Sari la conținut

Mortal Ploiesti


johnnyk
 Share

Postări Recomandate

Nu este ZaiR singurul motociclist care afirma ca nu se merge noaptea. Și nu-mi par băieții ăștia doi niste novice. Probabil că exagerează tocmai pentru a sublinia riscurile mult mai mari la care ne expunem mergand noaptea. Personal am făcut multi kilometri noaptea, mai de voie, mai de nevoie, și recunosc că doar norocul m-a salvat în câteva rânduri. Doar în oraș e cu adevărat fain noaptea, cu viteza legala.

post-15233-0-86220500-1504795663_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce sa zic, sa aiba parte de drumuri bune acolo, sus...

 

Recent am facut bine dupa miezul noptii, drumul Lepsa-Focsani. Am fost atat de ZEN, urmand unduirile drumului in lumina farului, incat daca mai continuau curbele vreo cativa km, ajungeam la Iluminare! A fost una dintre cele mai frumoase experiente traita de mine pe motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca unul sofer cu RADAR in ochi

 

Cand tu mergi cu 100 si te depaseste unul trecand ca racheta pe langa tine, nu e nevoie de radar ca sa spui ca avea peste 120-130. (Omul spune ca circula in spatele femeii vinovate, iar femeia circula in acelasi sens cu motociclistul, sau cel putin asa se spune la gazeta)

 

A... ca te ascunzi ca multi altii in spatele chestiei cu "radarul din kur", sau "radarul din ochi", si alegi sa ignori orice comentariu referitor la viteza in absenta unui dispozitiv omologat, e treaba ta. Dar multe din estimari sunt destul de "pe-aproape", chiar daca nu-s facute cu radarul...

 

Tu nu estimezi viteza celorlalte vehicule cand esti in trafic? Distante pana la obstacole, timpi de accelerare/franare? Daca n-ai estima cat de cat corect, probabil ca n-ai mai avea ocazia sa scrii pe aici in ziua de azi, de-aia spun ca e doar o scuza penibila asta cu "ignoram orice comentariu legat de viteza, pentru ca nu exista radar la fata locului"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zair ..... chiar nu stiu cu ce mobra te dai sau pe unde te dai

insa imi pare o aberatie a spune ca noaptea, ploaie si singur nu au legatura cu MOTOCICLETA!!!

personal consider ca nopatea mersul cu motocicleta este o cheltuiala inutila !!!! nu vezi nimic in jurul tau sa te bucuri de peisaj, nu poti aprecia distantele si lungimea curbelor sa te bucuri de ele etc

insa sa pot ajunge in locurile care mi plac trebuie sa ma intorc pe intuneric deci,....

la fel si cu ploaia ce fac daca am cazarea in alta locatie si afara ploua ....... sau daca plec la 700-1000 km si pe drum ploua .... prima benzinarie ai astept sezonul secetos?????

de ce sa iau cu mine oameni care nu merg in stilul meu sa ma chinui sau sa i chinui??? de ce sa mi planific o iesire dupa timpul altuia???

cum adica sa nu mergi singur

 

ce dracu o sa inteleaga astia noi daca tu le dai asemenea sfaturi????

 

iar cauzele accidentului de fata .... greu de spus asa din fata calculatorului ce a foat acolo

pacat de el.....

+1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cand tu mergi cu 100 si te depaseste unul trecand ca racheta pe langa tine, nu e nevoie de radar ca sa spui ca avea peste 120-130. (Omul spune ca circula in spatele femeii vinovate, iar femeia circula in acelasi sens cu motociclistul, sau cel putin asa se spune la gazeta)

 

A... ca te ascunzi ca multi altii in spatele chestiei cu "radarul din kur", sau "radarul din ochi", si alegi sa ignori orice comentariu referitor la viteza in absenta unui dispozitiv omologat, e treaba ta. Dar multe din estimari sunt destul de "pe-aproape", chiar daca nu-s facute cu radarul...

 

Tu nu estimezi viteza celorlalte vehicule cand esti in trafic? Distante pana la obstacole, timpi de accelerare/franare? Daca n-ai estima cat de cat corect, probabil ca n-ai mai avea ocazia sa scrii pe aici in ziua de azi, de-aia spun ca e doar o scuza penibila asta cu "ignoram orice comentariu legat de viteza, pentru ca nu exista radar la fata locului"...

inca unul sofer cu RADAR in ochi"

 

'Am fost in spatele tinerei cu volswagen golf 4 la 20m , intradevar nu s a asigurat si nici semnal nu a dat ,baiatul de pe motocicleta dumnezeu sa il odihneasca rula cu peste 150km /h , nu cred ca putea evita la asemenea viteza...'

 

TU ai inteles pozitia tipului care scrie cele de mai sus????

se afla in spatele ... celei care nu s a asigurat...

daca nimeni nu a spus ca motociclistul DEPASEA masina care nu s a asigurat deci cel care are RADAR in ichi NU A FOST DEPASIT de motociclist!!!!!

parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atatia motociclisti experimentati si inca nu-si dau seama care este cauza principala a , accidentelor de motocicleta , VITEZA , ce ploaie ce noapte ce cauciucuri , mergeti in limitele legale cat de cat si nu vi se va intampla nimic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergeti in limitele legale cat de cat si nu vi se va intampla nimic .

tu n-ai facut 10 plinuri la cazan si incepi cu aberatii din astea?

 

nu esti safe pe motocicleta daca mergi oricum (incet, legal, repede etc) ! , scoate-ti aberatia asta din cap ca o sa sfarsesti pe aici

 

nu zic ca nu se merge noaptea , dar eu ma gandesc de 2 ori inainte sa ies undeva noaptea, daca am de ajuns acasa/hotel si m-a prins noaptea, asta e merg dar in nici un caz nu esti mai safe decat ziua .. si nici ziua nu esti safe

 

asa ca daca nu va decoleaza avionul ... mai bine lasati selectia naturala sa functioneze

 

sunteti safe !

 

totusi am asa o impresie ca multi eroi de pe aici nu au iesit in viata lor noaptea din oras ... ia spuneti voi unde bate farul motocicletei cand iei o curba si unde trebuie sa te uiti ca sa abordezi curba corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atatia motociclisti experimentati si inca nu-si dau seama care este cauza principala a , accidentelor de motocicleta , VITEZA , ce ploaie ce noapte ce cauciucuri , mergeti in limitele legale cat de cat si nu vi se va intampla nimic .

Viteza nu te ucide, doar oprirea brusca. Viteza nu e neaparat cauza, mai degraba o circumstanta agravanta. Prostia insa da, e cauza multor accidente. Prostia bikerului, prostia soferului sau, de ce nu, prostia lor combinata. Sa nu uitam nici de "prostia" legislatiei rutiere: permisele de conducere, mai ales categoriile A si B se iau prea usor (si aici ma refer la luat pe bune, nu pe spaga).

Ah, ca daca mergi legal poti evita (poate) un accident, sau ca reduci daunele, da, e adevarat. Dar viteza nu e cauza principala a accidentelor, nici moto, nici auto.

 

 

P.S.

 

Daca mergi legal cu niste cauciucuri de lemn, iti doresc mult succes in incercarea de a frana in siguranta de la 60km/h, chiar si pe uscat, ziua in amiaza mare.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza nu te ucide, doar oprirea brusca. Viteza nu e neaparat cauza, mai degraba o circumstanta agravanta. Prostia insa da, e cauza multor accidente. Prostia bikerului, prostia soferului sau, de ce nu, prostia lor combinata. Sa nu uitam nici de "prostia" legislatiei rutiere: permisele de conducere, mai ales categoriile A si B se iau prea usor (si aici ma refer la luat pe bune, nu pe spaga).

Ah, ca daca mergi legal poti evita (poate) un accident, sau ca reduci daunele, da, e adevarat. Dar viteza nu e cauza principala a accidentelor, nici moto, nici auto.

 

 

P.S.

 

Daca mergi legal cu niste cauciucuri de lemn, iti doresc mult succes in incercarea de a frana in siguranta de la 60km/h, chiar si pe uscat, ziua in amiaza mare.

Zau?....Ia opreste-te tu cat vrei de brusc de la o viteza de 10 -20 sau 30 Km/h, cam de la a cata incercare crezi tu ca se moare ?...

 

Poate ca n-o fi si cauciucul ala din lemn de tec ci din lemn de brad sau pana la urma din ce lemn vrei tu, sigur vei opri mult mai in

 

siguranta de la 50-60km/h fata de 150 km/h...

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continua tot asa. Succes. Am avut o vecina de bloc care s-a prapadit noaptea pe Cheiul Dimbovitei.Madalina Avram o chema. Si facea misto de mine cind am refuzat o plimbare in care ne prindea noaptea pe Cheia. Sau poti da nas in nas cu o caruta nesemnalizata, in curba fara nici o vizibilitate. Da, daca mergi cu 40km/h , o eviti, dar nu cred ca merge nimeni asa de incet. Evident ca tie nu ti se poate intimpla, doar altii au ghinion.

Iesi noaptea in decor, iti rupi o coasta care perforeaza plaminii, stai acolo citeva ore singur pina te stingi de tot.

 

Omiti un lucru important ,si este al doilea topic in care faci referire la Madalina si mersul noaptea . Madalina s-a prapadit pasager, nu conducea ea.

Iti rupi o coasta care iti perforeaza plamanii si ziua in amiaza mare ,cu prieteni langa tine si mori chiar la spital . Este cazul recent al Sabinei !

Eu stiu ca esti bine intentionat si incerci sa tragi un semnal de alarma ,dar e bine sa faci afirmatii complete.

Dpmdv in Romania esti in pericol si ziua si noaptea , si in oras si in afara lui .Pentru ca asa am crescut ca natie si n-o sa ne schimbe nimic. Cu siguranta sunt si alte tari unde se circula haotic dar la noi este si rautatea.

Am mers noaptea de multe ori,de voie de nevoie ,nu de placere . Chiar de curand m-am trezit la un moment dat singur pe sosea noaptea, tras pe dreapta...asteptat cateva minute o coloana de masini, hop intre ele. Tot timpul daca ma prinde seara/noaptea stau in spatele unei masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu-s de acord cu mersul noaptea dar daca te "prinde", Claman are o varianta/rezolvare foarte buna, pe care si eu o folosesc, ma "plantez" in spatele unei masini care merge in ritmul care imi convine... fiecare cu ritmul lui. Totul este sa constientizam ce ritm ne convine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul caut sa fug cat mai repede dintre masini, consider ca e mai safe sa ai spatiu imprejur decat n potentiali șumahări care pot face orice manevra in orice moment, cu atat mai mult cu cat ambitia si spiritul de competitie ale unor oameni limitati/complexati se exacerbeaza atunci cand conduc un vehicul. Am avut perioade cand circulam doar noaptea cu masina (vb de drumuri lungi) pt ca era mai liber, acum e aglomerat 24/24. Cu mobra evit, dar nu doarco data am mers noaptea. Sunt + si -, merg mai incet pt ca nu se vede la fel de bine (mai ales eventualele capcane de lichide unsuroase pe asfalt), am pus becuri din alea cu +x%, fac scurta la deșt dand flashuri cand depasesc sau urmeaza sa intersectez alte drumuri, belesc ochii bine si aia e. Si merg si pe ploaie si pana la temperaturi de 4-5°C.

On topic: RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu n-ai facut 10 plinuri la cazan si incepi cu aberatii din astea?

 

nu esti safe pe motocicleta daca mergi oricum (incet, legal, repede etc) ! , scoate-ti aberatia asta din cap ca o sa sfarsesti pe aici

 

nu zic ca nu se merge noaptea , dar eu ma gandesc de 2 ori inainte sa ies undeva noaptea, daca am de ajuns acasa/hotel si m-a prins noaptea, asta e merg dar in nici un caz nu esti mai safe decat ziua .. si nici ziua nu esti safe

 

asa ca daca nu va decoleaza avionul ... mai bine lasati selectia naturala sa functioneze

 

sunteti safe !

 

totusi am asa o impresie ca multi eroi de pe aici nu au iesit in viata lor noaptea din oras ... ia spuneti voi unde bate farul motocicletei cand iei o curba si unde trebuie sa te uiti ca sa abordezi curba corect?

mai rasare si cate un martalog din cand in cand , tu invata cate roti are motocicleta si dupa vino si spune-mi mie ce riscuri implica motociclismul , sau inca nu sti ca ce iti faci cu mana ta e bun facut , pe limita legala de viteza merg legat la un ochii si pe zi si pe noapte si pe ploaie .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt o gramada de oameni sfatosi....motocicleta, masina...noaptea este noapte. Este mai liber dar pericolele sunt mai mari.

Voi evita mereu condusul pe intuneric...vor sari unii pe aici si vor spune ce zmei sunt ei noaptea. Imi pare rau de familia celui decedat. Totusi, cred ca ar fi bine sa evitam condusul noaptea. Eu unul o fac....dar stiti vorba aia:" faceti ce zice popa, nu ce face popa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zau?....Ia opreste-te tu cat vrei de brusc de la o viteza de 10 -20 sau 30 Km/h, cam de la a cata incercare crezi tu ca se moare ?...

 

Poate ca n-o fi si cauciucul ala din lemn de tec ci din lemn de brad sau pana la urma din ce lemn vrei tu, sigur vei opri mult mai in

 

siguranta de la 50-60km/h fata de 150 km/h...

Zau. Nu mersul cu viteza te ucide, oprirea brusca intr-un obstacol insa, da. La 30 la ora ai sanse destul de mari sa crapi daca te opresri cu dovleacul in ceva.

Si nu, un cauciuc de rahat nu e mai safe la 60. E o tampenie. Cauciucul de rahat e cauciuc de rahat la orice viteza. Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi am asa o impresie ca multi eroi de pe aici nu au iesit in viata lor noaptea din oras ... ia spuneti voi unde bate farul motocicletei cand iei o curba si unde trebuie sa te uiti ca sa abordezi curba corect?

 

Imi explici, te rog? Am mers destul de putin noaptea, dar sunt curios. Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu-s de acord cu mersul noaptea dar daca te "prinde", Claman are o varianta/rezolvare foarte buna, pe care si eu o folosesc, ma "plantez" in spatele unei masini care merge in ritmul care imi convine... fiecare cu ritmul lui. Totul este sa constientizam ce ritm ne convine

Asta pana o sa dai peste un caine mort sau groapa pe care cel din fata o incaleca ,sau nu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi plac tembelismele astea. Adaugă și "in curba nu se frânează" și ești complet.

 

Corect! in curba doar se accelereaza si daca te tin coaele bine-bine, iesi chiar in slide.

 

Ce zicea colegul ZAIR initial si unde s-a ajuns, se referea la cu totul altceva dar probabil nu s-a exprimat corect, eu inteleg ca doar iti asumi mai multe riscuri pe ploaie si noaptea!! Era mai mult o recomandare dar fiecare a inteles cum a dorit. Faza cu mersul singur noaptea se refera doar la faptul ca poti sa cazi si nu te vede nimeni si asa de la ceva care se poate lasa doar cu o poveste ajungi la altele.

Atat!! nimic mai mult.

 

Am mers pe moto ziua, noaptea, ploaie, furtuna si nu stiu ce este asa mare lucru... Adaptezi viteza la conditii si aia e. Da, poate fi dificil pt cei care deabia se descurca si ziua, dar aia e alta poveste.

 

Pai cu feon-ul ala iti faci probleme?! Daca cu f650 sau monster cazi, poti sa te lasi de motociclism. ;)

Singurul tau contact cu asfaltul este pata aia de 2-3cm ce inseamna cauciuc. Daca nu asiguri un contact cat mai bun intre asfalt si cauciuc, il vei simtii pe pielea ta.

Noaptea nu vezi.. praf, gropi sau alte detalii ce in timpul zilei iti salveaza pielea.

 

Continua tot asa. Succes. Am avut o vecina de bloc care s-a prapadit noaptea pe Cheiul Dimbovitei.Madalina Avram o chema. Si facea misto de mine cind am refuzat o plimbare in care ne prindea noaptea pe Cheia. Sau poti da nas in nas cu o caruta nesemnalizata, in curba fara nici o vizibilitate. Da, daca mergi cu 40km/h , o eviti, dar nu cred ca merge nimeni asa de incet. Evident ca tie nu ti se poate intimpla, doar altii au ghinion.

Iesi noaptea in decor, iti rupi o coasta care perforeaza plaminii, stai acolo citeva ore singur pina te stingi de tot.

Aia e.. fata a incercat cu tine, dar tu nu ai vrut sa pici peste ea, in decor. Vorba aia.. ce nu footi pe lumea asta, cari in spate pe lumea cealalta!

E chiar trist sa auzi ca nu mai ai vecine de iesit noaptea.. :(

 

@zair ..... chiar nu stiu cu ce mobra te dai sau pe unde te dai

insa imi pare o aberatie a spune ca noaptea, ploaie si singur nu au legatura cu MOTOCICLETA!!!

personal consider ca nopatea mersul cu motocicleta este o cheltuiala inutila !!!! nu vezi nimic in jurul tau sa te bucuri de peisaj, nu poti aprecia distantele si lungimea curbelor sa te bucuri de ele etc

De asta vorbeam si eu, doar ca unii oricum nu vad peisajele, detaliile ca sa ma bucur inca o data de plimbare fac diferenta. Si nici data viitoare nu am sa vad peisajele. Gropile, praful, prostii... astia in cam sar in evidenta.

 

 

insa sa pot ajunge in locurile care mi plac trebuie sa ma intorc pe intuneric deci,....

la fel si cu ploaia ce fac daca am cazarea in alta locatie si afara ploua ....... sau daca plec la 700-1000 km si pe drum ploua .... prima benzinarie ai astept sezonul secetos?????

 

700km pe ploaie?!?!? Imi montez si cortul in benzinarie, si ma si imbat daca e nevoie ..dar de acolo nu plec.

Stii.. chiar platesc apa calda, de ce sa fac dus pe drum?!!?

 

 

ce dracu o sa inteleaga astia noi daca tu le dai asemenea sfaturi????

Dpmdv nici cu farul din Constanta montat pe jug n-as merge noaptea. Acum fiecare citeste si face ce doreste, nu?

 

 

iar cauzele accidentului de fata .... greu de spus asa din fata calculatorului ce a foat acolo

pacat de el.....

Hai mah.. ce naiba e atat de greu. Venea cu viteza sunetului si n-a apreciat coresc distanta dintre asfalt si capatana sa.

 

 

Sfatul meu.. mergeti tare, noaptea, pe ploaie ... tot tacamul. Asta e locul in care va vom judeca, nu pe lumea ailalta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe moto ziua, noaptea, ploaie, furtuna si nu stiu ce este asa mare lucru... Adaptezi viteza la conditii si aia e. Da, poate fi dificil pt cei care deabia se descurca si ziua, dar aia e alta poveste.

profesore, nu ne dai si noua niste lectii?

...ma plec ( pe dracu !! ) in fata unuia care nu vede "asa mare lucru" in a merge pe ploaie,noaptea, furtuna, etc ...

si incepatorii aia de la curse au probleme in atare coditii, da' tu nu !!

bravo, stai jos !

» Post actualizat in 08 Sep 2017 07:58

Ce sa zica ma Zair ? Eu cred ca dormea in timp ce a scris postul ala.

Sunt femei cu c0aie mai mari ca unii barbati. Nebunele alea merg pe ploaie, noaptea, la mai mult de 30grade inclinare, pe mazga, ale dracu femei.

That's it.

marimea coaielor se vede din cat de inconstient esti?

poate urma lor pe asfalt...

eu nu le am destul de mari sa joc ruleta ruseasca pe asfalt, pe pielea mea.

de ce? hmmm, ar fi :

- ulei, balegar, animale nesupravegheate, lipsa aderentei pe ploaie, mazga...,lipsa vizibilitaii pe timp de noapte, orbirea cu farurile colegului de asfalt ce vine din sens opus,depasiri fortate care te arunca in marginea drumului, copii, betivi, tractoristi fara permis, prosti, chiori, tupeisti...si lista poate continua

dar , in rest...

e ok , nu-s diferente cu a circula ziua, asfalt uscat...

ca sunt cazuri fortuite... de acord, dar te adaptezi si mergi mai departe

de viteji e plin cimitirul, da' bilutele nu se vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ia spuneti voi unde bate farul motocicletei cand iei o curba si unde trebuie sa te uiti ca sa abordezi curba corect?

 

Ma bag si eu in seama, ca ma plictiseam de atatea texte scrise...

La mine de exemplu farul fiind montat fix pe carena (mobra sport) intotdeauna va fi orientat inainte indiferent de directia in care merge roata,

Prientea mea are un naked pe care il folosesc eu de o saptamana, iar farul ei se misca dupa ghidon, fiind alta clasa de motocicleta.

 

Ce nu inteleg eu, sensul intrebarii tale... care este scopul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...