Sari la conținut

Piaggio Beverly


jerry35
 Share

Postări Recomandate

Kymco AK 550 din punct de vedere al motorului sa sti ca este bun dar in comparatie cu Tmax 530 lasa de dorit la finisare, imbiarile plasticelor. Pretul si motorizarea il face f competitiv dar daca cineva ar avea banii ptr Tmax (dar neaparat modelul DX) recomand Yamaha. La rubrica dedicata acestor scutere am incercat sa fiu corect dar e cam greu sa vb cu oameni cu prejudecati. As fi luat Tmax 530 DX dar dupa cum vezi s-au aliniat astrele si am luat cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 85
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, s-au aliniat bine. E foarte scump TMaxul pentru un scuter, așa cum un GS1200 de exemplu mi se pare foarte scump pentru un motor. Eu cred că rămân deocamdată la X10, dacă mă mai ține și dacă totuși după un drive test cu VSTROM nu mă răzgândesc. Scuterul la capitolul practic întrece orice, dar cine știe ce ne rezervă viitorul. Să avem drumuri bune fiecare cu ce are, pentru că asta contează.

» Post actualizat in 17 May 2018 18:28

Salutare! Revin cu noutăți privind parbrizul Givi. Ieri seara venind cu fața la soare și astăzi prinzând o ploaie ca lumea, am observat că nu văd nimic în față. Deoarece vederea era prin parbriz, acesta fiind murdar/ud nu vedeam nimic. Cam periculos. Așa ca cu un pic de curaj am scurtat parbrizul cu vreo 9cm. Nu știu cu cât a rămas mai înalt decât cel original ( cred ca diferența era de vreo 20cm), dar e oricum mai lat. Acum văd bine în față, să vedem cum e cu vântul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare oameni buni, de curand am achizitionat si eu un Beverly de 250 ie 2006, totul bine si frumos pana acum 3 zile cand la o intersectie stant la semafor mi-a murit motorul asa fara jena, am dat la automat de mi sa urat, azi am desfacut plasticul de la rezervor ca aveam banuiala ce ar fi defectul ,ar fi de la pompa de benzina deoarece nu se mai amorsa la pusul de contact, si ca un cunascator de mecanica a unuia de 20 ani de mers pe motor am luat-o pe dibuite si am scos cele 2 furtune de la injector sa vad daca intradevar impinge pompa benzina, si surpriza nu iese benzina , acum mai ramane chestia cu firele daca baga curent in pompa, la rezervor are o mufa cu 2 fire, banuiesc ca acolo trebuie sa dea o tensiune , chestia este ca nu da curent cand pun contactul, deci aici mi-a cam pus capac, nu stiu mai departe ce trebuie si unde sa verific de ce nu vine curent , aici interveniti voi cei care au patit-o sau se pricep, sau daca stiti un atelier de scutere dedicat piaggio, dau o bere ,2,3 ,sau le bem impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la X10 la mufa cu 5 pini a pompei de benzină pinii sunt așa:

 

1 Not connected

2 Ground black

3,4 Not connected

5Power from injection relay black - green

 

Deci trebuie să fie un releu, tot pe unde ai siguranțele, doar că nu văd unde pentru că schema electrică în documentația mea nu e vizibilă.

 

Nu știu câți pini are pompa ta.

 

https://www.ebay.co.uk/gds/What-Is-a-Fuel-Pump-Relay-/10000000177635220/g.html

 

http://www.bellamoto.rs/upl/files/BEVERLY/Beverly%20Cruiser%20250ie%20TEHNICKO%20UPUTSTVO.pdf

Editat de severoprisan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era în trecut service-ul reprezentantei piaggio de pe tiulescu.ca și locație 13 septembrie cu trafic greu

a fost demult, acum este la thebikehub, in ap^ropiere. https://www.google.fr/maps/place/the+bike+hub,+service+moto/@44.4244048,26.0645269,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xf2d0bcc9ebe03c69!8m2!3d44.4244048!4d26.0645269

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca de la baieti asta am cumparat acum cativa ani pentru un BMW niste piese, o sa ma duc pana la iei.

Ce pot sa spun despre defectul meu este ca am depistat problema si anume, pompa de benzina electica defecta, am scos-o si am incercat s-o alimentez , nu schiteaza nimic , deci arsa, iar filtru de benzina era negru , cand am scuturat filtul a iesit benzina cu rugina , italieni cred ca au o benzina foarte naspa, ca de acolo este adus.

Deci intr-un fel cu ajutorul vostru am cam reusit sa dibuiesc problema, acum mai ramane sa chizitionez cele 2 piese, filtru benzina si pompa electrica.

Editat de jorj 500
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa o repar, problema era de la pompa electrica de benzina, am comandat-o de pe un site cu 95 lei + transport , mi-a venit am montat-o si acum merge brici, in schimb nu gasesc acel filtru de benzina de dupa pompa, are 2 capete diferite.( unul subtire si celalta parte mai groasa) ,aici mai am de cautat, dar ca orice om care se mai pricepe am reconditionat spaland filtru asa de moment pana gasesc acel filtru original.

Dar sunt fericit ca l-am facut sa mearga . asa ca daca aveti aceasi problema chemati-ma ca sa va ajut , mai ales daca cumperi de la Italieni scuterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

👍

» Post actualizat in 01 Aug 2018 19:15

A schimbat cineva capetele de ghidon de la Beverly. Ale mele sunt din plastic negru și au crăpat puțin. Am desfăcut unul, dar nu îmi dau seama, înăuntru în ghidon este piesa aceea cu con, cea în care se înșurubează capătul de ghidon? Ce înseamnă diametrul mm al capătului, al lui efectiv sau al piesei din interior sau al ghidonului?

 

Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!


Am un Beverly de 500 din 2005 in revizie la dual motors. Cum ei sunt service Yamaha si nu Piaggio m-au lasat pe mine sa caut si sa cumpar piesele pentur revizia furcii. Am gasit simeringuri de ulei pentru furca la scutercenter, dar nu reusesc sa gasesc si cele pentur praf.
Am gasit pe net dimensiunea simeringurilor, dar este un pic confuz 41x53x8/10.5. Acel 8/10.5 e sursa problemelor mele. Am gasit multe simeringuri pentru praf de 41x53x8, dar nici unul x10.5

Intrebarea mea este daca sunt ok cele x8 sau trebuie neaparat x9/10.5?

Multumesc.

 

Zi faina,

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.motorcyclespareparts.eu/en poate te ajuta


» Post actualizat in 07 Aug 2018 12:35

mama lui de filtru de benzina, 119 euro pe original???


» Post actualizat in 28 Aug 2018 05:30

mercu cu beverly pana la otopeni si retur, sta foarte frumos la 90. La 100 turbulentele de aer devin deranjante.

pe de alta parte am mers putin cu becu de rezerva aprins si a inceput sa se opreasca la semafor (ceva jeg banui in filtru). facut plinu din nou cat mai repde, pus un curataor de injectoare si pare ok. De curatat rezervorul la prima revizie si evitata rezerva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Mă uit ieri la cauciucul spate ca să văd cât mai merge. E într-o stare bună, încă, dar o să mă gândesc să-l înlocuiesc. Citind pe pagina Michelin, mă uit la niște sfaturi pentru a mări durata de viață a lor, printre care și verificarea presiunii.

 

Astăzi cumpăr un compresor mic auto și zic hai să bag aer în roțile de la mașină și hai să verific și presiunea în roțile scuterului, lucru pe care nu l-am făcut de când l-am cumpărat, adică 2016, în ciuda recomandărilor.

 

Și acum surpriză, BĂI FRATE, 1 bar în față și 1,5 bar în spate ( față de 2,3 bar normalul)! Și cred că așa am circulat tot sezonul.

Așa că verificați presiunea în roți, vă spun cu mâna pe inimă :-).

 

Noapte bună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios dar nu e o supriza ca e presiunea total inadecvata dupa mai mult de un an. Presiunea atat de mica se simte imediat, mai ales la viteze mici.

 

Eu fac presiunea periodic la 2-3 saptamani si de fiecare data inaintea unei ture mai lungi, tine totusi de siguranta mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut, dau eu refresh topicului.

Ma bate gandul sa iau un scuter.

Cerinte: roti mari, scuter suplu, injectie, peste 30 cai. Adica, ma uit foarte insistent la Beverly 500. Nu vreau maxiuri cu roti mici. Mi se pare cea mai buna varianta, raportat la ce as vrea sa fac cu el-oras, si mers cand si cand cu el la munca-cca 30km dus intors, mixt-adica si oras, si DNCB/drumuri laterale, cu viteza de 100km/h. Cam cat de fiabil e modelul asta, tot citesc-caut pe net, si nu sunt lamurit.

De asemenea,  e asa grav cu preturile la piese, la piaggio?  lumea imi zice sa fac ca s scumpe la intretinere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

Salut, dau eu refresh topicului.

Ma bate gandul sa iau un scuter.

Cerinte: roti mari, scuter suplu, injectie, peste 30 cai. Adica, ma uit foarte insistent la Beverly 500. Nu vreau maxiuri cu roti mici. Mi se pare cea mai buna varianta, raportat la ce as vrea sa fac cu el-oras, si mers cand si cand cu el la munca-cca 30km dus intors, mixt-adica si oras, si DNCB/drumuri laterale, cu viteza de 100km/h. Cam cat de fiabil e modelul asta, tot citesc-caut pe net, si nu sunt lamurit.

De asemenea,  e asa grav cu preturile la piese, la piaggio?  lumea imi zice sa fac ca s scumpe la intretinere...

Salut,
Dupa ce trece si Corona (virusul, nu berea), fa o vizita la TheBikeHub (sunt langa Casa "Boborului"). Sunt dealeri Piaggio, Vespa, Moto Guzzi. Vei gasi si acest Beverly si te vor lasa sa-l testezi. Eu am dat o tura cu Medley de 125 si 150 cmc, dar e o clasa mai jos (calitativ, nu mai vorbesc de motorizare).
Si eu sunt partizanul rotilor de 16", nu doar italienii le prefera. Acum, depinde de ce inseamna roti mici. Initial am fost reticent la 14" fata / 13" spate, insa de cand am maxi-ul J300, nu mai imi fac probleme. Si am facut ceva drumuri de cand il am. Plus ca mai nou, unii constructori au inceput 16" fata / 14" spate...
Despre fiabilitate, parerile sunt impartite. Daca il cumperi de nou si service-ul e serios, nu ar trebui sa fie probleme. Mai ales ca multe sunt legende (rrromanesti) cu scutere Piaggio & Co, fara a se marturisi ca au fost calarite, neintretinute. Iar mecanicii de 2 roti din ziua de azi, sunt niste ageamii (in marea lor majoritate), asa ca nu as merge pe opiniile lor.
Pana la urma, depinde ce buget ai si cum vei folosi scuterul. La 500 cmc deja te apropii de o motocicleta. Sunt destule optiuni la 300/400cmc care isi fac treaba fara probleme in oras si in afara, chiar si la drumuri mai lungi. Si care-ti vor da senzatii (suficient de) tari. O spun tot din proprie experienta.
Dar ce e mai important: De gustibus non disputandum est!
Succes!

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, merge si 300. Dar roti mari. 15 fata macar. Nu nou, in nici un caz. Am, dat deja pe nou, motoreta. Scuterul e pemtru fataiala prin oras, si, iesit la, maxim 30 km prin jur. Ma uitam la 500, ca nah, are 40 cai. Si eu is urs. Sa stie 120,ca te descurci si pe un dn/autostrada, pana la, Ploiești de exemplu. 

Buget,max 2500 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...