Sari la conținut

HONDA GOLDWING 2018


smok3
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Corect.

Dar in opinia mea treaba se pune altfel, luxury touring inseamna o nisa de clienti cu bani, iar pentru astia fitele si optiunile sunt must have. Evident ca poti merge si fara ele, dar aici este vorb despre orgoliul mangaiat al posesorului de fita.

Vechiul model nu avea sei incalzite, parbriz electric, cric hidraulic si xenon, pe BMW exista demult.

Modelul asta nou inca neaparut iar a ramas mult in spate fata de GTL, nu exista hill start control care nu este deloc fita, nu stiu daca are controlul tractiunii, nici reglarea electronica a amortizoarelor, nu are xenon adaptiv, abia acum apare suspensia Hossack, care la BMW este din preistorie, si cate or mai fi.

Ramane insa o motocicleta care mie ii place mult, vechiul model 1800 arata si acum super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de priceputi sau nu sunt cei de la Honda care decid cum sa arate optic si tehnic un model nou.

 

Acuma ca veni vorba de fita, sincer BMW-ul este mai de fita decat Honda si oamenii drept urmare tin steagul sus.

Sa nu uitam ca principala piata de Goldwing este America de Nord iar din ceea ce cred eu cumparatorii de GW stoc din magazin sunt oameni trecuti de 50. Iar astia de acuma (ca si mine :) ) nu sunt prea mari fani de nebunii electronice. Noi am crescut intr-o lume in care controlul era in mainile noastre si ne vine greu sa il predam computerelor. In 10 ani treaba sunt convins ca se va schimba.

Astia mai tineri sunt pasionati de tot felul de controllere si reglaje electronice, de conexiuni cu smart phone, si cine stie ce nebunii, ceea ce nu este rau dar ei isi vor la un GW nou mai incolo, nu anul asta.

 

Adevarul este ca din punctul meu de vedere Goldwing si K1600 sunt pe nise diferite de piata: GW-ul este pe traditional, un motor mai slabut (are pina in 120 CP), pentru care confortul a fost elementul in jurul caruia s-a construit motocicleta, atat pentru pilot cat mai ales pasager care este la superlativ, pe cand BMW-ul zic eu ca este mai sport, cu un motor de 160 CP, la care confortul nu a fost elementul de baza ci excelenta in tehnica. Si este clar ca a reusit fiecare ceea ce si-a propus.

In veci nu vei reusi sa faci acrobatiile lui Chris Pfeiffer cu un GW. Dar nici pasagerul de pe BMW nu va fi boier precum cel de pe Honda.

Nu poti compara o masina BMW seria 7, masina de mare lux, cu sa zicem un Rolls. BMW va avea mereu fibra sportiva la vedere, un Rolls niciodata, desi nu are o troaca de motor.

 

Dar vom vedea ce o sa iasa. Pina la urma vanzarile vor arata daca decizia celor de la Honda a fost corecta.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehhh Bruce Lee îl bate pe Van Dame sau invers ....răbdare pana pe data de 24-25 când datele sunt oficiale despre motorizare/electronică și ce o mai avea daca o mai avea.

Apoi să vedem a zis orbul 😁 punem datele la BMW într-o parte și datele la Honda într-o parte le comparăm și fiecare o să își de-a singur răspunsul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

Dar in opinia mea treaba se pune altfel, luxury touring inseamna o nisa de clienti cu bani, iar pentru astia fitele si optiunile sunt must have. Evident ca poti merge si fara ele, dar aici este vorb despre orgoliul mangaiat al posesorului de fita.

Vechiul model nu avea sei incalzite, parbriz electric, cric hidraulic si xenon, pe BMW exista demult.

Modelul asta nou inca neaparut iar a ramas mult in spate fata de GTL, nu exista hill start control care nu este deloc fita, nu stiu daca are controlul tractiunii, nici reglarea electronica a amortizoarelor, nu are xenon adaptiv, abia acum apare suspensia Hossack, care la BMW este din preistorie, si cate or mai fi.

Ramane insa o motocicleta care mie ii place mult, vechiul model 1800 arata si acum super!

Suspensia Hossack e la BMW de prin 2007, e duoleverul. DAr luxul nu se face musai cu ultimele gadgeturi, merge si cu solutii clasice atent rafinate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehhh Bruce Lee îl bate pe Van Dame sau invers ....răbdare pana pe data de 24-25 când datele sunt oficiale despre motorizare/electronică și ce o mai avea daca o mai avea.

Apoi să vedem a zis orbul punem datele la BMW într-o parte și datele la Honda într-o parte le comparăm și fiecare o să își de-a singur răspunsul.

Nu cred ca are rost sa comparam tehnic cele 2 motociclete. In opinia mea, la tehnica, BMW-ul va fi mereu in fata Goldwing-ului. Treaba cu confortul si pilotajul din pacate este greu de cuantificat si tine de cine sta calare pe ea. Asadar subiectiv 100%. Cand vezi cat de mare este GW-ul te intrebi cum draqu il pilotezi, iar cand faci primul slalom nu iti vine sa crezi cat de usor se manevreaza.

Fii-miu a plimbat GW-ul pentru prima oara anul acesta, cu mine in spate (125 Kg) ! Absolut nici o problema, in conditiile in care el a mers doar pe Transalp. Nu i-a venit sa creada cum merge.

 

Recunosc ca abia astept daca mai face BMW Otopeni vreu ride-test la anul sa dau o tura cu un K1600GT. Atunci o sa pot avea o parere cat de cat corecta privind o comparatie intre cele 2 modele.

 

Inca o chestie care mie imi lipseste la GW: treapta 6. La fel , pentru piata americana nu ai de ce sa o faci sa alergi cu ea pe autostrada cu 180 km/h, desi si asa o face fara probleme. Iar pe cei de +60 de ani nu o sa-i vezi cu 180 pe autobahn :).

 

Inca 5-6 zile....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si totusi... am intrat la BMW si am configurat K1600GTL. Cu toate pachetele (mai putin alea speciale: jante turnate care erau vreo 1500 E) a iesit pe la vreo 26K+ Euro. Pe site la motorteam, GW-ul este 31K+ Euro. Preturi cu TVA, evident.

 

De unde diferenta asta asa mare?

 

Nu zic, imi place GW de mor, dar parca m-as uita si in buzunar daca ar fi sa-mi iau una, mai ales ca GTL-u' nu e de ici de colo....

Editat de The_Sin_Eater
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si totusi... am intrat la BMW si am configurat K1600GTL. Cu toate pachetele (mai putin alea speciale: jante turnate care erau vreo 1500 E) a iesit pe la vreo 26K+ Euro. Pe site la motorteam, GW-ul este 31K+ Euro. Preturi cu TVA, evident.

 

De unde diferenta asta asa mare?

 

Nu zic, imi place GW de mor, dar parca m-as uita si in buzunar daca ar fi sa-mi iau una, mai ales ca GTL-u' nu e de ici de colo....

Pai de aceea iti iei GW-ul SH :). Nu merita de nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu m-a impresionat.

 

Prefer spatele cu lampi pe cutiile laterale si pe top case, sa te vada bizonii pe sosea:

La asta nou o sa arate ca la BMW. Si vor fi cam asa (BMW-ul linga GW-ul vechi):

 

post-89376-0-12214900-1508925156_thumb.jpg

 

Bag seama ca au bagat boxele in top case ceea ce reduce din volumul de bagaje, dar au scos lampile spate si se mai castiga un pic de spatiu, spatarul la pasager nu mai pare la fel de generos, are un fel de cotiere scurte rau, parbrizul imi pare mai ingust iar faptul ca se ridica electric (daca o fi electric) este fix pix.

 

Parca si cu cotiere cum trebuie arata mai bine, nu?

 

post-89376-0-20977000-1508926085_thumb.jpg

 

Este mai sexos cum spune l.u.v.

 

Dar Goldwing-ul fara antena ......... parca ii lipseste ceva.

 

Personal cel vechi imi place mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Era greu sa depaseasca designul vechiului model, care mie mi se pare absolut!

M.am uitat la filmuletul din link, tipic american, se mirau aia, numai wow, la niste noutati pe care Bmw le are demult!

Nu stiu de ce nu au crescut cilindreea motorului, pentru marketing altceva era motorizare de 2.0 sau mai mare!

Cum spuneam, nu inteleg caposenia japonezilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, va rog sa nu ma certati dar imi expun parerea personala: nu impresionant

 

au marit puterea o leaca sa nu se spuna ca nu au facut-o, au pus tot felul de gadget-uri dar asa cum spunea @l.u.v. la BMW sunt de nu stiu cat timp, iar sincer nu mi se par niste chestii "impresionante" fara de care GW-ul era o ghena de motor.

 

Sa treci la nivel de echipare (vorbim de un tourer) cruise control, semnalizări cu funcție auto-cancelling, sau display cu ajustare a luminozitatii este ca si cum ai spune ca o masina in anul 2017 are stergatoare cu temporizare si motoras pentru stropitoarea de parbirz, in plus si ventilator habitaclu cu 4 trepte de viteza :)

Ma mir ca nu au specificat ca are demaror electric!

 

Este evident ca nu prea ai ce spune despre ea si pui si tu ce gasesti pe acolo.

 

Iar acceleratia TBW nu mi se pare neaparat un lucru pozitiv.

 

Sincer, singurul lucru pe care il asteptam era o cutie cu 6 trepte si acuma iaca ca a aparut.

 

PS: imi aduce aminte de prezentarile de Dacia 1310 / 1410 de la TIB unde mai aparea cu 68 CP in loc de 54, cu stergatoare cu viteze reglabile, lumini de ceata sau centuri pretensionate si era un model nou, in pas cu progresul tehnologic :crack:

 

Poate la vara cand o sa o duc pe a mea la Viena la revizie fac o tura cu una noua sa vedem daca e mare diferenta fata de cea veche.

 

Bine ca macar domnul Predoi este impresionat :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce mi se pare iarăși un pic pe invers este că au micșorat un pic consumul dar au micșorat și rezervorul, adică pana mea chiar si la modelul actual tot simt nevoia de mai multă autonomie mai ales când am mers cu ăștia cu BMW-urile , la al meu la drum la 300 +/- 10km se aprinde rezerva pe când alții cu consum mai mic și rezervoare mai mari abia își "fac încălzirea" când eu trebuie sau sunt obligat să opresc

Silver ai drum prin Viena sau de făcut ceva la ea mai special de faci revizia tocmai acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce mi se pare iarăși un pic pe invers este că au micșorat un pic consumul dar au micșorat și rezervorul, adică pana mea chiar si la modelul actual tot simt nevoia de mai multă autonomie mai ales când am mers cu ăștia cu BMW-urile , la al meu la drum la 300 +/- 10km se aprinde rezerva pe când alții cu consum mai mic și rezervoare mai mari abia își "fac încălzirea" când eu trebuie sau sunt obligat să opresc

 

Silver ai drum prin Viena sau de făcut ceva la ea mai special de faci revizia tocmai acolo?

 

Honda Nord Bucuresti = dezastru total. Singurul om normal acolo este Mircea mecanicul.

 

Ma duc linga Viena, mai precis linga Graz in Hartberg, un orasel simpatic. Firma este asta: http://www.erromoto.at/de De la astia am fost aproape sa iau GW-ul, doar ca a aparut ocazia cu Germania (19.000 Km motorul) si am renuntat,

 

Fac revizia si apoi dau si o tura prin alpii austrieci. Anul viitor merg prima oara la revizie. Este drept ca fii-mea locuieste la Viena si ne mai vedem cu aceasta ocazie, mai dam o tura impreuna ...

 

Nu am dat 11.000 euro pe moto ca sa isi bata jos de ea astia de prin RO. Am mai spus: nu au fost in stare sa regleze un far de CB500, ceea ce nu ar fi o rusine fiind model nou 2017, dar m-au mintit ca au facut-o, cand de fapt ei au umblat la suruburile care fixeaza farul pe cadru, si au mai si spus ca au verificat cu aparatul de masura reglajul corect. Iar la birouri aroganta maxima. Mi-au dat cartea de service si garantie in sila dupa ce am insistat aproape 6 saptamani, si nici nu au avut bunul simt sa treaca revizia de 1000 km. "Mergeti Dvs cu factura de la noi la urmatoarea revizie la Vinea si o trec ei" Cam astia sunt Honda Nord.

 

Prefer sa dau banii unora care ii merita si eu sa stau linistit ca s-a facut treaba corect.

 

Idem cu anvelopele: am pus Metzler - un esec total, montaj in Buc de nota 6-7, asa ca pus Birdgestone (recomandarea celor de la Erro Moto) la Viena si merge excelent. Service-ul la care le-am montat in Viena are toate cartile service electronice de la orice motor posibil ca sa vada cum se pun piesele la roata (cei de la Buc au pus pe dos 2 bucsi). Echilibrarea rotii la Buc a fost asa si asa.

 

Si daca nu locuia fii-mea la Viena tot la Budapesta sau Hartberg as fi facut reviziile.

 

Rezervorul are undeva in jur de 24-25 l. Nu stiu cat consuma, dar daca dau mai tare in ea (160 km/h) cam 7,5%-8%. Mers incet de plimbare pe la 6,5%. Oricum cand am fost cu fii-mea in vacanta, ea alimenta 10 litri, eu bagam 16 l, distanta parcursa evident egala :). Ea 320 Kg cu tot cu calaret, eu 680 Kg cu 2 calareti :crack:

 

Acuma nu mi se pare gresit ca la circa 250 km parcursi sa mai faci o pauza, fie ea si de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema generala in Romania cu reprezentantele și nu numai la Honda sau BMW, oameni foarte slab pregătiți și la fel de slab plătiți probabil și de aici interesul total din partea lor, eu doar vroiam sa ajung ca strict pentru revizie partea de consumabile daca ai scule si nu necesita scule speciale fata de alte operațiuni mai dificile gen desfăcut motor în două îți faci singur cu manuta ta și cu ceea mai mare atenție posibilă singur revizia. Cel mai complicat dar doar pentru prima ora este filtrul de aer apoi devine o rutina, restul consumabilelor nu este diferit de orice motocicleta ba chiar la ulei mai simpla decat pare având în vedere că nu desfaci nimic, nici macar un surubel. Îți trebuie doar un manual de service daca nu YouTube are să îți spună tot pas cu pas și normal pentru pretențioși că mine dinamometrica ceea ce am văzut că multe serviceuri nu o folosesc chiar daca o au in dotare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa ajung pentru revizie - am facut vreo 15.000 km in vara asta, sincer nici nu m-am uitat pe moto, dar numai Norvegia a fost vreo 10.000 km - si o sa ii fac o revizie corespunzatoare. Poate ii schimb si lichidul de frana, si mai am o treaba la furca care nu este in regula, chestie pentru care nu am incredere in RO.

Mai am problema timpului. Nu prea am timp liber si desi imi place sa le aranjez nu am timp. Anul asta am avut timp de 2 ori sa aranjez BMW-ul: i-am pus TPS nou si o pompa de benzina noua. Si apoi a crapat ambreiajul :crack: . Si uite-ma pe la Cluj, muncind de duminica ...... Asa ca BMW-ul l-am facut la Bavaria. Par oricum o leaca mai rasariti decat Honda.

 

Oricum daca te pasioneaza, te anunt cand plec spre Austria si daca vrei mergem le bagam pe amandoua la revizie si apoi dam o fuga la Bad Kleinkirchheim la bai termale, mai bagam si un Nockalmstrasse ceva si apoi inapoi la Bucale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ceea mai mare plăcere dacă îmi permite timpul și așa trebuie sa le cunoaștem. Furca este mai simpla decât crezi fata de multe alte motociclete, nu îmi spune îți curge jamba stânga? Anul asta am desfacut-o singur pe a mea și am servisat-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...