Sari la conținut

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer


TNG

Postări Recomandate

Acum 2 ore, unaetnumitsirc a spus:

Ca habar nu au. Ca e posibil sa fie de la folia polarizata, ca de la reflexie ca etc. Si mi-a aratat si la alte mt-uri "problema" similara, dar era diferit modelul liniilor albe si a petei maronii.

Deci cred ca e ok :)

ps: m-am uitat prin pozele tale de la topicul tau de vanzare, si se pare ca si tu ai aceeasi chestie :)

Am si eu?! Inseamna ca nu am bagat de seama, asa ca mergem mai departe:)) nush ce sa zic, ne putem intalni intr’o zi si comparam naibii sa vad daca chiar e o problema la tine sau “asa e” din fabrica. @john17 zice bine: incearca sa deschizi o fisa de service in care ceri sa ti se verifice displayul, tu zici ce problema are, obtine in scris ca totul e ok si pastreaza foaia. Poate la un moment dat, daca chiar se dovedeste a fi o problema, macar ai foaia aia si poate cantari serios in cazul in care vei ajunge sa schimbi displayul dar ei vor comenta. Si mergi mai departe...da’i sa ia tot bordul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutari.

Am mers zilele astea cu un Tracer 900 (din 2015) cateva ore (vreo 400 km) in toate conditiile de drum.

La viteze mici simteam niste vibratii pe care nu stiu cum sa le cataloghez ( doar cand motorul era la turatii joase, in primele 3 trepte de viteza). Nu vreau sa trag concluzii pripite, poate nu sunt eu obisnuit cu tri-cilindrul.

Daca o duceam in turatii(spre 5000), vibratiile de care spun, nu se mai simteau.

E normal sau ar trebui sa imi fac griji?

 

Mentionez ca motocicleta nu are probleme cu voblajul (am tot testat acest aspect, chiar am exagerat cu viteza pe autostrada, special ca sa observ vreo anomalie).

 

Ca idee, eu cred ca in oras Tracerul de 700 este imbatabil. Ghidonul ingust, greutatea si timpul de raspuns, mi s-au parut mai ok la fratele mai mic...Repet,pentru condusul in capitala aglomerata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, dupre a spus:

Am facut si eu test cu Tracerul 900 '19 si aceeasi chestie am observat-o, nu vad cum e "touring" cu vibratiile alea, e aproape ca un monocilindru.

Am inteles.

 

Intre timp, am verificat pe internet  si am vazut ca si alti posesori de plang de vibratiile suparatoare...

Insa, din ce zici tu ...inseamna ca nici la modele noi nu s-a remediat acest neajuns....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e acelasi motor, dar tot 3 cai frumosi am si eu la MT09 si nu simt nicio vibratie, voblaj sau ceva incomod/anormal. Mereu ii pun benzina 98+, 100, sport sau cat mai "smechera" si simt ca are vana motorul asta in el...in schimb cand pun uneori mai slabuta, parca simt o idee ca nu e la fel de salbatica dar tot nu percep vibratii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.11.2019 la 10:51, dupre a spus:

Am facut si eu test cu Tracerul 900 '19 si aceeasi chestie am observat-o, nu vad cum e "touring" cu vibratiile alea, e aproape ca un monocilindru.

Și ăsta 20 19 ce o avea slăbit? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Sunt interesat să cumpăr un Tracer 900. Mă gândeam între Tracer 700 și 900 dar la gabaritul și pretențiile mele cred că 900 este mai potrivit. Daca sunt posesori in Timișoara de Tracer 900 as fi foarte recunoscător să-mi de-a voie să-l vad. Deasemenea o perere despe model face cat 100 de clipurile de pe YouTube. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Pai au scris 2 oameni mai sus ca vibreaza. 

Am scris si eu acelasi lucru, pe topicul cu motocicleta de 10.000 de euro. 

Am testat anul trecut Tracerul 2018/afisaj lcd si anul asta Tracerul GT 2019/bord color. 

O zi fiecare, aprox 350-400 km. 

 

Cand am postat impresii anul trecut (cred ca tot pe topicul asta) despre modelul 2o18, cativa posesori au zis ca nu se poate si ca probabil motocicleta era defecta. 

Am zis ok, hai sa mai incerc o data. La fel. Cea de anul acesta nu cred ca avea 15.000 de km in bord.

Case closed. 

 

Vibreaza in scarite exact cand intra in zona de cuplu, la vitezele cele mai utile - 90 si 130. Pe o plaja scurta, dar suficient cat sa te enerveze la un motor de ultima generatie care nu provine din Taiwan, Korea sau mai rau.

Eu la 1.87 stateam ingramadit pe ea, desi scaritele erau joase si atingeam rapid asfaltul cu cizmele sau cu ele.

 

Anyway, o motocicleta superba ca design si pret dar cu un CP3 discutabil. 

Argumentul invocat mai sus, cu 3-ul in linie nu tine deloc. 

Am testat Tiger 900 si 1200 o zi intreaga si Speed Triple RS o ora. Nici urma de vibratie. 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Toate lucururile care se invart vibreaza la un moment dat, cand intra in rezonanta. Asta este valabil si pentru motoarele motocicletelor. Din cate moto am avut, toate au avut o vibratie a motoruluimai mare sau mai mica,diferenta a fost data de RPM. Acum, care este nivelul de vibratii 'deranjant" este discutabil.De ex,daca mergi pe Harley,in rest toate moto o sa fie electrice,fara nici o vibratie.🤣

Daca revenim la MT09 /Tracer..da, are o vibratie intre 3000/4500,dar pe mine nu m-a deranjat niciodata. Si da, o resoftare cu corectia amestecului carburant corect,motorul este mult mai liniar si vibratia este diminuata.😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Proaspat posesor de 900, l-am luat pentru ca ador drumurile lungi. Vedem cum se comporta (am apucat sa fac doar un drum lung, vremea nu mai tine cu mine), daca nu sunt multumit, il marit la vara.

Parerea mea este ca la plecari de pe loc, in modul standard,se simte mai "lent" decat cel de 700.

Si....vibreaza!!! O daaa, vibreaza la greu (exact cum s-a specificat mai sus, la turatii sub 4500 rpm, vibratii pe care nu stiu cum sa le cataloghez. Impresia mea este ca se simte ca si cum lipsesc 2 zale din lant si la intervale scurte si ritmice,te "zdruncina" :))).   Initial, am crezut ca are motorul respectiv probleme (pana sa realizez ca e "de la ei" si ca e oarecum normal).Senzatia asta (cu vibratiile)am mai avut-o pe un monociclindru (un DR 650 RS din 1991).

Cand o duci in turatii(spre 5000 si peste) vibratiile dispar ca prin minune si e o placere sa o conduci.

Tracer 900/2015, fara semne de voblaj (mers cu 210 km/h si nimic, insa e adevarat ca in modul standard).

Ce imi displace este ghidonul excesiv de lung, care te poate incomoda in aglomeratia urbana, la crosetat printre masinile blocate in trafic...aici Tracerul de 700 este imbatabil, fiind usor si mai "ingramadit" este o placere de condus prin capitala (pe unde intra un biciclist sau scuterist, intram si eu cu mobra mea).

Ar mai fi si pozitia picioarelor, scaritele sunt prea in spate si prea sus pentru gustul meu (eu fiind si inalt) si trebuie sa tin picioarele foarte indoite, fata de alte modele (probabil o sa caut o modalitate/kit de coborare a scaritelor).

In afara celor enumerate (vibratii,ghidon, scarite) ii mai reprosez doar garda la sol (cam mica) si ...atat! 

Dar este de departe cel mai bun raport calitate pret (ma refer la an, cilindree, putere si comoditate la drum lung)....nu veti gasi ceva asemanator la un pret decent (am luat multe modele in calcul si nu am rabdare sa le enumar aici).

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, ma confrunt cu o dilema care tine mai mult de preferinte personale. Ideea e ca ma gandesc sa pun un sistem full de evacuare pe cazanul meu, dar in acelasi timp imi place si cea stock, drept pentru care sunt cam 50/50 % impartit intre ele.

 

Daca binevoieste cineva sa-mi spuna si parerile lui despre a avea sau nu o evacuare diferita, as aprecia. Nu caut sa ma convingeti, dar poate aveti si alte argumente sau contra argumente pentru evacuarea stock sau pt. cea aftermarket. poate ma ajuta sa ma decid cumva ce vreau.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 5 ore, unaetnumitsirc a spus:

Salut, ma confrunt cu o dilema care tine mai mult de preferinte personale. Ideea e ca ma gandesc sa pun un sistem full de evacuare pe cazanul meu, dar in acelasi timp imi place si cea stock, drept pentru care sunt cam 50/50 % impartit intre ele.

 

Daca binevoieste cineva sa-mi spuna si parerile lui despre a avea sau nu o evacuare diferita, as aprecia. Nu caut sa ma convingeti, dar poate aveti si alte argumente sau contra argumente pentru evacuarea stock sau pt. cea aftermarket. poate ma ajuta sa ma decid cumva ce vreau.

 

Multumesc.

Salut,

Cred ca am scris cu ceva vreme in urma pe aici despre treaba asta. Am ajutat un prieten sa-si schimbe evacuarea. Cea aftermarket mult, mult mai usoara, sunetul se schimba total (mai ales fara db killer). Personal, nu l-am apreciat intrucat poate deveni deranjant dupa o anumita perioada, dar este o chestiune ce tine de preferinta fiecaruia. Probabil ca mai castigi cativa caluti in plus dar nu sunt sigur. In rest nimic deosebit.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, unaetnumitsirc a spus:

Salut, ma confrunt cu o dilema care tine mai mult de preferinte personale. Ideea e ca ma gandesc sa pun un sistem full de evacuare pe cazanul meu, dar in acelasi timp imi place si cea stock, drept pentru care sunt cam 50/50 % impartit intre ele.

 

Daca binevoieste cineva sa-mi spuna si parerile lui despre a avea sau nu o evacuare diferita, as aprecia. Nu caut sa ma convingeti, dar poate aveti si alte argumente sau contra argumente pentru evacuarea stock sau pt. cea aftermarket. poate ma ajuta sa ma decid cumva ce vreau.

 

Multumesc.

 

Un aspect important este faptul ca va trebui si o resoftare pe langa noua evacuare, ca motorul sa ruleze in parametri. Asta inseamna extra $$$.

 

Eu le-am facut pe amandoua si sunt extrem de incantat. Nu e ieftin, insa sunetul + comportamentul mai agresiv si mai liniar al motorului pe mine m-au convins.

 

Pe de alta parte, MT-09 are una din cele mai reusite evacuari de fabrica (sunet + aspect).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, razvan_smart a spus:

 

 

 

 

 

Pe de alta parte, MT-09 are una din cele mai reusite evacuari de fabrica (sunet + aspect).

Salutari, eu cred ca tu glumesti. Tracerul din fabrica nu suna de nici un fel. Cand se monteaza evacuare aftermarket, lucrurile intradevar se schimba. Daca vorbesti strict despre MT 09...nu te contrazic, nu am auzit unul live.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o mica nota, cumparand evacuare full cu tot cu galerii nu necesita remapare, mai ales daca are si busonul acela pt sonda lambda. Adica sa fim seriosi, yamaha vinde sistemul akrapovick cu nota ca nu necesita remapare, deci baietii aia ingineri cred ca stiu ei ceva.

 

Ca si aspect evacuarea stock arata decent, desi ei ii lipseste "finala" ca sa zic asa. Practic circuitul evacuarii stock este format din cele 3 tevi care pleaca din motor si apoi catalizatorul, atat. Capatul acela negru cu putin argintiu este fix pentru estetica.

 

In alta ordine de idei, ma gandesc la varianta de aftermerket pt ca poate ma mai aude cineva in trafic, desi masinile din ziua de azi sunt atat de antifonate incat abia te auzi cu toba aftermarket, ca sa nu mai vorbesc de una stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...