florinelu07 Postat Septembrie 24, 2017 Autor Share Postat Septembrie 24, 2017 VENI, VIDI, Jimny! We have a winner! Poze in curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Septembrie 24, 2017 Share Postat Septembrie 24, 2017 Sa il stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 24, 2017 Autor Share Postat Septembrie 24, 2017 Multam fain Dupa 200km la volan, ma declar multumit. Usor peste asteptari. » Post actualizat in 25 Sep 2017 05:13 Mucu' dec 2005 (facelift) 29kkm cam de toate fara AC Inmatriculat RO pe 20sept. Fara perforatii/rugina (doar mici puncte 3-5 mm pe suprafata) - urmeaza protectia anticoroziva in saptamanile urmatoare.... Al 16-lea a fost cu noroc (am si primit o gramada de detalii in avans - 60+ poze din toate unghiurile) Inchid topicul sau il mut in alta sectiune? Ii mai este cuiva utila informatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Mno fain,sa fie intr-un ceas bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Felicitari, sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 sa ai noroc de ea colegule! bravos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 25, 2017 Autor Share Postat Septembrie 25, 2017 (editat) Mno fain,sa fie intr-un ceas bun! Felicitari, sa-l stapanesti sanatos sa ai noroc de ea colegule! bravos!! Multam! PS: Errata: 129kkm Editat Septembrie 25, 2017 de 1xu1xf1xu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Eu zic sa nu inchidem topicul pentru ca Jimny e o masinuta de succes si foarte iubita . Dealtfel cred ca va fi util si sa impartasim experiente de proaspat posesori de Jimny , pentru ca zilele trecute am cumparat si eu unul . Al meu e 2007 , manual , cu AC , 75.000 km , cumparat direct din curtea omului , din Germania . Apoi am condus 1000 km pe autostrazi la viteze de 100-110 Km/h iar consumul rezultat a fost de 7l/100km. Nici al meu nu are deloc rugina , nici pe sasiu si nici pe caroserie , doar mici puncte foarte rare . Insa am caseta de directie acoperita de un strat complet de rugina ( nu am inteles de ce doar piesa asta s-a corodat ) . Deasemenea , am constatat o pierdere de ulei in spatele cutiei de viteze , care pare destul de serioasa . Deci , la mine urmeaza repede : 1. curatarea casetei de directie si protejarea ei anticoroziva cat mai buna ( si pentru asta caut solutii si idei ) 2. Investigarea pierderii de ulei . Am citit ca este o problema cunoscuta , se datoreaza fie semeringului de la iesirea din cutie , fie O-ringului dela intrarea in cutie a bratului schimbatorului , fie unui dop care exista in interiorul crucii cardanice la iesirea din cutie . In orice caz , cutia nu trebuie sa ramana fara ulei fiindca se va distruge rapid , asa ca recomand sa verifici si tu . 3. Protectie anticoroziva pe sub toata masina . La mine terosonul din fabrica pare neatins , dar sunt piese multe care ar trebui protejate . Tu cum vei face ? 4. Am gasit un manunchi de cabluri fixate de podeaua masinii , pe dedesubt , care au mufe de conectare destul de expuse , in zona puntii spate , Ma intreb daca asa e normal . Mi se par foarte fragile mufele respective . 5. schimburi de lichide Poze cu veverita atasate si cu caseta corodata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 25, 2017 Autor Share Postat Septembrie 25, 2017 Faina jucaria, sa o stapanesti sanatos. Eu nu am reusit sa ma apropii de unul cu AC (best "landed cost" >5kEur) Planul pe urmatoarele saptamani: revizie motor, cutie, dif^2, reductor (uleiuri si filtre) spalat bine caroseria si sasiul, "despaduchiat" interiorul (aspirat, sters, ...) curatat urme rugina si aplicat ceva pasivizator (Kelfos, Feruginol, Loctite...) aplicat protectie anticoroziva (Teroson sau ceva produs performant) aplicat parafina & alte protectii anticorozive in zonele predispuse la rugina polish-are caroserie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 E faina si a ta , sa te bucuri de ea , mai ales ca ai cautat-o cu perseverenta . Iar treaba cu AC trebuie privita si prin prisma faptului ca e o masina cu un habitaclu mic , daca nu ai grija si aerul e orientat gresit sau dat la maxim , in cateva minute ai rezolvat de o raceala . Eu as fi luat si fara AC , dar asa a fost cerinta in familie . Care sunt zonele predispuse la rugina ? A ta are vreo pierdere de lichide pe dedesubt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 25, 2017 Autor Share Postat Septembrie 25, 2017 (editat) E faina si a ta , sa te bucuri de ea , mai ales ca ai cautat-o cu perseverenta . Iar treaba cu AC trebuie privita si prin prisma faptului ca e o masina cu un habitaclu mic , daca nu ai grija si aerul e orientat gresit sau dat la maxim , in cateva minute ai rezolvat de o raceala . Eu as fi luat si fara AC , dar asa a fost cerinta in familie . Care sunt zonele predispuse la rugina ? A ta are vreo pierdere de lichide pe dedesubt ? 99% din modelele <2010 au rugina in spatele farurilor, in spatele aripilor spate spre prindere caroserie pe sasiu si zona portbagaj spre banchete. Indiferent de provenienta masinii, doar norocul sau ceva exploatare foarte modesta diminueaza problemele .... altfel spus, Suzuki a lasat protectia anticoroziva, doar la nivel de intentie. In rest nu am probleme de mecanica sau scurgeri din diferentiale, reductor sau motor. » Post actualizat in 25 Sep 2017 07:53 Cele dupa '04 (facelift) sunt semnificativ mai bune la caroserie, dar si preturile sunt cu minim 25% peste cele din generatia '98-'04 Editat Septembrie 25, 2017 de 1xu1xf1xu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Pai daca tot ați inceput cu poze imi permit si eu ,daca nu e cu suparare ! Achiziționat de curand model 2004 Special Edition .A fost la tinichigiu curatat de rugina unde era ,antifoanta dedesubt....weekend ul asta ma apuc si eu sa schimb uleiurile peste tot la transmisie .. Stima , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 27, 2017 Autor Share Postat Septembrie 27, 2017 dreptaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 meserie te halesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 27, 2017 Autor Share Postat Septembrie 27, 2017 Pana la urma care era sensul expresiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Intre timp eu am trecut controlul tehnic fara nici o observatie , in afara de faptul ca proiectoarele de ceata bat cam sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 27, 2017 Autor Share Postat Septembrie 27, 2017 Ai pile la RAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Nu , nu la RAR . A fost un control tehnic destul de strict , dar la...Dekra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Pana la urma care era sensul expresiei? depinde din care punct de vedere privesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 28, 2017 Autor Share Postat Septembrie 28, 2017 Nu , nu la RAR . A fost un control tehnic destul de strict , dar la...Dekra . Ma gandeam ca ai prins loc la RAR. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 (editat) Ai mai avansat cu protectia anticoroziva ? Editat Septembrie 29, 2017 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2017 Autor Share Postat Septembrie 29, 2017 Ai mai avansat cu protectia anticoroziva ? Nu am avut prea mult timp saptamana aceasta pentru Jimny..... Am testat Feruginol-ul si rezultatele sunt multumitoare. Am cumparat si Rentagrund (Gri) de la Policolor sa raman pe aceiasi gama, iar maine vreau sa aloc ceva timp sa incep sa lucrez la pasajele rotilor spate. Suplimentar am cumparat si un tub de spray cu ceara pentur cavitati si pe masura ce ajung in zone care au nevoie, sa incep sa aplic. Problema este ca nu pot lucra la toata caroseria in acelasi timp si ma vad nevoit sa "fragmentez" in mai multe etape: pasaje roti spate si portbagaj compartiment motor si bara fata haion sasiu si lonjeroane interior si usi (scot scaune, bancheta si mocheta) O sa cam imi manace 5-6 zile.... » Post actualizat in 02 Oct 2017 05:08 De ieri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 frumoase poze Florine! si cum s-a comportat in off? de curiozitate, un consum i-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 3, 2017 Autor Share Postat Octombrie 3, 2017 Pareri dupa primii 500km la volanul Jimnyului: merge ok cu 110-120 pe autostrada (5th/3500-3700rpm) la drum intins se simte cel mai bine la 95-100 (5th/3000rpm) pe drumuri neasfaltate, forestier, pietruite, se comporta foarte ok, limita este cat poti sa suporti tu sa te scuture - situatia corectata semnificativ spre bine, dupa ce am ajustat presiunea in roti conform manual (1,6 bar fata si 1,8 bar spate vs. 2,1 bar cat era pe toate 4 rotile) consum mixt (urban, extern, neasfaltat de parcurs in tr1 si tr2, ocazional 4x4H, de proba 4x4L) 7,5% Tehnic: Protectie anticoroziva in desfasurare - Chelade & Teroson Inlocuit stergatoarele (erau doua diferite) Revizie MRL-uri (nu decuplau 4x4) si am avut de scos "sobolanii" din ele Curatat motor + paduchi din interior (aspirat, curatat tapiseria banchetei, sters bord cu ceva solutie de rahat si trebuie sa reiau ca arata a taxi) Zilele urmatoare incep sa schimb si uleiurile Ma paste un duplicat de cheie ca asta este obosita si mai mult, ESTE SINGURA.... Gume spate + rezerva sunt noi (iarna) si am comandat inca 2 buc identice sa intregesc setul pentru iarna (ar trebui sa apara saptamana asta) Pentru compensare lipsa aer condtionat, urmeaza si ceva folie pe geamurile spate + haion, probabil o sa mai astepte... Pana vine iarna, trebuie sa revizionez si homocinetica, intrucat un simering de la planetara stanga, nu etanseaza prea bine si sunt mici scurgeri de ulei spre fuzeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Consumul pe care l-am inregistrat eu , dupa circa 1000 km de autostrada , cu viteza de aprox. 110 km/h , a fost de 7,0 l/100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.