Sari la conținut

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer


TNG

Postări Recomandate

Acum 10 ore, TNG a spus:

Se limiteaza puterea cat vrei prin resoftare. Ti-l fac de te depaseste si melcul🤣🤣

 Ce iei de la el poți pune la mine? Că mă bate gândul de un Tracer. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!  Sunt Alex, 42 de ani, Bucuresti

Ma alatur si eu grupului, cu un Tracer 9 GT (luat in iulie 2021).

Sunt incepator (permis din 2017, dar am mers f putin cu moto imprumutate), si pana acum am aproape 800km cu tracer-ul.

Stiu ca multi zic ca nu e moto de incepatori, dar sa va zic de ce am luat decizia

  1. Varsta: consider ca mi-a trecut de mult impulsivitatea
  2. Sunt destul de masiv, 1.85 cu 100kg.  (+ sotie + bagaje, moto e pt touring, nu mers prin oras dupa paine)
  3. Peste 20 de ani de condus cu B, (de la compacte pana la sportive). Sunt genul care merge cu 130 pe autostrada , chiar daca am 400cp sub capota.

 

Atasez si cateva poze.

 

(PS:  Modul 4 (rain) e superb)

Asfalt uscat!

WhatsApp Image 2021-06-30 at 16.05.41 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-06-30 at 16.05.41 (2).jpeg

WhatsApp Image 2021-06-30 at 16.05.41.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sa-l stapanesti sanatos. E superb!

Si pe mine ma batea gandul prin primavara, cand au aparut, sa iau unul kaki mat...

Cum ti se pare acceleratia? In reviewurile de pe net multi se plang ca e cam abrupta (snatchy).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan merg doar pe modul 4 (si pana in 5000rpm, e inca in rodaj).

In prima zi am avut aceeasi impresie, dar acum pot sa spun ca e destul de lina. Poate doar m-am obisnuit cu ea.

 

Quickshift-ul isi face toti banii, e lin la up shift, dar necesita un pic de atentie la down shift (are tendinta sa fie mai brutal)

 

Editat de alexcos20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, oameni buni. Sunt si eu un proaspat posesor de tracer 900 din 2017 si am cateva dileme pe care am incercat sa le gasesc aici printre randuri, dar din pacate nu am avut un succes clar. 

Cum ati rezolvat voi problema cu turbulentele? Exista un parbriz care sa fie eficient? Din ce am citit pe forumurile de afara, sunt multi oameni care lauda GIVI 2139DT(aparent trebuie comandat si un kit de montare...). Dar nu il gasesc pe nicaieri la noi si sunt curios daca ati avut experiente cu el si daca merita.

Alta intrebare, saua mi se pare un aparat de tortura din evul mediu la drum lung. E aiurea de tot buretele, incontinuu am alunecat in fata si am termina ziua cu o durere de oua de nedescris.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, TNG said:

Salut Marian,si bine ai venit printre noi!

1.Geam. Cati posesori atatea raspunsuri...nu este ceva general valabil.

2.Se poate tapita saua pentru confort.

Bafta!😉

 

Bine v-am gasit! :D

Imi puteti recomanda un site, eventual in romania, de unde as putea sa comand un parbriz?

la fel si cu saua, este cineva prin bucuresti care retapiteaza?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Marian Stere a spus:

Salutare, oameni buni. Sunt si eu un proaspat posesor de tracer 900 din 2017 si am cateva dileme pe care am incercat sa le gasesc aici printre randuri, dar din pacate nu am avut un succes clar. 

Cum ati rezolvat voi problema cu turbulentele? Exista un parbriz care sa fie eficient? Din ce am citit pe forumurile de afara, sunt multi oameni care lauda GIVI 2139DT(aparent trebuie comandat si un kit de montare...). Dar nu il gasesc pe nicaieri la noi si sunt curios daca ati avut experiente cu el si daca merita.

Alta intrebare, saua mi se pare un aparat de tortura din evul mediu la drum lung. E aiurea de tot buretele, incontinuu am alunecat in fata si am termina ziua cu o durere de oua de nedescris.

Multumesc!

Salut! Parbrize înalte găsești si la motomus.ro. În funcție de înălțime îți iei parbrizul, nu știu ce înălțime ai dar știu pe cineva care are un tracer 900 și are cam 1.85 șiee mulțumit cu parbrizul cel mai înalt.

Legat de sa, nu am auzit sa se întâmple asa ceva la tracer, sa vii cu ouăle în rezervor, ori e o sa modificata, ori poate postura ta nu e cea mai buna, oricum, bine ar fi sa pui niște poze, poate se mai dumireste lumea. Exista mai mulți care retapitraza, cred ca dacă dai o căutare pe forum o sa găsești, s a mai discutat subiectul asta chiar săptămâna trecută dacă nu ma insel.

 

Legst de parbrizele givi, și eu am unul și într adevăr, a trebuit sa comand și kitul de montaj. Dar, per total, parbrizul e foarte bun și a meritat. Givi fac lucruri bune.

 

Edit: acum am văzut modelul pus de tine GIVI 2139DT și e cel de care zic eu ca și a pus pe tracer. E mulțumit omul de el.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe site la motomus dar nu am vazut nimic dintre cele despre care vorbeste toata lumea (ermax, givi, puig, etc), dar o sa dau un telefon sa intreb. Multumesc pentru sugestie.

Ce parbriz are omul pe care il stii tu? (eu am 182, am cam fi pe acolo)

Legat de sa, nu e primul motor pe care merg, imi e greu sa cred ca am imbatranit atat de mult incat nu stiu sa mai stau :)) Saua este nemodificata, cand ma pun pe ea buretele din partea din fata se comprima si in timp incepe sa fie incofortabila. Din ce am aruncat azi un ochi pe forumurile de afara, se plang multi de treaba asta. O sa incerc sa vorbesc cu cineva care retapiteaza. 

image.thumb.png.45ba2101d41186448c11880c4419db5e.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As zice ca are fix parbrizul de care aminteai, GIVI 2139DT.

Acum, legat de sa, eu am sugerat poza cu moto pentru cei care au tracer, eu nu sunt în măsura sa îmi dau cu părerea aici, nu am avut motorul asta. Am mers, ce i drept cu el dar prea puțin sa îmi dau o părere pertinenta. Da niște căutări pe forum despre retapitare, sigur o sa găsești ce cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, misionaru said:

As zice ca are fix parbrizul de care aminteai, GIVI 2139DT.

Acum, legat de sa, eu am sugerat poza cu moto pentru cei care au tracer, eu nu sunt în măsura sa îmi dau cu părerea aici, nu am avut motorul asta. Am mers, ce i drept cu el dar prea puțin sa îmi dau o părere pertinenta. Da niște căutări pe forum despre retapitare, sigur o sa găsești ce cauti.

Multumesc pentru sugestii dar nu ai dreptate. Parbrizul este cel default, o porcarie. Nu eram cu givi pe motor si intrebam pe forumuri cum e...:)) 

Si eu m-am dat ture scurte pe el inainte sa imi iau si mi s-a parut ok. Dar dupa ce l-am cumparat si am bagat o tura de 850km iti pot spune ca nu e deloc confortabil. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vorbeam de parbrizul la care te refereai, GIVI 2139DT.

Asta e cel pus de amicul de care vorbeam și de care întrebai și tu. Acum înțeleg ca asta e cel default? E un parbriz after market, cum sa fie cel default?

 

Spusesem ca are fix parbrizul de care aminteai, nu cel pe care îl ai acum.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, misionaru said:

Eu vorbeam de parbrizul la care te refereai, GIVI 2139DT.

Asta e cel pus de amicul de care vorbeam și de care întrebai și tu. Acum înțeleg ca asta e cel default? E un parbriz after market, cum sa fie cel default?

 

Spusesem ca are fix parbrizul de care aminteai, nu cel pe care îl ai acum.

Ah, ok, greseala mea, am inteles gresit. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Marian Stere a spus:

Ah, ok, greseala mea, am inteles gresit. 

 

Revin si eu cu o completare, am vorbit acum cu amicul, nu are Givi, are PUIG Touring, modelul asta:

https://motorai.ro/puig-touring-windshield--product--10011480

Ultimul din lista.

685470895_WhatsAppImage2021-09-21at21_01_31.thumb.jpeg.d7ebb7d510177fb85633a48cba0091e9.jpeg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Marian Stere a spus:

M-am uitat pe site la motomus dar nu am vazut nimic dintre cele despre care vorbeste toata lumea (ermax, givi, puig, etc), dar o sa dau un telefon sa intreb. Multumesc pentru sugestie.

Ce parbriz are omul pe care il stii tu? (eu am 182, am cam fi pe acolo)

Legat de sa, nu e primul motor pe care merg, imi e greu sa cred ca am imbatranit atat de mult incat nu stiu sa mai stau :)) Saua este nemodificata, cand ma pun pe ea buretele din partea din fata se comprima si in timp incepe sa fie incofortabila. Din ce am aruncat azi un ochi pe forumurile de afara, se plang multi de treaba asta. O sa incerc sa vorbesc cu cineva care retapiteaza. 

image.thumb.png.45ba2101d41186448c11880c4419db5e.png

 

Salut,

 

La fel ca și mine, ai prima generație de Tracer  (MT 09, 2015-2017) și ai nevoie de parbrizul GIVI 2122DT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html - e greșită poza de la ei de site). Totodată, ca să îl poți monta mai ai nevoie de kitul GIVI D2122KIT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html). Modelul  2139DT este pentru Tracer 900 (2018-2020) și are alt sistem de prindere.

 

După 6500 km mă declar mulțumit de parbrizul 2122DT de la Givi. Eu am 1.78 m și mă protejează bine la vânt cu el ridicat la maxim și cu șaua în poziția înaltă. Singurul minus e că văd peste el undeva la aproximativ 3-4 metrii în fața motocicletei. Astfel, la slalom printre gropi la viteze mici trebuie să mă uit prin el.

IMG_2573.thumb.jpg.b23de034538f7e031c15367ae6ccd303.jpg IMG_2495.thumb.jpg.e85cfda09cb3cd455b1b18c02c294e6c.jpg

 

Șaua mă cam incomodează și pe mine. N-am reușit să trec de 400km/zi fără dureri de posterior decât în perioada rece, când port un base layer și căptușeala pantalonilor.

Următorul pas pe lista de investiții este o modificare a buretelui și o retapițare la Motovis în Ploiești.

 

Și un sfat: folosește modul sport nu standard! Primii 2000 km am utilizat modul standard în ideea de a mă acomoda cu motocicleta, dar a fost o mare greșeală. Motorul se comportă mult mai plăcut în modul sport și, culmea, chiar consumă mai puțin... 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu nu sunt posesor de tracer dar vin cu o intrebare pt mt9 2019, cred ca se aplica la toti de fapt.

 

In treptele 5 si 6, imi agata ambreiajul undeva la maneta. Mentionez ca se intampla atat cu manetele stock cat si cu cele aftermarket, deci exclus sa fie din cauza manetelor aftermarket.

 

Am ajustat ambreiajul din rotita de langa maneta in fel si schip si la fel face.

Are doar 7000 km in bord, doar nu se rupe cablul atat de repede.

 

Alte idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, Vlad S said:

 

Salut,

 

La fel ca și mine, ai prima generație de Tracer  (MT 09, 2015-2017) și ai nevoie de parbrizul GIVI 2122DT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html - e greșită poza de la ei de site). Totodată, ca să îl poți monta mai ai nevoie de kitul GIVI D2122KIT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html). Modelul  2139DT este pentru Tracer 900 (2018-2020) și are alt sistem de prindere.

 

După 6500 km mă declar mulțumit de parbrizul 2122DT de la Givi. Eu am 1.78 m și mă protejează bine la vânt cu el ridicat la maxim și cu șaua în poziția înaltă. Singurul minus e că văd peste el undeva la aproximativ 3-4 metrii în fața motocicletei. Astfel, la slalom printre gropi la viteze mici trebuie să mă uit prin el.

IMG_2573.thumb.jpg.b23de034538f7e031c15367ae6ccd303.jpg IMG_2495.thumb.jpg.e85cfda09cb3cd455b1b18c02c294e6c.jpg

 

Șaua mă cam incomodează și pe mine. N-am reușit să trec de 400km/zi fără dureri de posterior decât în perioada rece, când port un base layer și căptușeala pantalonilor.

Următorul pas pe lista de investiții este o modificare a buretelui și o retapițare la Motovis în Ploiești.

 

Și un sfat: folosește modul sport nu standard! Primii 2000 km am utilizat modul standard în ideea de a mă acomoda cu motocicleta, dar a fost o mare greșeală. Motorul se comportă mult mai plăcut în modul sport și, culmea, chiar consumă mai puțin... 😂

Multumesc foarte mult pentru sugestii, ca parbriz deja am comandat un ermax sport 50+. Din ce am inteles se poate monta direct si ar fi ok. Revin cu update-uri daca mai apuc (deja am pus-o la vanzare si vreau sa incerc ceea ce de fapt am cam vrut inca de la inceput, Multistrada 950) :))

Si referitor la moduri, eu tot pe standard am stat pana acum, mi s-a parut destul de ok. Pe modul sport am mers pe a unui prieten si nu mi s-a parut nici o diferenta. La urmatoarea iesire incerc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Marian Stere a spus:

Multumesc foarte mult pentru sugestii, ca parbriz deja am comandat un ermax sport 50+. Din ce am inteles se poate monta direct si ar fi ok. Revin cu update-uri daca mai apuc (deja am pus-o la vanzare si vreau sa incerc ceea ce de fapt am cam vrut inca de la inceput, Multistrada 950) :))

Si referitor la moduri, eu tot pe standard am stat pana acum, mi s-a parut destul de ok. Pe modul sport am mers pe a unui prieten si nu mi s-a parut nici o diferenta. La urmatoarea iesire incerc.

 

Daca iti permiti incearca MS 950S. E o mare diferenta (si nu doar de pret).

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, Leon said:

Daca iti permiti incearca MS 950S. E o mare diferenta (si nu doar de pret).

:)

Am facut un test drive cu S-ul, intr-adevar pachetul ala electronic de pe ea e "the shit". Eu sunt ok si cu varianta simpla, felul in care se conduce, calitatea constructiei si confortul de pe ea m-au convins. Tracer am cumparat pentru ca toti prietenii mi-au zis ca ducati e scump...si asa e, dar gandul ca poate merita nu imi da pace :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 5 minute, Marian Stere a spus:

Am facut un test drive cu S-ul, intr-adevar pachetul ala electronic de pe ea e "the shit". Eu sunt ok si cu varianta simpla, felul in care se conduce, calitatea constructiei si confortul de pe ea m-au convins. Tracer am cumparat pentru ca toti prietenii mi-au zis ca ducati e scump...si asa e, dar gandul ca poate merita nu imi da pace :)) 

MS are ca avantaje: garda la sol mai mare, amortizoare mai bune si autonomie mai mare.

Insa in oras se incinge relativ repede si ventilatorul iti sufla tot aerul cald spre "oo".

Aaaa si unele informatii de pe afisajul digital nu se prea vad in timpul mersului (litere/cifre mici si subtiri)

In plus, gentile laterale Ducati sunt o gluma proasta (urate si mici, deci aproape inutile).

Eu am condus modelul din 2017, poate or mai fi schimbat ceva intre timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Leon said:

 

MS are ca avantaje: garda la sol mai mare, amortizoare mai bune si autonomie mai mare.

Insa in oras se incinge relativ repede si ventilatorul iti sufla tot aerul cald spre "oo".

Aaaa si unele informatii de pe afisajul digital nu se prea vad in timpul mersului (litere/cifre mici si subtiri)

In plus, gentile laterale Ducati sunt o gluma proasta (urate si mici, deci aproape inutile).

Eu am condus modelul din 2017, poate or mai fi schimbat ceva intre timp.

Asa este, se incinge repede in oras, dar eu nu merg prea mult prin oras. Iar pe tracer te ia vantul in afara orasului. 

Despre cutii nu stiu ce sa zic, nici prea mari nu sunt ok, ca te fac sa iti iei multe cacaturi inutile de multe ori si tragi de motor ca de un cal obosit cand e prea greu. 

Nu vreau sa transform discutiile intr-un versus, Tracer este o motocicleta super distractiva, cum trage motorul ala te unge la suflet. Pe drumuri de tara, virajate, oras, e genial, iti pune zambetul pe mutra. Dar cand o urci pe autostrada sau drumuri intinse, este obositoare rau. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...