Sari la conținut

Interviu Online cu Adrin Liviu Petrovici


Robert46
 Share

Postări Recomandate

Ce spuneti despre costurile unei etape sau unui an intreg despre care vorbeste Adrian ?Este real sau doar exagereaza?eu zic ca e mult prea mult, sperie lumea si nu mai vine nimeni :D :P

 

 

 

http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/interviu-online/interviu-online-cu-adrian-liviu-petrovici-vicecampion-al-romaniei-in-campionatul-moto-rc-641634.html#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Este super tare baiatul. Merge cu R6'le ala care e deodata cu dinozaurii foarte foarte tare, mai tare si decat piloti cu motorete din '15+. Bravo lui; sper s-ajunga cat mai departe pentru ca omul chiar ii talentat.

 

P.S. Daca un om 'normal' - clasa hobby - cheltuie 1000 de euro la o etapa fara cazaturi, eu pot sa-mi inchipui ca se pot cheltui bani fara numar, proportional ( sau exponential, mai bine zis :) ) cu nivelul.

Editat de mihai_virusd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costuri aproximative oameni normali:

-2 seturi de anvelope noi/etapa 700-100eur

(la hobby e suficient un set nou sau 2sh)

-1 schimb ulei 100eur

-o servisare/veridicare cap-coada motocicleta cost-free in regie proprie sau un 100eur(de la caz la caz costurile difera)

-logistica minim 400-500eur(drum,cazare,masa,combustibil moto, boxa, lichide, geluri/prafuri minerale,etc)

-inscrieri etape in medie 300eur

Mai sunt costuri, astea sunt asa orientative. Eu personal am facut la nivel hobby 2 etape, fiecare in parte nu m-a costat mai mult de 1300eur(anvelope sh, mancat de la alimentara, la boxa am stat mai multi, apoi la "cort" in parcare, cazarea ieftinache la unguri,pregatit mobra de acasa). Se poate și mai "budget" dar fara pretentii la vreo fărâmă de performanta.

Se aduna ceva maruntis.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costuri aproximative oameni normali:

-2 seturi de anvelope noi/etapa 700-100eur

(la hobby e suficient un set nou sau 2sh)

-1 schimb ulei 100eur

-o servisare/veridicare cap-coada motocicleta cost-free in regie proprie sau un 100eur(de la caz la caz costurile difera)

-logistica minim 400-500eur(drum,cazare,masa,combustibil moto, boxa, lichide, geluri/prafuri minerale,etc)

-inscrieri etape in medie 300eur

Mai sunt costuri, astea sunt asa orientative. Eu personal am facut la nivel hobby 2 etape, fiecare in parte nu m-a costat mai mult de 1300eur(anvelope sh, mancat de la alimentara, la boxa am stat mai multi, apoi la "cort" in parcare, cazarea ieftinache la unguri,pregatit mobra de acasa). Se poate și mai "budget" dar fara pretentii la vreo fărâmă de performanta.

Se aduna ceva maruntis.

La hobby merge si mai putin baros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: Am citit interviul omului inainte de culcare. Spre dimineata am visat ca ma dadeam pe circuit. M-am trezit bine dispus chiar daca am intarziat la munca.

let the trolling begin

Editat de juld5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

La un topic in care sa se voteze pe care dintre baietii de la nivelul lui Petrovici sa ajutam fiecare cu cate un 5 lei ,nu va duce capu...

Nu contesta nimeni talentul si experienta lui Pascota ,dar in Draghici si Petrovici avem finaly doi tineri care se pot duela cu el daca ar primii o sustinere financiara mai buna.Fara acea sustinere cine vrea sa mai vada si pe altii cu sanse reale la titlu sau macar victorii pe uscat, trebuie sa astepte sa se retraga Pascota.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ribo,de unde ai scadea costurile la nivel hobby? Intreb pt ca poate imi dai si mie o varianta mai ieftina ca eu m-am dus la limita cu aprox 1150eur :) La nivel mai inalt nici nu suna asa mult costurile/etapa mentionate de cel intervievat. Ca am putut să-mi fac o idee de cati bani arunca unii care sunt in top e altceva(4-5 seturi de KR-uri noi, linchide la moto schimbate zilnic, boxa privata, si alte avioane).

PS:Ce inseamna "baros"? :))

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costuri aproximative oameni normali:

-2 seturi de anvelope noi/etapa 700-100eur

(la hobby e suficient un set nou sau 2sh)

-1 schimb ulei 100eur

-o servisare/veridicare cap-coada motocicleta cost-free in regie proprie sau un 100eur(de la caz la caz costurile difera)

-logistica minim 400-500eur(drum,cazare,masa,combustibil moto, boxa, lichide, geluri/prafuri minerale,etc)

-inscrieri etape in medie 300eur

Mai sunt costuri, astea sunt asa orientative. Eu personal am facut la nivel hobby 2 etape, fiecare in parte nu m-a costat mai mult de 1300eur(anvelope sh, mancat de la alimentara, la boxa am stat mai multi, apoi la "cort" in parcare, cazarea ieftinache la unguri,pregatit mobra de acasa). Se poate și mai "budget" dar fara pretentii la vreo fărâmă de performanta.

Se aduna ceva maruntis.

1300 euro, wtf dude ?!

Nicio etapa de anul asta n-a costat 300Euro.

Schimbul de ulei costa 55Euro cu cel mai bun ulei + filtru de ulei sport si nu cred ca schimbi uleiul la fiecare etapa asta pentru cine e capabil sa si-l schimbe singur.

Ce servisare faci odata ce ai setat corect suspensiile, ulei schimbat cu o etapa in urma iar motoreta functioneaza in parametrii ? Evident daca n-ai dat cu ea de pamant, n-ar trebui sa ai la ce umbla.

Pretul la logistica este din nou exagerat. Cel mai mare cost aici l-ar implica consumul de benzina in functie de cat de departe este circuitul de unde locuiesti, pretul la mancarea de la circuit este decent. Sunt bulgari care vin pe Adancata si dorm la cort si nu doar ei fac asta.

Din punctul meu de vedere cel mai mare cost este la cauciucuri, daca mergi hobby, poti sa mergi lejer 2 etape cu un set nou, iar a 3-a etapa schimbi spatele.

 

1300 euro plateste probabil unu care sta cu coaili pe scaun, nu face nimic si isi angajeaza pe cineva care sa-i faca mofturile iar el doar se urca pe motoreta si se da.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a costat dupa cum urmeaza (etapa la Serres de anul asta):

 

- 120E drumul, viniete, taxa pod;

- 250E (+/-, nu mai stiu) taxa de participare;

- 80E boxa;

- 50E benzina;

- mancare si bere (alimentara+oras) probabil inca vreo max. 100.

 

Adica 550 de euro, fara sa pun gumele pe care le-am adunat iarna, hotelul (la rulota). remorca (or intrat in duba), n-am luat nicio cazatura care sa ma coste pe loc banuti si alte chestii care nu-mi vin in minte :)

 

In 2015, cand am fost cu prietena si am stat la hotel, excursia a fost ~1000 :)

 

L.E. Toate adunate rezulta 600, nu 550 =))

L.E. 2: In 2016 am fost cu prietena, in 2015 am fost tot la rulota. Isi spune cuvantul varsta :))

Editat de mihai_virusd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@WTF: Iti detaliez pe ce am dat Eu bani si daca nu esti de acord, poti sa te faci ca nu ai citit ce-am scris. Nu-ți inteleg atitudinea atata timp cat am scris dpmdv un lucru. Ca tu sau altul poate altfel, e ok.

Transport dus intors Baia Mare-Hungaroring-175eur motorina duba+vinieta

 

Cazare de joi pana luni la Mogyorod-80eur

 

Mancare de joi pana luni(seara restaurant in rest supermarket) - 120eur

 

Apa+minerale - 50eur(da,am scris bine!)

 

Inscriere etapa - 320/3zile

 

Boxa 80ur/3zile

 

Combustibil motocicleta 50eur

 

Pregatire moto pt etapa(schimb lichide+verificari+gresare componente) 100eur

 

Schimb anvelope la etapa 15eur

 

2seturi anvelope sh-200eur

 

Restul banilor pe maruntisuri gen cafele, mai o ciocolata, mai o bere seara, chestii de astea.

 

Bag de seama ca nu ai sesizat ca n-am scris nicaieri ca asta s-ar fi intamplat anul acesta si nici ca aceste costuri nu le-am scris ca fiind general valabile pt toata lumea. Si nu, nu mi-am angajat om sa faca nimic ca nu-mi permit. :)

 

PS:ultima data cand am fost blxa era 180 euro /zi, erau nush ce organizatori si aveau niste preturi aberante. Drept dovada in afara de Cazacu si strainezi, majoritatea romanilor erau la "cort" in parcare.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am zis de tine, am vorbit la modul general. Cine plateste pretul ala clar nu face multe lucruri el care noi marea majoritate ni le rezolvam singuri sau intre noi ajutati la circuit, prietenie. Cel putin asa se face in grupul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exagerat raportat la ce? Eventual la posibilitatile multora dimtre noi, nicidecum la realitate. Cum era aia cu "e sport scump"?

 

Eu ies "afara la circuit" la un track day si fara 400eur nu scap. Deci?

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exagerat raportat la ce? Eventual la posibilitatile multora dimtre noi, nicidecum la realitate. Cum era aia cu "e sport scump"?

 

Eu ies "afara la circuit" la un track day si fara 400eur nu scap. Deci?

Exagerat pentru un cost de om normal. Normal ca si pentru veniturile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este, intr-adevar, exagerat pentru salariile noastre. Eu renunt la foarte multe chestii ca sa ma pot duce o data, de doua ori pe an la etapa si poate de cateva ori pe la Targu Secuiesc, Euroring, Arad.

Cum e la Euroring? Merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii misto. Poti merge cu motoreta de 1000 fara probleme, ai tot felul de curbe, si de viteza, si sicane; ai linie dreapta etc. Asfaltul este cel putin bun (dpmdv).

 

Alt spect este ca se aduna tot felul de baieti cu tot felul de motociclete - cand am fost eu ultima data, numai noi (~5 motorete) le aveam pregatite de pista cu carene si incalziatoare si etc., in rest oamenii veneau cu motociclete (GSX-R1000/750/600, SV650, Zxxx) cu carene de strada, gume de strada si se dadeau fara nicio greata.

 

Din punct de vedere administrativ, ai o terasa acoperita, cu mese, unde poti sa mananci, bei, stai etc, ai dusuri civilizate, parcare, tot ce trebuie.

 

Pretul mi se pare ca este vreo 250 de lei, dar nu poti plati nici cu euro, nici cu cardul, deci trebuie mers cu forinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii misto. Poti merge cu motoreta de 1000 fara probleme, ai tot felul de curbe, si de viteza, si sicane; ai linie dreapta etc. Asfaltul este cel putin bun (dpmdv).

 

Alt spect este ca se aduna tot felul de baieti cu tot felul de motociclete - cand am fost eu ultima data, numai noi (~5 motorete) le aveam pregatite de pista cu carene si incalziatoare si etc., in rest oamenii veneau cu motociclete (GSX-R1000/750/600, SV650, Zxxx) cu carene de strada, gume de strada si se dadeau fara nicio greata.

 

Din punct de vedere administrativ, ai o terasa acoperita, cu mese, unde poti sa mananci, bei, stai etc, ai dusuri civilizate, parcare, tot ce trebuie.

 

Pretul mi se pare ca este vreo 250 de lei, dar nu poti plati nici cu euro, nici cu cardul, deci trebuie mers cu forinti.

250 lei/zi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...