adrian_biker Postat Iulie 18, 2019 Share Postat Iulie 18, 2019 Acum 38 minute, SpS a spus: Salutare, Am ajuns la 15k km si ma vad nevoit sa schimb cauciucurile ( tracer 900 - 2017). Din ce am citit, as avea cam 2 variante de luat in seama pt finala : Roadtec 01 vs PR5 . Apreciez orice sfat. Multumesc! Pr5. No doupt. Pe naked le-am închis complect. Se comporta foarte bine și pe ud/ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 18, 2019 Share Postat Iulie 18, 2019 Ca sa te încurc, ai, și Dunlop roadsmart 3,s au comportat grozav pe fosta mobra. Pe actuala am avut pr4 și au fost ok, acum roadtec 01 și mi se par peste, mai ușor de înclinat, aderenta, inclusiv pe ploaie. Sa vedem cum vor și tine.. Momentan nu e relevant, după 2500 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpS Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Variante stiu ca sunt mai multe, insa cele 2 au ajuns in finala Multumesc pentru pareri, tind sa inclin spre roadtec01 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Acum 1 oră, SpS a spus: Variante stiu ca sunt mai multe, insa cele 2 au ajuns in finala Multumesc pentru pareri, tind sa inclin spre roadtec01 .. roadtec 01 pe yamaha mt09 2017 - nu mi-au placut la fel de mult cum mi-au placut cele originale, dunlop 214 parca. cu ele m-am inteles atat de bine incat am scos sarma... personal nu as mai lua 01. as incerca un al treilea set de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 (editat) La 17.07.2019 la 16:08, SuzukiRf600R a spus: guyz, am nevoie de ajutorul vostru (le-am scris si celor de la dual motors dar vad ca sunt usor neseriosi....raspund f greu) in urma unei cazaturi, am raschetat partea dreapta a aparatorii care vine langa semnalizare la un MT09. ca sa fiu mai explicit, pun o poza de pe net. nu gasesc niciunde codul de culoare pentru a comanda piesa de noua, am cautat si in partea stanga a ghidonului si in dreapta, si sub sa...nicaieri. motorul meu este gri cu jante verzui/fluo zic ei... imi stiu vinul motorului...ma puteti ajuta cumva? Orbul nu vede, surdul nu aude...insa pana la urma era sub sa(ua vietii) daca vreodata cineva se intreaba, codul de culoare pentru genul asta de model moto este tradus in BS21-050.C Editat Iulie 22, 2019 de SuzukiRf600R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Cum functioneaza displayul fuel gaugelui ? Am facut ieri un drum de vreo 240 de km, si intr-un final ajung la ultima liniuta unse este si litera E afisata, insa la benzinarie am putut sa mai bag doar vreo 9 litrii in rezervor cu motocicleta in pozitie dreapta. "E"-ul nu e rezerva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Acum 3 minute, unaetnumitsirc a spus: Cum functioneaza displayul fuel gaugelui ? Am facut ieri un drum de vreo 240 de km, si intr-un final ajung la ultima liniuta unse este si litera E afisata, insa la benzinarie am putut sa mai bag doar vreo 9 litrii in rezervor cu motocicleta in pozitie dreapta. "E"-ul nu e rezerva ? dupa ce ai terminat toate liniutele din rezervor, ultima este E si incepe sa clipoceasca. asta inseamna ca teoretic ai mai avea 30 km (depinde de stilul de mers). Insa am observat de multe ori ca daca motocicleta nu e alimentata full, acel E poate fi inselator in sensul ca desi el intra pe E, dupa un timp iti apar din nou 1-2 liniute. Si nu, nu e stricat niciun senzor. Aceasta poate fi explicatia ca tie ti-au intrat 9 litri. Insa daca intri pe E si faci in jur de 20 km, iti garantez ca pentru un full iti intra minim 10 litri, maxim 13 am putut baga o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Ce-i drept cand am ajuns pe E, nu clipocea deloc. Sa inteleg ca abia dupa ce se consuma si ultima liniuta, abia dupa incepe sa clipoceasca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Acum 17 minute, unaetnumitsirc a spus: Ce-i drept cand am ajuns pe E, nu clipocea deloc. Sa inteleg ca abia dupa ce se consuma si ultima liniuta, abia dupa incepe sa clipoceasca ? Exact Atunci da, make sense ca au intrat 9 litri pentru ca tu nu consumasei nici rezerva. So...totul bine, se comporta cum trebuie. Pana acum am ramas de 2 ori in pana prostului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 52 minutes ago, unaetnumitsirc said: "E"-ul nu e rezerva ? "E", în contextul ăsta, la motociclete sau mașini înseamnă empty. F=full, E=empty. Motocicleta intră pe așa-zisa rezervă atunci când se aprinde becul portocaliu, sau avertizarea care clipește, sau ce o fi la MT-09. Așa cum a scris și colegul de mai sus, probabil că nu intraseși pe rezervă atunci când a dispărut și ultima linie (deși mi se pare fosrte curios. așa o fi la MT-09). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Acum 30 minute, Kagemusha a spus: "E", în contextul ăsta, la motociclete sau mașini înseamnă empty. F=full, E=empty. Motocicleta intră pe așa-zisa rezervă atunci când se aprinde becul portocaliu, sau avertizarea care clipește, sau ce o fi la MT-09. Așa cum a scris și colegul de mai sus, probabil că nu intraseși pe rezervă atunci când a dispărut și ultima linie (deși mi se pare fosrte curios. așa o fi la MT-09). Mi-am dat seama ca ce am zis poate fi interpretat, asa ca fac o corectie. Dupa ce ai terminat toate liniutele din rezervor, ultima este E si incepe sa clipoceasca. Nu dispare Eul si apoi clipoceste, ci in sine Eul este ultima liniuta adica rezerva. Si da, E vine de la empty. Poate acum am zis mai corect. Insa @unaetnumitsirc a prins ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 (editat) Eu am bagat 11.8 litri la 2 km dupa ce a inceput sa clipeasca liniuta, rezerva e de 3, main e de 11. Cine a facut rezervoarele la astea poate sa manance cuie, la 6.1 consum in oras nici 200 de km nu fac. Editat Iulie 24, 2019 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 9 minute, 9470m a spus: Eu am bagat 11.8 litri la 2 km dupa ce a inceput sa clipeasca liniuta, rezerva e de 3, main e de 11. Cine a facut rezervoarele la astea poate sa manance cuie, la 6.1 consum in oras nici 200 de km nu fac. eu si cand am ramas in pana prostului nu au intrat 14 litri cat scrie in manual ca are rezervorul. au intrat 12 si ceva, aproape de 13. imi imaginez ca mai ramane niste benzina pe furtun sau naiba stie, insa niciodata 14.00 litri. niciodata lasand rezervorul la o parte (care unul nou costa 2700 de RON in cazul in care nu stiati pentru Yamaha MT 09), motorul este exceptional pentru gama lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Asta se intampla probabil din cauza faptului ca producatorul "uita" sa precizeze ca si pompa+filtrul de benzina+alte furtunase sunt in rezervor si automat scade capacitatea. Un truc folosit cu mai toate datele tehnice, practic prezinta cifrele brute(foarte convenabil pentru producator), si nu netul care-l intereseaza pe utilizator de fapt. Din ce am vazut eu singura specificatie neumflata cu pompa este viteza maxima constructiva(viteza maxima reala), restul sunt toate departe de adevar, mai mult sau mai putin. Trucuri basinoase de marketing dar care functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Eu am facut in weekend 230 km, fara sa imi clipoceasca ultima liniuta. Cred ca puteam sa storc pana la 250 km. Consum average de 5.1 in afara orasului la mers normal si pe alocuri 170 km/h cand depaseam. Zic ca e decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 6 minute, paulynos a spus: Din ce am vazut eu singura specificatie neumflata cu pompa este viteza maxima constructiva(viteza maxima reala), restul sunt toate departe de adevar, mai mult sau mai putin. Trucuri basinoase de marketing dar care functioneaza. softat sau nesoftat? daca tin bine minte, am prins 235 si asta este maximum pe care-l poate atinge. softat am vazut 280 pe youtube Chiar acum, unaetnumitsirc a spus: Eu am facut in weekend 230 km, fara sa imi clipoceasca ultima liniuta. Cred ca puteam sa storc pana la 250 km. Consum average de 5.1 in afara orasului la mers normal si pe alocuri 170 km/h cand depaseam. Zic ca e decent. tu ai 2019, eu am 2017 deci plus la tine :d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Nesoftat normal, stock cum vine din fabrica. Daca vrei tu sa-i pui soft si doua turbine e alta treaba. Eu am reusit sa scad viteza maxima cu vreo 20km din pinioane cu -1+3, dar nu-mi pasa, ma rad de aia cu CBR/NINJA/GSXR d-omie acum. Ma rog, pana-n 200 ca porma ma fac, dar ei nu stiu detaliul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Pai nu e identic din 2017 incoace ? Eu stiu ca doar modelele de culoare sunt altele, in rest identice. Nu cred ca in 2 ani diferenta s-a produs atat de mare uzura incat sa fie consumul mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 24 minute, unaetnumitsirc a spus: Pai nu e identic din 2017 incoace ? Eu stiu ca doar modelele de culoare sunt altele, in rest identice. Nu cred ca in 2 ani diferenta s-a produs atat de mare uzura incat sa fie consumul mai mic. teoretic da, sunt identice. acum sincer sa fiu nu stiu daca am reusit sa fac 230 km fara sa clipoceasca. poate avem stiluri diferite de mers dar daca atat tine, sa fie primit! inca o data confirmarea ca motorul este exceptional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Acum 3 ore, SuzukiRf600R a spus: eu si cand am ramas in pana prostului nu au intrat 14 litri cat scrie in manual ca are rezervorul. au intrat 12 si ceva, aproape de 13. imi imaginez ca mai ramane niste benzina pe furtun sau naiba stie, insa niciodata 14.00 litri. niciodata lasand rezervorul la o parte (care unul nou costa 2700 de RON in cazul in care nu stiati pentru Yamaha MT 09), motorul este exceptional pentru gama lui. Te cred pe cuvant la faza cu benzina, nu vreau sa experimentez Legat de motor, nu cred ca am mai ras singur de tampit in casca din 2013 de cand am pus mana prima oara pe o motocicleta, in scoala. Zici ca e labrador retardat care-si alearga singur coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Astazi bondarul a primit crashbaruri nou noute GIVI. Schimb pe schimb pe o sa tipla de MT09 pe care am avut-o la vanzare (cea stock cu care a venit motorul). Me happy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambilici Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 (editat) Cei care cautati crash bars, eu mi-am luat unul din modelele de la HEED (cel cu protectii si pentru panouri laterale). Calitatea e foarte buna, la fel si pretul. Iar fata de cele de la Givi au o forma mai aparte si se aliniaza mai bine pe langa motocicleta. https://heedshop.eu/en_US/c/MT-09-Tracer-900-GT/158 Sunt fabricate in Polonia, iar transportul a fost gratis. Editat Iulie 24, 2019 de bambilici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Salutare, E cineva interesat de topcase 50L si suportul aferent? Le-am luat pe cele originale de la Yamaha si l-am folosit fix o data, de dragul muierii. Eu am varianta naked si arata oribil cu topcase. https://www.yamaha-motor.eu/fr/fr/products/motos/hyper-naked/mt-09-2015/accessories/rear-carrier/1rc-248d0-02-00/ https://www.yamaha-motor.eu/fr/fr/products/motos/hyper-naked/mt-09-2015/accessories/50l-top-case-city/34b-f84a8-10-00/ Pret orientativ 300 eur ambele (418 Eur e pretul de lista). Locatie Bucuresti, contact aici pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 E normal sa imi planga atat ulei pe furtunul de la airbox? A inceput sa lase un banut pe jos cam la 2 ore de cand o opresc, o data la 2-3 zile, mers zilnic la munca si inapoi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 1 oră în urmă, razvan_smart a spus: Salutare, E cineva interesat de topcase 50L si suportul aferent? Le-am luat pe cele originale de la Yamaha si l-am folosit fix o data, de dragul muierii. Eu am varianta naked si arata oribil cu topcase. https://www.yamaha-motor.eu/fr/fr/products/motos/hyper-naked/mt-09-2015/accessories/rear-carrier/1rc-248d0-02-00/ https://www.yamaha-motor.eu/fr/fr/products/motos/hyper-naked/mt-09-2015/accessories/50l-top-case-city/34b-f84a8-10-00/ Pret orientativ 300 eur ambele (418 Eur e pretul de lista). Locatie Bucuresti, contact aici pe PM. pun o intrebare tampita dar nu pot sa le dai inapoi la Yamaha? Sau odata instalate se considera a fi folosite si gata..nu le mai pot da inapoi? in orice caz, poti pune o poza cu "oribilitatea"? La un naked intr-adevar pare ciudat sa mai pui si ceva "in plus". Frumusetea designului e asa cum l-au construit fara accesoriul asta "pe afara" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.