Sari la conținut

Despre Suzuki Jimny...


florinelu07
 Share

Postări Recomandate

Și biclele depășesc lățimea conservei în majoritatea cazurilor! Nu mai zic de stopuri și numere mascate. 

La jimmy dacă pui o mobră pe cui se ridică și rămâne ca fieru' de călcat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

florinelu, doar verifica, sa nu ai surprize.

jhoane, de ce oare mai toate biclele se vind cu ax cu montare rapida la roata fata? exact, ca sa dai roata jos si s-o pui la loc cu usurinta. In mod normal nu pleci la drum cu incarcatura pe cirlig care depaseste gabaritul masinii, dar ne-am invatat comozi si din cauza ca nimeni nu ne ia la intrebari pe subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu contest ce se spune, chiar imi pare logic. Firesc ar fi ca pe stg-dr sa nu ai depasiri de gabarit.

Similar la moto, cota maxima stg-dr este data de lungimea ghidonului.

 

La Multivan am rack de biciclete OEM (pe haion) si nu poti pune bicicleta decat pe roti si inevitabil agabaritic. Nu am poze cu bicileta sus, dar am gasit pe net:

 

image.thumb.png.a7e6dae92560338d78647b62ae834487.png

 

image.thumb.png.d5eff86d4733f78718d5ab8f0333973a.png

 

Acum 1 minut, apriliacluj a spus:

in decret sctie clar ca nu ai voie sa transporti bunuri ce depasesc gabaritul masinii...., nici macar daca-l semnalizezi cu steag rosu :)

pe remorca ai voie? 

am de  carat azi ceva profile la 4metri :) .... cu Jimny...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, florinelu07 a spus:

 

 

pe remorca ai voie? 

 

 

nu ai voie nici acolo sa depasesti dimensiunile....

da' se poate :)

PS. vorbim de masinile, remorcile noastre bineinteles

firmele de transporturi agabaritice au alt regim, normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In 2 saptamani Jimny implineste 3 ani la mine....

 

Review aniversar:

+ geniala masina

+ am vazut cu ea locuri faine din RO pe care altfel le-as fi putut accesa doar cu moto touring (Apusenii sunt geniali)

+ am folosit-o si la santier (troliat scari metalice :) si carata materiale cu remorca ) 

+ timp de relaxare surubarind diverse proiecte (upgrade suspensie, montaj troliu, baterie auxiliara, sistem audio 4.1)

+++++ am reusit sa incetinesc la maxim ruginirea (cea mai mare belea la Jimny)

++++++++++++ CEL MAI MARE PLUS --> plimbari cu juniorul/familia in zone in care as fi mers singur cu moto

 

- - - - -  singurul minus, prea putin timp sa ma bucur de ea (servici, santier casa, covid,.... )

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las' ca-i bine si asa, chiar daca timpul nu permite f multe, putinul ala inseamna amintiri frumoase :) Asa si eu, cu piciul si sotia... eu cu detectia, ei cu plimbarea si statul in natura.

Un troliu vreau si eu, la anul, sper sa fie buget. Problema mare e ca eu plec singur si nu are cine sa ma scoata din necaz, in caz ca...

Pe partea de rugina eu am stat mult mai prost, anul asta am refacut complet sasiul. Masina e f misto pe offroad si nu regret investitiile.

118356693_307742360438201_163134786613244592_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mai aveam unde sa pun cricul, mai pe scurt :)) Se dezmembra complet pe dedesupt, plus o bucata de podea, pe dreapta fata. E "boala lor", Pinin fara rugina extrem de rar (si scump).

Taiat, sudat, refacut, tratat cu zemuri si ceara. In weekend am in plan o iesire, cred ca scot de la naftalina gps-ul de la tine :))

107795373_3104563252912688_8831411808282096611_o.jpg

109015510_206639830712057_3772145784287176148_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
On 15.09.2020 at 18:28, Geo_ZGA said:

Un troliu vreau si eu, la anul, sper sa fie buget. Problema mare e ca eu plec singur si nu are cine sa ma scoata din necaz, in caz ca...

 

 

Recomand troliu manual (tirfor). 20-30m de cablu, doua sufe de 9m, o sufa de copac de 3m, 2-3 ocheti si acoperi 90% din situatii, chiar daca esti singur. Portabil, fiabil si ieftin. Poti sa il folosesti in fata, in spate, pe lateral, poti sa urci si masina in copac fara cine stie ce efort fizic.

Eu am luat asa ceva, pe la 1000 lei acum vreo 3 ani.

https://proflexbrasov.ro/wp-content/uploads/2017/01/PRO-AL-Troliu-Manual-cu-Cablu-Tirfor.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, mihaio07 a spus:

 

Recomand troliu manual (tirfor). 20-30m de cablu, doua sufe de 9m, o sufa de copac de 3m, 2-3 ocheti si acoperi 90% din situatii, chiar daca esti singur. Portabil, fiabil si ieftin. Poti sa il folosesti in fata, in spate, pe lateral, poti sa urci si masina in copac fara cine stie ce efort fizic.

Eu am luat asa ceva, pe la 1000 lei acum vreo 3 ani.

https://proflexbrasov.ro/wp-content/uploads/2017/01/PRO-AL-Troliu-Manual-cu-Cablu-Tirfor.jpg

Este o varianta ok si unul manual.

Dezavantajele sunt evidente, dar este mai bine sa ai ceva manual decat nimic.

 

Pe de alta parte, echiparea modesta te va face sa fii mai putin aventuros... asta daca ai discernamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.10.2020 la 0:38, mihaio07 a spus:

 

Recomand troliu manual (tirfor). 20-30m de cablu, doua sufe de 9m, o sufa de copac de 3m, 2-3 ocheti si acoperi 90% din situatii, chiar daca esti singur. Portabil, fiabil si ieftin. Poti sa il folosesti in fata, in spate, pe lateral, poti sa urci si masina in copac fara cine stie ce efort fizic.

Eu am luat asa ceva, pe la 1000 lei acum vreo 3 ani.

https://proflexbrasov.ro/wp-content/uploads/2017/01/PRO-AL-Troliu-Manual-cu-Cablu-Tirfor.jpg

Pai si tragi cat, 1m in 30 min? In plus, ocupa spatiu in masina... spatiu de care masinile astea micute cam duc lipsa.

Am studiat putin treaba asta, pt ce am eu nevoie mi se pare mai ok unul electric, in bara fata. Cel mai probabil o sa pastrez aspectul original si o sa-l montez in spatele barii de plastic (cu modificarile de rigoare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, The_Sin_Eater a spus:

+1

eu am pus deja... :)

 

DSCN9913_1.thumb.jpg.a2ca26bffec1036d52a518967b7b5952.jpg IMG-20200810-WA0025.thumb.jpg.c43f22cb4e5d5033cfb6fb58e5120004.jpg

Laic :)

Tot Tyrex vreau si eu, varianta compact de 8000lbs. Asta e? L-ai si probat? Merita sufa sintetica vs cablu otel?

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Geo_ZGA a spus:

Laic :)

Tot Tyrex vreau si eu, varianta compact de 8000lbs. Asta e? L-ai si probat? Merita sufa sintetica vs cablu otel?

Mercic! Da, asta este. 

L-am testat doar pe asfalt. Nu a fost nevoie in off. Merge bine. A tras masina fara probleme. Eu mi-a luat in plus si un kit de recuperare (sufa copac de 3 m, 12.000 lbs, sufa lunga de 10 m, 12.000 lbs, 2 ocheti, scripete).

Dpmdv merita sufa sintetica pentru ca scutesti cateva kg bune atarnate de botul masinii, desi e ceva mai scump.

 

Sufa metalica: 26 kg, 1500 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/31-troliu-tyrex-8000p-compact.html

Sufa sintetica: 21 kg, 2100 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/32-troliu-tyrex-8000sp-compact-cablu-sintetic.html

 

A...sa nu uitam suportul de prindere https://www.mudster.ro/ro/suporti-si-placi-pentru-montare/107-suport-troliu-dacia-duster.html, care la Prafos se prinde in lonjeroane. 

 

@OP: scuze ce offtopic si linkurile de la Mudster. 😊

20200811_140041.jpg

20200811_140054.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am facut vraiste topicul lui Florin :)

Intr-adevar, greutatea o observasem si eu... dar si diferenta e notabila, inca 600 lei. Pt montaj apelez la baietii de la tinichigerie, nu e problema. De kit-ul de recuperare uitasem... cred totusi ca e suficienta o sufa de copac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deloc... :)

eu am avut cablu de otel si l-am schimbat cu sufa sintetica - merita fiecare leu si nu mai din perspectiva greutatii.

 

exista variante de trolii electrice portabile (chiar si diy) dar dupa ce am studiat mai mult, existau toate sansele sa nu il ai la tine cand ar fi fost cazul.

 

asa ca am mers pe un Ramsey de 8500lbs montat in bara - a facut de toate pana acum (ridicat structura metalica scara, ridicat balcon fier forjat, tras trunchiuri la curatenia de primavara,...) dar Jimny a iesit singur din noroi pana acum. :)

 

 

 

 

Acum 19 minute, The_Sin_Eater a spus:

Mercic! Da, asta este. 

L-am testat doar pe asfalt. Nu a fost nevoie in off. Merge bine. A tras masina fara probleme. Eu mi-a luat in plus si un kit de recuperare (sufa copac de 3 m, 12.000 lbs, sufa lunga de 10 m, 12.000 lbs, 2 ocheti, scripete).

Dpmdv merita sufa sintetica pentru ca scutesti cateva kg bune atarnate de botul masinii, desi e ceva mai scump.

 

Sufa metalica: 26 kg, 1500 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/31-troliu-tyrex-8000p-compact.html

Sufa sintetica: 21 kg, 2100 lei https://www.mudster.ro/ro/tyrex/32-troliu-tyrex-8000sp-compact-cablu-sintetic.html

 

A...sa nu uitam suportul de prindere https://www.mudster.ro/ro/suporti-si-placi-pentru-montare/107-suport-troliu-dacia-duster.html, care la Prafos se prinde in lonjeroane. 

 

@OP: scuze ce offtopic si linkurile de la Mudster. 😊

20200811_140041.jpg

20200811_140054.jpg

 foarte ok.

 

musai sa fie prins de lonjeroane si sa nu incerci sa trage ceva peste masa atelajului propriu.

 

se spune ca troliul este ca sa iesi tu din situatii dificile si nu ca a ii tractezi pe altii.

La 17.10.2020 la 21:47, vis-a-vis a spus:

Nu, troliul manual :D

merita si nu merita...

 

te plictisesti cat dai la manivela ca sa faci ceva recuperare, iar daca situatia este nasola si mai pui si scripete, iti vei scrie memoriile pana iesi de acolo.

 

pe de alta parte este mai bun decat nimic.

 

Pont - chinga de asigurat marfa in camion este un substituent bun al tirforului.

 

 

Cam asa am reusit sa il ascund pe al meu.

20201020_121353.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

On 17.10.2020 at 19:56, vis-a-vis said:

Câte kile are manțocăria asta?

 

Vreo 10 - 15kg, dar nu prea il tii in brate.

 

9 hours ago, Geo_ZGA said:

Pai si tragi cat, 1m in 30 min? In plus, ocupa spatiu in masina... spatiu de care masinile astea micute cam duc lipsa.

Am studiat putin treaba asta, pt ce am eu nevoie mi se pare mai ok unul electric, in bara fata. Cel mai probabil o sa pastrez aspectul original si o sa-l montez in spatele barii de plastic (cu modificarile de rigoare)

 

Tragi 1 m in 5 minute poate, depinde de conditie fizica. De cele mai multe ori, 1-2 metri e fix cat iti trebuie sa iesi din rahan.

La masina automata, poti sa o lasi in drive, si te mai ajuta si rotile.

 

Clar nu poti sa te arunci unde e rahanu mai mare si sa te troliezi din 30 in 30m, cum am mai vazut eu pe la astia profi. Dar nici nu ramai blocat aiurea fiindca nu ai troliu in spate, fiindca s-a rupt cablul / telecomanda sau fiindca ai ramas fara baterie. Cum am mai vazut eu pe la astia profi.

 

Spatiul e intr-adevar o problema la Jimny, dar ar fi loc intre scaunele din fata si cele din spate. Cu cablul e mai complicat, eu am luat initial de 30m, dar apoi am mai taiat din el, si completez cu sufe. Nu prea am patit sa fie nevoie sa trag mai mult de 2 lungimi de masina o data, in regim de enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...