Kagemusha Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 Vorbește cu George, @TNGși o să te ajute. Îi trimiți ECU cu curierul și te rezolvă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi.S Postat Iunie 12, 2023 Share Postat Iunie 12, 2023 Multumesc, voi lua legatura cu George. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Citire Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 Un capac(original) stator motor unde găsesc și eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel 2312 Postat Decembrie 28, 2023 Share Postat Decembrie 28, 2023 (editat) Salutare la toată lumea.am o problema la o yamaha mt 09 tracer 2015.azi am vrut sa înlocuiesc semnalizarile clasice cu ceva led.am desfăcut partea stanga spate și am făcut legăturile la o lampa led doar sa probez sa vedem dacă funcționează...surpriza este ca îmi trebuie releu...rămân puțin aprinse și nu clipesc..surpriza cea mai mare este ca după ce am montat înapoi semnalizarea originala nu mai funcționează deloc semnalizarile.aveti idee ce sa intamplat?va mulțumesc anticipat Editat Decembrie 28, 2023 de Gabriel 2312 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 4 Autor Share Postat Ianuarie 4 La 28.12.2023 la 17:13, Gabriel 2312 a spus: Salutare la toată lumea.am o problema la o yamaha mt 09 tracer 2015.azi am vrut sa înlocuiesc semnalizarile clasice cu ceva led.am desfăcut partea stanga spate și am făcut legăturile la o lampa led doar sa probez sa vedem dacă funcționează...surpriza este ca îmi trebuie releu...rămân puțin aprinse și nu clipesc..surpriza cea mai mare este ca după ce am montat înapoi semnalizarea originala nu mai funcționează deloc semnalizarile.aveti idee ce sa intamplat?va mulțumesc anticipat Ai taiat firele de la conectori ca sa pui pe cele cu led? Daca da,mai mult ca sigur ai gresit ceva acolo si ai ars siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Miercuri la 10:44 Share Postat Miercuri la 10:44 Salutare. Hai sa mai animam topicul, fie si cu intrebari oarecum retorice :))) Am tot folosit ulei 10w40 full sintetic (cum e recomandat in manual). Ma gandeam sa incerc un 10w50...Ce ziceti, oare o fi mai ok? Filtrul aer il schimbati anual sau doar il curatati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Miercuri la 11:05 Share Postat Miercuri la 11:05 (editat) La fosta motoretă am pus în ultimii ani 10w50, scrie și în manual că se poate utiliza. Actuala are 10w40, urmează Valvoline 10w50. Prefer 10w50 deoarece își menține mai bine vâscozitatea la temperaturi mari. Filtrul se schimbă la vreo 12-20.000 km, depinde și de condițiile de trafic. Suflat e frecție, nu-l faci ca nou, mai ales dacă e jegos. Editat Miercuri la 11:07 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Miercuri la 11:17 Share Postat Miercuri la 11:17 Acum 23 minute, Leon a spus: Salutare. Hai sa mai animam topicul, fie si cu intrebari oarecum retorice :))) Am tot folosit ulei 10w40 full sintetic (cum e recomandat in manual). Ma gandeam sa incerc un 10w50...Ce ziceti, oare o fi mai ok? Filtrul aer il schimbati anual sau doar il curatati? In general posesorii de moto nu se uita cum trebuie la graficul ala privind raspunsul la intrebarea vesnica: CE ULEI SA PUN ? :))))) cele doua valori au legatura cu vascozitatea. la temperatura mica vs mare. Prima e pentru temperaturi mici, cu cat mai mica. A doua valoare e pentru temperaturi mari. 40w e pana in 40 de grade, zice graficul. Asta una. apoi, te poti uita si la recomandarile producatorilor de ulei, ai de la motul sau bel ray oil selector online, si iti da sugestii. Eu mereu am pus 10 sau 15 si 50 in coada, la moto anterioare. Si acum la tracer, am pus yamalube, ca de, garantie. Surpriza, ala stock vine 10w40, au si 15-50 dar cica vezi domle e performance si mai scump. Practic, n-am avut probleme cu yamalubu ieftin. Dar daca ar fi sa aleg, eu tot 15-50 as pune sintetic sau semi-Bel Ray cel mai probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Miercuri la 13:44 Share Postat Miercuri la 13:44 Prima, aia cu W in coada, e vascozitatea la temperatura de pornire. Care e relevanta iarna. De acolo W - winter. A doua, 40 sa zicem, e vascoziatea le temperatura de functionare a motorului, nu temperatura ambientala. Motorul functioneaza la 90+ grade. Daca stau in norvegia are imi iau ulei 10w-15? Ca e mai frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Miercuri la 13:49 Share Postat Miercuri la 13:49 Mă uit cu coada ochiului după un 09 Tracer 2016-2020 dar mi-e cam teamă de lipsa protecției la vânt, aș aprecia niște păreri de la posesori că n-am curaj să cer una la test. 🫣 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Miercuri la 14:55 Share Postat Miercuri la 14:55 (editat) Ce inseamna protectie la vant ? Mie mi se pare subiectiva aceasta zona cu vantul, ca fiecare e cu preferintele lui. Eu daca vin de pe bandit de 600 versiunea naked la mt-09 tracer 2016 sunt deja prea protejat. Singura "problema" este ca inca nu am reusit sa gasesc o pozitie a parbrizului in care sa nu fie turbulente sau galagie aiurea, si din ce am citit pe net parerile sunt foarte impartite. Mai testez. Pana acum am testat cu: 1. parbrizul original te protejeaza ceva, dar dpmdv este una minima. Aerul ajunge de la piept in sus. 2.parbrizul touring de la yamaha(vezi poza de mai jos) si nu sunt foarte multumit de el, in ideea ca protejeaza bine dar in oricare dintre cele 3 pozitii ba e galagie, ba turbulente, ba arunca aerul direct in zona cu viziera si nu poti merge nici cu ea deschisa nici intredeschisa. 3. cumparat un givi d2212s cu deflector universal(ceva de genu asta) si in pozitia de sus pare sa fie cel mai eficient. Inca nu am testat cu toate pozitiile de la deflector, si tre sa mai verific putin si handguard-urile ca ating parbrizul la virare maxima. ps: am intrat si eu in randul vostru de vreo luna asa- mt-09 tracer 2016 ~52k km, cumparata de la BV. E cea din poza :). ps: am ajuns deja la @TNGsi s-au facut cele necesare Editat Miercuri la 14:57 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
becudani Postat Miercuri la 16:39 Share Postat Miercuri la 16:39 Am o întrebare oare știți cumva dacă motoarele de pe modelul mt 09 și mt 09 tracer sunt identice ? Ma refer la același an al motocicletei . Am reușit sa sparg baia de ulei , din câte am văzut eu la prima inspecție. Dar în cazul în care este afectat și ceva de pe la motor as vrea sa știu dacă se potrivesc . Va mulțumesc anticipat , dacă știți cumva și de un site de dezmembrari al acestui model sau cineva care dezmembrează ar fi minunat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Miercuri la 18:43 Share Postat Miercuri la 18:43 Acum 7 ore, Lucian_M a spus: Prefer 10w50 Pont: https://www.emag.ro/ulei-de-motor-yacco-mvx-1000-4t-10w-50-4l-33224/pd/D355F3MBM/?utm_campaign=share_product&utm_source=mobile_dynamic_share&utm_medium=android Francezii fac un ulei foarte bun ... Full sintetic 10w50 la banii ăștia nu prea vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Miercuri la 20:00 Share Postat Miercuri la 20:00 Bun preț! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat ieri la 06:25 Share Postat ieri la 06:25 Acum 10 ore, Lucian_M a spus: Bun preț! Eu mi-am comandat un bidon. Vedem cum e (pana acum foloseam Motul 7100 sintetic). Stiu de multi ani uleiurile Yacco...de cand nu era inca un importator oficial. Am la masina si la KTM 390Adv. tot Yacco (15w50 la ktm si 0w30 la auto) Acum 19 ore, Adrian M. a spus: Asta una. apoi, te poti uita si la recomandarile producatorilor de ulei, ai de la motul sau bel ray oil selector online, si iti da sugestii. Eu mereu am pus 10 sau 15 si 50 in coada, la moto anterioare. Si acum la tracer, am pus yamalube, ca de, garantie. Surpriza, ala stock vine 10w40, au si 15-50 dar cica vezi domle e performance si mai scump. Practic, n-am avut probleme cu yamalubu ieftin. Dar daca ar fi sa aleg, eu tot 15-50 as pune sintetic sau semi-Bel Ray cel mai probabil. Care e treaba cu Bel-Ray? In ultima vreme am vazut ca multi au facut fixatie pentru marca asta (adica are din ce in ce mai multi adepti)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat ieri la 06:29 Share Postat ieri la 06:29 Aș lua să pun la mobrele care vin pentru intervenții. Deocamdată mai am două bidoane de Motul și două de Valvoline, aștept să se termine și iau Yacco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat ieri la 06:30 Share Postat ieri la 06:30 Acum 16 ore, ENEOS a spus: Mă uit cu coada ochiului după un 09 Tracer 2016-2020 dar mi-e cam teamă de lipsa protecției la vânt, aș aprecia niște păreri de la posesori că n-am curaj să cer una la test. 🫣 Ti-l vand pe-al meu. :)) Protectia la vant este decenta, nu minunata. I-am pus un ditamai parbrizul de la Givi, dar tot am ceva turbulente in freza (am si 193-194cm inaltime). E bun pentru ture lungi, dar nu se compara cu K1600 de exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat ieri la 06:35 Share Postat ieri la 06:35 De la protecția oferită de FJR la cea oferită de motoare mai "slim" va fi ceva diferență. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat ieri la 06:38 Share Postat ieri la 06:38 Acum 15 ore, Zven a spus: Ce inseamna protectie la vant ? Mie mi se pare subiectiva aceasta zona cu vantul, ca fiecare e cu preferintele lui. Eu daca vin de pe bandit de 600 versiunea naked la mt-09 tracer 2016 sunt deja prea protejat. Singura "problema" este ca inca nu am reusit sa gasesc o pozitie a parbrizului in care sa nu fie turbulente sau galagie aiurea, si din ce am citit pe net parerile sunt foarte impartite. Mai testez. Sa stapanesti sanatos Tracerul. N-o sa gasesti prea curand pozitia optima a parbrizului....pentru ca se pare ca nu exista (am incercat si eu 2 parbrize aftermarket si acum am cel mai mare parbriz de la Givi pentru modelul asta, dar tot nu ma da pe spate ca protectie). Bine, eu sunt si inalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat ieri la 06:57 Share Postat ieri la 06:57 Acum 16 ore, ENEOS a spus: Mă uit cu coada ochiului după un 09 Tracer 2016-2020 dar mi-e cam teamă de lipsa protecției la vânt, aș aprecia niște păreri de la posesori că n-am curaj să cer una la test. 🫣 Nu i ce cauti, daca o sa compari cu fjr. Insa, daca vrei o moto fun, usoara, manevrabila, cu un cuplu si o livrare a puterii fuuuun acolo unde conteaza, si nu i dai cu viteze aberante-ca nu i sportiva si nu are geometrie sau suspensie pentru 250 la ora, atunci e ce trebuie. Saua e o mizerie, trebuie rezolvata. Protectia la vand de la piept in jos rezonabila. Probleme maaaari cu parbrizul, o mizerie. Buffeting grav. Solutii exista, dar urate toate, din aftermarket. SI arata urat fiindca problema tracer ului e ca are de fapt bordul, botul, farul, carenele din fata montate prea jos. Pui un givi cel mai mare touring, si rezolvi problema daca ai 1.80. Pui si un deflector, cum am eu pe givi, si de acolo am si mai mult reglaj. Uraaaata cu spume solutia, dar eu acum merg cu casca deschisa la 120. Insa, uiti de toate cand vezi cum livreaza puterea, cat de fun e. Da, nu i tren de 150 cai si 4 in linie, din nou, atentie cu ce compari. alternativa ar fi un TIGER 800, varianta de strada. Ala e mai comod, poziitie, sa,suspensii, dar nu i la fel de fun, e mai potolit motorul. Ai mai putea cauta un tiger 1050, capat de productie, misto motoreta tare. Pacat ca nu o mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat ieri la 08:13 Share Postat ieri la 08:13 (editat) Mulțumesc tuturor! Am 1m78. Pe FJR gen2 puteam merge la 240 cu viziera deschisă, vorbeam cu pasagera prin intercom, era vis! Gen1 actual e (dar merge mai tare). Treaba cu bufetul și zgomotul în cască e problema nr. 1 dpmdv. Pe vremuri am făcut ride test cu MT09 naked, motorul într-adevăr mi s-a părut fun ca putere + cuplu, dar nu aveam cu care să compar pe vremea aia... Editat ieri la 08:14 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.