Sari la conținut

Pot transforma un motocross in enduro?


Postări Recomandate

Daca cineva a mai facut asta legal cu o motocicleta identica cu cea pe care o detii ...adica omologare individuala la RAR. Atunci poti la costuri minime.Daca nu mai ieftin este sa schimbi motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ma insel dar YZ250 s-a produs doar in varianta 2t. Daca YZ s-a facut a si pentru strada atunci trebuiesc montate sistemele de iluminare, claxon etc.

Da cred ca ai dreptate nu ma pricep nici eu bine. yz250F este in 4t cu F la sfarsit . Colegii de mai sus au zis ca nu se pot inmatricula.Inca nu sunt lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru dv nu prea inteligenta. Daca am un cross si ii pun far si semnalizare pot sa merg cu ea pe strada? se poate inmatricula?

Poti sa o inmatriculezi daca ii faci omologare in configuratia de strada, dar presupune timp, bani, birocratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa mergi cu ea pe strada, atunci nici YZ-F nu-ti trebuie, nici WR-F. Ambele modele desi sunt in 4 timpi YZ(motocross) si WR(enduro) sunt facute pentru race-only. Modul in care lucreaza motorul e facut sa schimbi uleiul la nr de ore. Chiar daca reusesti prin absurd sa le pui semnale, far(wr-ul are deja) etc. ce faci, schimbi uleiul dupa ce te intorci cu ea de la aprozar? :D Au si alte cutii care nu sunt facute pentru strada, nu prind viteza, iar daca mergi cu a 6-a in blana la 80kmh bubui cutia.

Daca vrei `enduro mic` care sa mearga si pe asfalt trebuie sa te orientezi spre modelul WR-250 R care are motorul, cutia etc gandite sa mearga si pe strada si ii faci intretinerea la cateva mii de KM nu la ore. --- care din pacate nu se mai vinde la noi pt ca e obligatoriu in UE cu ABS si Euro4 si momentan WR-R-ul nu are nici nici. Probabil lucreaza la asta si-l vor baga in curand pe piata

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa mergi cu ea pe strada, atunci nici YZ-F nu-ti trebuie, nici WR-F. Ambele modele desi sunt in 4 timpi YZ(motocross) si WR(enduro) sunt facute pentru race-only. Modul in care lucreaza motorul e facut sa schimbi uleiul la nr de ore. Chiar daca reusesti prin absurd sa le pui semnale, far(wr-ul are deja) etc. ce faci, schimbi uleiul dupa ce te intorci cu ea de la aprozar? :D Au si alte cutii care nu sunt facute pentru strada, nu prind viteza, iar daca mergi cu a 6-a in blana la 80kmh bubui cutia.

 

Daca vrei `enduro mic` care sa mearga si pe asfalt trebuie sa te orientezi spre modelul WR-250 R care are motorul, cutia etc gandite sa mearga si pe strada si ii faci intretinerea la cateva mii de KM nu la ore. --- care din pacate nu se mai vinde la noi pt ca e obligatoriu in UE cu ABS si Euro4 si momentan WR-R-ul nu are nici nici. Probabil lucreaza la asta si-l vor baga in curand pe piata

Asa este cum spui tu , nu are nici un rost sa mi iau enduro daca merg cu ea pe strada :))). Uite de ex ca sa ajung la padurea,camp,etc unde vreau sa merg cu motorul e la cativa km de mine si trebuie sa merg cu ea pe strada si daca ies cu ea pe strada trebuie sa fie inmatriculata sa nu se ia politia de mine sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa bubui cutia la 80? Doar 80 nu e maxim la motoarele alea. Ai mers vreodata cu asa ceva?

Da, cu ambele la cantonamentul pe care il tine Adi Raduta.

 

 

 

Asa este cum spui tu , nu are nici un rost sa mi iau enduro daca merg cu ea pe strada :))). Uite de ex ca sa ajung la padurea,camp,etc unde vreau sa merg cu motorul e la cativa km de mine si trebuie sa merg cu ea pe strada si daca ies cu ea pe strada trebuie sa fie inmatriculata sa nu se ia politia de mine sau ceva.

Nu inteleg de ce ma iei la misto. Din exprimarea ta initiala se intelegea ca vrei sa inmatriculezi un cross ca sa il folosesti stradal, nu cativa km pana la padure. Ti s-a raspuns ca strict pt inamatriculare e birocratie. Eu ti-am completat ca nu-s motoare facute pt uz stradal. Si-acum vii si ne zici ca stai sa vezi ca de fapt pana la padure. Pai vezi, patroane, de-aia n-are ursu` coada ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cu ambele la cantonamentul pe care il tine Adi Raduta.

 

 

 

Nu inteleg de ce ma iei la misto. Din exprimarea ta initiala se intelegea ca vrei sa inmatriculezi un cross ca sa il folosesti stradal, nu cativa km pana la padure. Ti s-a raspuns ca strict pt inamatriculare e birocratie. Eu ti-am completat ca nu-s motoare facute pt uz stradal. Si-acum vii si ne zici ca stai sa vezi ca de fapt pana la padure. Pai vezi, patroane, de-aia n-are ursu` coada ;)

Nu te-am luat chiar deloc la misto. Ai inteles gresit.Poate nu m-am exprimat eu corect dar nicidecum nu te-am luat la misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu LimpTa, sti tu ceva dar sti din ce ai citit pe net. daca si din cursurile pe care le-ai fregventat la Adi doar atat ai inteles... esti brici. cu rapoartele potrivite wr-ul merge 150-160 fara probleme. diferenta dintre yz si wr sunt cutia , aprinderea si suspensiile. de asemenea wr-ul are o instalatie electrica mai complexa ce ii permite sa sustina luminile. asta inseamna ca e "road legal"

daca vei face o medie intre ore de functionare si km parcursi vei vedea ca iesi cam tot p-acolo, unde pui ca, in teorie cand faci schimbul de ulei la ore se considera ca mergi raceing deci, cam nu e cazul la baiatul asta.

 

sa revenim la oile noastre:

tinere, nu te chitrosi la 5-600euro cat trebuie sa dai in plus pe un enduro inmatriculat, cheltuielile pe care o sa le ai cu transformarea unui cross in enduro vor depasi cu mult aceasta suma. trebuie sa schimbi asa: cadru cu acte(crosul nu prea are acte la noi in tarisoara) instalatie electrica, aprindere, instalatie de lumini si comenzile aferente, cutie de la 4 la 6 trepte, rota spate pe 18, ca o sa vrei sa iei itp-ul si cred ca mai sunt catev repere de imi scapa acum.

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu LimpTa, sti tu ceva dar sti din ce ai citit pe net. daca si din cursurile pe care le-ai fregventat la Adi doar atat ai inteles... esti brici. cu rapoartele potrivite wr-ul merge 150-160 fara probleme. diferenta dintre yz si wr sunt cutia , aprinderea si suspensiile. de asemenea wr-ul are o instalatie electrica mai complexa ce ii permite sa sustina luminile. asta inseamna ca e "road legal"

daca vei face o medie intre ore de functionare si km parcursi vei vedea ca iesi cam tot p-acolo, unde pui ca, in teorie cand faci schimbul de ulei la ore se considera ca mergi raceing deci, cam nu e cazul la baiatul asta.

 

sa revenim la oile noastre:

tinere, nu te chitrosi la 5-600euro cat trebuie sa dai in plus pe un enduro inmatriculat, cheltuielile pe care o sa le ai cu transformarea unui cross in enduro vor depasi cu mult aceasta suma. trebuie sa schimbi asa: cadru cu acte(crosul nu prea are acte la noi in tarisoara) instalatie electrica, aprindere, instalatie de lumini si comenzile aferente, cutie de la 4 la 6 trepte, rota spate pe 18, ca o sa vrei sa iei itp-ul si cred ca mai sunt catev repere de imi scapa acum.

succes!

Cel mai bun raspuns,concret de ce si cum.Mersi mult , am zis ca e mai simplu dar se pare ca nu este ;)). O sa-mi iau un wr250 pana la urma. O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Giumba, ti-a dat raspunsul cel mai bun! Sustin si eu ceea ce a scris el mai sus 2 posturi.

E cea mai mare prostie sa te apuci sa modifici un cross in enduro! E ca un sac fara fund in care bagi bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...