Sari la conținut

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer


TNG

Postări Recomandate

Acum 3 ore, Motorist@ a spus:

Nu era nevoie sa montezi capace. Sunt niste crash-uri speciale pentru motor, mult mai simplu de montat, mai ieftine si care iti ofera cam aceeasi protectie.

 

 

Am vazut crash-urile alea "speciale", si protejeaza doar partea de jos unde este primul contact, insa planeta nu este perfect dreapta si de cele mai multe ori intervin si alte obiecte, gen pietre care strica si mai sus de acea protecte. Am vazut live efectele astea, asa ca am preferat ceva ce protejeaza o suprafata mai mare de motor.

Pana la urma, ca avem dreptate sau nu unul dintre noi, fiecare face ce vrea cu banii lui cum crede de cuviinta.

Sa speram ca nu e nevoie sa le testam protectivitatea.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Departe de mine sa tin cont cuiva de modul in care isi cheltuieste veniturile proprii.

Insa,  cazurile in care forma planetei sau pietrele  iti  pot afecta motorul daca ai doar protectia de care spun eu + un crash-pad pe carena, sunt rarisime. Parerea mea!

 Banuiesc ca daca ai MT-09 mergi doar pe sosea, rar te abati pe un drum accidentat (si asta doar daca nu ai alte variante).

 

In alta ordine de idei, motorul tau este mai protejat acum, mai ales daca montezi si crash-padurile de care spuneai.

Sa te bucuri de el cati mai multi km, fara incidente care sa  "testeze" protectiile  montate.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa resoftez al meu 09 2017 echipat cu akrapovic carbon (fara catalizator) si filtru de aer K&N. Intrebarea mea este, ma ajuta cu ceva daca instalez "block off plates" si demontez pompa "AIS"(air induction system) ? In afara de eliminarea  acelor  "basini" pe decelerare cand scade turatia sub 4k, exista vre-un plus pe partea de performanta ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe principiul protectie...orice protectie e buna :)

@davidvillageo ce vrei sa ii faci si ce in nas iti da sub 4 mii? Ori eu nu am tras suficient de tare de motorul meu ori e atat de bine facut ca momentan nu’i gasesc niciun cusur...

ba din contra il intrebasem pe @TNG cateva topicuri mai sus dar vad ca m’a uitat. Poate totusi aduci putina lumina cand ai timp tngule:)

 

merci!

3914AA2B-66FA-46FA-AB18-92C6E672228D.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, davidvillageo a spus:

 Intrebarea mea este, ma ajuta cu ceva daca instalez "block off plates" si demontez pompa "AIS"(air induction system) ? In afara de eliminarea  acelor  "basini" pe decelerare cand scade turatia sub 4k, exista vre-un plus pe partea de performanta ? 

Exploziile din evacuare determina un dezechilibru in tranzitul gazelor in traseu.Daca vorbim de performanta,este mult spus.Dar per total, acele explozii pe langa acel dezechilibru ,mai are un efect negativ si la sistemului de evacuare,si ma refer la etansari,materialul absorbant ,carbon din invelis etc.

Acum in procesul de resoftare si logare de AFR,nu ai nevoie de oxigen fals in evacuare,asa ca acest sistem se blocheaza pe durata procesului.

O alta mentiune,daca se alimina fizic valva ai nevoi si de un eliminator,sau rescrierea softului cu AIS off.

La 22.03.2020 la 23:34, SuzukiRf600R a spus:

Motorul merge perfect, nu simt niciun lag, nicio chichita negativa.

Atata timp cat pentru tine este perfect, nu stiu de ce ai mai schimba ceva😉

 

Si s-a facut lumina!!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logica e buna de altfel. Asta ar zice un om cumpatat. Recunosc ca sunt curios ce bestie poti scoate din ea dar un singur raspuns cred ca poti sa’mi dai, si just de altfel: nici nu’mi pot imagina ce zace in motorul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cam pustiu pe-aici.

Toti asteptam sa se ridice restrictiile ...

:)

 

Sa ma insufletim putin topicul.

Aveti idee ce imbunatatiri notabile (in real life,palpabile nu pe hartie) se aduc la modelul 2017 fata de prima varianta?  (ma refer la Tracer 900)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Motorist@ a spus:

Cam pustiu pe-aici.

Toti asteptam sa se ridice restrictiile ...

:)

 

Sa ma insufletim putin topicul.

Aveti idee ce imbunatatiri notabile (in real life,palpabile nu pe hartie) se aduc la modelul 2017 fata de prima varianta?  (ma refer la Tracer 900)

 

Salut,

 

Am cautat fisierul pentru ca facusem o lista de comparatii la Tracer 2015 vs 2017 cand mi l-am cumparat eu, insa nu o mai gasesc.

Din ce imi aduc aminte, 2017 vine in plus cu urmatoarele :

1. TCS ( traction control pe 3 nivele )

2.  slippery clutch

3. ceva modificari pe la : lantul de distributie, New monoshock absorber ( nu stiu sa-l traduc acum in Ro ), si parca ceva la ulei / bujii

Editat de SpS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guyz, pe spatele rezervorului de MT09 (banuiesc ca si la 10, tracer e la fel), exista o bucata de burete. Din cate am vazut, ar veni deasupra filtrului de aer. Pentru ca mi-am reparat rezervorul, ultima "piesa" lipsa este aceasta bucata de burete. Intrebarea mea este: intr-adevar atinge cumva carcasa acestui filtru de aer buretele in cauza si rolul lui e sa preia din vibratii sau sa acopere mai bine acea zona? Consider ca orice piesa pusa pe motorul asta (chiar si acest burete) are un scop, ca doar inginerii aia au gandit ceva. 

Incerc sa gasesc o poza dar cred ca nici eu nu i-am facut cand l-am dat jos.

 

merci frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, SpS a spus:

 

Salut,

 

Am cautat fisierul pentru ca facusem o lista de comparatii la Tracer 2015 vs 2017 cand mi l-am cumparat eu, insa nu o mai gasesc.

Din ce imi aduc aminte, 2017 vine in plus cu urmatoarele :

1. TCS ( traction control pe 3 nivele )

2.  slippery clutch

3. ceva modificari pe la : lantul de distributie, New monoshock absorber ( nu stiu sa-l traduc acum in Ro ), si parca ceva la ulei / bujii

Salut.

 

Apreciez raspunsul.

O sa fac si eu sapaturi vis a vis de cele sugerate de tine.

Multumesc!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, SuzukiRf600R a spus:

Merci!

probabil in partlist yamaha ii zice pompos 0005-121232-342 atenuator zgomot, 50 euro:)) sau, iei matale frumos o fasie de burete si pui cu manuta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, de pus il pun ca sigur are un rol. 50eur fara tva, comanda 5-7 zile lucratoare si montat doar la ei. 120 ron ora de manopera:))) asta asa...in visele lor

 

Editat de SuzukiRf600R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, taong_mapagbiro a spus:

I-am promis ca-i aduc ...pe 17-18 cand ma intorc ...si asa a prins frica de mobra si nu merge cu ea 😋...nu-i nici o graba !

Mai ca imi vine sa o plimb eu impinsa prin subteran, sa nu uite saraca de faptul ca are roti, si se invart🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, interesant cand sugestiile vin de la cineva care chiar "mananca pe paine" motociclismul

La minutul 8 este ceea ce eu spun de mult timp..dar suntem romani cum sa avem incredere in cineva de-al nostru!😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca normele euro4 sunt ceea ce te intereseaza atat de mult cand mergi cu motocicleta.....da,posibil ca sunt putin alterate intr-o anumita plaja de turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...