Sari la conținut

Despre Suzuki Jimny...


florinelu07
 Share

Postări Recomandate

Loati-va toti tractoare si mergeti 80 % prin oras cu ele si va plangeti de lipsa parcarilor si traficului infernal.

:finger:

 

ca sa intelegi, jimny-ul are fix aceeasi lungime ca un mini cooper, dar e putin mai ingust

cea mai buna masina de oras iarna (si distractiva daca o tii tractiune spate)

 

pacat ca e o caruta

ca sfat pentru initiator, vezi ca alea vvt au probleme cu cutia (pica repede si e peste 2000 de lei la dezmembrari, daca o gasesti)

daca vrei detalii vezi prin zona asta

pe scurt, mai bine motorul g13bb decat m13a

diferenta dintre ele e in mare doar la rapoartele cutiei si la consum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 200
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si mai scump... momentan sunt pe la 2500 euro. Ground clearance: 200mm varianta in 3 usi, 188mm cea in 5 usi.

Ma mai uitasem si la Hyundai Santa Fe, dar e mai mult de oras, 185mm.

Mai studiez iarna asta, la primavara vad ce buget am strans si ce variante mai am.

 

Daca nu ai o problema deosebita cu Brexit-ul, arunca o privire la cele cu volan pe dreapta si vei avea optiuni mai bune la 2500.

» Post actualizat in 21 Sep 2017 08:03

ca sa intelegi, jimny-ul are fix aceeasi lungime ca un mini cooper, dar e putin mai ingust

cea mai buna masina de oras iarna (si distractiva daca o tii tractiune spate)

 

pacat ca e o caruta

ca sfat pentru initiator, vezi ca alea vvt au probleme cu cutia (pica repede si e peste 2000 de lei la dezmembrari, daca o gasesti)

daca vrei detalii vezi prin zona asta

pe scurt, mai bine motorul g13bb decat m13a

diferenta dintre ele e in mare doar la rapoartele cutiei si la consum

 

modelele pre 2005 (non VVT - 1998-2004) sunt absolut putrede, iar tinichigeria in situatii lejere sare de 700-1000EUR.... brusc cutia nu mai este o problema asa de mare.

 

personal, cred ca in 2-3 maxim 4 ani or sa dispara masiv de pe piata toate 98-00/01

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti modest... Teriosul e urat cu spume :))

Am eu unu din 2008 si sincer il gasesc simpatic. Gusturile normal ca nu se discuta. Al meu e 4x4 permanent cu diferential central blocabil, unghiuri de atac si degajare de invidiat, motor 1,5 benzina cu 105 cai fara nimic special, interior minimalist si destul de rezistent la uzura. E semnificativ mai mare ca Jimny dar suficient de mic pentru oras din punctul meu de vedere - e mai scurt ca un Logan de exemplu. Insa e inalt, atat de inalt incat imi trebuie o scara (cum folosesc copii mici ca sa ajunga la lavoar sa se spele pe maini) ca sa urc bicicletele pe suport.

Nu l-am luat pentru offroad serios si m-am bagat o singura data prin padure/coclauri/mocirla/terasare livada, zone unde nu era deloc drum. M-am descurcat, dar nu e din filmul ala in care iti trebuie troliu ca sa iesi din bucluc. Daca e drum, inghite c-am orice. Pe asfalt e rezonabil, dar trebuie sa fi rabdator, eu ma simt confortabil la maxim 110-120.

M-am uitat mult dupa Jimny, GV si Pinin dar m-am procopsit cu Terios-ul asta pentru ca a fost cel mai bun compromis pentru mine, individ ce nu isi permite 2 masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam am probleme cu volanul pe partea gresita... nu-mi place deloc. Ca varianta, am vazut prin parcurile auto de la bulgari masini cu preturi de pana la 1000 euro mai jos fata de Romania. Cu acte in regula, facute toate formalitatile, tot ies cu 500 euro sub pretul pietei de la noi. Asta asa, ca idee, ca daca o sa gasesc una misto la noi, o iau direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru utilizare zilnica exista alta masina.

 

Jimny va fi masina #2 si este mai degraba moft decat necesitate.... pe 4x4 este ceea ce imi doresc pentru weekend si plimbari B & C roads, forestiere (fara noroieli si trolieri), cu nevasta si patrupedu', mai pe scurt, sa incapa pe unde as merge cu Transalpu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai pentru cerintele alea nu iti trebe neaparat un jeepuletz, daca nu ai de trecut santuri si nu-ti trebuie garda la sol mare iti recomand un Subaru Justy 4x4 permanent, o jucarie din 2001-2002, motor 86cp, intre 1300-1500 euro gasesti ceva foarte bun, aer conditionat, servo etc.

Cauta pe iutub sa vezi iarna pe zapada ce face masinuta aia. Eu am un Swift, identica la caroserie, dar este tractiune fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va recomand tuturor celor care umblati dupa Jimny, Pinin, Vitara / Grand Vitara, etc. SA MERGETI NITEL CU MASINUTELE ASTEA, pentru ca s-ar putea sa nu va convina faptul ca se urca Logan-ul pe voi, atat la demaraj cat si la mers intins. Imi permit recomandarea ca unul care a detinut asa ceva din 2006 pana in prezent (Vitara I, GV I si acum GV II). Apoi consumul ... Ma rog, nu as vrea sa poluez topicul dar, daca cineva doreste informatii, stau cu placere la dispozitie pe PM.

 

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinin-ul pleaca de la 114cp, cea mai slaba motorizare... cu o masa proprie de ~1350kg la varianta in 5 usi. Oricum nu-l ia nimeni sa-l alerge de la semafor la semafor sau faca naveta prin traficul din oras, zi de zi. Sunt masini care ofera posibilitatea sa mergi linistit pe un forestier, sa treci prin noroaie si sa urci niste pante medii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pentru cerintele alea nu iti trebe neaparat un jeepuletz, daca nu ai de trecut santuri si nu-ti trebuie garda la sol mare iti recomand un Subaru Justy 4x4 permanent, o jucarie din 2001-2002, motor 86cp, intre 1300-1500 euro gasesti ceva foarte bun, aer conditionat, servo etc.

Cauta pe iutub sa vezi iarna pe zapada ce face masinuta aia. Eu am un Swift, identica la caroserie, dar este tractiune fata.

Am si eu un Subaru Justy,dar nu exceleaza in teren datorita faptului ca e joasa ca si garda.

Iegzakt ce-a spus mai sus,@tatongmekekeanapurna.

 

Initiator,ramai la Jimny(sau ca alternativa,un Daihatsu Terios).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buget 4kEUR, de preferat cu minus, dar si disponibilitate usor plus daca discutam de masina ok.

 

Nici n-as sta pe ganduri si as lua din alta tara, ex Germania. Cu putini bani in plus vad ca se gasesc cateva exemplare cu km rezonabili (si foarte probabil reali), an decent si, cel mai important, bine intretinute, care eventual nu prea au vazut off. Este clar ca nu se compara ce drumuri au aia, cum le intretin si ce standarde de ITP au.

Apoi, acolo, ca si in Austria, sunt multi care le-au luat ca si masina mica, accesibila, eventual cu care sa mearga mai usor daca locuisec pe la munte, nu ca sa sa fac rupere in off cu ele.

 

Si nu m-as chinui cu o firma neaparat pt adus, un zbor nu mai este o avere sau o complicatie, apoi vii tu frumos sa te imprietenesti cu ea pe drum. Si mai si faci o plimbare, un shopping etc. Si te poate costa un weekend si max 1-2 zile de concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinin e masina de coafeza

Sunt deschis la sugestii.

 

Cerintele mele:

2500-3000 euro

4x4 cu optiune de decuplare, greu/usor

garda la sol cat mai mare, macar 190-200mm

5 usi

ac (sau clima), servo, geamuri electrice si alte comoditati uzuale. masina va fi folosita si la drum pe sosea, concedii etc

motor de maxim 2000cmc, de preferat benzina

caroserie medie, nu f grea

stare buna tehnica, tabla si sasiu fara rugina. adica sa fie din secolul asta masina si cu un nr de km de 6 cifre :))

intretinere la un cost decent

volan pe stanga

 

Probabil mai sunt si altele, dar in linii mari cam asta e.

 

Edit: la cele din Germania m-am uitat si eu. Buba mare: rugina, multa. Cel putin Pinin-urile erau coaja... si ca sa dau acelasi pret ca in Ro, doar de dragul de a o aduce din Germania, n-are rost.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o vorba veche in lumea off road-ului, "fiecare are extremul lui", parafrazand "fiecare are offroad-ul lui", iti iei masina pentru ce stii ca poti sa faci cu ea, nu pentru ce ai vrea sa faci cu ea. Daca faci greenlaning nu ai nevoie de garda prea mare la sol, si nici de vreo huiduma in care sa poti baga sufe, ocheti, hijack, ancora, etc.

In alta ordine de idei, majoritatea japonezelor sunt predispuse la a dezvolta rugina mai repede decat cele europene sau americane. Daca iti iei japoneza mai veche de 10 ani ar trebui sa fii pregatit pentru o tinichigerie cap-coada. Avantajul unei japoneze mai vechi consata in lipsa de electronica, si piese din dezmembrari destul de accesibile la pret.

Daca stii ca nu esti genul care sa se aventureze pe orice urma de TAF sau prin orice ravena, un 4x4 decent incaltat cu gumele potrivite se descurca onorabil in majoritatea situatiilor. In rest, fiecare model are avantajele si dezavantajele lui, trebuie doar sa gasesti masina care insumeaza cele mai multe avantaje pentru tine, nu pentru altul.

 

P.S.: postarea nu este adresata cuiva anume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta asa e cu rugina,la Suzuki-uri e mai pronuntata ruginirea decat la celelalte japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nici n-as sta pe ganduri si as lua din alta tara, ex Germania. Cu putini bani in plus vad ca se gasesc cateva exemplare cu km rezonabili (si foarte probabil reali), an decent si, cel mai important, bine intretinute, care eventual nu prea au vazut off. Este clar ca nu se compara ce drumuri au aia, cum le intretin si ce standarde de ITP au.

Apoi, acolo, ca si in Austria, sunt multi care le-au luat ca si masina mica, accesibila, eventual cu care sa mearga mai usor daca locuisec pe la munte, nu ca sa sa fac rupere in off cu ele.

 

Si nu m-as chinui cu o firma neaparat pt adus, un zbor nu mai este o avere sau o complicatie, apoi vii tu frumos sa te imprietenesti cu ea pe drum. Si mai si faci o plimbare, un shopping etc. Si te poate costa un weekend si max 1-2 zile de concediu.

Am vizionat nefavorabil 10+ aduse din Germania, pentru care pun ramasag ca Flinstoanele nu trec TUVul.

» Post actualizat in 21 Sep 2017 16:29

ca jimny ce-o fi?

Rece, mai incearca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi asum asta deja....

 

Eram pornit pe Freelander, dar dupa primul test cu Jimny in offroad usor, am ramas foarte placut impresionat.

 

Samuraiul nu il vizez din motive de suspensie mult mai rigida si varsta...

 

Partea buna este ca un Jimny bun se vinde urgent deci oricand ma razgandesc, imi scot mare parte din bani destul de usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram pornit pe Freelander, dar dupa primul test cu Jimny in offroad usor, am ramas foarte placut impresionat.

 

Partea buna este ca un Jimny bun se vinde urgent deci oricand ma razgandesc, imi scot mare parte din bani destul de usor.

Asta este ideea, daca simti ca nu exista chimie, oricand poti sa scapi de Jimny si te poti orienta lejer la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Valeu, acu am vazut-o, da urata e cascarabeta!

Imi mentin parerea, japonezii din industria auto sunt total handicapati, au ambitia ca in fruntea departamentelor de design sa puna musai pe unul care a facut studiile la FF si a terminat ultimul facultatea!

Rar am vazut masina japoneza intr-adevar frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...