Sari la conținut

Probleme frana fata ZX6R 636


ag.d
 Share

Postări Recomandate

o filmare onboard are elucida din mister:) Mai poate fi si pompa de frana sau placutele. Te-ai uitat la etrier daca pistonasele revin toate la fel dupa ce eliberezi maneta de frana?(evident stand pe loc) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile sint flotante? daca da, vezi sa nu se fi intepenit pinii de montaj pe port-disc si astfel la eforturi de firnare mici sa nu se alinieze corect cu placutele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea pricep cum ai verificat discurile dar tot discurile sunt de vina.

Inseamna ca nu au fost verificate.

A fost verificat daca sunt strambe, dar nu s-a masurat grosimea pe toata suprafata. Am facut eu asta azi, si pe unul dintre discuri sunt diferente de la 3.35 (cel mai subtire loc) la 3.42. Aparent discurile sunt de vina. O sa imi fac o programare pentru rectificarea acestora. Din nou, va multumesc pentru ajutor. Dupa rectificare o sa revin cu update: pret, daca s-a rezolvat, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza daca intr-un loc e mai gros sau mai subtire. Ma refer la uzura discurilor cand ai santuri prin discuri. Singurul lucru care conteaza cu adevarat e sa nu fie stramb discul(abatere in rotatie). Si asta vezi in general la ochi daca invarti roata in aer. Daca nu te ajuta ochiul, pui o surubelnita. Daca vrei sa te dai profesionist, iti iei un ceas comparator. A, si vezi ca exista o abatere acceptata. O gasesti si in manualul de reparatie. Invarti roata cu tot cu discul pe ea si pui ceasul comparator din juma in juma de cm si asa vezi daca chiar conteaza ce zici tu cu grosimea.

 

Poate tu ai masurat discul ca grosime acolo unde nu calca placuta vs unde calca.

 

Avand in vedere ca nu esti prea sigur pe ce faci acolo, iti recomand prieteneste sa iti cauti un mecanic disponibil.

 

Daca vibratia o simti in ghidon si nu in maneta de frana, atunci trebuie sa fie de la rulmenti jug/roti, cuzineti furca, discuri "flotante",joc in prinderile de la etrier/ax roata(suruburi stranse necorespunzator), semighidoane nestranse....altceva nu prea are ce sa fie.


» Post actualizat in 28 Sep 2017 17:28

Bine ca nu ai spite ca sa iti dezmembrezi roata. Am eu un prieten cu enduro care si-a demontat spitele ca simtea roata pe asfalt ca ii topaie. Asta cat timp eu i-am explicat ca e de la rimlock+mouse+crampoane. Dar el Batman Batman. :crack:

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ce am schimbat discurile la conserva. La aplicarea usoara a franei la viteze relativ mari simteam o usoara trepidatie in volan. Cu discurile (si placute) totul a revenit la normal.

 

P.S. Discurile de frana nu se “ovalizeaza” ci se uzeaza neuniform... din cauza formarii cementitei.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ne-ai explicat in 2 sau 3 postari ca discurile au fost verificate si sunt ok iar lumea a venit cu tot felul de ipoteze in consecinta, ai ajuns la concluzia ca de vina sunr chiar discurile...

Am fost la mecanic, si l-am rugat sa imi spuna daca sunt strambe. Le-a verificat, nu erau strambe, asta a fost tot. Pe parcurs m-am gandit ca ar putea sa fie o uzura neuniforma si le-am masurat cu micrometrul si acolo am descoperit ca sunt uzate neuniform. Am spus ca discurile sunt verificate in ideea in care nu erau strambe, intradevar trebuia sa fac o verificare mai amanuntita, dar nu m-am gandit la momentul ala ca asta ar putea sa fie cauza (uzura neuniforma pe unul dintre discuri). Imi cer scuze ca te-am facut sa pierzi timpul.

» Post actualizat in 28 Sep 2017 22:28

Nu conteaza daca intr-un loc e mai gros sau mai subtire. Ma refer la uzura discurilor cand ai santuri prin discuri. Singurul lucru care conteaza cu adevarat e sa nu fie stramb discul(abatere in rotatie). Si asta vezi in general la ochi daca invarti roata in aer. Daca nu te ajuta ochiul, pui o surubelnita. Daca vrei sa te dai profesionist, iti iei un ceas comparator. A, si vezi ca exista o abatere acceptata. O gasesti si in manualul de reparatie. Invarti roata cu tot cu discul pe ea si pui ceasul comparator din juma in juma de cm si asa vezi daca chiar conteaza ce zici tu cu grosimea.

 

Poate tu ai masurat discul ca grosime acolo unde nu calca placuta vs unde calca.

 

Avand in vedere ca nu esti prea sigur pe ce faci acolo, iti recomand prieteneste sa iti cauti un mecanic disponibil.

 

Daca vibratia o simti in ghidon si nu in maneta de frana, atunci trebuie sa fie de la rulmenti jug/roti, cuzineti furca, discuri "flotante",joc in prinderile de la etrier/ax roata(suruburi stranse necorespunzator), semighidoane nestranse....altceva nu prea are ce sa fie.

» Post actualizat in 28 Sep 2017 17:28

Bine ca nu ai spite ca sa iti dezmembrezi roata. Am eu un prieten cu enduro care si-a demontat spitele ca simtea roata pe asfalt ca ii topaie. Asta cat timp eu i-am explicat ca e de la rimlock+mouse+crampoane. Dar el Batman Batman. :crack:

Am impresia ca am folosit ''lipsa de experienta'' si tu ai inteles ''retardat''. Oricum, in primul rand, tin sa te contrazic, respectuos: conteaza daca discul este mai gros sau mai subtire pe suprafata pe care calca placuta. In al doilea rand, de ce as masura discul pe suprafata pe care calca, si pe cea pe care nu calca??? Ca sa aflu ce? Cata uzura are un disc/nr de km parcursi? Sa fac studiu de caz? Am masurat din 10 in 10 mm, pe suprafata pe care calca placuta, cu micrometrul, grosimea discului, si diferentele sunt mari (peste abaterea din manual, care este de 0.03 maximum. Eu am 0.07). Si repet rulmentii din jug si roti nu au nimic, prinderile la etrieri sunt in regula, axul rotii este strans la cuplul corespunzator, semighidoanele sunt stranse.

Am descris vibratia, si da, se simte cel mai tare in ghidon, dar toata motocicleta se misca, am spus ca este ca si cum as avea ABS pe motocicleta si intra tot timpul (gen musca si da drumul la disc). In ultimul rand, nu am spus ca nu sunt sigur de ceea ce fac, doar ca nu am experienta, la modul la care nu sunt mecanic de motocicleta. Imi fac singur lucrarile de mentenanta; lant, antigel, ulei, placute, etc, dar am intampinat aceasta problema si pentru ca nu am avut cum sa ma programez la mecanic mai devreme, pentru ca avea deja programari facute in prealabil, am incercat sa analizez singur situatia si sa vad ce zice forumul de motociclism. Totusi, in afara de cezar, zidu si inca cativa, care chiar au venit cu sugestii pertinente, restul ori nu au citit postarile mele integral, ori se plictiseau si au zis sa arunce cate un comment.

Acum inteleg ca si eu am spus initial ca discurile sunt ok, dar sincer, nu m-am gandit la acel moment sa le masor cu micrometrul. Cu toate acestea, am luat la rand toate operatiunile care mi-au fost sugerate aici, si vazand ca nu am succes cu niciuna una, m-am hotarat sa o iau de la capat si de aceasta data, cum am spus mai sus, am si masurat discurile.

As fi rugat un moderator sa inchida thread-ul, pentru ca deja incepe sa isi piarda din esenta, dar maine de dimineata ajung la mecanic si as vrea sa postez rezolvarea pentru cei care au aceeasi problema sau vor avea (sper sa nu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate rezolva acea abatere.

Cred ca misterul s-a amplificat din cauza descrierii si a precizarii ca discurile au fost verificate. Pe mine unul, recunosc, m-a derutat.

Cheers!

Din nou, imi cer scuze!

» Post actualizat in 29 Sep 2017 08:44

 

Azi am fost la mecanic si intradevar problema era de la uzura inegala a unuia dintre discuri. Avand in vedere ca discurile au foarte aproape de 6mm, nu cred ca o sa le schimb, voi incerca prima data o rectificare. Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii. Va doresc o zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La cum descrii fenomenul, iti vibreaza cam toata motocicleta, greu de crezut ca problema se rezolva si este din acel disc. Am vazut moto cu uzura mare in discuri care nu aveau nici pe departe ce descrii tu acolo.

Ce inseamna uzura inegala, te referi la faptul ca discurile au mai putina carne acolo unde calca placuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna uzura inegala,

 

Uzura inegala pe circumferinta. Ba e gros, ba e subtire.

In functie de sistemul de franare se simte sau nu pulsatie in maneta. Trepidatia de tip "tine-scapa" se simte indiferent de tipul de etrieri/pompa ABS sau non-ABS.

La un KTM 1190 ADV se simtea desi diferenta de grosime era de vreo 3 sutimi. Cu cat franele sunt mai performante se manifesta mai neplacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura inegala pe circumferinta. Ba e gros, ba e subtire.

In functie de sistemul de franare se simte sau nu pulsatie in maneta. Trepidatia de tip "tine-scapa" se simte indiferent de tipul de etrieri/pompa ABS sau non-ABS.

La un KTM 1190 ADV se simtea desi diferenta de grosime era de vreo 3 sutimi. Cu cat franele sunt mai performante se manifesta mai neplacut.

Corect.

» Post actualizat in 29 Sep 2017 09:44

La cum descrii fenomenul, iti vibreaza cam toata motocicleta, greu de crezut ca problema se rezolva si este din acel disc. Am vazut moto cu uzura mare in discuri care nu aveau nici pe departe ce descrii tu acolo.

Ce inseamna uzura inegala, te referi la faptul ca discurile au mai putina carne acolo unde calca placuta?

Din nou, de ce m-ar interesa zona unde nu calca placuta?? Nu are nicio logica. Uzura inegala inseamna ca este uzat inegal, pe suprafata de franare (unde calca placutele), nu mai jos, nu pe buza, nu in alta parte, ci de-a lungul suprafetei de franare. Cum s-a intamplat asta? Nu pot spune cu exactitate, dar pot incerca sa explic. Cand am cumparat motocicleta, proprietarul mi-a spus ca are un disc stramb, am mers cu ea si era in regula din toate punctele de vedere, mai putin discul stramb, asa ca am hotarat sa o cumpar si sa indrept discul / sa schimb discurile fata (pretul a fost ok, motocicleta nu avea si nici nu are alta problema). Cred ca am facut ~ 1000 km pana sa indrept discul si problema s-a diminuat, dar nu a disparut. Teoria mea este ca fostul proprietar a mers poate mai mult decat trebuia cu discul stramb si de aici a aparut uzura inegala, ma pot insela, dar nu prea vad alta explicatie.

Am masurat eu discul cu micrometrul, de 2 ori, si mecanicul si au fost aceleasi dimensiuni (prin urmare 2 micrometre diferite, 2 persoane diferite - nu vad cum am putea gresi amandoi atat de precis:) ).

Oricum, e mai putin important cum s-a intamplat, eu doar sper sa se rezolve. Daca nu, aia e, alte discuri.

» Post actualizat in 29 Sep 2017 09:46

Am vorbit cu cei de la bardak la telefon si ma voi duce saptamana viitoare cu discurile la ei.

Editat de ag.d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Evident ca nu are logica sa masori unde nu calca placuta, eram curios ce fel de uzura apare, pentru ca eu nu imi dau seama nici acum cum poate aparea genul asta de uzura, ca si cum ar apasa si slabi cineva de mii de ori frana in mers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca nu are logica sa masori unde nu calca placuta, eram curios ce fel de uzura apare, pentru ca eu nu imi dau seama nici acum cum poate aparea genul asta de uzura, ca si cum ar apasa si slabi cineva de mii de ori frana in mers!

poate ca discuri ieftine aftermarket.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa un defect de material al discului poate aparea de la o bataie (abatere de la planeitate), in timp se freaca mai tare partea "bombata" si se subtiaza mai mult pe acea parte. Avand in vedere grosimea nu cred ca au suferit vreo rectificare defectuoasa anterior. Intotdeuna discurile de frana trebuiesc rectificate dintr-o singura prindere pe ambele fete tocmai ca sa nu apara astfel de abateri.

Nu e vb de timpul meu pierdut, doar de la o premiza gresita care a trimis discutia prin balarii. Eu imi arunc ochii in limita timpului pe topicurile cu probleme tehnice pt ca ma preocupa, nu am cine stie ce experienta in diagnosticarea si repararea vehiculelor pe 2 roti dar mai stiu cate ceva de la cele cu 4, plus ca omul cat traieste invata.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca nu are logica sa masori unde nu calca placuta, eram curios ce fel de uzura apare, pentru ca eu nu imi dau seama nici acum cum poate aparea genul asta de uzura, ca si cum ar apasa si slabi cineva de mii de ori frana in mers!

.... ok

» Post actualizat in 29 Sep 2017 11:50

poate ca discuri ieftine aftermarket.......

sunt discurile oem. EBC cred, la modelul asta.

» Post actualizat in 29 Sep 2017 11:52

Pe langa un defect de material al discului poate aparea de la o bataie (abatere de la planeitate), in timp se freaca mai tare partea "bombata" si se subtiaza mai mult pe acea parte. Avand in vedere grosimea nu cred ca au suferit vreo rectificare defectuoasa anterior. Intotdeuna discurile de frana trebuiesc rectificate dintr-o singura prindere pe ambele fete tocmai ca sa nu apara astfel de abateri.

Nu e vb de timpul meu pierdut, doar de la o premiza gresita care a trimis discutia prin balarii. Eu imi arunc ochii in limita timpului pe topicurile cu probleme tehnice pt ca ma preocupa, nu am cine stie ce experienta in diagnosticarea si repararea vehiculelor pe 2 roti dar mai stiu cate ceva de la cele cu 4, plus ca omul cat traieste invata.

Sunt de acord, si eu cred ca este de la faptul ca a fost discul stramb, ca a avut bataie. Sper sa il rezolv fara sa il schimb, dar vedem saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la mecanic, si l-am rugat sa imi spuna daca sunt strambe. Le-a verificat, nu erau strambe, asta a fost tot. Pe parcurs m-am gandit ca ar putea sa fie o uzura neuniforma si le-am masurat cu micrometrul si acolo am descoperit ca sunt uzate neuniform. Am spus ca discurile sunt verificate in ideea in care nu erau strambe, intradevar trebuia sa fac o verificare mai amanuntita, dar nu m-am gandit la momentul ala ca asta ar putea sa fie cauza (uzura neuniforma pe unul dintre discuri). Imi cer scuze ca te-am facut sa pierzi timpul.

 

» Post actualizat in 28 Sep 2017 22:28

Am impresia ca am folosit ''lipsa de experienta'' si tu ai inteles ''retardat''. Oricum, in primul rand, tin sa te contrazic, respectuos: conteaza daca discul este mai gros sau mai subtire pe suprafata pe care calca placuta. In al doilea rand, de ce as masura discul pe suprafata pe care calca, si pe cea pe care nu calca??? Ca sa aflu ce? Cata uzura are un disc/nr de km parcursi? Sa fac studiu de caz? Am masurat din 10 in 10 mm, pe suprafata pe care calca placuta, cu micrometrul, grosimea discului, si diferentele sunt mari (peste abaterea din manual, care este de 0.03 maximum. Eu am 0.07). Si repet rulmentii din jug si roti nu au nimic, prinderile la etrieri sunt in regula, axul rotii este strans la cuplul corespunzator, semighidoanele sunt stranse.

Am descris vibratia, si da, se simte cel mai tare in ghidon, dar toata motocicleta se misca, am spus ca este ca si cum as avea ABS pe motocicleta si intra tot timpul (gen musca si da drumul la disc). In ultimul rand, nu am spus ca nu sunt sigur de ceea ce fac, doar ca nu am experienta, la modul la care nu sunt mecanic de motocicleta. Imi fac singur lucrarile de mentenanta; lant, antigel, ulei, placute, etc, dar am intampinat aceasta problema si pentru ca nu am avut cum sa ma programez la mecanic mai devreme, pentru ca avea deja programari facute in prealabil, am incercat sa analizez singur situatia si sa vad ce zice forumul de motociclism. Totusi, in afara de cezar, zidu si inca cativa, care chiar au venit cu sugestii pertinente, restul ori nu au citit postarile mele integral, ori se plictiseau si au zis sa arunce cate un comment.

Acum inteleg ca si eu am spus initial ca discurile sunt ok, dar sincer, nu m-am gandit la acel moment sa le masor cu micrometrul. Cu toate acestea, am luat la rand toate operatiunile care mi-au fost sugerate aici, si vazand ca nu am succes cu niciuna una, m-am hotarat sa o iau de la capat si de aceasta data, cum am spus mai sus, am si masurat discurile.

As fi rugat un moderator sa inchida thread-ul, pentru ca deja incepe sa isi piarda din esenta, dar maine de dimineata ajung la mecanic si as vrea sa postez rezolvarea pentru cei care au aceeasi problema sau vor avea (sper sa nu).

Problema e ca tu ai inteles "retardat" ce am zis eu. Dupa ce ca habar nu ai sa identifici o problema ne si aburesti pe toti. E ok discul, nu e ok discul. Tot tu esti cu gura pe sus. Daca te ducea capul si nu intelegeai "retardat" ce am vrut sa zic puteai sa te caracterizezi singur dupa ce citeai ce ai scris.

 

Eu am zis ca nu conteaza daca discul are santuri pe el(adica nu are aceeasi grosime pe toata latimea lui) daca nu are abatere in rotatie cand pui micrometru. Fie in santuri, fie in alta parte. Ai capacitatea intelectuala sa intelegi ce vreau sa zic? Nu e vina mea ca tu gandesti simplist rationamentul cand el e mai complex decat poti tu sa intelegi.

 

Spor la rectificat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ai folost tu "retardat" in raspunsul tau am impresia ca nu ai inteles topica propozitiei in care am folosit eu "retardat". Nu-i nicio problema, nu ma deranjeaza, fiecare cum poate/vrea. Tin totusi sa precizez ca nu sunt cu gura pe sus, singurul raspuns pe care l-am dat pe acest topic, fara sa fiu politicos sau respectuos a fost, aparent, raspunsul la post-ul tau. Motivul fiind faptul ca mi s-a parut inutil, din moment ce avea expresii de genul: "poate tu ai masurat discul ca grosime acolo unde nu calca placuta vs acolo unde calca" , "Singurul lucru care conteaza cu adevarat e sa nu fie stramb discul" , si "asta vezi in general la ochi daca invarti roata in aer".

 

Ce ochi ai tu prietene care vede pe disc abatere de 0.3mm pe o lungime de 7cm, 0.3mm fiind in apex????? Pai tie nu iti mai trebuie ceas comparator, pentru ca ai marja de eroare mai mica in ochi. Daca stiam cu cine vorbesc, altfel iti raspundeam, ma rugam de tine sa arunci un ochi si peste discul meu.

 

Pe langa asta, daca citeai ce am scris pe thread, vedeai ca mi-am cerut scuze pentru faptul ca am indus in eroare persoanele care au vrut sa ma ajute, si am dat si o explicatie motivand situatia cu discurile, pe care o repet pentru tine: daca ridic motocicleta pe stand (roata fata in aer), pun ceasul comparator pe disc, si il invart, nu se misca ceasul, sau, ca sa nu existe interpretari, abaterea este insesizabila - sub cea din manual lejer ( de aici si motivul pentru care prima data am spus ca discul este in regula). In schimb, pe o portiune a discului el este mai subtire (placutele de pe partea interioara a etrierului - parte dinspre roata, nu il ATING PE PORTIUNEA ASTA, si atunci scapa si frana, nu de tot dar similar cu sentimental pe care il ofera abs-ul), dar in niciun caz vizibil la ochi. Bine nu la ochiul meu, dar eu nici nu am micrometru in iris.

 

Sunt sigur ca daca as fi dat jos discul, si as fi pus ceasul comparator pe partea exterioara si ar fi fost ok, fara abateri, si as fi pus si pe partea interioara si as fi vazut ca exista abatere, mi-as fi dat seama din prima de problema. Totusi eu am facut verificarea, cum ai sugerat si tu in primul post, cu toata experienta pe care o ai: am pus ceasul pe disc, am invartit roata, am vazut ca e ok si aia a fost la momentul initial, am zis ca e ok discul.

 

Eu am oferit explicatia asta, cu grosimea lui, ceva mai sus, nu e vina mea ca "tu gandesti simplist rationamentul cand el e mai complex decat poti tu sa intelegi".

 

Multumesc pentru urari, si eu sper sa mearga rectificat.

 

Acum ca idee, dupa ce topicul era practic inchis, mi-am rezolvat problema, am aflat ce este in neregula, de ce a trebuit sa mai postezi si cu expresii de genul "daca te ducea capul", "mai complex decat poti tu sa intelegi"?? Sa imi dovedesti ce, ca nu inteleg? M-am uitat peste reply-ul pe care ti l-am dat si nu te-am jignit, nu ti-am contestat inteligenta, chiar nu imi dau seama ce iti doresti.

Editat de ag.d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand arunci in raspunsul tau un joc de cuvinte ce include si cuvantul retardat nu poti sa te dai dupaia o "poponeata** virgina. Daca tot vrei sa ne jucam cu cuvintele. E tot ce m-a deranjat.

 

In rest, cum am zis, bafta la rectificat si la scapat de probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand arunci in raspunsul tau un joc de cuvinte ce include si cuvantul retardat nu poti sa te dai dupaia o "poponeata** virgina. Daca tot vrei sa ne jucam cu cuvintele. E tot ce m-a deranjat.

 

In rest, cum am zis, bafta la rectificat si la scapat de probleme.

Un joc de cuvinte ce include cuvantul retardat? Ti-am spus ca am impresia ca tu ai inteles ca sunt retardat, nu doar lipsit de experienta, asta din cauza faptului ca m-ai intrebat daca am masurat pe unde nu calca placutele :/. Ce (cuvant urat) joc de cuvinte?

 

"Poponeata" virgina de ce? Ca ti-am spus ca nu te-am jignit si ca postezi fara niciun rost? Ca nu inteleg ce vrei? Stai linistit ca mi-am dat seama acum, tu ai inteles ca te-am facut retardat. Cum ai inteles tu asta, nu stiu, ti-am spus din ultimul post ca nu ai inteles topica propozitiei, dar vad ca tot continui cu chestia asta.

 

Apropo, pe cine intereseaza, programez si debitez chei moto orice model (yamaha, ducati, suzuki, honda, harley, triumph, aprilia, bmw, kawasaki, etc.) cu sau fara imobilizator, inclusiv all keys lost. Pentru modele "rare", se face comanda, restul, pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur, o sa fac. Depinde ce fel de broasca e, fac topic nou si poti posta o poza acolo si oti spun daca te pot ajuta.

» Post actualizat in 05 Oct 2017 11:41

Salut!

 

Vreau sa va multumesc tuturor pentru ajutor si sa va prezint si solutia: luni mi-am facut programare la bardakmotor pentru ziua de miercuri 04.10. Dupa ce am ajuns acolo la ora stabilita, motocicleta a fost preluata imediat si dupa maximum jumatate de ora cei de acolo mi-au oferit si concluzia, anume ca unul dintre discuri avea uzura inegala, foarte evidenta, au si mentionat ca nu au mai vazut disc care sa fie uzat asa. Cu toate acestea, mi-au spus ca vor incerca rectificarea discurilor, iar daca aceasta nu este reusita, nu voi plati nimic.

 

Am lasat motocicleta acolo, iar pe 05.10, erau gata. Serviciile au fost impecabile, de la programare, atitudinea staff-ului, pana la rezolvarea problemei si ridicarea motocicletei. Nu stiu daca fac reclama si de obicei ma feresc sa fac recomandari, dar experienta mea a fost foarte placuta. Pe domnul cu care am vorbit la telefon si care s-a ocupat de rectificare il cheam Radu, daca cineva cauta referinte.

 

Inca odata va multumesc pentru sugestii si le multumesc celor de la bardak pentru profesionalism. Sper ca thread-ul asta sa ii ajute si pe altii cu probleme similare, desi va doresc sa nu le aveti.

 

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...