florinelu07 Postat Octombrie 4, 2017 Autor Share Postat Octombrie 4, 2017 Deci cam pe aproape... as zice ca se poate sa scoti un consum mai bun daca reduci viteza de croaziera sub 100kmh. In alta ordine de idei, ieri am lucrat la rugina si jumatatea posterioara este aproape gata (de pensulat) si urmeaza aplicarea de insonorizant. Ma gandesc sa nu dau insonorizant pe sasiu ci doar ceara de cavitati pe interior... am o impresie ca o sa iasa tiganie daca dau pe sasiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 consum mixt (urban, extern, neasfaltat de parcurs in tr1 si tr2, ocazional 4x4H, de proba 4x4L) 7,5% Consumul pe care l-am inregistrat eu , dupa circa 1000 km de autostrada , cu viteza de aprox. 110 km/h , a fost de 7,0 l/100km. decent, fair enough! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2017 Autor Share Postat Octombrie 4, 2017 despre spatiu... daca deschizi geamul, il iei ca pe mapa..... oarecum proasta este pozitionarea comenzilor electrice geamuri - lasa putin spatiu in pentru genunchiul stang si ideal era sa fi pozitionate cativa cm mai sus sau mai spre mijlocul usii. » Post actualizat in 04 Oct 2017 07:07Ca sa fie si amuzant topic-ul asta - discutii cu oligofrenii care se ocupa de dezmembrari: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 4, 2017 Admin Share Postat Octombrie 4, 2017 Pentru insonorizare poti folosi cu succes tapetarea cu aluband, eu am facut la BMW portbagajul si usile iar rezultatul este incredibil, urmeaza sa tapetez si podeaua. La design si Ergonomie ramane cum am spus, japonezii sunt retardati rau, la Swiftul pe care il am au pozitionat butoanele de deschidere geamuri intre scaune, in spate, butonul de ceata ascuns de volan etc. Infantili designeri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2017 Autor Share Postat Octombrie 4, 2017 Pentru insonorizare poti folosi cu succes tapetarea cu aluband, eu am facut la BMW portbagajul si usile iar rezultatul este incredibil, urmeaza sa tapetez si podeaua. La design si Ergonomie ramane cum am spus, japonezii sunt retardati rau, la Swiftul pe care il am au pozitionat butoanele de deschidere geamuri intre scaune, in spate, butonul de ceata ascuns de volan etc. Infantili designeri! Ma uitasem inclusiv la vopseaua Raptor (recomandare coleg forumist), este utila pentru rigidizare si reducere vibratii/rezonanta caroserie, dar este putin extrem pentru nevoile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Mi am luat veselia siliconica sa gresez si cuplajele fata ,daca tot ma apuc sa schimb uleiurile la transmisie....cica asta ar fi indicată. Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2017 Autor Share Postat Octombrie 4, 2017 eu am dat doar cu ulei de motor procedura de curatre/asamblare/gresare : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 sters bord cu ceva solutie de rahat si trebuie sa reiau ca arata a taxi) Pentru bord foloseste MaFra (mata) http://www.mafra.ro/silicon-de-bord-scic-orange-silicon-de-bord-parfumat-p-80.html Eu am dat peste toate plasticele Fabiei de 10 ani si arata superb. Se mentine bine, au trecut cateva luni bune (si cu caldura mare) si nu e urata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Da,eu o sa folosesc vaselina daca tot am luat o, rau nu ii face ,ideea e sa nu pun prea mult . Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2017 Autor Share Postat Octombrie 4, 2017 Profita de ocazie sa vezi daca ai pierderi de ulei din diferentialul fata. Daca sunt duse simeringurile, ai ulei de transmisie in MRLuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Pe podea , in zona puntii spate sunt vreo doua manunchiuri de cabluri care se conecteaza prin niste mufe expuse rau de tot . Asa trebuie sa fie ? » Post actualizat in 04 Oct 2017 20:26 L.e. subpodea , adica sub masina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Pierderi nu sant pt ca a doau zi cand am cumparat o, am gresat si curatat fuzeta, pivotii ...inca o faza la modelele dupa 2004 e cutia de viteze care curge la semeringul spate ,la motoarele astea mai noi cu VVT,au modificat puțin si cutia ... Eu de asta am evitat sa iau mai noua de 2004 + ca am mai zis de faza cu schimbatorul ... Inainte de asta am avut una din 2001 cu pese 250.000 km,nici pe dracu nu avea am bagat banuti si in aia ca am vrut sa o tin ,atata ca ,consuma ulei cam 1 litru la 10.000 km ,ceea ce nu e foarte rau ... Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 Pe podea , in zona puntii spate sunt vreo doua manunchiuri de cabluri care se conecteaza prin niste mufe expuse rau de tot . Asa trebuie sa fie ? » Post actualizat in 04 Oct 2017 20:26 L.e. subpodea , adica sub masina ... Sunt firele care merg la reductor? » Post actualizat in 05 Oct 2017 04:23 Pierderi nu sant pt ca a doau zi cand am cumparat o, am gresat si curatat fuzeta, pivotii ...inca o faza la modelele dupa 2004 e cutia de viteze care curge la semeringul spate ,la motoarele astea mai noi cu VVT,au modificat puțin si cutia ... Eu de asta am evitat sa iau mai noua de 2004 + ca am mai zis de faza cu schimbatorul ... Inainte de asta am avut una din 2001 cu pese 250.000 km,nici pe dracu nu avea am bagat banuti si in aia ca am vrut sa o tin ,atata ca ,consuma ulei cam 1 litru la 10.000 km ,ceea ce nu e foarte rau ... Numai bine, Ovidiu Chestia cu "schimbatorul mic"este subiectiva, exact ca si butoanele. Eu am ajuns la modelul mai nou ca sa fug de o parte din problemele cu rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Da ,asa e ,probleme nu sant nici la cele cu butoane si destul de fiabile ,dar altfel eu inca nu am auzit sa nu cupteze 4x4 din cauza schimbatorului, dar din cauza electrovalvei de pe cutie da ..... Cu rugina asa e ,cat mai noua cu atat mai bine ,dar jimny fara rugina mai greu ,trebuie sa fie foarte noua...eu doar in spate la portbagaj si sub scaunele din spate am avut ceva rugina . Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 A mea e din 2007 si nu pare sa aiba rugina mai deloc . Dar o sa fac o inspectie serioasa zilele viitoare .Insa imi pierde ulei pe la iesirea din cutie . A mai avut cineva experienta asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 simeringul de la cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 E greu de schimbat acel simering ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 cam da, mai bine de o ora de manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 Si oleaca de ginecologie... » Post actualizat in 07 Oct 2017 17:16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 8, 2017 Share Postat Octombrie 8, 2017 7% la doar 100-110km/h nu este cam mult pt o masina mica? Cand vb de 85de cai si 110Nm? Este diferenta mare intre Jimny si Duster 4wd pe offroad? Si Duster are o motorizare care da dauna totala la portofel 1.6i 115cai 156NM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 8, 2017 Autor Share Postat Octombrie 8, 2017 Pai caii aia ii scoate dintr-un 1.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 8, 2017 Share Postat Octombrie 8, 2017 (editat) Are geometria rotilor...de Fiat 850. Editat Octombrie 8, 2017 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 8, 2017 Autor Share Postat Octombrie 8, 2017 Naaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Dusterul are si diesel, dar n-are reductor, doar treapta 1 foarte scurta. Si diferenta clar este, de la independenta la punti rigide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 18, 2017 Autor Share Postat Octombrie 18, 2017 Azi imi bag nasul in reductor... Are momente cand se aude ceva aiurea, banuiesc un rulment pe moarte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.