o referinta in maxiscootere dar de anul asta exista un nou jucator in ring si regulile s-au schimbat. Din nefericire multi care nu stiu si nu au testat (cum este einstein1984 ) comenteaza si se dau experti... si uite asa informeaza prost alti useri... noroc ca nu toata lumea e la fel. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man eu unul nu am mers pe multe maxi-scutere,in fine despre t-max stiu din reviste,din auzite si de pe youtube,daca as vrea sa cumpar unul,acum cel putin dupa ce am citit parerile lu do_it,m-as duce personal sa testez si acest kymco,poate imi place,nah....sunt convins ca exista mai multe motive pentru care t-maxul e rege de ani de zile(marketing,reclama.calitate,performante,etc..)pretul e mult mai atractiv decat celelalte scutere,depinde ce vrei de la el acum si zic eu si in functie de asta iti si alegi,dar omul a vrut sa deschida putin ochii lumii,sa scoata putin din umbra acest kymco,personal imi place cum arata,si desi pana in prezent marca kymco nu imi inspira fiabilitate,calitate comparativ cu o japoneza, asta este din cauza ca nu am testat sau avut unul,dar dat fiind faptul ca tu ai testat si ai putut sa vezi anumite diferente zic eu ar conta mult pentru eventualii viitori maxi-scuteristi,si chiar si pentru mine daca vreau sa trec la maxi-scuter pe viitor,poate la raport pret/calitate/performante/confort o sa bata t-maxul,si totusi nu o sa aibe parte de aceeasi reclama ca T-max,important e ca omul e realizat ca se simte mult mai bine pe acest scuter,ii place mai mult,si ofera lucruri asemanatoare la un pret mult mai mic,si face bine ca se gandeste si la confortul pasagerului la achizitionarea unui nou armasar,chestia cu copie fidela dupa t-max mi-am dat si eu seama cand am vazut pozele pe net acu ceva luni,de ce nu ar avea succes?cu o toba sport se rezolva problema sunetului la t-max :),personal mi-as cumpara unul doar daca as sta foarte bine financiar si daca as sta la curte,sa am garaj,nu ma incanta gandul sa dau 13 k pe un scuter si sa il tin in fata blocului.

 

Nu ii iau apararea dar a spus lucruri care au sens,nu ma intereseaza conflictul lui cu cei de mai sus,nu or sa se imbogateasca cei de la kymco daca le impartaseste cateva pareri pe motorism despre ak si nici yamaha nu o sa saraceasca ca e mai slab pe hartie decat concurenta,bmw cu c650 sport cu cei 60 cp ai lui tot nu a batut t-maxul si totusi creste in vanzari comparativ cu cel mai mare maxiscuter,aprilia srv 850,care nu a avut succesul asteptat....


» Post actualizat in 06 Oct 2017 15:09



» Post actualizat in 06 Oct 2017 15:12


https://www.youtube.com/watch?v=Ll4IV-UC-rU

fac si eu oleaca de reclama,nici nu stiam ca are tehnologie cross-plane

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil din cauza ca mergi cu el si pe ploaie mult,sau se presupune ca faci asta daca iti iei scuter,si poate ajuta si pe pietris,nisip,mergi aproape peste tot cu un scuter zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Pai asta am tot spus eu din concluziile testelor facute: ptr. AK 550 centrul de greutate f jos excelent balansata, ciclistica copiata dupa Tmax cu o majora imbunatatire a repartitiei maselor de 50/50,

 

pai daca ciclistica e copiata dupa T Max , motorul sigur nu au cum sa il copieze ca nah e Yamaha ...atunci ce mai ramane din Kymco , franele Brembo ?! Stiu astia de la Kymco ceva , trebui sa stii sa opresti un Kymco s-ar putea sa ai nevoie sa faci asta ....LOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe un Kymco de 125 cc inchiriat in Grecia (2530 km - deci relativ nou)- nu sunt deloc fiabile,
Motorul se supraincalzea si dadea rateuri la pornire;
Cursa la acceleratie dupa 200 km ~ avea un punct mort ;
Franele - discul fata dadea semne de ovalizare (se auzea bataie) - manetele moi la ambele roti

Mers pe Honda Sh 125 si modelul de 300 cu ABS : Diferenta mare;

Mai era cineva pe forum care aprea aceasta marca. Eu nu zic ca nu este o marca buna sau rea;
Daca am ocazia sa cumpar un maxi-scooter nu as alege Kymco -(nu vreau sa deranjez sau sa supar pe cineva)


» Post actualizat in 06 Oct 2017 17:58

Sa inteleg ca diferenta de 2000 de Eu care o dai pe T-max nu se justifica ?

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vorbesti? Am citit topicul de n ori si am ajuns la concluzia ca initiatorul e gramada! Pe toti care sunt contra cazanului ii face in fel si chip! Lauda un gunoi de zici ca e home made! Am prieteni cu maxi scutere, scule...nu gioarse (t max, burgman,honda), am prieteni mecanici si moto si de care vrei....kymko e rahat!

Vezi doamne a facut asta un test si gata, a ajuns o firma belita sau ce plm e...sa fure suprematia yamaha peste noapte. Ca si cand maine, poimaine ar face sclavii un motor de 1000cc si s ar concura cu r1,zx10r,cbr,etc...si un idiot s ar gasi sa le compare, ca cifre, ca litere, ca deh....kimko 1000 petarda! Daca primesc quote e si mai gramada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai BMWs1000RR cum poti sa tragi concluzii daca nu compari, (asa cum spui tu) "cifrele si literele" si mai ales daca nu faci testedrive cu modelele pe care vrei sa le compari. Eu cred ca as fi intradevar cum spui tu, un idiot, daca as trage concluzii fara sa testez.

Te rog sa nu te superi pe mine dar am alt punct de vedere bazat pe fapte si teste. Tu (si alti useri) vorbiti ptr ca nu stiti si nu a-ti testat. Este specific omului prost (no offence) sa vorbeasca fara sa stie/probeze.

Orice marca de moto/masina, atunci cind proiecteaza un produs se uita la cifre si literele concurentei (vezi ca am ajuns iar la cifre si litere). Nu poti sa te pisi impotriva vintului (cifrelor si a testelor), ptr. ca daca esti impotriva vintului te vei uda. Poate nu ia suprematia lui Tmax peste noapte dar cine se uita la detalii, la cifre si apoi mai si face un test cu amindoua... iti spun eu ca vede altfel situatia. Sunt acuzat ca tin cu Kymco (am venit cu cifre si teste nu cu povesti de la altii care au auzit la rindul lor de la altii ca tine sau...) mie mi se pare ca altii tin cu Tmax ptr ca afirmatiile lor nu se bazeaza pe probe pina si cifrele sunt impotriva lor dar dehhhh e greu sa fi cinstit in judecata produselor. Repet ptr cine este corect si impartial: Tmax a fost declarat super misto atunci cind AK 550 nu era pe piata. Astazi are de fapt un concurent serios la un pret imbatabil bineinteles cu minusuri si plusuri dar este o alternativa (ar trebui sa recunoaste-ti). Si ce e rau daca un client apre posibilitatea sa aleaga?!?. Kymco face si produse proaste fara indoiala dar cine oare este perfect? @ angus_young reproseaza ca spun: "ciclistica copiata dupa Tmax cu o majora imbunatatire a repartitiei maselor de 50/50," dar in comentul lui nu spune pina la sfirsit adevarul... adica nu citeste si ca repartitia maselor la AK este de 50/50 deasemeni ride de faptul ca are frine de top BREMBO... adica daca le-ar fi avut Tmax se pune, atunci cind le are AK 550 nu se pune. E greu sa vb cu oameni cu prejudecati.

Am mai spus ca sunetul scos de Tmax este slabut pe linga ce au reusit sa obtina AK 550. Intrebare: Citi dintre voi le-au auzit pe amandoua ca sa se pronunte?!? Vi se pare logica intrebarea mea sau sunt un idiot cum spune BMWs1000RR. Va las pe voi sa cintariti...

Editat de do_it
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce scrii romane cand e clar ca esti hotarat 100% pe AK550 , ca sa nu zic ca esti fanboy . Il iei , te bucuri de el , asfalt uscat , la cat mai multi km si gata ! Chiar ai nevoie de aprobare publica pentru asta ?

Renunta la scrisul bolduit , asta chiar te face sa pari idiot .

Editat de JUST4TNT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Daca la fiecare Kymco dai si un AK47, cred ca se va vinde bine :-). Eu acum sunt stresat de faptul ca nu ma pot convinge sa

schimb scuterul pe un CB500X, dar nici sa ma conving sa renunt. Imi face cu ochiul, dar nu stiu ce sa ma astept in bine la

motor fata de scuter. Adica o fi mai bun, dar fiind un motor de doar 500cc, nu stiu daca are un demaraj sau o viteza

"normala" de mers mai mare decat scuterul meu ca spatiu stiu ca nu are fara cutii. Dar cei care ati trecut de la maxi la moto,

sau care aveti si maxi si moto (<600cc), cu ce ati merge la drumuri prin oras si prin afara (3-400km) ? Cu ce mergeti mai cu

placere, care e mai practic, va deranjeaza la moto lipsa spatiului de depozitare ? Eu am vazut colegi moto care se chinuie la fiecare

oprire cu casca in mana, geaca dupa ei si chiar ii mai "gazduiesc" pe unii in portbagaj la mine.

 

Daca puteti sa imi dati vre-un sfat DA sau NU schimb pe moto ....


» Post actualizat in 10 Nov 2017 13:02

Iar întreb. De ce tc la un scuter de 250?
Încă puțin și e nevoie și la mopede de tc
Poate îmi explica
R colegul ainștain

Apropo de TC la scooter. Al meu are si au fost cateva situatii cand mi-a folosit.

De obicei la plecarea de pe marginea drumului (asfaltului), unde e nisip am simtit ca a intrat TC. De obicei de acolo plec cat mai perpendicular pe drum, ca sa

nu stau mult pe nisip => motor inclinat, accelerat si aluneca = TC+

Alta situatie este cand urci o panta si aluneca pietrisul sau praful = TC+ , in schimb aici e putin nasol pentru ca ai senzatia ca nu iese, ci sta pe loc, dar iese.

 

Nu degeaba l-au pus acolo. Il ai, sti de el, te mai ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut severoprisan, nu l-am luat... inca analizez ce si cum. Deocamdata abia m-am intors din Milano de la EICMA (merg anual) si incerc sa string bani...

La inceputul discutiei am spus ca mi-ar placea sa iau Kymco AK 550, dar este doar una din optiuni, cum de altfel este si Yamaha Tmax sau cine stie Xmax... Am studiat mai amanuntit imbinarea plasticelor si clar cei de la Yamaha fac o treaba mai buna, o finisare mai de calitate. Intre timp am reusit sa ma urc (fara sa dau ture) pe Suzuki Burgman 400 (cel nou). Foarte confortabil dar lipseste Traction Control si are doar 31 CP la 215 kg, iar spatiul de sub sa este mai mic decit la modelul precedent (dar tot incap 2 casti). In primul rind banii dicteaza :))) Ma anunt cind fac miscarea si bineinteles ce am luat (adica oricum plec la cumparaturi prin Feb-Martie)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut severoprisan, nu l-am luat... inca analizez ce si cum. Deocamdata abia m-am intors din Milano de la EICMA (merg anual) si incerc sa string bani...

La inceputul discutiei am spus ca mi-ar placea sa iau Kymco AK 550, dar este doar una din optiuni, cum de altfel este si Yamaha Tmax sau cine stie Xmax... Am studiat mai amanuntit imbinarea plasticelor si clar cei de la Yamaha fac o treaba mai buna, o finisare mai de calitate. Intre timp am reusit sa ma urc (fara sa dau ture) pe Suzuki Burgman 400 (cel nou). Foarte confortabil dar lipseste Traction Control si are doar 31 CP la 215 kg, iar spatiul de sub sa este mai mic decit la modelul precedent (dar tot incap 2 casti). In primul rind banii dicteaza :))) Ma anunt cind fac miscarea si bineinteles ce am luat (adica oricum plec la cumparaturi prin Feb-Martie)...

si eu sunt in cautare de un maxi iar dupa o vizita la eicma am decis: tmax dx.

initial fusesem hotarat sa iau Piaggio mp3, 500 insa cand am vazut semnale casante si rupte plus ca in romania euro 4 ajunge in august am renuntat.

kymco este si el o alerege bunicica insa asa cum ai zis si tu lasa de dorit. nici pozitia nu m a incantat si asta a fost suficient.

bmw 650 este ca o garsoniera plus ca am avut ocazia sa merg cu el si are ceva situatii urate pentru mine. intarzirere mare la accelerare brusca (cand esti in mers) iar blocul de semnal este prea departe ca sa poti ajunge cu degetul la el fara sa iei mana de pe ghidon.

burgmanul nou ca pozitie fata de modelele anterioare este sub orice critica (pentru mine), spatiul de sub sea l au micsorat semnificativ iar ca nu are traction control pentru mine nu este asa mare tragedie. am in momentul de fata motor cu traction control si intra destul de des insa la motocicleta este altceva. anvelope mai performante care necesita incalzire, lipsa de greutate pe roata spate fata de un maxiscuter unde greutatea este repartizata mult si pe roata spate plus ca vb de acelasi propulsor din 2002 doar ca i au pus catalizator ca sa l faca euro 4. ambielajul si blocul motor sunt aceleasi pe la supape au facut ceva schimbari.

kawa cade din start asa ca piata este foarte limitata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ce norocoși sunteți că ați ajuns la EICMA! Cred că a fost super. În ceea ce privește TMax sau chiar și AK550, dacă e să dai așa mulți bani pe ele, nu ar fi mai bun o Honda XADV? Parcă e altceva. Ați avut ocazia să-l încercați?

 

Oricum, pentru cineva care are motor, Tmax e de prisos numai pentru oraș. Eventual Xmax de 400, despre care am citit că e foarte fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...