Sari la conținut

Accident grav Barcanesti-Prahova


Minu
 Share

Postări Recomandate

Asa cum spuneam, fac naveta zilnic, de cca 15 ani intre Ploiesti si Bucuresti, am ajuns sa cunosc fiecare gropita de pe DN1.

Exista un sens giratoriu in fata benzinariei Lukoil (capatul comunei dinspre Ploiesti) si, la capatul celalalt, banda pentru stanga (intrarea in satul Puscasi, pe DJ91), la max.2km de sensul giratoriu. Pentru cineva care circula cu masina sau cu motorul, 2 km nu cred ca ar fi o problema. Iar traversarea pentru pietoni este asigurata de cele 3 pasarele care trec peste DN1.

Ideea este sa se vrea, solutii tehnice exista.

Si inca ceva, pe DN1, in Barcanesti, este zona marcata cu punct negru (au fost zeci de morti in ultimii ani), mai multi chiar decat in Otopeni si Baneasa.

Corect. Poti intoarce inainte de urmatoarea curba.

Da, a mai fost un accident in acelasi loc ieri ( a doua zi) tot cu intoarcere peste linia continua. E sport regional in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 292
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Silver Arrow - Iti inteleg greaseala. Ai vrut sa scrii ideal, dar ai nimerit normal.

Daca poti sa-mi dai ceva exemple normale, astept cu drag. Daca nu, nu-I cu suparare, stim amandoi de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum spuneam, fac naveta zilnic, de cca 15 ani intre Ploiesti si Bucuresti, am ajuns sa cunosc fiecare gropita de pe DN1.

Exista un sens giratoriu in fata benzinariei Lukoil (capatul comunei dinspre Ploiesti) si, la capatul celalalt, banda pentru stanga (intrarea in satul Puscasi, pe DJ91), la max.2km de sensul giratoriu. Pentru cineva care circula cu masina sau cu motorul, 2 km nu cred ca ar fi o problema. Iar traversarea pentru pietoni este asigurata de cele 3 pasarele care trec peste DN1.

Ideea este sa se vrea, solutii tehnice exista.

Si inca ceva, pe DN1, in Barcanesti, este zona marcata cu punct negru (au fost zeci de morti in ultimii ani), mai multi chiar decat in Otopeni si Baneasa.

Bun, intre giratoriu si DJ91 sunt 4,2 Km. Asa spune Google Maps. M-am uitat intrucat mi s-a parut cam putin 2 Km. Am batut si eu drumul asta destul.

Mie mi se pare corect sa pui inca unul sau doua sensuri giratorii. Evident ca poate judec gresit.

Iar chestiile cu pasarelele mi se par iarasi de cacao. Avem asteptarea ca o mamaie de 65-70 ani sa foloseasca pasarela? Si aici ma refer strict la putina fizica. Probabil ca va trece pe de-a dreptul. Si asta nu tine de etnie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai fost un accident in acelasi loc ieri ( a doua zi) tot cu intoarcere peste linia continua. E sport regional in zona.

da, sigur este un comportament tipic pentru romani gasirea ad hoc a unei solutii, asa am fost educati.

ar trebui o bordura de 15-20 centi sau separatoare de sens... singura solutie.

 

desi gasirea unui drum paralel care sa preia traficul ... aia ar fi ideal.

daca permite zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Aseara am venit spre Bucale, din greseala, la ora de varf a traficului mizerabil de pe DN1. Cu o masina vai de mamitica ei. M-a depasit un grup de mobristi (pentru ca le-am facut loc si le-am dat semnal) si apoi au stat 10 km intre masinile din fata mea. Cand s-au hotarat intr-un sat sa depaseasca ceva au ales s-o faca pe o banda suplimentara de stanga care, cand se termina, lasa locul unui parapet. Pe care erau sa se suie toti, mai ales ca inainte de el era o trecere de pietoni care mai avea, surpriza!, si pietoni pe ea. Primul mobrist a trecut peste trecere printre pieton si parapet, restul au oprit cu greu.

Apoi un alt mobrist singur mergea PE axul drumului dar fara intentii "ofensive", in rand cu masinile, trecand din cand in cand o palma - doua dincolo de ax, in stanga sau in dreapta, franand din cand in cand degeaba. Ca sa scap de o grija a trebuit sa trec de el cand am putut, sa-i dau cox la cotet vreo doi km si sa revin dupa aia la viteza normala de cursa lunga.

 

Cand unul din genurile astea dscrise mai sus se intalnesc cu conditiile in care s-a petrecut accidentul de ieri sunt sanse mari sa se intample ceva nasol.

 

Eu acu' o saptamana am fost in concediu cu conserva, la dus.. undeva intre Ramnicu Valcea si Pitesti, aglomerat, coloana de masini, intr-un sat vine un biker cu ceva mobra sport albastra si urlatoare si depaseste cu undeva la 80 la ora toata coloana de masini care mergea bara la bara. Unul din coloana a depasit un carut sau ceva oprit pe dreapta.. si "l-a impins" pe biker undeva in afara drumului pe contrasens.. marele lui noroc a fost ca s-a intamplat in dreptul unui podet fara parapeti la intrarea intr-o curte.. si s-a dus acolo. Daca nu era podetul se ducea direct in sant + copaci.

Cred ca s-a suparat nitel ca a plecat de-acolo in mare tromba si gesticuland.. dar eu i-am zis nevestei "asta patesti cand esti prost".

 

Oricine pe mobra cauta sa se strecoare si sa se fofileze, dar cand depasesti coloane de masini, mai ales in sate, nu o faci cu 80 la ora in mare tromba.. si nu pe toti o data.. mai finut asa, cate 1, cate 2, te uiti in fata 3-4-5 masini sa vezi daca nu e ceva stationat care i-ar forta sa depaseasca si ei, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii tot dati inainte cu accidentele de vitezane care se intampla pentru ca se confunda strada cu circuitul, dar realitatea e ca foarte multi, daca nu cei mai multi proprietari de supersporturi inca nu au devenit motociclisti dupa zeci de mii de km pe ele. nu din cauza ca se confunda strada cu circuitul se intampla nenorocirile astea, ci din cauza ca proprietarii de motociclete ss se confunda pe ei insisi cu niste piloti de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu nu vezi ca prin postări se poarta exprimarile cu "pilotat motocicleta" in loc de "condus motocicleta"? Si in referirile la niste biete plimbari se lanseaza termeni ca "trasa", "apex"?

E clar ca unii se uita prea mult la MotoGP...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricine pe mobra cauta sa se strecoare si sa se fofileze, dar cand depasesti coloane de masini, mai ales in sate, nu o faci cu 80 la ora in mare tromba.. si nu pe toti o data.. mai finut asa, cate 1, cate 2, te uiti in fata 3-4-5 masini sa vezi daca nu e ceva stationat care i-ar forta sa depaseasca si ei, etc..

Corect.

Si mi-ai adus aminte de o chestie: zicea cineva o chestie pe care am concluzionat-o si eu (iertata fie-mi licenta poetica!) - nu conteaza cu ce viteza mergi, important e ca ea sa nu fie mult mai mare decat viteza traficului. Daca lumea merge pe autostrada cu 120-130 si tu o arzi 140-150 nu-i nicio nenorocire. Dar daca conservele se taraie pe DN1 cu 70-80 si tu vii printre ele cu 140-150 s-ar putea sa se intample o nasolie.

» Post actualizat in 19 Sep 2017 19:15

ii tot dati inainte cu accidentele de vitezane care se intampla pentru ca se confunda strada cu circuitul, dar realitatea e ca foarte multi, daca nu cei mai multi proprietari de supersporturi inca nu au devenit motociclisti dupa zeci de mii de km pe ele. nu din cauza ca se confunda strada cu circuitul se intampla nenorocirile astea, ci din cauza ca proprietarii de motociclete ss se confunda pe ei insisi cu niste piloti de motociclete.

Absolut!

Pana si io, pe rapciuga mea obosita, ma surprind cateodata "chilot". Dar imi dau seama destul de repede incat sa ma ponderez. Un pic... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, intre giratoriu si DJ91 sunt 4,2 Km. Asa spune Google Maps. M-am uitat intrucat mi s-a parut cam putin 2 Km. Am batut si eu drumul asta destul.

Mie mi se pare corect sa pui inca unul sau doua sensuri giratorii. Evident ca poate judec gresit.

Iar chestiile cu pasarelele mi se par iarasi de cacao. Avem asteptarea ca o mamaie de 65-70 ani sa foloseasca pasarela? Si aici ma refer strict la putina fizica. Probabil ca va trece pe de-a dreptul. Si asta nu tine de etnie.

in general sensurile giratorii se pun la intrare si iesire din localitate pe drumuri europene.

 

Iar la pasarele, se poate pune lift pt persoane in varsta.

Solutii exista, problema e de prioritate..intr-o tara in care prea multe lipsesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP

 

multi habar nu au ce inseamna sa mergi in grup.

 

marea problema a bikerilor care au vitezane este ca nu stiu sa mearga incet! ptr cineva care o arde blana, sa mergi cu 70 e plictiseala la max. mergeau cu 60-70 pe acolo, inghesuiti...si POK! am mers o singura de cateva ori in grup..e balega!

 

RIP

Editat de ZZTOP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa e , daca conduceau cu o mana cu cealalta se sprijineau unul de altul (old school) si nu mai picau .

» Post actualizat in 20 Sep 2017 05:47

 

Degeaba il ai daca il tii numai in garaj :crack:

Pai vrei să-l scot și sa mă duc in coloana cu el ?? Și apoi sa se ia lumea și de choperisti ?

Ca n-au frâne ca nu știu sa meargă încolonați ca bla bla :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vrei să-l scot și sa mă duc in coloana cu el ?? Și apoi sa se ia lumea și de choperisti ?

Ca n-au frâne ca nu știu sa meargă încolonați ca bla bla :)

doar daca ai in plan sa cazi cu el in grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabilitate ca pe un DN, cineva s afraneze brusc pana la 0 pe banda 2, e APROAPE inexistenta

Da, a mai fost un accident in acelasi loc ieri ( a doua zi) tot cu intoarcere peste linia continua. E sport regional in zona.

Ai invatat ceva, e bine :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pina la urma ce a iesit? Oamenii mergeau prea aproape de ala din fata, care s-a hotarat ca vrea sa faca stanga pe continua si a oprit brusc? Cam nasol ca pina la urma iese ca nu au adaptat viteza\n-au pastrat distanta sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pina la urma ce a iesit? Oamenii mergeau prea aproape de ala din fata, care s-a hotarat ca vrea sa faca stanga pe continua si a oprit brusc? Cam nasol ca pina la urma iese ca nu au adaptat viteza\n-au pastrat distanta sau ceva de genul.

Nu, ma, oamenii mergeau mult prea tare, conservaru' a nu i-a vazut sau nu s-a uitat si a intors aiurea peste continua si gramada de motociclisti au venit gramada. Unu direct in masina, altii peste el, altii peste cap in stoppie.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenii mergeau prea aproape de ala din fata, care s-a hotarat ca vrea sa faca stanga pe continua si a oprit brusc? Cam nasol ca pina la urma iese ca nu au adaptat viteza\n-au pastrat distanta sau ceva de genul.

nu stiu ce sa zic...

ar trebui semnalizata orice manevra...

sa opresti pe banda de langa axul drumului fara motiv nu intra la blocatul unui drum ceea ce se lasa cu dosar penal?

macar culpa comuna...

 

am tot zis aici pe forum ca daca vreau ma pupa in spate cine vreau eu cand vreau eu.

rup cutia, blochez rotile, rub cablu de frana de mana si ala din spate se suie pe mine ... e vina aluia din spate?

si daca fac asta in coloana ... care circula cu 60 - 70 ca ajunge atata va imaginati ce iese?

si dupa sa zic: "Dom-le uite eu l-am vazut pe Fantomas in fata cum trecea drumul si nu am vrut sa dau peste el, l-am evitat franand ca bou'!

Aia din spate, toti 100 nu au pastrat distanta..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...