Jump to content

Tricou incalzit electric ptr. sursa 7,4 - 14 V, 119 lei


everon

Recommended Posts

Salut tuturor, ofer spre vanzare un produs hand made confectionat initial pentru mine, verificat pe propria-mi persoana intreaga iarna trecuta cu rezultate exceptionale.


Caracteristici:

- 2 elemente de incalzire din fibra de carbon - fata, spate
- elementele de incalzire sunt insesizabile fiind perfect asemanatoare materialului textil
- radiocomanda cu 10 trepte de temperatua si comenzi rapide ptr. 100%, 50%, 25% din puterea electrica
- functioneaza cu orice sursa de curent continuu cu tensiune cuprinsa intre 7,4V si 14V

Se conecteaza la bateria mobrei dupa care setati din radiocomanda temperatura dorita.

Marimi S, M, L, livrarea se face in cel mult o saptamana de la primire comenzii.
Aceasta nu este o revanzare a unui produs importat ieftin si de calitate indoielnica, este un produs hand made lucrat cu atentie pentru fiecare detaliu.

Pret: 119 lei + transport posta romana sau curier
tel. 0746464217, Baia Mare

 

In atentia moderatorului: nu am repostat anuntul meu anterior, aici am prezentat o varianta a acelui produs ( fara acumulator, destinat unei alte surse de alimentare)

 

post-97867-0-32239200-1509200835_thumb.jpg post-97867-0-88280300-1509200849_thumb.jpg

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Salut, poti sa-l folosesti si fara telecomanda - la deconectare e memorata ultima setare. Ce vei pierde va fi faptul ca, la pornire, in loc sa te incalzesti ultrarapid in 2 3 minute asa cum se intampla la 100% din putere, va dura ceva mai mult pana se ajunge la regimul de functionare stationar, daca pornești instalatia cu un procent de putere redus sa zicem 25% - cam 10, 15 min.

La 25% din putere, care din punctul meu de vedere asigura un confort termic bun, consumul e aprox. 0,7 A.

Link to post
Share on other sites

salut omule. e tarziu sa ti dau un telefon acum?

Daca Robert a zis ca e fain, aia e. iau!

Vreau pe marimea L.

Ca idee, se poate conecta direct la un acumulator de 7.4 (mai am un lipo ramas cred de la o zburatoare) cand nu s pe mobra? (ma bate un gand pentru biciclit si de pus pe sub polar cand stau cu patrupedu' prin parc seara)

 

Multam!

Link to post
Share on other sites

Salut, elementele de incalzire sunt din tesatura de fibra de carbon, se compoarta ca orice material textil la spalare. Firele electrice de doar 2mm diametru trebuie insa protejate , de aceea se spala doar manual si nu se stoarce, se preseaza usor inainte de a fi uscat.

Link to post
Share on other sites

Salut, n-am facut masuratori ptr. treptele intermediare dar va pot spune ca la putere maxima chiar si cu acumulatorul li-ion de 7,4 V aportul de caldura devine deranjant dupa aproximativ 15 min ( temp. peste 40 grade C). Daca il conectati la bateria mobrei, tensiunea de alimentare va fi mai mare de 12V, temperatura maxima suportabila va fi atinsa in timp si mai scurt, dupa care din radiocomanda puteti seta nivelul de putere dorit. Aveti la dispozitie trepte de setare de 10% sau comenzile rapide 100%, 50%, 25% și off 0%.

Astept cu nerabdare, ca si voi cred, marturiile celor care au cumparat deja.


» Post actualizat in 31 Oct 2017 12:50

Salut, maine ajunge pachetul la tine, multumesc.

Se poate conecta si la Li-po, ti-am trimis o mufa suplimentara ptr. asta, atentie la descarcarea adanca daca bateria nu e protejata in vreun fel ( cu low voltage alarm sau low voltage cut off circuit )

Link to post
Share on other sites

post-5272-0-90701800-1509529118_thumb.jpgpost-5272-0-73546300-1509529150_thumb.jpgpost-5272-0-27442600-1509529163_thumb.jpg

» Post actualizat in 01 Nov 2017 10:12

Este super jucareaua.l am si verificat la consumla 12 v(3.6 A La 100% ).

Felicitari inventatorului.Si multumesc!

Link to post
Share on other sites

attachicon.gif20171101_113608.jpgattachicon.gif20171101_113543.jpgattachicon.gif20171101_113532.jpg

» Post actualizat in 01 Nov 2017 10:12

Este super jucareaua.l am si verificat la consumla 12 v(3.6 A La 100% ).

Felicitari inventatorului.Si multumesc!

 

Multumesc ptr. increderea acordata, fox!

Cand o sa-l imbraci direct pe piele vei vedea ca nu rezisti prea mult la fluxul de caldura de la 100%. Ptr. mine 25% cu consum de 0,7 A, sau chiar 20 % e setarea ideala.

Link to post
Share on other sites

Cred ca nu l pun direct ci peste constumul ala lipit de piele. :)

Pe 12 V la 50 % e prea mult!

la 100% e deja grav:).

estimez ca pe 7.4 o sa fie mai sus un pic .

Una peste alta e foarte ok, acum ma ajut cu el la durerea de spate proaspat patita!

E minunat!

Link to post
Share on other sites

salut

am vazut pozele de la fox si ma gandeam ca mi ar fi bun un asemenea " obiect

insa

de ce pui pachetul termic ... pe burta

de ex acum cand merg pe trotineta imi este frig de la buric IN SUS!!

plus ca daca l bagi in pantaloni, tricoul, va fi presat de curea

deci

m ar interesa sa mi dai dimensiunile pachetului termic sa ti spun de la gat la cati cm sa l amplazezi pe spate si pe fata

se poate?

multam

pachetul termic se pote vinde si separat? m intereseaza sa l pun in buzunarele protectiilor de la pantalonii moto

Link to post
Share on other sites

Salut, nu am nici un tricou gata acum, dar maine am sa pun o poza cu tricoul imbracat si bagat in pantalon. Vei vedea ca firul de alimentare iese prim acel ochet cam cu 4 cm deasupra curelei. Elementul termic are forma geometrica de triunghi echilateral si este pozitionat cu un varf in dreptul sternului, baza fiind la nivelul firului de alimentare. Sunt doua motive ptr. care am ales aceasta pozitionare, unul e datorat faptului ca e de preferat ca cea mai mare parte din caldura sa fie generata in talie, aerul cald rezultat urmand apoi un traseu ascendent inspre piept si gat - al doilea motiv e legat de traseul firului de alimentare. Pentru eficienta maxima ( cu doar 8,5W e asigurat confortul termic - un consum infim) tricoul ar trebui imbracat ca prim strat al imbracamintei, straturile urmatoare avand rolul de a mentine in imediata apropiere a corpului caldura generata. Daca cel putin unul din straturile succesive e bagat in pantalon firul trebuie sa coboare din dreptul ochetului si apoi sa urce pana in dreptul curelei si sa mearga la sursa de alimentare - ca urmare, cu cat ochetul e pozitionat mai sus cu atat firul va fi mai lung, o chestie incomoda, zic eu.
Dar pot sa pozitionez elementele exact asa cum doresti tu.
Nu pot furniza elementele termice separat, imi pare rau.


» Post actualizat in 02 Nov 2017 17:02

... cam asa ceva

 

post-97867-0-14799500-1509641993_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Am comandat si eu varianta cu acumulator ,,,,mor de curiozitate caci ii vad folosinta nu numai pe moto ci si pe bicicleta sau la alte activitati outdoor. Revin cu comentarii cind il primesc.

Link to post
Share on other sites

Cand ma gandesc cate drumuri nevoit serpuite am facut din motive de dardaiala, ma apuca depresia...

 

Ianachime, lasa curentul ascendent sa-si faca treaba! Si nu te sfatuiesc sa-ti bagi incalzirea in pantaloni, ca scade... eficienta.

Nu mai sta pe ganduri: iti prelungesti RCA-ul, schimbi anvelopele, imbraci tricoul electric si lumea e a noastra! Ca acu' vine vara si stam la coada la serpentine.

Link to post
Share on other sites

Off - Roberte tata- uita-l pe Iana. A trecut de la GSA la trotineta. Deh, varsta, oboseala. Mai cedeaza cate ceva- la el fuse la cap eroare. Asa ca tricoul pana in pantaloni e cea mai mica problema a lui. Dar am si eu tricou - ia-ma !

 

On - testat 2 seri cam 3 ore prin parcuri, ,pieton. temperaturi 3 - 6 grade. Umezeala(lac). Minunat! Am testat cu 2 lipo-uri de 2200. Si dupa o ora de 50 % ( la 100% nu poti sa il tii, te arde :) s-a consumat putin peste jumatate (1100 ). Si testul 2 - folosit in reprize de 5 - 10 minute - a tinut peste 2 ore si mai era zama in baterie.

 

Estimez un consum ( de 8 - 10 W)ceea ce mi se pare exceptional. Evindent, la trepte inferioare e si mai mic.

Vorbind de curent ascendent - cel putin la mine e ok - chair daca pare ca e mai "jos" de fapt incalzirea 'te imbraca". Unde mai pui ca tine de calt si pe "sale".

Una peste alta nu am gasit nici un "-".

Recomand!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare!

Am primit tricoul mai de mult dar din motive personale , dei eram curios , nu am apucat sa ma joc cu el. Astzi l-am desfacut si l-am si probat.

Am ramas cu o impresie foarte buna pe de o parte la eficienta sa si pe de alta parte la grijja cu care a fost asamblat. Feliicitari si eu astept si pentru restul corpului .

Tot astazi m-am gindit ca ar fi poate interesant sa poti cumpara acele componente si sa le poti pune cu arici pe diferite piese de imbracaminte.

Felicitari si recomand!

Link to post
Share on other sites

Am probat la ''rece'' tricoul primit.

Eu am varianta fara acumulator

In poza 2 se vede si tensiunea .

Nu am masurat si consumul ...din lene :)))))

In aproximativ 40 secunde a ajuns de la 21 la 50 grade .

Arata bine, este lucrat bine

 

Ramane sa vedem fiabilitatea in timp.

 

 

Deocamdata ...recomand cu caldura userul everon.

 

 

Spor la vanzari. :peace:

Link to post
Share on other sites

Multumesc foarte mult. Produsul e disponibil si cu acumulator - in lunile urmatoare puteti sa va lipsiti de grija frigului in orice activitate in aer liber.

Link to post
Share on other sites

E de foarte bine.

Zilnic 2 ore pe coclauri, la 25 % si cam jumatate de baterie consumata!

Nu mai zic de inca 1 ora pe cuter, pe sub polar.

Practic am un tricou/camasa, apoi electricul si un polar clasic.

Peste asta daca e umezeala mai trag o “folie de ceapa “ de aia de intra in buzunar si asta e tot !

 

Si o faza nostima, oarecum conexa – acum 2 zile, umezeala cam mare pe afara asa ca mi-am pus costumul de ploaie, musama aia nenocita.

Ma urc pe scuter, deblochez, pornesc si plec.

Ceata in Bucuresti, pe Otopeni deja frig tare si burnita.

La semafor pe Vacarescu, primul la semafor flacat de 2 “grabiti”, ma rog.. nimic nou, cine stie cum e traficul in Bucuresti la prima ora si ce “corporatisti de 2 lei in suv-uri “avem- cunoaste.

Vad pe bord cum clipeste galben “security”. Duc mana la buzuna si ..cheia ..ioc. Si am numai unaL

Deja ma vedeam pe la reprezentanta honda .

Se face verde.Semaforul. Si rosu pe bord indicatorul de “check”. Si STOP. Engine-ul adica.

Cei 2 care ma flancau dau sa plece (se cam “infipsesera “ in mine si de asta eram un pic “peste “ oglinzile lor(scuterul este mai inalt si oglinzile mai sus )) si din graba ne blocam toti 3 . Eram fix pe post de supozitor. Mai puneti la asta cele 180 kg ala hondei si cam asta fu totul. Stiati cum suna zeci de claxoane la ora 8 cand primii de la stop nu pleaca in prima secunda? Dar daca nu pleaca deloc si semaforul se face iarasi rosu ? da, cam asa.

Dupa ce le explic politicos celor 2 (la randul lor blocati de altii) ca daca ei nu degajeaza un pic eu nu am cum sa ma misc si imi primesc urarile de sanatatea reusesc(dupa inca jumatate de semafor ) sa ma dau jos si sa imping glorios magaoaia pe margine. Asta in timp ce al II lea ROSU aparea glorios si claxoanele formau un sunet continuu J.

 

Acum ca am terminat poezia trec la partea tehnica:

Cheia “keyless” nu mai era.

Evident ca toate sunt blocate, saua, ghidonul, cutia de manusi din bord.

Mai apas odata pe contact si ..minune.Se aprind si se sting pe rand, totul ok.

Ma caut in buzunare si gasesc in..celalat. Langa telecomanda de la tricou si langa bateia de alimentare.

Fericit ma imbrac si plec rapid.Dupa 500 m..security-ul se aprinde iar. (cand incepe sa clipeasca mai am 5 min pana se opreste motorul, prima data pesemne ca nu l remarcasem inainte sa expire timpul).

Opresc. Pe scurt,ceva interfera intre cheie, scuter si tricouJ, toate fiind in acelasi buzunar.

Am mutat cheia la locul ei, in buzunarul in care statea de obicei si asta a fost.

Deh, tehnologia astaJ

 

Cand faci si niste manusi si niste pantaloni? Deja ma ai de client!

 

Multumesc si spor!

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...