Sari la conținut

Kawasaki zx 6r 2008 pierdere ulei garnitura capac


alzayr
 Share

Postări Recomandate

Salut,

am un Kawasaki zx 6r 2008 si am o problema cu pierderea de ulei pe la garnitura capac. Din cate am gasit pe net aceasta este o problema de fabricatie pentru modelul specificat. Tin sa precizez ca am schimbat garnitura acum 6000 de km si acum au reaparut petele de ulei.

Ce se poate face in acest caz ca sa stau sa schimb la 6000 de km garnitura parca este prea de tot?

Scurgerea de ulei este pe partea stanga. Am atasat si o poza gasita pe forumurile Kawasaki si arata exact problema mea.

 

Orice sfat este bun venit.

Multumesc,

Marcel

post-93427-0-06757300-1504948189_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este aceeasi problema ca la modelul 2003-2004. In loc de garnitura ii pui chit de etansare.

Intreaba userul @tng, el te poate ajuta, tot el mi-a rezolvat si mie o problema identica acum ceva timp si n-a mai (cuvant urat) ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ZX-6R 07-08 a fost recall la garnitura despre care vorbesti tu. Teoretic stiu ca acum se poate comanda doar modelul updatat de garnitura. Nici cea noua nu e reusita. Dai cu silicon pe garnitura. Daca e aplicat corect nu o sa mai ai probleme are repede.

 

@alex_en

Nu e vorba aici de pretentii. Incepe sa curga din ce in ce mai rau de la garnitura aia chiar daca in poza atasata e doar umezita zona. Se umple tot motorul de ulei, ajunge pe galerii, iese fum, dupa o tura mirosi incantator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ZX-6R 07-08 a fost recall la garnitura despre care vorbesti tu. Teoretic stiu ca acum se poate comanda doar modelul updatat de garnitura. Nici cea noua nu e reusita. Dai cu silicon pe garnitura. Daca e aplicat corect nu o sa mai ai probleme are repede.

 

@alex_en

Nu e vorba aici de pretentii. Incepe sa curga din ce in ce mai rau de la garnitura aia chiar daca in poza atasata e doar umezita zona. Se umple tot motorul de ulei, ajunge pe galerii, iese fum, dupa o tura mirosi incantator.

pai alexen e bun la prosteala nu la reparat motociclete .. ce credeai?

 

 

solutia pe termen lung e data de Cesar , cred ca se pot modifica chiar suruburile originale

 

problema cu siliconul e ca nu toti christosii au invatat sa-l foloseasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu punea poza cred ca urmatoarele 20 de posturi erau sa intrebe: "care capac? De pe stanga, de pe dreapta, de la poNpa pe apa, de la radiator, de la chiulasa, de la rezervor, de la borcanu cu zacusca, care plm capac?"

"Imi curge ulei de la capac, imi spuneti si mie ce-are?" :| :| :|

 

ti-ar capacu' fmm lui de capac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dupa ceva cautari pe forumurile dedicate zx6r am gasit ca problema ar putea veni si de la oringul senzorului axei cu came care se afla in zona de unde provine acea scurgere de ulei. (Camshaft Position Sensor O-ring)

Nimeni de pe aici nu a mentionat acest lucru ci s-a vorbit doar de garnitura de capac.

 

Este posibil ca problema sa fie si de aici, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-a tinut politia romana pana la 9 cu ia-actul, nu-e-actul, copiaza-actul... Mi-a zis Adi ca aveai deja mult silicon in zona de etansare, sub garnitura. La senzorul de axe cu came nu erau semne de pierderi de ulei dar si oringul respectiv se poate schimba usor daca sunt dubii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salut! Aceeasi problema am avut si eu la modelul 2006. Comandat garnitura, o-ringuri, suruburi si pasta etansare, toate pe original. Schimbat garnitura (am aplicat pasta etansare pe toata, nu numai in punctele specificate in manual), pus o-ring-urile si suruburile noi. Dupa o luna de utilizare si vreo 1000 km, timp in care a fost dusa si in turatii maxime, nicio urma de ulei. Totul se prezinta ok, fara nicio scurgere. Toata lucrarea am facut-o eu (la tara, in curte). A durat vreo 1 ora jumate. Am demontat carene, rezervor, airbox si ventilatorul de la radiator, iar capacul a iesit usor, exact cum era descrisa operatiunea si in manualul de reparatie. Uleiul l-am schimbat dupa terminarea lucrarii si pornirea motocicletei pentru verificarea etansarii (in caz ca a intrat ceva praf in timpul lucrarii...).

O-ring-urile vechi erau intarite, deci....

Sper sa nu mai curga si sa se rezolve definitiv problema.

Daca apare vreo schimbare va tin la curent.

Costul tuturor pieselor, vreo 650 lei (cu tot cu pasta etansare care e vreo 150 lei).

Care mai aveti problema asta, sper sa va ajute postul meu.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De Three Bond. Dar e ca la piesele OE vs. OEM, facufe de aceeasi firma, numai ca pe OE o sa vezi si numele firmei ca a fabricat autovehiculul/motocicleta, iar pe aia OEM e doar numele celui care a fabricat piesa. Te las pe tine sa tragi concluzia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...