Sari la conținut

Tura (24.11.2017) Bucuresti - Targu Jiu (650 km)


SONYC
 Share

Postări Recomandate

Salutare,



Vineri dimineata (24.11.2017), ora 08.00, plec pe traseul (LINK) Bucuresti - Pitesti (A1) - Targu Jiu (popas pentru haleala) - Craiova - Alexandria - Bucuresti



Punct de intalnire - Benzinaria PETROM de pe bulevardul Iuliu Maniu nr. 486



Las datele de contact in cazul in care mai doreste un spirit aventurier sa se alature: Cristi - 0747.048.787


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...daca treceti pe la poarta mea, indicat ar fi sa faceti o pauza de-o tigara, o cafea sau macar un ceai fierbinte...ca-i anotimpu' lui! Intre Tg-Jiu si Filiasi, cam la jumatatea distantei...va astept! Dati un semn...aici, pe PM, porumbel...va raspund negresit! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@The_Sin_Eater

 

Mersi! De fiecare data cand am trecut prin Targu Jiu am luat masa la Irish Pub, cel mai probabil tot acolo voi poposi si Vineri.

 

Cat despre alte obiective, oricat de interesante ar fi, nu-i timp acum si pentru ele. Daca nu se mai incumeta nimeni o sa trag tare sa ajung inapoi pe lumina.

 

@ivan pedala

 

Tigarile nu s-au prins de mine, dar un ceai, cu mare drag ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegule, vezi ca minimele au trecut in latura negativa, maximele se preconizeaza in zona 7 8 grade. Mai ales ca te apropii si de munti..

Zic si eu, nu dau cu parul. Keep it safe!

 

Prognoza meteo pentru zonele prin care trec e favorabila, 10-11 grade. Nu stiu pe ce site-uri ai vazut cele 7-8 grade.

 

Temperaturile minime se inregistreaza noaptea, ori eu calatoresc ziua. Incerc totusi sa ajung pe lumina acasa.

 

Nu-i bai, mersi pentru atentionare ;)

» Post actualizat in 23 Nov 2017 19:37

E clar...jucam in aceeasi liga! Dai un semn ca sa culeg floare de tei...sa am prospatura cand ajungi!

 

Maestre, spune-mi numele localitatii in care trebuie sa opresc pentru a beneficia de ceaiul promis :P

 

Si lasa-mi si un numar de telefon, sa sun cand ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si...ne-am intalnit! :peace: Am baut si-un ceai impreuna, am discutat discutii...si "drum bun" sa ai copile, fara neplaceri! Si te mai astept pe la mine, fiindca am ceaiuri din belsug, naturale, culese din zona...asa ca oricand esti binevenit!

Si, la plecare (ora 18oo), o poza de despartire! Scuze pentru calitatea ei, asa-i cand telefonul este folosit pe post de de toate! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ivane, data viitoare explica-i copilului ca motociclistii mari (ca etate) nu merg niciodata noaptea - mai ales iarna, cu frig si ceata - si ca daca el (copilul) vrea sa ajunga mare (ca etate) sa bage bine la cap acest sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as putea indruma pe cineva sa faca ce io nu pot respecta...am facut greseala asta si o fac indiferent de anotimp, atunci cand am chef de-o zburdalnicie nocturna...iar baiatul in cauza mi se pare unul foarte responsabil si cumpatat! Cum as putea sa-i spun, io care mergeam cu turturii la nas in decembrie, pe zapada si polei, ori pe ceata si viscol, sau pe ploi torentiale, taman io, care si-acum ma apuca noaptea calare? Nu mi-ar fi oare jena sa-i tin predici ca sa mearga legal, sa nu scoata nasu' din patura cand afara temperaturile scad, io ala care pune poze ca bantuie ca oaia ratacita pana la caderea noptii, care am avut un permis anulat pentru depasirea repetata a vitezei legale (asta prin anii '80, '81...nu mai tin minte...), nu crezi ca ar pica pe mine cerul?! Lasa flacaii sa se caleasca, sa invete sa se descurce indiferent de situatie, sa guste din fructul oprit si...poate candva se vor potoli! Placerea de a merge cu motorul indiferent de anotimp si starea vremii nu o gasesti la oricine...si cei care o au in sange, nu vor renunta la ea! Astept sa scrie aici ca a ajuns cu bine acasa...nu pun capu' pe perna pana nu stiu ca este totul "ok"! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vorbit cand a ajuns acolo si s-a cazat! Ceata si umezeala de pe asfalt l-a facut sa ia decizia cea mai buna, adica sa se odihneasca la caldurica si azi sa-si continue plimbarica...poate si prin alte locuri, evitand domiciliul, fiindca oricum mai avea chef de plimbare! Deh, asa-i cand ti se deschide apetitu'! Drumuri bune si fara neplaceri, si tine-ne la curent cu zonele vizitate, superSonyc-ule! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ora 06.30, ma trezesc inaintea alarmei, cheful de duca e mare, cam cat podul bunicii. Scot capatana din paie si arunc un ochi la vaca ce rumega de zor. Daca scoate abur o sa fie o vreme cainoasa. Stai olecuta, hoo, nu o lua pe aratura, nu esti la tara, ci la capitala, asa ca trage draperiile. No' bun, cracanez geamul, delicat, deh, recomandarea producatorului, nu ca in cazul iubitei, cand trag pana paraie :) Sufla boul din mine, ce sa vezi, abur. Ok, nu-i panica, mai astept.

 

Ora 08.00, ceata este in continuare foarte densa, dar nu ma grabesc, n-a confirmat nimeni prezenta.

 

Ora 09.00, ceata coboara si mai mult, ocazie taman buna sa mai vizionez videoclipuri cu pisici pe Facebook. Tot in cadrul aplicatiei observ ca acum 5 ani, tot pe vremea asta, eram cu toacla prin localitatea Maia.

 

post-69084-0-39667300-1511711090_thumb.jpg

 

Ora 10.00, ceata persista. Bine, hai sa vedem care pe care, incep echiparea iar 30 de minute mai tarziu purced la drum.

 

Iesirea din oras se dovedeste a fi o cursa contracronometru, dar reusesc sa intru pe A1 in jurul orei 11.15.

 

Ceata ma insoteste pe tot parcursul autostrazii, dar sansa imi surade din Pitesti si iata ca ma bucur de razele soarelui. Drumul spre Ramnicu Valcea este curat si relativ liber. Gresesc insa la un moment dat si in loc sa cotesc spre Horezu o iau spre Dragasani. Opresc la benzinaria Petrom din localitatea Munteni pentru alimentare si pentru a verifica harta. Cum imi incalzeam io manutele cu o ciocolata calda, fie vorba intre noi, mergea o palinca, dar deh, nu le poti avea pe toate, zic sa o intreb pe doamna casiera daca sunt pe drumul cel bun.

 

- Ma sc.. nu apuc sa termin pentru ca intervine, dur, autoritar.

 

- Ma filmezi? Ia spune!

 

- Nu stimata doamna, e inchisa camera, dar de ce ma intrebati?

 

- Nu e voie sa filmezi, nu e voie!

 

- Am inteles, este in regula, puteti sta linistita. Acum, ce voiam sa va intreb.. intervine din nou.

 

- Da' sigur nu ma filmezi?

 

- Nu stimata doamna, va asigur. Ca asta fac eu, asigur doamnele.

 

- Bine, vezi poate ma trezesc vedeta pe la televizor! Ti-am notat numarul si stiu unde sa vin!

 

- Daca imi permiteti, cum ati observat numarul?

 

- N-avea tu grija, te "citesc" cand pleci!

 

- Ok, acum, va rog, spuneti-mi, pe acilisa' spre Targu Jiu?

 

- Gresit!

 

- In regula, ma puteti indruma in cazul asta?

 

- Apai' asculta la mine de vrei sa ajungi cu bine, dar te avertizez, faci 3 ore pana acolo. Valeu imi zic in gand, m-o indruma spre Targu Mures.

 

- Mergi inainte, treci Bistrita, faci dreapta, treci iar Bistrita, la bifurcatie stanga si tot inainte pana in Horezu. Nu e asfalt, sunt dale de beton, dar stai linistit, nu-i drum de tara, se poate merge, da' mai incetisor asa, ca sunt sate.

 

- Sarut mana, multumesc!

 

Ii urmez cu sfintenie indicatiile, fac dreapta la Babeni, stanga la Francesti si apoi tot inainte prin Folestii de Jos/Sus spre Horezu. Drumul decent, soarele la datorie, casele batranesti ce inca scot fum pe horn imi incanta privirea. Opresc pentru o fotografie doua.

 

post-69084-0-53990700-1511713323_thumb.jpg post-69084-0-21063000-1511713329_thumb.jpg

 

Aud venind din spate o masina turata puternic, ma vede, pune avariile si trage imediat pe dreapta, un VW Golf 2 cred ca era, fara numere. Iese un pusti, localnic fara indoiala.
- Salut!
- Salut!
- Ce canal ai? Pe youtube! Pe ce nume?
- Nu am canal de youtube, si oricum, camera nu filmeaza acum.
- Aaaaaa! Se intoarce si pleaca, fara sa mai zica ceva.
Oooook, ce a fost asta? Ma rog, imi continui drumul. Din Horezu soarele se pierde printre nori iar ceata isi reintra in drepturi.
Ajung cu bine in Targu Jiu, tarziu insa, ora 14.30.
Surprind coloana infinitului in cateva fotografii.
post-69084-0-27949400-1511714101_thumb.jpg post-69084-0-56938700-1511714108_thumb.jpg post-69084-0-80365900-1511714113_thumb.jpg post-69084-0-19582500-1511714128_thumb.jpg
Imi zic sa nu zabovesc, mai am inca de mers. Observ insa un domn care imi face energic cu mana. Se apropie de mine si initiaza o discutie:
- Buna ziua, sunteti pentru prima oara in Targu Jiu?
- Buna ziua, nu, dar acum este diferit, sunt cu mobra.
- Ce frumos, stiti, si eu am avut cateva in tinerete. Istoria coloanei o stiti?
- Da, o cunosc, dar am asa o vaga impresie ca dvs stiti mai multe. Zambeste, scoate telefonul din buzunar si imi arata cele atasate mai jos, insotite firesc de poveste. Este si el prezent in cadrul ultimei fotografii.
post-69084-0-64540800-1511715630_thumb.jpg post-69084-0-28311600-1511715634_thumb.jpg post-69084-0-80593100-1511715637_thumb.jpg post-69084-0-23983100-1511715641_thumb.jpg post-69084-0-71522200-1511715644_thumb.jpg
Petrec astfel o buna bucata de timp in parc. In cele din urma ma pun in miscare spre urmatoarele obiective turistice.
Poarta sarutului:
post-69084-0-63536200-1511715919_thumb.jpg
Masa tacerii:
post-69084-0-80001500-1511715929_thumb.jpg post-69084-0-07445600-1511715937_thumb.jpg
Faleza:
post-69084-0-24472000-1511715943_thumb.jpg
De aici il sun pe Ivan sa il anunt ca o iau agale spre el.
Activitatea e in toi la termocentrala din Rovinari.
post-69084-0-21516700-1511722786_thumb.jpg post-69084-0-83648100-1511722790_thumb.jpg
Bun, ajung la om acasa. Ma pune in fata unui butoi de ceai din floare de colt si imi imaginez cum ar fi fost sa fie plin cu o dulce palincuta. Om bun, cald si vesel Ivan, imi place de el. Imi povesteste la un moment dat de o tura si de o scurtatura, pe care, ca sa vezi ca lucrurile nu-s chiar intamplatoare pe lumea asta, am venit si eu astazi, "ratacit" fiind, cea de la Babeni. Mai o vorba, mai o gura de ceai, iaca timpul trece si eu mai am drum de batut. Iti multumesc inca o data pentru ospitalitate.
In jurul orei 18.40 ajung in Craiova, toate bune si frumoase, noapte, oarecum rece, dar sunt imbracat bine si n-am treaba. De aici coboara insa ceata, o asteptam, dar nu atat de devreme. Aia e, alimentez si ii dau inainte.
Vizibilitatea scade foarte mult, asfaltul devine alunecos iar viziera nu face fata cetii oricat de mult as sterge-o. Daca o las coborata vad stopurile masinilor de pe sensul meu de mers si farurile celor de pe celalalt sens de circulatie, dar nu si banda, nu mai zic de eventuali pietoni, biciclisti sau faitoane. Pe segmentele de drum unde nu sunt masini si nici alte lumini imaginea este apocaliptica. Cobor in timp ce merg piciorul stang sa simt aderenta asfaltului. Zici ca sunt pe gheata, asa de tare aluneca bocancul, cu toate ca talpa e una de foarte buna calitate. La fel simt si pneul spate. Ok, nu-i a buna, imi dau seama ca ma pot accidenta. Ridic viziera astfel incat sa am vizibilitate, scad treptat viteza de rulare si continui, nu ma pot opri in camp.
Ajung in Slatina. Ma interesez despre starea vremii si cum aceasta este relativ favorabila decid sa nu ma opresc aici. Aveam curand sa constat ca situatia nu avea sa fie mai roz, ba' din contra. Ceata a coborat mai mult si curge din ea de parca ar fi ploaie. Au fost segmente de drum unde am putut merge cu 70-80 km/h, dar au fost si zone unde am rulat cu 20-30 km/h. Cu vreo 15 km inainte de Albota vizibilitatea a scazut sub 2 metri, nu mai vedeam nimic. Asta a fost cea mai solicitanta portiune. Am reusit sa ajung cu bine in Albota si cand am vazut pensiunea Ema n-am ezitat. Puteam forta, mai aveam 5 km pana la autostrada, iar de acolo incet pe banda unu pana in Bucuresti. Presupunea insa un risc pe care nu aveam de gand sa mi-l asum, mai ales ca nu ma grabeam. Cam asa arata soseaua in momentul in care am ajuns.
post-69084-0-50484000-1511726350_thumb.jpg
Pensiunea, desi foarte modesta, mi-a asigurat un acoperis deasupra capului si un pat cald. Geaca uda, pantalonii ok, interiorul castii curat ca lacrima, ca a intrat apa cat pentru 10 ture.
Acum, am observat ca au fost ceva discutii. Nu vreau sa o lungesc, dar o sa spun totusi urmatoarele.
Pasiunea pe care o am pentru doua roti este una pe care nu multi o inteleg. Apreciez din tot sufletul grija pe care unii colegi mi-o poarta, dar de aici si pana la a mi se spune, indirect de altfel, ca nu se merge noaptea, ca nu se merge pe frig, ceata, ploaie bla bla bla e cale lunga, lunga de tot. Ivan nu este tatal meu, si chiar de ar fi fost, tot n-as fi ascultat, imi port singur de grija de foarte mult timp astfel incat nu am nevoie de "indicatii". Ai fi putut in schimb l.u.v sa imi oferi sfaturi pentru mersul pe o astfel de vreme, pe alea le-as fi primit cu drag. Vezi tu stimabile, ceea ce pentru altii este un chin, pentru mine este placere. Nu regret deloc faptul ca am trecut prin aceasta experienta, am avut doar de invatat. Eu unul consider ca fiecare motociclist trebuie sa treaca prin astfel de experiente, pentru a se cali si pentru a invata cum sa le trateze, altfel ce te faci cand te loveste o situatie de gen si te afli la dracu in praznic? Nu imi plac oamenii care incearca sa impuna altora limite, limite pe care ei insasi nu le pot depasi. Nu o spun cu rautate, stiu ca ai fost bine intentionat, dar modul in care ai ales sa iti exprimi ideea este unul gresit din punctul meu de vedere. Te rog, daca este posibil, sa te limitezi in ceea ce ma priveste.
Bun, sa revin la poveste. Pun toalele la uscat, deschid oleaca tembelizorul pe un canal de muzica si dupa vreo doua ceasuri adorm. Ma trezesc pe la 04.20, verific daca mai e mobra in fata pensiunii, aud si cocosul cantand cu ocazia asta si.. inapoi la somn. La 08.30 sunt in picioare, dus, cafea si apoi intreb baietii pe unde ne mai plimbam astazi. Decidem sa o luam din Pitesti spre Campulung - Targoviste. Zis si facut. Traian intampina ceva dificultati la mobra, astfel ca vine doar Iulian. Pana ajunge el cobor la micul dejun. Ma serveste o mamaie, pai se putea? Aia focoasa si tanara statea degeaba, off Doamne!!
Ma rog, bag repede la ghiozdan si apoi calare pe cei 102 cai frumosi. Il astept pe Iulian in benzinaria Lukoil din localitatea Maracineni.
post-69084-0-00022100-1511728719_thumb.jpg
Curand ajunge si el. Facem dreapta spre Mioveni si apoi iar dreapta pe 73D. Notam localitatile Davidesti - Vulturesti - Lunca - Boteni - Suslanesti (recomand drumul, dar nu pentru motoare de viteza, are doua portiuni fara asfalt)
post-69084-0-52137000-1511729045_thumb.jpg post-69084-0-88410800-1511729051_thumb.jpg
Facem dreapta pe 72A si notam localitatile Stoenesti - Valea Cetatuia - Malu cu flori - Voinesti (de unde luam mere si suc) - Targoviste (recomand drumul, dar nu pentru motoare de viteza)
post-69084-0-81712100-1511729145_thumb.jpg
De aici si pana in Bucuresti mai este doar o aruncatura de bat. Parcurgem rapid distanta si iata-ne teferi si nevatamati in micul Paris.
Trag linie, doua zile, 770 de km. Cifra, din nou, nu reprezinta nimic, ba' e chiar mica, dar experienta, ei bine, asta este o cu totul alta poveste.
Sa ne auzim cu bine!
Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam' fain Bogdan!

 

Popasul nu a facut parte din planul initial, asa s-a nimerit.

 

Lasa, noi o sa iesim la ture mai lungi, de anduranta, ca mie alea imi plac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tie.

Ca de la inconstient, la inconstient (nu-i cea mai groasa ceata strabatuta, dar alta nu am filmata):

 

luv e baiat bun si incearca sa te sfatuiasca parinteste, cu gandul la binele tau. Dar esti prea tanar sa asculti sfatul. (Dupa care vei fi prea batran sa-l mai iei in considerare - asta-i soarta sfaturilor!) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Robert ;)

 

Am inteles foarte bine intentia lui, si i-am multumit, dar nu imi poate nimeni spune ce pot ori ba sa fac. Si daca tot ma vezi incapatanat, imi dai sfaturi astfel incat sa reduc considerabil riscurile la care sunt constient ca ma supun. Asa vad eu lucrurile.

 

Altfel, sigur ca as fi mai in siguranta vara, la 30 de grade. As fi si mai in siguranta daca n-as mai iesi deloc cu mobra. As fi si mai in siguranta daca n-as mai iesi deloc din casa s.a.m.d, intelegi ideea. Eu nu-s o fire prapastioasa astfel incat sfaturile de genul: "stai acasa" nu le pot primi cu draga inima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din contra, eu consider ca e normal sa dezbatem acest lucru pe forum, este util in fond. Uite, sunt incepator, nu cunosc una alta, dar nu vreau sa raman prins in aceasta ignoranta. Intreb prin urmare oamenii care au mai multa experienta, oameni de la care pot invata. Ideea este sa prindem de la bun inceput notiunile corecte, altfel riscam sa transmitem mai departe informatii neconforme cu realitatea.

Singura afirmatie pertinenta prin prisma experientei tale de un sezon 7000 km pe doua roti. de ce sa nu iei in deradere sfaturile unuia care are de vreo 70 de ori mai multi kilometri pe doua roti si cateva sezoane in plus? doar nu e posibil ca eu sa fi vazut si experiemntat mai multe decat tine! tine-o asa, da-i in dinti pe vremea asta, ce se poate intampla rau? nu esti nici primul si nici ultimul incepator care crede ca a invatat sa mearga cu motocicleta. toti am fost asa si a trebuit sa ne zguduie bine primul accident ca sa ne aduca cu picioarele inapoi pe pamant si sa ne atraga atentia ca nu stim nimic. imi doresc pentru tine sa afli intr-un fel cat mai putin traumatizant ca iti supraapreciezi puterile. nu iti inteleg criza de nervi, eu am postat prin prisma experientei mele personale, nu am scris ca nu ai voie sa te dai si am precizat ca lipsa aderentei este UNA dintre cauze, nu ca ASTA a fost cauza. ce am spus eu este ca sezonul moto s-a terminat, esti liber sa te dai cat vrei, in EXTRAEZON si sa te iei in piept cu statistica, care este o stiinta mai exacta decat mi-ar placea, ca motociclist. asfalt uscat, tinere padawan.

Apropo, 9k+ si inca in crestere, ca pentru mine nu s-a terminat sezonul (... ...)

 

 

 

Pasiunea pe care o am pentru doua roti este una pe care nu multi o inteleg. Apreciez din tot sufletul grija pe care unii colegi mi-o poarta, dar de aici si pana la a mi se spune, indirect de altfel, ca nu se merge noaptea, ca nu se merge pe frig, ceata, ploaie bla bla bla e cale lunga, lunga de tot. Ivan nu este tatal meu, si chiar de ar fi fost, tot n-as fi ascultat, imi port singur de grija de foarte mult timp astfel incat nu am nevoie de "indicatii". Ai fi putut in schimb l.u.v sa imi oferi sfaturi pentru mersul pe o astfel de vreme, pe alea le-as fi primit cu drag.

 

-Unu la mana, dialogul l-am avut cu Ivan cu care ma cunosc demult. Dealtfel ceea ce am afirmat, desi foarte adevarat, era mai mult ironic, drept dovada ca omul a si raspuns cu mult umor - reciteste si invata! Si eu am mers noaptea, dar numai cand nu am avut incotro!

-Doi la mana, chiar daca pe tine te viza, la 51 ani, permis moto de 14 si "B" de 30, inspre milion km de roti invartite la activ, consider ca nu e nimic gresit sa-i dau sfaturi unuia care are 34 ani, "A"-ul luat anul asta si care trage tare zi si noapte sa faca 10.000 km/an, sa-l vada fetili pe facepok.

Tocmai de aceea am dat niste citate mai sus, este bine sa stim despre ce este vorba si sa ramanem cu picioarele pe pamant, au fost si altii cu experienta mare care ti-au spus ce ai de facut, am vazut ca te contrezi cu multi cunoscatori pe aici in privinta cauciucurilor, virajelor etc.

Morala - si este bine sa o retii - este simpla: iarba pe care o pasti tu acum si ti se pare savuroasa, altii au calcat-o demult in picioare!

Te rog, daca este posibil, sa te limitezi in ceea ce ma priveste.

Uite, o replica taioasa ar fi ca sfatul acesta sa il dai cui vrei pe blogul tau, pe forumul pe care il pastoresc eu it's my way or the highway!! si daca nu-ti convine pa!

..dar eu vreau sa fiu politicos dintr-un motiv simplu, stiu prin ce treci, am avut si eu varsta ta si impresia ca am descoperit gaura din ciorap!

 

" Omul care nu ştie, dar nu ştie că nu ştie, este periculos - să te fereşti de el;

Omul care nu ştie, dar ştie că nu ştie, este neputincios - ajuta-l, învaţă-l să ştie;

Omul care ştie, dar nu ştie că ştie, este adormit - trezeşte-l;

Omul care ştie şi ştie că ştie, este înţelept - urmează-l! "

-proverb sanscrit-

 

PS: Scrii foarte frumos, o placere sa citesti, keep going!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v

 

Nu ma dezic de cele afirmate la un moment din timp, poti prin urmare pune cate citate doresti, nu-i bai. "Discutia" purtata cu Ivan m-a vizat, evident, hai sa ne asumam totusi. As putea la randul meu sa dau "quote", dar stii la ce ma refer astfel incat nu consider ca mai este cazul sa fac asta. Nu mi se pare normal sa ii spui unui alt om sa imi explice cutare lucru, sa avem pardon monser! Daca ai ceva de spus, o poti face la modul direct.

 

A fost alegerea ta sa mergi doar ziua, iar noaptea numai cand nu ai avut incotro, te rog insa sa nu incerci sa imi impui si mie alegerile tale, nu este corect! Trag tare zi si noapte, cum iti place tie sa spui, pentru ca imi face placere, stiu ca pricepi, dar nu inteleg de ce te incapatanezi. N-au treaba fetilii pe Facebook, as putea sa iti explic, dar bag seama ca te-a deranjat atat de mult ceea ce am zis incat pun la indoiala faptul ca mai poti face o analiza corecta. Te intreb totusi, de ce crezi ca am dat banii pe tipul asta de mobra? Puteam sa iau in 3k euro o motocicleta de viteza? Puteam. Dadea mai bine la fetilii astea de care vorbesti? Dadea. Mergea mobra cu 300 km/h? Mergea. Se preta pentru ce voiam eu sa fac cu ea, si anume touring? Pai nu prea.

 

Vezi tu maestre, este foarte usor sa judeci un om fara a avea nici cele mai elementare cunostinte despre el. De la un pusti nu pot emite pretentii, dar de la un domn de 51 de ani, hm, ce zici?

 

M-am contrat pe tema cauciucurilor spui, bun, detaliaza. Vorbim de tipul pneului, de profil, de marca, de presiune, despre ce mai exact? Idem pentru subiectul viraje.

 

Nu de alta, dar, ma repet, imi asum absolut tot ce am afirmat si as vrea sa ai argumente solide cand faci anumite acuzatii.

 

Morala este - fiecare merge pe barba lui maestre. Faptul ca eu aleg sa merg cu mobra chiar si in aceasta perioada nu te incomodeaza cu absolut nimic, corect? Si atunci de ce incerci sa imi impui anumite lucruri?

 

Consideri rugamintea mea ca o replica taioasa? Serios? Imi cer scuze in cazul asta, cu siguranta nu asta s-a vrut.

 

 

pe forumul pe care il pastoresc eu it's my way or the highway!! si daca nu-ti convine pa!

 

Uite, mie aici mi se pare ca gresesti foarte mult. Dar ce usor este sa bagi pumnul in gura, doar pentru simplul fapt ca poti, nu-i asa? Conform profilului, esti Administrator si nicidecum Owner. Mai mult de atat, am scris cat se poate de civilizat si nu te-am jignit cu absolut nimic. Nu mai are nicio valoare faptul ca ulterior afirmatiei de mai sus ai incercat sa joci cartea politetii, se anuleaza una pe alta maestre.

 

Eu nu am intervenit in viata ta, tu de ce insisti sa intervii cu orice pret in a mea? Scrie bunul meu om in cazul asta la regulament: este strict interzisa postarea turelor dupa ce sezonul moto s-a incheiat.. si ma voi alinia. Altfel, absolut tot ce fac eu cu mobra, nu te afecteaza in niciun fel.

 

Accept cu drag orice sfat din care pot trage invataminte, dar trateaza-ma ca pe un om, nu ma privi de sus, pentru ca s-ar putea sa iti raspund la fel si apoi te vei supara pe mine. Conteaza foarte mult modul in care alegi sa transmiti o informatie. Uite, Ivan mi-a zis una alta, dar n-am simtit o clipa aroganta in vocea sau in atitudinea lui. Tu in schimb ai ales sa iti etalezi experienta prin insiruirea unor cifre exacte.

 

Si eu pot face acest lucru:

 

- permis B de 15 ani, aproximativ 800k parcursi

 

- permis A de 3 ani, 12.734 de km parcursi in 3 luni si putin, de cand detin mobra

 

- bicicleta de vreo 12 ani, aproximativ 40k parcursi, majoritatea la ture lungi pe asfalt, prin vai, dealuri si munti iar restul la concursuri

 

Cu ce te ajuta insa informatiile astea? Doar asa, sa ne laudam?

 

Uite, ca sa nu o lungesc inutil. In naivitatea mea, am crezut ca motociclistii sunt uniti, ca se ajuta intre ei atunci cand situatia o cere. Am constatat insa rapid ca "unii e mai motociclisti decat altii". Bine, nu generalizez, am cunoscut oameni foarte faini cu care, indraznesc sa spun, sunt acum prieten. Daca asa consideri normal, imi poti suspenda contul sau il poti sterge direct, imi este indiferent, asta nu ma va opri sa calatoresc.

 

 

Toate bune,

 

Cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Uite, ca sa nu o lungesc inutil. In naivitatea mea, am crezut ca motociclistii sunt uniti, ca se ajuta intre ei atunci cand situatia o cere...

Si nu te-ai inselat deloc! Cred inca in acest fapt si daca uneori, aici pe forum sau pe sosea/coclau, se mai greseste, nu inseamna ca-i regula generala! Cred ca Luigi (adica @l.u.v.) a facut afirmatiile respective cu titlu de sfat, nu a dat ordin sau a impus ceva (poate a facut-o chiar in gluma)...iar daca in scris nu se simte tonul, intonatia si caracterele limbii noastre nu pot acoperi plaja de comunicare nonverbala, asta nu inseamna ca te-a certat. Lasati sabiile si mergeti la un ceai impreuna, ca la alcool nu va indrum, ca faceti urat! :crack: Sunteti atat de aproape unul de altul incat apoi o sa vreti sa va vedeti zilnic, amandoi sunteti niste oameni de calitate, niste motociclisti cum mi-as dori sa fie toti in lume...iar varsta, experienta, cauciucurile, temperatura asfaltului...etc...in cazul de fata nu pot decat sa dezbine ce-a mai ramas din spiritul moto. Saaaaau, hotarati-va de comun acord asupra unei date (dintrun anotimp mai caldut, de preferat), apoi va luati perechile, caprele intre craci, plus ceva de aruncat pe un gratar si prezentati-va la poarta la mine, ca va impac io! Hai ca scrisei ditamai romanu'...cand de fapt ajungeau doua cuvinte sau...doar un semn... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

 

Apreciez cuvintele tale, atat doar ca eu nu-s suparat. Stau oricand la o discutie, mai ales daca licoarea din pahar se numeste palincuta :P

 

Recunosc insa faptul ca nu imi plac "betele" astea in roti. Nu face aia, nici aia, si nu nu, cu siguranta nu aia. Si asa nu le faci pentru tine, ci pentru fetilii de pe Facebook. Pe bune?

 

Asta inseamna sa judeci un om fara sa il cunosti.

 

Asta-i buna, naked care se preteaza la touring.

 

Inteleg ca ai terminat baia Paul :)

 

Tu oricum esti in lumea ta astfel incat evit sa iti dau prea multa apa la moara, cu toate astea o sa te intreb, ne-am uitat radacinile?

 

Acum poti face touring doar cu GS-ul de 1200? Sau doar cu Varadero de 1000? Sau doar cu V-strom-ul de 650?

 

Bunicu' fuma tigarile Carpati, conducea o mobra Carpati si cucerea Carpatii. Oare cum reusea?

 

Daca rezista jucaria, din punctul meu de vedere poti face touring si cu un scuter. Ori consideri asta ca fiind ceva rusinos? Asa-i ca nu ii saluti pe drum pe "amaratii" astia?

 

Totul pleaca si se rezuma la sufletul omului, la spiritul lui aventurier. Mobra e doar un mijloc de transport, nimic mai mult.

 

De ce consideri ca n-as putea face touring cu o mobra de tip naked? Sa fie din cauza suspensiei? Sau a lipsei carenelor/parbrizului? Sunt desigur niste minusuri, dar departe de a spune ca nu o poti utiliza la calatorii in afara orasului. In primii 500-1000 de km m-a deranjat putin lipsa protectiei la vant, dar m-am obisnuit, iar acu' nu il mai simt.

 

Ma rog, perspective diferite, atat doar ca tu esti mai putin tolerant cu alegerile altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut o tura asemanatoare pe SV. Numai ca a durat doua saptamani. Deci se poate.

Nevasta-mea a rabdat exemplar, dar simt ca nu i-a mai trebuit motocicleta apoi, ca a renuntat la contraceptive. Oricum, am simtit ca e ceva in neregula cand mi-a zis dupa o saptamana ca gixxer era mai confortabil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...