Jump to content
Sign in to follow this  
misionaru

Distante de franare - probe practice

Recommended Posts

e grav rau, motociclitu e mult mai misto cand motocicleta face ce vrei tu :)

 

Yap, idem ca la bicicleta si role. Atunci cand stii ca ai controlul in orice situatie, te face sa te simti detasat, desprins, liber, departe si demult plecat de langa tot ce se taraie si sta in calea ta degeaba si inutil. Am trait sentimentele astea inainte, caut si acum la moto aceleasi sentimente.

 

Vedem la primavara ce am invatat la capitolul moto. :)

Edited by misionaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca observi in filmul lui prafcuminte , sta ca leguma in sha se duce tot in fatza si slabeste frana pe ultimii 3m de frica sa nu ajunga pe failtube. Este foarte aproape sa faca si stoppie din cauza asta , daca impingea curu in spate torso aplecat si coatele inchise castiga minim 1 m

 

altfel din ce vad acolo el a crescut artificial distanta de franare cu cel putin 2 m

 

:crack:

acolo eram dat mult in spate fata de pozitia normala

ok, fii atent, incearca fix asta pe un supermoto

dar nu uita sa filmezi, ok? vreau sa vad

 

in mod normal ar trebui sa te prinzi singur de diferenta de pozitie si de ce trebuie sa stai aproape pe rezervor in mers pe d-astea

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai ca ma intorc, ca e prea misto :)

 

as vrea sa va spun cu ce franez eu. cu o motocicleta de 134 kg, cu frane brembo supradimensionate, cu 4 pistoane si doua discuri supradimensionate de 298 pe fata. si suspensii intarite, cu arcuri mai rigide si BINE REGLATE. ati fi uimiti cat de mult conteaza tehnica corecta, pozitia corecta pe motor, un cauciuc fata la limita legalitatii stradale si suspensii relate corect. si ca sa intelegeti si mai bine ce fel de dinamica are modelul asta de motocicleta, ii poti bloca si fata si nu cade. :)

 

acum va las sa va bateti in continuare in cifre pe motociclete de 285 de kile cu frane pe tamburi :)

Edited by zahei

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai ca ma intorc, ca e prea misto :)

 

as vrea sa va spun cu ce franez eu. cu o motocicleta de 134 kg, cu frane brembo supradimensionate, cu 4 pistoane si doua discuri supradimensionate de 298 pe fata. si suspensii intarite, cu arcuri mai rigide si BINE REGLATE. ati fi uimiti cat de mult conteaza tehnica corecta, pozitia corecta pe motor, un cauciuc fata la limita legalitatii stradale si suspensii relate corect. si ca sa intelegeti si mai bine ce fel de dinamica are modelul asta de motocicleta, ii poti bloca si fata si nu cade. :)

 

acum va las sa va bateti in continuare in cifre pe motociclete de 285 de kile cu frane pe tamburi :)

 

ai venit doar cu poveste? filmul? macar o cifra acolo masurata la pas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu tine nici nu discut, ca te-am vazut cum franezi, ca la scoaa de soferi :) la primavara te astept la curs, ca sa iti salvez viata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai ca ma intorc, ca e prea misto :)

 

as vrea sa va spun cu ce franez eu. :)

Eu as vrea sa vad....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu primiti nici o demonstratie moca, pentru ca va comportati ca niste marlani. am stabilit asta deja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu primiti nici o demonstratie moca, pentru ca va comportati ca niste marlani. am stabilit asta deja..

Mosule iar te-ai bagat la dans ?:))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun si eu o poza cu un supermoto veritabil , poate mai scapa pe cineva de confuzie.

post-69648-0-80231200-1509432612_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu primiti nici o demonstratie moca, pentru ca va comportati ca niste marlani. am stabilit asta deja..

Marlani sunt aia care zic ca au plua de un metru dar le e rusine sa o arate. Eu daca am zis ca ceva nu e posibil am explicat si de ce (arguùmente, doezi, cazuri similare etc)

Demonstratie nu primim pentru ca nu se poate, si te-ai face de ras franand in 10 metri in loc de 6.

Edited by einstein1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu se poate, nu se poate. nu te contrazic. sunt un laudaros si atat! :)

» Post actualizat in 31 Oct 2017 07:15

remarc cum in continuare motociclistii tastaturii in loc sa fie curiosi, sa vrea sa inteleaga chestii noi despre motociclete si dinamica lor, dupa ce am aruncat cateva informatii care ar fi trebuit sa suscite interesul si sa nasca curiozitati constructive, ei bine, oamenii sunt FIXATI pe a demonta orice nu stiu ei sa faca sau nu cunosc. good job, bagati o tura pe transfagarasan, ca sunteti puternici! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baronul de MUnchausen era mic copil pe langa tine.... O fi greu de inteles ca nu toata lumea VREA sa devina Valentino Rossi doar pentru ca se urca in sa? Toti soferii trebuie sa fie HAmiltoni doar pentru ca se urca la volan? Nu stiu cum ajung unii la sute de mii de km accident si fara sute de ore de conducere pe circuit si in simulator....

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum sezonul tau s-a terminat de o luna, ti-a ramas doar a comentezi ce fac altii

corect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun si eu o poza cu un supermoto veritabil , poate mai scapa pe cineva de confuzie.

 

:crack:

in timp ce sunt foarte mandru de tine ca ai descoperit google si ca ai aflat pana la urma ce e un supermoto, chiar e nevoie sa pun eu o poza cu o vitezana sa aflii cum arata una sau te prinzi singur de ridicolul situatiei? hint: gixerele se apropie de sfarsitul seriei cu L

 

intre timp, vad ca doar d-astia fara aere de mari rideri au pus filmulete cu franari (in afara de limpta, dar el avea problema aia cu eroarea de masura de 40%)

unde sunt profesionistii?

ca sa va impulsionez pun eu o poza cu cauciucul meu fata

daca eu am reusit cu ala sa franez asa voi sigur puteti mai bine cu d212

 

hai, nu 6 metri ca e gluma

nu 8 ca e prea frig

dar macar sub un 10

post-52148-0-13600400-1509437582_thumb.jpg

Edited by prafrau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o diferenta mai mica intre K si L cand vine vorba de caracteristici pe franare ,decat intre un supermoto veritabil si unul facut pe genunchi dintr-un dinozaur.

Edited by goe 75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o diferenta mai mica intre K si L cand vine vorba de caracteristici pe franare ,decat intre un supermoto veritabil si unul facut pe genunchi dintr-un dinozaur.

 

baga o poza sa vedem si noi minunea tehnicii din 2003

 

nu-mi spune, 30k km, tzipla, full rizoma, n-a fost dat niciodata pe circuit

Edited by prafrau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite draguta ,in doua poze vezi 3 dintre ele.


» Post actualizat in 31 Oct 2017 08:46

Care este k3?

post-69648-0-43520600-1509439458_thumb.jpg

post-69648-0-51294400-1509439498_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

par da curse, mai ales 600f-ul

 

sunt curios, daca tot vrei ceva performant nu mai bine le vinzi pe toate si dai un avans la ceva cu ohlins si brembo? (ca ce imi aratai mie in poza de mai sus - bine, ala are wp)

 

ca om interesat de performanta ce esti cum suporti tehnologia de acum 15 ani?

Edited by prafrau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e un fel de intrebare gen : De ce sa fii sarac si bolnav cand poti fi bogat si sanatos :alcy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ prafrau
pacat, inseamna e o chestiune de prioritizare defectuoasa, o prima intrebare care n-ar trebui sa te lase sa dormi ar fi "cum indraznesc sa ies pe strada cu guma aia pe fata?" ... s-ar apropia mai mult de realitate :D

Edited by LimpTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...