Sari la conținut

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer


TNG

Postări Recomandate

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

@9470m,tie îți raspundeam. Ca are filtru sport și, toba finala, nu, înseamnă că e și resoftata. Accelerația ride by wire necesita putina adaptare. Dar e cunoscut faptul ca motoreta smuceste, datorita maparii, și ca se rezolva cu ecu reflash. Eu cred ca tu nu îl ai facut. 😊

 

Multumesc. Eu stiam totusi ca daca le pui pe toate alea( filtru, galeria completa+finala) si nu faci resoftare iese din parametri si-ti apare check engine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, 

 

Am ajuns la 15k km si ma vad nevoit sa schimb cauciucurile ( tracer 900 - 2017). Din ce am citit, as avea cam 2 variante de luat in seama pt finala Roadtec 01 vs PR5 .

Apreciez orice sfat.

 

Multumesc!

Editat de SpS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, SpS a spus:

 

Eu as merge pe PR5, am mai avut pe motorul vechi, am fost foarte multumit de cum se comportau pe ploaie, dar si pe uscat. Ofereau feedback foarte bun. De roadtec nu pot spune nimic, dar chiar daca sunt subiectiv, dpmdv. Michelin > Metzeler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, SpS a spus:

Salutare, 

 

Am ajuns la 15k km si ma vad nevoit sa schimb cauciucurile ( tracer 900 - 2017). Din ce am citit, as avea cam 2 variante de luat in seama pt finala Roadtec 01 vs PR5 .

Apreciez orice sfat.

 

Multumesc!

Pr5. No doupt. Pe naked le-am închis complect. Se comporta foarte bine și pe ud/ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa te încurc, ai, și Dunlop  roadsmart 3,s au  comportat grozav pe fosta mobra. Pe actuala am avut pr4 și au fost ok, acum roadtec 01 și mi se par peste, mai ușor de înclinat, aderenta, inclusiv pe ploaie. Sa vedem cum vor și tine.. Momentan nu e relevant, după 2500 km... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, SpS a spus:

Variante stiu ca sunt mai multe, insa cele 2 au ajuns in finala :) 

Multumesc pentru pareri, tind sa inclin spre roadtec01 .. 

roadtec 01 pe yamaha mt09 2017 - nu mi-au placut la fel de mult cum mi-au placut cele originale, dunlop 214 parca. cu ele m-am inteles atat de bine incat am scos sarma...

personal nu as mai lua 01. as incerca un al treilea set de cauciuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.07.2019 la 16:08, SuzukiRf600R a spus:

guyz, am nevoie de ajutorul vostru (le-am scris si celor de la dual motors dar vad ca sunt usor neseriosi....raspund f greu)

in urma unei cazaturi, am raschetat partea dreapta a aparatorii care vine langa semnalizare la un MT09. ca sa fiu mai explicit, pun o poza de pe net. nu gasesc niciunde codul de culoare pentru a comanda piesa de noua, am cautat si in partea stanga a ghidonului si in dreapta, si sub sa...nicaieri. motorul meu este gri cu jante verzui/fluo zic ei...

imi stiu vinul motorului...ma puteti ajuta cumva?

 

 

yamaha-mt-yamaha-mt09-night-fluo_89461813.jpg

 

Orbul nu vede, surdul nu aude...insa pana la urma era sub sa(ua vietii)

daca vreodata cineva se intreaba, codul de culoare pentru genul asta de model moto este tradus in BS21-050.C

Editat de SuzukiRf600R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum functioneaza displayul fuel gaugelui ? Am facut ieri un drum de vreo 240 de km, si intr-un final ajung la ultima liniuta unse este si litera E afisata, insa la benzinarie am putut sa mai bag doar vreo 9 litrii in rezervor cu motocicleta in pozitie dreapta. "E"-ul nu e rezerva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, unaetnumitsirc a spus:

Cum functioneaza displayul fuel gaugelui ? Am facut ieri un drum de vreo 240 de km, si intr-un final ajung la ultima liniuta unse este si litera E afisata, insa la benzinarie am putut sa mai bag doar vreo 9 litrii in rezervor cu motocicleta in pozitie dreapta. "E"-ul nu e rezerva ?

dupa ce ai terminat toate liniutele din rezervor, ultima este E si incepe sa clipoceasca. asta inseamna ca teoretic ai mai avea 30 km (depinde de stilul de mers). Insa am observat de multe ori ca daca motocicleta nu e alimentata full, acel E poate fi inselator in sensul ca desi el intra pe E, dupa un timp iti apar din nou 1-2 liniute. Si nu, nu e stricat niciun senzor. Aceasta poate fi explicatia ca tie ti-au intrat 9 litri. Insa daca intri pe E si faci in jur de 20 km, iti garantez ca pentru un full iti intra minim 10 litri, maxim 13 am putut baga o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, unaetnumitsirc a spus:

Ce-i drept cand am ajuns pe E, nu clipocea deloc. Sa inteleg ca abia dupa ce se consuma si ultima liniuta, abia dupa incepe sa clipoceasca ?

Exact :) Atunci da, make sense ca au intrat 9 litri pentru ca tu nu consumasei nici rezerva. So...totul bine, se comporta cum trebuie. Pana acum am ramas de 2 ori in pana prostului :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

52 minutes ago, unaetnumitsirc said:

"E"-ul nu e rezerva ?

"E", în contextul ăsta, la motociclete sau mașini înseamnă empty. F=full, E=empty.

Motocicleta intră pe așa-zisa rezervă atunci când se aprinde becul portocaliu, sau avertizarea care clipește, sau ce o fi la MT-09. Așa cum a scris și colegul de mai sus, probabil că nu intraseși pe rezervă atunci când a dispărut și ultima linie (deși mi se pare fosrte curios. așa o fi la MT-09).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Kagemusha a spus:

"E", în contextul ăsta, la motociclete sau mașini înseamnă empty. F=full, E=empty.

Motocicleta intră pe așa-zisa rezervă atunci când se aprinde becul portocaliu, sau avertizarea care clipește, sau ce o fi la MT-09. Așa cum a scris și colegul de mai sus, probabil că nu intraseși pe rezervă atunci când a dispărut și ultima linie (deși mi se pare fosrte curios. așa o fi la MT-09).

Mi-am dat seama ca ce am zis poate fi interpretat, asa ca fac o corectie. Dupa ce ai terminat toate liniutele din rezervor, ultima este E si incepe sa clipoceasca. Nu dispare Eul si apoi clipoceste, ci in sine Eul este ultima liniuta adica rezerva. Si da, E vine de la empty. 

Poate acum am zis mai corect. Insa @unaetnumitsirc a prins ideea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat 11.8 litri la 2 km dupa ce a inceput sa clipeasca liniuta, rezerva e de 3, main e de 11. Cine a facut rezervoarele la astea poate sa manance cuie, la 6.1 consum in oras nici 200 de km nu fac. 

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, 9470m a spus:

Eu am bagat 11.8 litri la 2 km dupa ce a inceput sa clipeasca liniuta, rezerva e de 3, main e de 11. Cine a facut rezervoarele la astea poate sa manance cuie, la 6.1 consum in oras nici 200 de km nu fac. 

eu si cand am ramas in pana prostului nu au intrat 14 litri cat scrie in manual ca are rezervorul. au intrat 12 si ceva, aproape de 13. imi imaginez ca mai ramane niste benzina pe furtun sau naiba stie, insa niciodata 14.00 litri. niciodata 😂

lasand rezervorul la o parte (care unul nou costa 2700 de RON in cazul in care nu stiati pentru Yamaha MT 09), motorul este exceptional pentru gama lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se intampla probabil din cauza faptului ca producatorul "uita" sa precizeze ca si pompa+filtrul de benzina+alte furtunase sunt in rezervor si automat scade capacitatea. Un truc folosit cu mai toate datele tehnice, practic prezinta cifrele brute(foarte convenabil pentru producator), si nu netul care-l intereseaza pe utilizator de fapt.

 

Din ce am vazut eu singura specificatie neumflata cu pompa este viteza maxima constructiva(viteza maxima reala), restul sunt toate departe de adevar, mai mult sau mai putin. Trucuri basinoase de marketing dar care functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut in weekend 230 km, fara sa imi clipoceasca ultima liniuta. Cred ca puteam sa storc pana la 250 km. Consum average de 5.1 in afara orasului la mers normal si pe alocuri 170 km/h cand depaseam. Zic ca e decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, paulynos a spus:

Din ce am vazut eu singura specificatie neumflata cu pompa este viteza maxima constructiva(viteza maxima reala), restul sunt toate departe de adevar, mai mult sau mai putin. Trucuri basinoase de marketing dar care functioneaza.

 

softat sau nesoftat? daca tin bine minte, am prins 235 si asta este maximum pe care-l poate atinge. softat am vazut 280 pe youtube :)

Chiar acum, unaetnumitsirc a spus:

Eu am facut in weekend 230 km, fara sa imi clipoceasca ultima liniuta. Cred ca puteam sa storc pana la 250 km. Consum average de 5.1 in afara orasului la mers normal si pe alocuri 170 km/h cand depaseam. Zic ca e decent.

tu ai 2019, eu am 2017 deci plus la tine :d 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nesoftat normal, stock cum vine din fabrica. Daca vrei tu sa-i pui soft si doua turbine e alta treaba. Eu am reusit sa scad viteza maxima cu vreo 20km din pinioane cu -1+3, dar nu-mi pasa, ma rad de aia cu CBR/NINJA/GSXR d-omie acum. Ma rog, pana-n 200 ca porma ma fac, dar ei nu stiu detaliul asta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, unaetnumitsirc a spus:

Pai nu e identic din 2017 incoace ? Eu stiu ca doar modelele de culoare sunt altele, in rest identice. Nu cred ca in 2 ani diferenta s-a produs atat de mare uzura incat sa fie consumul mai mic.

teoretic da, sunt identice. acum sincer sa fiu nu stiu daca am reusit sa fac 230 km fara sa clipoceasca. poate avem stiluri diferite de mers dar daca atat tine, sa fie primit! inca o data confirmarea ca motorul este exceptional 🏍️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, SuzukiRf600R a spus:

eu si cand am ramas in pana prostului nu au intrat 14 litri cat scrie in manual ca are rezervorul. au intrat 12 si ceva, aproape de 13. imi imaginez ca mai ramane niste benzina pe furtun sau naiba stie, insa niciodata 14.00 litri. niciodata 😂

lasand rezervorul la o parte (care unul nou costa 2700 de RON in cazul in care nu stiati pentru Yamaha MT 09), motorul este exceptional pentru gama lui.

Te cred pe cuvant la faza cu benzina, nu vreau sa experimentez 🤣

 

Legat de motor, nu cred ca am mai ras singur de tampit in casca din 2013 de cand am pus mana prima oara pe o motocicleta, in scoala. Zici ca e labrador retardat care-si alearga singur coada. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi bondarul a primit crashbaruri nou noute GIVI. Schimb pe schimb pe o sa tipla de MT09 pe care am avut-o la vanzare (cea stock cu care a venit motorul).

Me happy! 

1.jpg

2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care cautati crash bars, eu mi-am luat unul din modelele de la HEED (cel cu protectii si pentru panouri laterale). Calitatea e foarte buna, la fel si pretul. Iar fata de cele de la Givi au o forma mai aparte si se aliniaza mai bine pe langa motocicleta.

https://heedshop.eu/en_US/c/MT-09-Tracer-900-GT/158

 

Sunt fabricate in Polonia, iar transportul a fost gratis.

Editat de bambilici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...