Sari la conținut

Audi A8 sau Bmw 730d?


sektor89
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu unul am avut un passat din 2006 luat cu 6500e in 2ani jumate in care nu am facut decat 30.000km, am mai bagat in el inca jumate din valoarea de achizitie si la final l-am dat cu 4400. in conditiile in care mai cerea niste investitii pe care am zis ca nu mai vreau sa le fac ca deja plateam rate pt reparatiile care le-am facut la el.

mi-am luat un logan MCV stepway de care sunt foarte multumit i-am facut si o extensie de garantie la 5 ani care nu m-a costat nimic. la 10.000e (cu rabla si reducerea de la Dacia) e o masina excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este totusi diferenta de costuri de intretinere intre o masina noua si un second de 12 ani, indiferent de marca. Narele avantaj este ca garantia acopera (teoretic) mare parte din problemele neprevazute.

 

In rest, la second risti sa ai si putin ghinion.

» Post actualizat in 25 Nov 2017 06:35

Probabil o achizitie second direct de la proprietar ar fi mai inteleapta decat achizitia de la revanzator/dealer - pentru astia logica este sa cumpere cat mai ieftin, cosmetizare si revanzare la pretul pietei (nu cred ca le iese mai putin de 1000eur la masina, altfel nu merita deranjul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cooooleegiiiii, voi suferiti de...nevorbire:))

iar initiatorul nu a mai dat pe aici. Eu zic ca e la misto. Cum sa iti iei o masina clasa bussines de 10 ani? toate sunt cu miliarde de km, forja. Sau, se vrea sa fie...boss de boss?

Un prost arunca o piatra in apa si zece intelpti se chinuie sa o scoata. Cam asa e si cu omu de aici, a venit, a plantat bomba si acum le da de furca astora de pe aici, dar asa e la moda acum , ca nu mai poti de grijile tale , incepi sa te gandesti la altii.

Ia-ti coane ce iti pofteste inima , oricum nu-ti punem noi bani de benzina/motorina.

» Post actualizat in 25 Nov 2017 11:00

Este totusi diferenta de costuri de intretinere intre o masina noua si un second de 12 ani, indiferent de marca. Narele avantaj este ca garantia acopera (teoretic) mare parte din problemele neprevazute.

 

In rest, la second risti sa ai si putin ghinion.

» Post actualizat in 25 Nov 2017 06:35

Probabil o achizitie second direct de la proprietar ar fi mai inteleapta decat achizitia de la revanzator/dealer - pentru astia logica este sa cumpere cat mai ieftin, cosmetizare si revanzare la pretul pietei (nu cred ca le iese mai putin de 1000eur la masina, altfel nu merita deranjul)

Sansele in Romania sa gasesti o masina de cumparat direct de la proprietar care a luat-o de noua si peste 5-6 ani doreste sa o schimbe, stii care sunt ? cam 10% cel mult..

si sa mai fie si ingrijita cu cartea service numai la reprezentanta.

Si atunci ti-o ia inainte samsarii de masini. Daca ai sti ce mafie este pe piata auto, n-ai idee... Bataie pe preturi, suna-l tu si ofera-i atat si-l mai sun eu saptamana viitoare sa ii fac alt pret si apoi nu-l mai sunam niciunul si vine al treilea si ii da sub pretul nostru si o ia tot pentru noi,etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact despre ce vorbeam. Mentalitate!

a.. scuze boss , cu di toati?

 

2ani jumate in care nu am facut decat 30.000km

la sub 15k km pe an iesi mai ieftin cu uber+tren/prieteni cu masini .. si poti sa te dedici bauturii

mi-am luat un logan MCV stepway de care sunt foarte multumit i-am facut si o extensie de garantie la 5 ani care nu m-a costat nimic. la 10.000e (cu rabla si reducerea de la Dacia) e o masina excelenta.

e o masina excelenta pentru tine

 

Este totusi diferenta de costuri de intretinere intre o masina noua si un second de 12 ani, indiferent de marca.

nu neaparat , adica e irelevanta diferenta, poate fi in favoarea sh-ului sau invers ... sunt mult prea mult variabile .

 

poti lua un S ca ala postat de Luv ... care se vede ca e nefolosit ... sau poti (mai mult ca sigur) sa iei un ex taxi cu 6-700k km care inca arata in stare de functionare dar poate in orice moment sa se dezmembreze

toti tractoristii vorbesc de un schimb de placute si eventual niste bucse pe fatza ... dar stii cum e cand trozneste bmw-u la fiecare plecare de pe loc si trebuie sa-i schimbi tot pe spate ? piesele nici nu costa asa mult sa vezi surprize surprize la manopera.

 

 

Narele avantaj este ca garantia acopera (teoretic) mare parte din problemele neprevazute.

 

garantia acopera in cele mai multe cazuri buzunarele dealerului

 

am avut destule masini noi sa-mi fac o idee , cat decartezi la servisul de marca (ca altfel pierzi garantia) te duce mai mult decat intretinerea unui sh ne-hartanit de 5-6 ani vechime la un servis de cartier (sa zicem)

 

in plus .. la dealer trebuie sa faci programare cu 1-2 saptamani inainte si la proctolog ajungi mai repede.. lasi masina acolo si e gata cand au ei timp de ea .. intre timp te descurci cum poti ... asta daca iti fac efectiv ceva .. sa zicem ca am un amic mecanic la un mare servis de marca la care nu prea se schimba uleiul la prima revizie, se completeaza eventual si ti se inmaneaza un bidon de 1l deschis ... sa nu mai zic ca amicul isi permite masina mult mai scumpa decat ii permite salariul (da sunt eu carcotas)

 

practic dupa cum vad eu situatia singurul avantaj al unei masini noi este ca o poti lua in rate cu dobanda mai mica sau in unele cazuri 0

 

altfel un sh de 3-4 ani pe la 80-90k km in stare buna , cu toate reviziile facute eventual recalluri si ce s-a mai stricat ... asa ceva poate (poate e cuvantul cheie , poate se strica dupa ce treci raru) avea costuri de exploatare mai mici in urmatorii 100k km decat una 0km , iar investitia initiala in masina e 50-70% din pretul nou (fara optionale)

 

cu cat e mai scumpa masina cu atat se depreciaza mai repede , cand ajunge la 5-10% din pretul de achizitie e practic nevandabila , ai luat-o sa-ti faci damblaua, ingropi toti banii in fier si crezi ca esti un mic mafiot in seria 7 in timp ce fumezi legale.

poate ai noroc si nu se strica in alea 3 luni in care realizezi ca nu ti-o permiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag si eu 2 centi ai mei.Un coleg de pe forum are la semnatura cv de genul: "Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor noi".Acum fiecare cu gustul , dorinta si posibilitatea.Eu personal as vrea o masinuta micuta "veche" anii 90-92, cu 2 locuri ceva de genul Mazda MX5, Honda CRX, problema este ca nu stiu ce sa fac cu ea si nu vreau sa intretin un parc auto.Legat de cele doua masini , aleg A8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ma privesti in ochi cand ma servesti,imi plac servitorii umili. Si nu cu di toati ca de la husturoi pute gura de pana si tu strangi din ochi. Lasa ca iti las 1leu ciubuc sa ai de un cico sambata seara. Acum fuguta la munca...nu se spala farfuriile alea singure!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ma privesti in ochi cand ma servesti,imi plac servitorii umili. Si nu cu di toati ca de la husturoi pute gura de pana si tu strangi din ochi. Lasa ca iti las 1leu ciubuc sa ai de un cico sambata seara. Acum fuguta la munca...nu se spala farfuriile alea singure!

iti trimit un mesaj pe dunare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul am avut un passat din 2006 luat cu 6500e in 2ani jumate in care nu am facut decat 30.000km, am mai bagat in el inca jumate din valoarea de achizitie si la final l-am dat cu 4400. in conditiile in care mai cerea niste investitii pe care am zis ca nu mai vreau sa le fac ca deja plateam rate pt reparatiile care le-am facut la el.

mi-am luat un logan MCV stepway de care sunt foarte multumit i-am facut si o extensie de garantie la 5 ani care nu m-a costat nimic. la 10.000e (cu rabla si reducerea de la Dacia) e o masina excelenta.

Lasa ma sa ghicesc,b6 le era diesel,nu? Cat despre Dacia,sunt masini ok pentru pretul cerut. La logan sedan m a impresionat spatiul interior si volumul portbagajului,destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna masina avuta pana acum calitate/pret A8 3.7 D2 benzina, luat intenționat fara quattro dar cu pachet S, luată la 18.000 km am mai pus vreo 200k pe ea. In afara de consumabile, incluzând și elemente de suspensie că nah are o vârstă și niște km adunati nu are nevoie de nimic. Caroseria e de aluminiu, mașina e ușoară, pentru categoria ei și lipită de șosea. O am și acum dar e trasa pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seria 7 e foarte urat (Bangle). Si pe afara si inantru. Doar daca e foarte ieftin si in stare buna as lua modelul asta - sa stiu ca macar nu ploua pe mine si ca nu am cheltuieli mari de asteptat un curand.

Si neaparat sa aibe geamuri negri, sa nu ma vede lumea. Sau imi pun casca.

edit. Nu avea si un sistem destul de nereusit de idrive?

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

becule, ce va iubesc eu pe astia cu " nu va luati masini noi ca e teapa, luati-va SHuri ca e mai ieftine si le poti intretine pe bordura".

Am avut 3 masini noi pana acum,cele mai proaste investii posibile. Stricaciuni masive la toate in intervalul 60-90k km. Ti se rupe sufletul cand vezi ca ai dat 25000euro pe un golf si la 80k km I se rupe lantul...ala care trebuie sa tina 200mii. Mori de ciuda cand ai dat peste 35000euro pe un tiguan si pe la sinaia vezi ca nu mai vrea mai mult de 80kph si la 4 reprezentante iti zice ca masina nu are nimic. Ii dai foc cand trebuie sa schimbi motor si tu nu ai facut 100mii cu ea. Si nu ma luati cu stilul de condus sau marca masinii... mai bine platesc o treime din pret pe sh si tot problemele alea le am dar raman cu mai multi bani in casa....probabil pentru multi miliardari ,cum sunteti unii de pe aici care va prezentati ca niste zmei tip tiki taka barcelona becali un treijdemii di epuroi e bani de pacanale. Ma intreb cati dintre voi v-ati luat cu banii vostrii munciti o masina,noua sau sh si intretinut-o fara sa apelati la imprumuturi sau pensia batranilor. Deschideti multi gura si de fapt va coiti dupa colturi pentru cauciucuri de iarna sau va luati pe bmw-uri debica si tigar de la carrefour.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 3 masini noi pana acum,cele mai proaste investii posibile. Stricaciuni masive la toate in intervalul 60-90k km. Ti se rupe sufletul cand vezi ca ai dat 25000euro pe un golf si la 80k km I se rupe lantul...ala care trebuie sa tina 200mii. Mori de ciuda cand ai dat peste 35000euro pe un tiguan si pe la sinaia vezi ca nu mai vrea mai mult de 80kph si la 4 reprezentante iti zice ca masina nu are nimic. Ii dai foc cand trebuie sa schimbi motor si tu nu ai facut 100mii cu ea.

 

Imi suna a mare ghinion, dar se intampla si la premium (cunosc cazuri) :|. Iar chestiile astea cateodata nu le poti evita oricat de bine te documentezi inainte in privinta a ce motor/transmisie sa eviti la anumite branduri.

 

Eu am avut pana acum tot 3 masini, cumparate de noi, non-premium sa zic asa, de fiecare am luat de cat mi-am permis si din banii facuti de mine (n-am vazut 1 leu de la ei mei si nici nu as fi avut pretentia). Cu prima au fost ceva probleme (distributia a cedat la 28k km, imediat dupa ce-a iesit din garantie), a doua nu mi-a placut deloc si am "maritat-o" dupa 1 an si ceva, iar actuala merge brici si sper sa ma tina macar 5 ani (cam cat e durata de viata a unei masini din epoca in care traim).

De fiecare data cand vindeam una si trebuia sa iau urmatoarea masina ma uitam si la premium, fie nou (bmw seria 1 la un moment dat), fie SH, dar niciodata nu am gasit nimic care sa ma atraga asa de mult ca sa dau 40%-50% mai mult fata de una de volum ori sa ma impac cu gandul ca folosesc un cazan cu 200k km in bord (cine stie cati reali).

 

 

Deschideti multi gura si de fapt va coiti dupa colturi pentru cauciucuri de iarna sau va luati pe bmw-uri debica si tigar de la carrefour.

 

 

Bine zis! Exemplul a doi cunoscuti:

 

Gigel si-a luat bemveu seria 3 (320d), ultima generatie cutie automata, interior piele, cumparata recent second-hand. Looks expensive (imi pare ca e chiar "Luxury line" or smth), am mers cu ea, imi place ca e bine antifonata. A dat vreo 15-17k euro pe cazan. Dar Gigel e unul din cei care doar "o tine pe linia de plutire" vreo 2 ani pana ce o vinde. Asa ca n-are casco si nici n-a schimbat uleiul in ea de cand a luat-o. Cand mergem in oras si o lasa parcata sta cu morcovu-n c*r sa nu-i fure cineva oglinzile. Gigel isi cauta anvelope de iarna pe olx, ca noi sunt scumpe. Cu chiu cu vai l-am convins sa o duca la un service pentru o inspectie si normal, a dus-o la "un baiat" care s-a intors din afara si "stie multe despre bmw"..deh, pt o reprezentanta ori service autorizat n-au fost bani.

 

Dorel in schimb si-a luat Passat. Nou-nout. 2.0 diesel, cutie automata, cruise control adaptiv, virtual cockpit, toate nebuniile. 29k euro (50% cash, 50% finantare - sa nu credem altceva :D). Merge fain si asta. Tot bine antifonata. Dorel a facut totul "ca la carte", are casco full, si-a luat pneuri de iarna + un set de jante noi. Nu sta vreodata cu frica ca ii zgarie cineva "bibeloul" (si a "luat" o gramada de zgarieturi pana acum in bucuresti). Revizii la reprezentanta. Daca-l intrebi cat consuma nu prea stie. L-a stresat treaba asta doar in primele luni cand o luase. E multumit de masina si spera sa o tina vreo 7-8 ani. Dupa asta o va lua altul care o sa o "tina pe linia de plutire", cat s-o mai putea.

 

Gigel si Dorel au ambii job-uri bune, castiga bine (de tot), dar nu suficient cat sa poata intretine "full" o masina premium. Ca 99% din romani de altfel. Gigel experiementeaza asta pe pielea lui, pe Dorel in schimb l-a "manat" nevasta in directia buna si oricum era satul numai de harburi SH cum a avut pana acum.

 

Vad ca lumea de pe aici nu intelege ca a-ti permite o masina nu inseamna numai sa o cumperi si eventual apoi sa dai toata osanza pe cheltuielile aparute cu ea. Inseamna ca acel bun sa-ti "manance" maxim 10-15% din venit intr-un an, iar asta include revizii, asigurari, consumabile, rata la credit (daca e cazul). Altfel, vorba lui bec, mancam pufuleti si shaorma, ne uitam la TV la maruta in loc sa plecam intr-un concediu si stim doar din amintirile din copilarie cum arata un dentist :)))

 

Numai bine si cazane fara probleme ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca lumea de pe aici nu intelege ca a-ti permite o masina nu inseamna numai sa o cumperi si eventual apoi sa dai toata osanza pe cheltuielile aparute cu ea. Inseamna ca acel bun sa-ti "manance" maxim 10-15% din venit intr-un an, iar asta include revizii, asigurari, consumabile, rata la credit (daca e cazul). Altfel, vorba lui bec, mancam pufuleti si shaorma, ne uitam la TV la maruta in loc sa plecam intr-un concediu si stim doar din amintirile din copilarie cum arata un dentist :)))

:10: Prea putina lume intelege asta! Daca au 5000 euro si se uita dupa masina vor gasi una de 6500 si se mai imprumuta s-o cumpere. Pe urma - Dzeu cu mila! Client cu masina de ~6 ani vechime, franele fata VARZA (discurile mult sub grosimea minima, cu santuri adanci pe suprafata). Imi cere oferta pt discuri si placute. ii dau variante top, raport calitate/pret, buget. Nimic, neant. Dupa vreo luna apare cu alta problema, nu conteaza. Zic:

- Ce-ai facut cu franele, ca erau prapadite tare?

- Mi-am luat discuri si placute din dezmembrari.

-????? :eek:

Pe cand un schimb de ulei si filtru sh? Ca "sunt bune, din Germania"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becule, ce va iubesc eu pe astia cu " nu va luati masini noi ca e teapa, luati-va SHuri ca e mai ieftine si le poti intretine pe bordura".

eu nu-mi permit masina noua

nu-mi permit sa pierd 40-80% la revanzare

nu-mi permit sa fac reviziile la dealer pentru a pastra garantia .

 

imi permit benzina, frane performance si gume T1r + snowprox de iarna ... si lichid de parbriz de la lidl

 

 

 

 

Am avut 3 masini noi pana acum

scrie colegu mai bogat dar care prefera sa stea la camin pentru ca e usor hipster?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...