Sari la conținut

Despre Suzuki Jimny...


florinelu07
 Share

Postări Recomandate

Salut, am intrat cu intarziere pe topic..... :(

 

Oportunitatea "ratata" a fost deschiderea de sezon Trasnsalppunctro, care uzual are loc la Codlea, dar anul acesta a fost in proximitate (Holbav), zona cu oportunitati bune de offroad usor/mediu.

Manele destul de light daca de indepartezi de zonele usor accesibile.

 

Arunca o privire si aici si poate iti pare ceva intresant pe viitor ---> http://mytrip.100tracks.net/

 

Meanwhile, Jimny-ul se apropie de 10kkm, rulaj pe care il voi sarbatori cu schimbul de ulei si filtre motor (este prea ieftin sa merite sa astept pana la 12-15kkm - cca 150 lei cu totul).

 

Update de pareri de proprietar de Jimny:

  • Super ok ca si masina de oras (parcari, borduri, trepte2/3 ok)
  • Viteza de croaziera interurban 90kmh cu consum 7-8%
  • Anvelope AT (Bridgestone 001) iarna, comportament foarte bun
  • Anvelope MT(Maxxis Trepador) vara, putin mai rigida si zgomotoasa pe asfalt, dar ok pe ud si franare
  • Ocazional, lipsa AC-ului imi trezeste nostalgii (solutionabil cu 500Eur)
  • Dupa update-ul HUD Clariion & HK Speakers, sunetul este incomparabil mai bun decat OEM-ul.
  • Sistemul 4x4 este foarte bun/util daca este ingrijit
  • Nu intentionez sa o schimb in urmatorii ani... am gasit ce ma interesa...

Ceva imagini:

 

post-9612-0-49382200-1525693269_thumb.jpgpost-9612-0-11635900-1525693277_thumb.jpgpost-9612-0-56114800-1525693292_thumb.jpgpost-9612-0-61258900-1525693306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 200
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu stiu cum e cu punte rigida pe fata.

Probleme la suspensii, directie? Rulmenti, bucsi, nebunii?

 

Este mai rigida decat cea cu brate, dar pastrarea constanta a garzii la sol este un mare plus in offroad.

 

Pe parea cu intretinerea directiei, este chiar rezonabil - pret per roata 300-450 lei:

 

2x rulment "kinpin" (in loc de pivot) sunt intre 30 lei (KOYO Japan, SKF, etc) si 100 lei (OEM)

1x simering omocinetica 100lei (doar OEM)

1x simering planetara 50 lei (doar OEM)

200gr vaselina

 

rulmentul de roata nu prea se strica, dar este accesibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, puntea fixa este o solutie mai robusta in utilizare si care atrage costuri de mentenanta mai mici, comparativ cu suspensiile cu brate independente (bucsi, planetare, pivoti). Masinile cu punte fixa sunt mai usor de inaltat si oricum flexeaza mai bine.

Puntea fixa pierde, insa, la capitolul confort (cine cauta asa ceva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, puntea fixa este o solutie mai robusta in utilizare si care atrage costuri de mentenanta mai mici, comparativ cu suspensiile cu brate independente (bucsi, planetare, pivoti). Masinile cu punte fixa sunt mai usor de inaltat si oricum flexeaza mai bine.

Puntea fixa pierde, insa, la capitolul confort (cine cauta asa ceva).

 

 

e punte rigida, punte fixa are doar kartu

 

Michaelscottfacepalm1.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...

Din cite stiu in Europa nu sint omologate platformele de transport moto transversale, se depaseste latimea masinii cu moto sus.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și biclele depășesc lățimea conservei în majoritatea cazurilor! Nu mai zic de stopuri și numere mascate. 

La jimmy dacă pui o mobră pe cui se ridică și rămâne ca fieru' de călcat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

florinelu, doar verifica, sa nu ai surprize.

jhoane, de ce oare mai toate biclele se vind cu ax cu montare rapida la roata fata? exact, ca sa dai roata jos si s-o pui la loc cu usurinta. In mod normal nu pleci la drum cu incarcatura pe cirlig care depaseste gabaritul masinii, dar ne-am invatat comozi si din cauza ca nimeni nu ne ia la intrebari pe subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu contest ce se spune, chiar imi pare logic. Firesc ar fi ca pe stg-dr sa nu ai depasiri de gabarit.

Similar la moto, cota maxima stg-dr este data de lungimea ghidonului.

 

La Multivan am rack de biciclete OEM (pe haion) si nu poti pune bicicleta decat pe roti si inevitabil agabaritic. Nu am poze cu bicileta sus, dar am gasit pe net:

 

image.thumb.png.a7e6dae92560338d78647b62ae834487.png

 

image.thumb.png.d5eff86d4733f78718d5ab8f0333973a.png

 

Acum 1 minut, apriliacluj a spus:

in decret sctie clar ca nu ai voie sa transporti bunuri ce depasesc gabaritul masinii...., nici macar daca-l semnalizezi cu steag rosu :)

pe remorca ai voie? 

am de  carat azi ceva profile la 4metri :) .... cu Jimny...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, florinelu07 a spus:

 

 

pe remorca ai voie? 

 

 

nu ai voie nici acolo sa depasesti dimensiunile....

da' se poate :)

PS. vorbim de masinile, remorcile noastre bineinteles

firmele de transporturi agabaritice au alt regim, normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In 2 saptamani Jimny implineste 3 ani la mine....

 

Review aniversar:

+ geniala masina

+ am vazut cu ea locuri faine din RO pe care altfel le-as fi putut accesa doar cu moto touring (Apusenii sunt geniali)

+ am folosit-o si la santier (troliat scari metalice :) si carata materiale cu remorca ) 

+ timp de relaxare surubarind diverse proiecte (upgrade suspensie, montaj troliu, baterie auxiliara, sistem audio 4.1)

+++++ am reusit sa incetinesc la maxim ruginirea (cea mai mare belea la Jimny)

++++++++++++ CEL MAI MARE PLUS --> plimbari cu juniorul/familia in zone in care as fi mers singur cu moto

 

- - - - -  singurul minus, prea putin timp sa ma bucur de ea (servici, santier casa, covid,.... )

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las' ca-i bine si asa, chiar daca timpul nu permite f multe, putinul ala inseamna amintiri frumoase :) Asa si eu, cu piciul si sotia... eu cu detectia, ei cu plimbarea si statul in natura.

Un troliu vreau si eu, la anul, sper sa fie buget. Problema mare e ca eu plec singur si nu are cine sa ma scoata din necaz, in caz ca...

Pe partea de rugina eu am stat mult mai prost, anul asta am refacut complet sasiul. Masina e f misto pe offroad si nu regret investitiile.

118356693_307742360438201_163134786613244592_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...