Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Bine ai venit în hora noastră, Erule. 11500 + un concept seat este ca și 12k. Deci ești cam pe acolo. 

După care nu se pun suspensiile, confortul în sa, cum stai în vs pe motor, centrul de greutate, pachetul electronic, protecția la vânt, suporți de bagaje/posibilitatea și ușurință adaptării, costul lor, etc, etc. 

După care dam intriga pe introducere și ne amintim ca lumea și-a dorit ca 790 sa fie  un 690 killer dar s-a ales cu un 1090 killer, coleg de clasa cu F850, Tiger 800 și Co. 

 

Cat are 850-ul tău cu rezervorul full, ca să aflăm și lucruri utile în demersul nostru? 

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.02.2019 la 2:43, DeVazut_TM a spus:

Bine ai venit în hora noastră, Erule. 11500 + un concept seat este ca și 12k. Deci ești cam pe acolo. 

După care nu se pun suspensiile, confortul în sa, cum stai în vs pe motor, centrul de greutate, pachetul electronic, protecția la vânt, suporți de bagaje/posibilitatea și ușurință adaptării, costul lor, etc, etc. 

După care dam intriga pe introducere și ne amintim ca lumea și-a dorit ca 790 sa fie  un 690 killer dar s-a ales cu un 1090 killer, coleg de clasa cu F850, Tiger 800 și Co. 

 

Cat are 850-ul tău cu rezervorul full, ca să aflăm și lucruri utile în demersul nostru? 

 

In primul rand am venit in hora asta de pe la primele pagini intrucat sunt/eram foarte interesat de mobra asta.

Nu am 850 GS ci 800. Nu mi-as schimba 800-le cu un 850 nici daca mi l-ar da BMW gratis, au luat-o de doua ori intr-o directie gresita, au lasat o femeie sa se ocupe de proiect si in plus e cam la fel de greu ca un 1200 din generatiile mai vechi.

Despre 790 eu speram sa aiba 160 kg dar asteptarea mea [mai realista] era de 170 kg asta si pt ca 800-le meu are/avea 187 kg, greutate confirmata pe ADV de proprietari. Tre' sa mentionez ca asta a fost la prima versiune 2008-2009 poate si 10 ulterior a ajuns pana la 195 kg sau chiar peste nu-mi mai amintesc. Asa ca ma gandeam eu ca dupa 10 ani de progres tehnologic au reusit sa dea jos si ei 10 kg, dar aparent nu. Cu toate astea cred ca la final mobra asta iese ceva mai usoara ca 800-le meu pt ca din ceea ce vad nu necesita crashbar-uri care cantaresc ceva kile bune pt 800. De asemenea cred ca centrul de greutate este semnificativ mai jos ca la 800 si ar putea sa para mai usoara in utilizare prin comparatie.

Evident suspensia este la ani lumina fata de BMW in general [adica nu dau 2 lei pe faptul ca au pus ESA pe 850 tot o suspensie de cacao are], una peste alta pentru cineva care vrea sa isi ia acum un middle size adv nou, cred ca 790 este de departe cea mai buna alegere.

In cazul meu, desi am asteptat mobra asta, cred ca solutia optima este sa-mi gasesc un 800 cat mai vechi  [din ala cu kile putine] si cu cat mai putini km, sa-mi mut jucariile de pe asta pe care-l am si sa traiesc fericit in continuare niste ani de zile.

 

Si ca tot s-a vorbit pe aici despre T7, din punctul meu de vedere este o mare dezamagire. Adica daca te uiti la ea prin comparatie cu 790 si nici nu-ti mai vine sa expui motivele. 790 e o mobra fauta azi, iar T7 pare o mobra sf facuta acum 20 de ani, probabil atunci ar fi fost revolutionara, acum pare perimata inainte de a fi lansata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu am vrut sa fiu ironic când am scris "Bine ai venit în hora noastră". 

Era o gluma fiindcă am văzut ca și tu ai făcut comparatia cu 690.

Cred ca oricât de obiectivi și reci ne-am dori sa fim, ajungem inevitabil la comparații și la tot felul de discuții la liber, mai mult sau mai puțin off-topic. 

Atâta timp cât aducem informații utile pe topic și postam civilizat și cu argumente, eu zic ca, per ansamblu, suntem de partea buna a lucrurilor. 

 

Mulțumesc pentru informațiile utile despre F800.

Și da, am încurcat borcanele - ai F800-le galben, într-adevăr. 

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, DeVazut_TM a spus:

Nu am vrut sa fiu ironic când am scris "Bine ai venit în hora noastră". 

Era o gluma fiindcă am văzut ca și tu ai făcut comparatia cu 690.

 

Nu ma deranjeaza, cred ca am simtul umorului si apreciez si ironia, ....

Acum 2 ore, DeVazut_TM a spus:

Cred ca oricât de obiectivi și reci ne-am dori sa fim, ajungem inevitabil la comparații și la tot felul de discuții la liber, mai mult sau mai puțin off-topic. 

Atâta timp cât aducem informații utile pe topic și postam civilizat și cu argumente, eu zic ca, per ansamblu, suntem de partea buna a lucrurilor. 

 

Noi doi, suntem, din ceea ce am observat, cam de aceeasi parte a lucrurilor, am putea sa o numim si partea buna :)

 

Acum 2 ore, DeVazut_TM a spus:

 

Mulțumesc pentru informațiile utile despre F800.

Și da, am încurcat borcanele - ai F800-le galben, într-adevăr. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ERU a spus:

Si ca tot s-a vorbit pe aici despre T7, din punctul meu de vedere este o mare dezamagire. Adica daca te uiti la ea prin comparatie cu 790 si nici nu-ti mai vine sa expui motivele. 790 e o mobra fauta azi, iar T7 pare o mobra sf facuta acum 20 de ani, probabil atunci ar fi fost revolutionara, acum pare perimata inainte de a fi lansata.

 

T7 este foarte asemanatoare cu F800GS prima generatie (cea doar cu ABS decupabil, fara traction control si alte electronice). Greutati similare (205 vs 207 wet), rezervoare similare (15 vs 16l), aceeasi inaltime sa, etc. Ce are Yamaha in plus sunt farurile LED si suspensia care cel putin constructiv e mai buna (furca ajustabila complet, amortizor spate cu rezervor extern). Iar BMW-ul avea puterea mai mare (logic, 110cmc in plus)  si teoretic o distributie mai buna a maselor pt off-road datorita pozitionarii rezervorului.

Totusi, F800GS aparea in 2010, iar Yamaha vine cu "noutatea" in 2020 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.02.2019 la 8:02, ERU a spus:

 

 

 

Si ca tot s-a vorbit pe aici despre T7, din punctul meu de vedere este o mare dezamagire. Adica daca te uiti la ea prin comparatie cu 790 si nici nu-ti mai vine sa expui motivele. 790 e o mobra fauta azi, iar T7 pare o mobra sf facuta acum 20 de ani, probabil atunci ar fi fost revolutionara, acum pare perimata inainte de a fi lansata.

Cred ca nu putem vorbi de dezamagire, doar citind niste date tehnice. Motoreta ar trebui testata inainte si apoi trase niste concluzii asupra a ceea ce poate sau nu. apoi ar trebui sa asteptam niste user review, a unor baieti care stiu bine off road. Proiectantii si inginerii de la Yamaha nu sunt niste habarnisti care fac motociclete de cativa ani.. in definitiv Tenere 700 a fost dezvoltata cu feedback-ul unor piloti de top... Si iar spun, cu cred ca este o motocicleta proasta, sau, hai sa zicem, dezamagitoare. Dimpotriva, cred ca este foarte bine gandita pentru ceea ce trebuie sa faca: adventure. Adventure, nu touring prin tari cu autostrazi, service la fiecare 50-100km si apa calda. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.02.2019 la 10:04, xt600 a spus:

Cred ca nu putem vorbi de dezamagire, doar citind niste date tehnice. Motoreta ar trebui testata inainte si apoi trase niste concluzii asupra a ceea ce poate sau nu. apoi ar trebui sa asteptam niste user review, a unor baieti care stiu bine off road. Proiectantii si inginerii de la Yamaha nu sunt niste habarnisti care fac motociclete de cativa ani.. in definitiv Tenere 700 a fost dezvoltata cu feedback-ul unor piloti de top... Si iar spun, cu cred ca este o motocicleta proasta, sau, hai sa zicem, dezamagitoare. Dimpotriva, cred ca este foarte bine gandita pentru ceea ce trebuie sa faca: adventure. Adventure, nu touring prin tari cu autostrazi, service la fiecare 50-100km si apa calda. 

cam asta am zis si eu ...si mi a cam sarit lumea in cap...in fine...nah fiecare cu parerea lui...pe foaie ktm ul este castigator, ramane de vazut si in practica...unde probabil tot ktm ul va fi castigator ....eu unul am apreciat simplitatea la yamaha...acum nah lumea tanjeste dupa tehnologie in 20 20 :)))....dar conceptul de adventure are alte necesitati...

o chestie misto la ktm mi se pare rezervorul care "curge" pe langa motor....dar in cazul unei cazaturi mai serioase prin bolovani de ex...pot aparea probleme...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Buggy a spus:

cam asta am zis si eu ...si mi a cam sarit lumea in cap...in fine...nah fiecare cu parerea lui...pe foaie ktm ul este castigator, ramane de vazut si in practica...unde probabil tot ktm ul va fi castigator ....eu unul am apreciat simplitatea la yamaha...acum nah lumea tanjeste dupa tehnologie in 20 20 :)))....dar conceptul de adventure are alte necesitati...

o chestie misto la ktm mi se pare rezervorul care "curge" pe langa motor....dar in cazul unei cazaturi mai serioase prin bolovani de ex...pot aparea probleme...

Stii cum este... sunt situatii in care mai putin inseamna mai mult. Cred ca Yamaha a oferit exact ceea ce trebuie pentru ceea ce se numeste adventure. Sa nu uitam ca ei sunt cei care au inventat clasa asta. KTM ofera ceea ce doreste generatia hi tech si nimic mai mult. 

Da, si mie mi s-a parut foarete interesanta ideea acelui rezervor, dar ala este si calcaiul lui Ahile al acestei motorete (desi KTM se lauda ca e facut sa #rezist (e) :D ).. presupunand ca frame-ul, motorul, etc ar fi la un nivel de rezistenta respectiv fiabilitate macar acceptabil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.02.2019 la 11:04, xt600 a spus:

Cred ca nu putem vorbi de dezamagire, doar citind niste date tehnice. Motoreta ar trebui testata inainte si apoi trase niste concluzii asupra a ceea ce poate sau nu. apoi ar trebui sa asteptam niste user review, a unor baieti care stiu bine off road. Proiectantii si inginerii de la Yamaha nu sunt niste habarnisti care fac motociclete de cativa ani.. in definitiv Tenere 700 a fost dezvoltata cu feedback-ul unor piloti de top... Si iar spun, cu cred ca este o motocicleta proasta, sau, hai sa zicem, dezamagitoare. Dimpotriva, cred ca este foarte bine gandita pentru ceea ce trebuie sa faca: adventure. Adventure, nu touring prin tari cu autostrazi, service la fiecare 50-100km si apa calda. 

 

Nu este vorba, doar,  de date tehnice. Motoreta respectiva va avea cun centru de greutate ridicat si un rezervor mic. Asta este cert deja.

Baietii care se dau bine offroad sunt irelevanti, vezi filmele cu ST1200, GS 1200 si altele din categorie care rup offroadul dar doar in filmulete si nu vei afla nicodata cate seturi de carene au spart pt clipul ala de 5 min.

Care sunt pilotii aia de top care au dat feedback pentru T7? Sunt ei relevanti pt utilizarea motocicletei [adventure nu curse]?

Inginerii de la Yamaha cred ca sunt aceeasi care au facut designul si la prima Tenere, am impresia ca sunt rupti de realitate, sau ramasi in urma daca vrei. Nu reusesc sa-mi explic cum pun faruri cu led dar semnalele sunt clasice?! WTF?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Stii cum este... sunt situatii in care mai putin inseamna mai mult. Cred ca Yamaha a oferit exact ceea ce trebuie pentru ceea ce se numeste adventure. Sa nu uitam ca ei sunt cei care au inventat clasa asta. KTM ofera ceea ce doreste generatia hi tech si nimic mai mult. 

Da, si mie mi s-a parut foarete interesanta ideea acelui rezervor, dar ala este si calcaiul lui Ahile al acestei motorete (desi KTM se lauda ca e facut sa #rezist (e) :D ).. presupunand ca frame-ul, motorul, etc ar fi la un nivel de rezistenta respectiv fiabilitate macar acceptabil. 

Yamaha a oferit ce trebuie acum 20 de ani! Ultimul Tenere din punctul meu de vedere a fost la fel de dezamagitor ca si T7, in conditiile in care exact ca si T7 a venit dupa o gramada de ani pe piata si a fost mai slab decat ceea ce era atunci, respectiv BMW Dakar.

E interesant ca te indoiesti de fiablilitate si rezistenta la KTM, care a fost dezvolatata cu feedback-ul unor piloti de top, ca sa te citez, si  care castiga Dakarul de nici nu imi mai aduc aminte cati ani, pe cand Yamaha ........

Uite aici un filmulet, foarte bias, al bulgarului care zice ca T7 nu se compara cu 790 dar lui ii place Yamaha pt ca motive....

 

 

Interesant e ca uitandu-se la ea, aparent nu are suspensii reglabile, cum se zvonea. Si la 10k euro cand o aprea probabil ca mai scade pretul si la KTM cu o mie doua [se va muta productia in India sau China] si chiar nu mai vad nici un motiv pt care ai putea sa te gandesti sa cumperi T7.

Dar ca sa nu ziceti ca-s hater, imi place foarte tare fairingul + luminile de la Yamaha.

 

 

Bonus filmulet cu DR Big 1000 :

 

 

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

La secțiunea supermoto, în topicul "supermoto fiabil" (sau ceva pe acolo), lumea se plânge de lag-ul serios în comunicare al celor de la Dementor. 

 

Acum ca am făcut precizarea asta, sa trecem la subiect. 

 

Pe husqy-parts.ro (site Dementor/Ktm România) sunt reduceri de 10-15% la f multe modele Ktm și Husqy 2019.

"Știrea" este de vineri de la amiaza, când am butonat site-ul respectiv.

Atât 790 cât și 790R sunt cu aproape 2000 de euro mai ieftine fata de preturile oficiale, postate pe topic cu câteva pagini în urma. 

Luați cu sare și piper și mergeți la Dementor sau ceilalți vânzători de Ktm din București și Sibiu și aflați acolo detaliile concrete. De promis, oricine poate promite salate din gradina ursului. 

Dar dacă 790 se va da cu 10k și un pic, respectiv 790R cu 11k și ceva mărunți, atunci Yamaha T7 va deveni o gluma la 9k plus. Sau poate va lua o porție de realitate și va cobori prețul la adevărată ei valoare. Sa zic 7.5k (dpmdv)? Cam pe acolo. 

Dacă Suzuki o sa renască Dr Big cum au făcut și cu Katana, cred ca o sa rămână fără pâine presa moto. 

Ieftin, ieftin Suzuki, dar ideologii lor de serviciu (marketing, Rd, design) se comporta de parca au primit apartamente, creșă și supermarket în incinta fabricii. 

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ERU pentru ce face cu motocicleta, cea mai buna solutie pentru bulgar este Tenere 700. In alta ordine de idei, omul a spus ca ii place KTM ca finisaje, ca design, dar a spus ca nu este motocicleta cu care ar vrea sa mearga in jurul lumii. Sunt convins ca stie el de ce. 

 

Tocmai, Yamaha a inteles exact ce doreste un motociclist care face pe bune genul asta de turism: motocicleta simpla, robusta, fiabila, usor de servisat si care poate indura multe. Este nerelevant pentru o asemenea bicla, daca are semnale clasice sau led. De altfel, cred ca si dotarile si finisajele celor doua modele vorbesc  indirect despre destinatia lor. Nu cred ca ai nevoie de cornering ABS, semnale led, CT, etc, etc cand te dai pe drumul oaselor. De rezervorul ala de plastic, cu atat mai mult. KTM a oferit baietilor cu bani, o motoreta care nu va vedea prea mult praf si noroi prin Siberia, Africa, etc. KTM 790 este o motocicleta premium facuta pentru fun, Tenere 700 este catar de povara, cu care mergi la capatul lumii. 

 

Chestia cu Dakarul sta cam asa (parerea mea): KTM si-a asigurat intotdeauna si in toate competitiile de profil, cei mai buni piloti ai momentului. Au fost momente in care au avut chiar doua echipe oficiale, numai sa nu lase la concurenta vreun pilot de top (vezi cazul Despres, Coma). Ori in Dakar, inca pilotul face diferenta si nu motocicleta. Deasemenea, au investit enorm si deplaseaza o logistica impresionanta in fiecare competitie. Cam asa se castiga azi Dakarul: bani multi, piloti, logistica. Plus ca pe grila sunt cam 10 KTM la 1 Yamaha sau Honda, asa incat statistic vorbind, probabilitatea ca sa castige un KTM este cam de 10 la 1. 

Singura problema cu aceasta Yamaha, ar fi pretul.. pt ca daca iese la 10 k euro... hmmm.. miroase a nesimtire. 8k ar fi un pret rezonabil. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ca sa o dau ușor în off-topic:

Ma bucur ca la combinații și manevre nu s-a gândit nimeni, având în vedere amploarea, numele, expunerea și banii din spate.

 

Si ca să revin on:

Nu sunt economist, nu știu unde sa caut statistici, dar cred ca piața americană pierde serios din retrovizoare Europa. 

Si îmi este greu sa cred ca americanii o sa moara de dragul T7-ului și o sa dea cu banu-n el ca-n lăutari fiindcă de-abia așteaptă sa meargă sa bage castraveți murați și scrumbie radiata la proțap prin ...ulivar.

Palin este la fel de trist ca orice vlogger est european și părerea lui, dpmdv este, asa, ok, hai sa citesc sa vad ce zice și nenea asta. 

După ce am văzut review urile lui prin Berlin la câteva motoare călărite și de mine mi-am dat seama ca omul fura curent, plan tarifar custom. Nu are nici o taina cand vine vb de analizat motoare și înțeles ceva din ele. 

Sa spui ca Palin știe ceva despre Ktm este ca și cum ai spune despre mine ca știu ceva despre choppere. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, xt600 a spus:

Chestia cu Dakarul sta cam asa (parerea mea): KTM si-a asigurat intotdeauna si in toate competitiile de profil, cei mai buni piloti ai momentului. Au fost momente in care au avut chiar doua echipe oficiale, numai sa nu lase la concurenta vreun pilot de top (vezi cazul Despres, Coma). Ori in Dakar, inca pilotul face diferenta si nu motocicleta. Deasemenea, au investit enorm si deplaseaza o logistica impresionanta in fiecare competitie. Cam asa se castiga azi Dakarul: bani multi, piloti, logistica. Plus ca pe grila sunt cam 10 KTM la 1 Yamaha sau Honda, asa incat statistic vorbind, probabilitatea ca sa castige un KTM este cam de 10 la 1. 

 

Poate până acum câțiva ani așa a fost, dar la ultima ediție lucrurile n-au stat chiar așa. Honda a fost acolo și are piloți destul de buni (sau poate că în afară de Toby Price, la KTM nu-s aduși cei mai tari piloți de rally raid), chiar și Yamaha s-a ținut tare. Cred că a fost treabă doar de experiență și strategie. KTM a căștigat cu mult noroc anul ăsta. Însă (chiar dacă nu-s fan KTM și nici nu am să fiu vreodată), pe segmentul off-road KTM are câte o mașinărie de top la toate categoriile. Dintr-o făbricuță a devenit un etalon în lumea off-road. Nici eu nu-s fan electronice. Nici măcar ABS n-am la vreo motocicletă, însă dacă treci peste gadgeturile astea și restul de motocicletă e peste Yamaha cu mult. Călatorii împătimiți care nu o ard nici pe forumuri sau pe feisbuc, preferă în continuare Africa Twin cea veche. Prețul a urcat iar. Asta spune multe despre copăile care apar în ultimul timp pe segmentul travel-adventure...

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un DR Big se poate cumpara de aici. E 20k euro complet (mobra + kit) si are 218kg wet reali. Nu stiu de ce, dar sunt mai mult ca sigur ca Suzuki va iesi cu ceva "factory" net inferior (suspenisie, greutate) si cu un pret 14-15k euro. Daca se va intampla asta in curand (momentan sunt doar zvonuri).

 

Preturile pt Tenere 700 vor fi anuntate (pt Europa) cica pe 28 februarie. Oricum, se preconizeaza 9500€ si trebuie mentionat ca la noi in Ro preturile de lista Yamaha au fost mereu mai mari ca in "vest" (fix invers fata de situatia cu Suzuki, care-s mai ieftine la noi). La 8990€ eu cred ca merita, dar daca importatorul nostru vine cu ceva gen 9800-9900€, atunci e exagerat. Cu suspensia nu e inca f clar, furca ar putea sa aiba relajul de compresie sus si rebound-ul jos langa etrieri (cum e la noua AT).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca voi lua 790 R, dupa ce am avut KTM 690 Enduro R si am KTM 1290 SA. Sper ca nu gresesc.

Adica, am comandat 790 R, desi nu mi-e clar cum se va impaca in harem. Acum am, in ordinea intrarii: KTM 1290 SA, Honda 250 CRF Rally si BMW 100 GS. Ar trebui sa plece KTM 1290 SA - o super-motocicleta, pentru baieti (mult) mai iuti ca mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, GAMO a spus:

Cred ca voi lua 790 R, dupa ce am avut KTM 690 Enduro R si am KTM 1290 SA. Sper ca nu gresesc.

Adica, am comandat 790 R, desi nu mi-e clar cum se va impaca in harem. Acum am, in ordinea intrarii: KTM 1290 SA, Honda 250 CRF Rally si BMW 100 GS. Ar trebui sa plece KTM 1290 SA - o super-motocicleta, pentru baieti (mult) mai iuti ca mine.

Saua R ului are inaltimea care iti convine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, yuk a spus:

Saua R ului are inaltimea care iti convine?

Pai, nu e chiar din vis, dar este mai mica decat la 690, deci mai bine... La 690 Enduro R 2011, cum am avut, a fost primul motiv de divort.

La Honda CRF Rally este de 895mm, iar la KTM 790 Adventure R este de 880 mm. Ma gandesc ca merge...

Traim si vedem. 

De vreo doua-trei saptamani, am inceput sa ma uit din nou dupa 690, pe internet...

Am mai zis: saua extrem de inalta (doar pentru cei alesi), suspensia din caramizi, lipsa ABS (nu mai zic de controlul tractiunii), motorul extrem de agresiv si lipsa confortului in sa si la ghidon - motive de mare frustrare, pe vremea 690 model 2011...

Citesc povesti cu Fat-Frumos, acum, despre 690.

Cred insa ca KTM tine motocicleta asta "de proasta" tocmai ca sa nu dea, ca vaca, peste 790, cu care vor face un sac de bani, vreo 2 ani. Dupa ce se umple lumea de 790, vor face din 690 un motor de adventure, ceea ce si trebuie. Sa ai "de toate" in 150 kg - de vis!

Editat de GAMO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...