Jump to content
TNG

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer

Recommended Posts

1 oră în urmă, adrian_biker a spus:

 

Mersi frumos de răspuns.

 

Adriane, te contrazic. Pana și tracerul simplu permite reglaje la suspensie. Iar dacă aia de la yamaha ți au spus ca n are, sunt niște idioti:)) 

Descarca manualul, vezi pagina 3-34

https://ownersmanuals2.com/yamaha/mt09-tracer-2018-owners-manual-73198

Ai,reglaj și pe fata și pe spate. Da, calitativ, nu e uau suspensia, dar sigur îți zic ca cea, pe care ai mers tu era dereglata, pt ca am, mers și eu, și n am avut probleme ca tine. Da, nu e uau, dar e ok pt mers în regim normal. 

Vrei mai mult, iei gtul, cu suspensii îmbunătățite. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

@9470m,tie îți raspundeam. Ca are filtru sport și, toba finala, nu, înseamnă că e și resoftata. Accelerația ride by wire necesita putina adaptare. Dar e cunoscut faptul ca motoreta smuceste, datorita maparii, și ca se rezolva cu ecu reflash. Eu cred ca tu nu îl ai facut. 😊

 

Multumesc. Eu stiam totusi ca daca le pui pe toate alea( filtru, galeria completa+finala) si nu faci resoftare iese din parametri si-ti apare check engine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, 

 

Am ajuns la 15k km si ma vad nevoit sa schimb cauciucurile ( tracer 900 - 2017). Din ce am citit, as avea cam 2 variante de luat in seama pt finala Roadtec 01 vs PR5 .

Apreciez orice sfat.

 

Multumesc!

Edited by SpS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, SpS a spus:

 

Eu as merge pe PR5, am mai avut pe motorul vechi, am fost foarte multumit de cum se comportau pe ploaie, dar si pe uscat. Ofereau feedback foarte bun. De roadtec nu pot spune nimic, dar chiar daca sunt subiectiv, dpmdv. Michelin > Metzeler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, SpS a spus:

Salutare, 

 

Am ajuns la 15k km si ma vad nevoit sa schimb cauciucurile ( tracer 900 - 2017). Din ce am citit, as avea cam 2 variante de luat in seama pt finala Roadtec 01 vs PR5 .

Apreciez orice sfat.

 

Multumesc!

Pr5. No doupt. Pe naked le-am închis complect. Se comporta foarte bine și pe ud/ploaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa te încurc, ai, și Dunlop  roadsmart 3,s au  comportat grozav pe fosta mobra. Pe actuala am avut pr4 și au fost ok, acum roadtec 01 și mi se par peste, mai ușor de înclinat, aderenta, inclusiv pe ploaie. Sa vedem cum vor și tine.. Momentan nu e relevant, după 2500 km... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Variante stiu ca sunt mai multe, insa cele 2 au ajuns in finala :) 

Multumesc pentru pareri, tind sa inclin spre roadtec01 .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, SpS a spus:

Variante stiu ca sunt mai multe, insa cele 2 au ajuns in finala :) 

Multumesc pentru pareri, tind sa inclin spre roadtec01 .. 

roadtec 01 pe yamaha mt09 2017 - nu mi-au placut la fel de mult cum mi-au placut cele originale, dunlop 214 parca. cu ele m-am inteles atat de bine incat am scos sarma...

personal nu as mai lua 01. as incerca un al treilea set de cauciuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 17.07.2019 la 16:08, SuzukiRf600R a spus:

guyz, am nevoie de ajutorul vostru (le-am scris si celor de la dual motors dar vad ca sunt usor neseriosi....raspund f greu)

in urma unei cazaturi, am raschetat partea dreapta a aparatorii care vine langa semnalizare la un MT09. ca sa fiu mai explicit, pun o poza de pe net. nu gasesc niciunde codul de culoare pentru a comanda piesa de noua, am cautat si in partea stanga a ghidonului si in dreapta, si sub sa...nicaieri. motorul meu este gri cu jante verzui/fluo zic ei...

imi stiu vinul motorului...ma puteti ajuta cumva?

 

 

yamaha-mt-yamaha-mt09-night-fluo_89461813.jpg

 

Orbul nu vede, surdul nu aude...insa pana la urma era sub sa(ua vietii)

daca vreodata cineva se intreaba, codul de culoare pentru genul asta de model moto este tradus in BS21-050.C

Edited by SuzukiRf600R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum functioneaza displayul fuel gaugelui ? Am facut ieri un drum de vreo 240 de km, si intr-un final ajung la ultima liniuta unse este si litera E afisata, insa la benzinarie am putut sa mai bag doar vreo 9 litrii in rezervor cu motocicleta in pozitie dreapta. "E"-ul nu e rezerva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, unaetnumitsirc a spus:

Cum functioneaza displayul fuel gaugelui ? Am facut ieri un drum de vreo 240 de km, si intr-un final ajung la ultima liniuta unse este si litera E afisata, insa la benzinarie am putut sa mai bag doar vreo 9 litrii in rezervor cu motocicleta in pozitie dreapta. "E"-ul nu e rezerva ?

dupa ce ai terminat toate liniutele din rezervor, ultima este E si incepe sa clipoceasca. asta inseamna ca teoretic ai mai avea 30 km (depinde de stilul de mers). Insa am observat de multe ori ca daca motocicleta nu e alimentata full, acel E poate fi inselator in sensul ca desi el intra pe E, dupa un timp iti apar din nou 1-2 liniute. Si nu, nu e stricat niciun senzor. Aceasta poate fi explicatia ca tie ti-au intrat 9 litri. Insa daca intri pe E si faci in jur de 20 km, iti garantez ca pentru un full iti intra minim 10 litri, maxim 13 am putut baga o data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-i drept cand am ajuns pe E, nu clipocea deloc. Sa inteleg ca abia dupa ce se consuma si ultima liniuta, abia dupa incepe sa clipoceasca ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, unaetnumitsirc a spus:

Ce-i drept cand am ajuns pe E, nu clipocea deloc. Sa inteleg ca abia dupa ce se consuma si ultima liniuta, abia dupa incepe sa clipoceasca ?

Exact :) Atunci da, make sense ca au intrat 9 litri pentru ca tu nu consumasei nici rezerva. So...totul bine, se comporta cum trebuie. Pana acum am ramas de 2 ori in pana prostului :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, unaetnumitsirc said:

"E"-ul nu e rezerva ?

"E", în contextul ăsta, la motociclete sau mașini înseamnă empty. F=full, E=empty.

Motocicleta intră pe așa-zisa rezervă atunci când se aprinde becul portocaliu, sau avertizarea care clipește, sau ce o fi la MT-09. Așa cum a scris și colegul de mai sus, probabil că nu intraseși pe rezervă atunci când a dispărut și ultima linie (deși mi se pare fosrte curios. așa o fi la MT-09).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 49 minute, SuzukiRf600R a spus:

Pana acum am ramas de 2 ori in pana prostului :P

De la atatea pene o sa devii inaripat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 30 minute, Kagemusha a spus:

"E", în contextul ăsta, la motociclete sau mașini înseamnă empty. F=full, E=empty.

Motocicleta intră pe așa-zisa rezervă atunci când se aprinde becul portocaliu, sau avertizarea care clipește, sau ce o fi la MT-09. Așa cum a scris și colegul de mai sus, probabil că nu intraseși pe rezervă atunci când a dispărut și ultima linie (deși mi se pare fosrte curios. așa o fi la MT-09).

Mi-am dat seama ca ce am zis poate fi interpretat, asa ca fac o corectie. Dupa ce ai terminat toate liniutele din rezervor, ultima este E si incepe sa clipoceasca. Nu dispare Eul si apoi clipoceste, ci in sine Eul este ultima liniuta adica rezerva. Si da, E vine de la empty. 

Poate acum am zis mai corect. Insa @unaetnumitsirc a prins ideea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am bagat 11.8 litri la 2 km dupa ce a inceput sa clipeasca liniuta, rezerva e de 3, main e de 11. Cine a facut rezervoarele la astea poate sa manance cuie, la 6.1 consum in oras nici 200 de km nu fac. 

Edited by 9470m

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, 9470m a spus:

Eu am bagat 11.8 litri la 2 km dupa ce a inceput sa clipeasca liniuta, rezerva e de 3, main e de 11. Cine a facut rezervoarele la astea poate sa manance cuie, la 6.1 consum in oras nici 200 de km nu fac. 

eu si cand am ramas in pana prostului nu au intrat 14 litri cat scrie in manual ca are rezervorul. au intrat 12 si ceva, aproape de 13. imi imaginez ca mai ramane niste benzina pe furtun sau naiba stie, insa niciodata 14.00 litri. niciodata 😂

lasand rezervorul la o parte (care unul nou costa 2700 de RON in cazul in care nu stiati pentru Yamaha MT 09), motorul este exceptional pentru gama lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta se intampla probabil din cauza faptului ca producatorul "uita" sa precizeze ca si pompa+filtrul de benzina+alte furtunase sunt in rezervor si automat scade capacitatea. Un truc folosit cu mai toate datele tehnice, practic prezinta cifrele brute(foarte convenabil pentru producator), si nu netul care-l intereseaza pe utilizator de fapt.

 

Din ce am vazut eu singura specificatie neumflata cu pompa este viteza maxima constructiva(viteza maxima reala), restul sunt toate departe de adevar, mai mult sau mai putin. Trucuri basinoase de marketing dar care functioneaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut in weekend 230 km, fara sa imi clipoceasca ultima liniuta. Cred ca puteam sa storc pana la 250 km. Consum average de 5.1 in afara orasului la mers normal si pe alocuri 170 km/h cand depaseam. Zic ca e decent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, paulynos a spus:

Din ce am vazut eu singura specificatie neumflata cu pompa este viteza maxima constructiva(viteza maxima reala), restul sunt toate departe de adevar, mai mult sau mai putin. Trucuri basinoase de marketing dar care functioneaza.

 

softat sau nesoftat? daca tin bine minte, am prins 235 si asta este maximum pe care-l poate atinge. softat am vazut 280 pe youtube :)

Chiar acum, unaetnumitsirc a spus:

Eu am facut in weekend 230 km, fara sa imi clipoceasca ultima liniuta. Cred ca puteam sa storc pana la 250 km. Consum average de 5.1 in afara orasului la mers normal si pe alocuri 170 km/h cand depaseam. Zic ca e decent.

tu ai 2019, eu am 2017 deci plus la tine :d 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesoftat normal, stock cum vine din fabrica. Daca vrei tu sa-i pui soft si doua turbine e alta treaba. Eu am reusit sa scad viteza maxima cu vreo 20km din pinioane cu -1+3, dar nu-mi pasa, ma rad de aia cu CBR/NINJA/GSXR d-omie acum. Ma rog, pana-n 200 ca porma ma fac, dar ei nu stiu detaliul asta :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu e identic din 2017 incoace ? Eu stiu ca doar modelele de culoare sunt altele, in rest identice. Nu cred ca in 2 ani diferenta s-a produs atat de mare uzura incat sa fie consumul mai mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 24 minute, unaetnumitsirc a spus:

Pai nu e identic din 2017 incoace ? Eu stiu ca doar modelele de culoare sunt altele, in rest identice. Nu cred ca in 2 ani diferenta s-a produs atat de mare uzura incat sa fie consumul mai mic.

teoretic da, sunt identice. acum sincer sa fiu nu stiu daca am reusit sa fac 230 km fara sa clipoceasca. poate avem stiluri diferite de mers dar daca atat tine, sa fie primit! inca o data confirmarea ca motorul este exceptional 🏍️

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, SuzukiRf600R a spus:

eu si cand am ramas in pana prostului nu au intrat 14 litri cat scrie in manual ca are rezervorul. au intrat 12 si ceva, aproape de 13. imi imaginez ca mai ramane niste benzina pe furtun sau naiba stie, insa niciodata 14.00 litri. niciodata 😂

lasand rezervorul la o parte (care unul nou costa 2700 de RON in cazul in care nu stiati pentru Yamaha MT 09), motorul este exceptional pentru gama lui.

Te cred pe cuvant la faza cu benzina, nu vreau sa experimentez 🤣

 

Legat de motor, nu cred ca am mai ras singur de tampit in casca din 2013 de cand am pus mana prima oara pe o motocicleta, in scoala. Zici ca e labrador retardat care-si alearga singur coada. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...