razvan_smart Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Acum 11 minute, SuzukiRf600R a spus: pun o intrebare tampita dar nu pot sa le dai inapoi la Yamaha? Sau odata instalate se considera a fi folosite si gata..nu le mai pot da inapoi? in orice caz, poti pune o poza cu "oribilitatea"? La un naked intr-adevar pare ciudat sa mai pui si ceva "in plus". Frumusetea designului e asa cum l-au construit fara accesoriul asta "pe afara" Sunt cumparate din Belgia acu un an, le am in Romania acum. Monstrozitatea arata ca-n pozele atasate. Creed ca e mult mai potrivit pt Tracer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambilici Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 1 oră în urmă, razvan_smart a spus: Daca postai acum 2 saptamani, te scapam de ele.. deja am comandat de la dealer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Ma gandeam la o poza live, asta este din aplicatia lor. In orice caz, poate arata atat de "grotesc" pentru ca topcaseul e f mare; poate unul mai mic ar fi mers mai bine... Spor la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 25, 2019 Autor Share Postat Iulie 25, 2019 Acum 3 ore, 9470m a spus: E normal sa imi planga atat ulei pe furtunul de la airbox? A inceput sa lase un banut pe jos cam la 2 ore de cand o opresc, o data la 2-3 zile, mers zilnic la munca si inapoi cu ea. In airbox nu are furtun de drenaj...ori este apa ori benzina din supraplin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Acum 5 ore, TNG a spus: In airbox nu are furtun de drenaj...ori este apa ori benzina din supraplin. Mersi, am 3 chestii acolo, un fir care coboara la un senzor jos sub si 2 furtune de cauciuc, pe unul dintre ele iese acel lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 26, 2019 Autor Share Postat Iulie 26, 2019 Dupa cum am spus,sunt 2 furtune in rezervor,unul de supraplin, si unul de aerisire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibadea14 Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Salutare, M-a tot gandesc de ceva timp sa-mi cumpar un mt09, mi se pare super motocicleta la banii aia. Totusi, am o retinere in a alege modelul mt09, mi se ca exista o diferenta destul de mare intre el si mt10. Am tot lasat timpul sa treaca sa pot lua o decizie “la rece” dar retinerea a ramas. Intr-o proportie mai mare de 80% o voi folosi in oras, iar ocazional, de 1-2 ori pe an, intr-o mica vacanta. Nu pot spune ca am mare experienta dar nu mai sunt nici incepator. Cati dintre voi ati alege mt10 dintre cele doua? Si daca da, de ce? Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Acum 10 ore, mihaibadea14 a spus: Salutare, M-a tot gandesc de ceva timp sa-mi cumpar un mt09, mi se pare super motocicleta la banii aia. Totusi, am o retinere in a alege modelul mt09, mi se ca exista o diferenta destul de mare intre el si mt10. Am tot lasat timpul sa treaca sa pot lua o decizie “la rece” dar retinerea a ramas. Intr-o proportie mai mare de 80% o voi folosi in oras, iar ocazional, de 1-2 ori pe an, intr-o mica vacanta. Nu pot spune ca am mare experienta dar nu mai sunt nici incepator. Cati dintre voi ati alege mt10 dintre cele doua? Si daca da, de ce? Merci anticipat! Salut, Nu stiu cat sunt in masura sa zic eu diferentele, insa m-as uita prima data la buget. Deoarece ambele sunt noi, eliminam conditia de "virgin" si m-as duce la buget. Una costa 8500-9000 parca cealalta 12-13? Nu am cautat pe net dar asa tin minte. Deja e o diferenta semnificativa. Apoi gabaritul tau. Inaltimea si greutatea, pozitia. Personal, am mai zis-o aici, MT09 nu a fost motocicleta potrivita pentru mine (1.92 si am zis totul cu asta) insa ceea ce poate face 09 este mai mult decat pot eu duce. Din punct de vedere tehnologie stiu ca 10 sta mai bine, dar merita diferenta de pret? Amandoua se vor comporta excelent in oras dar si la drum lung, cu ambele te poti golani sau merge pe circuit, un minus pentru locul pasagerului pe sa la un 09 (foarte mic locul)...depinde doar de tine. Orice ai alege alegi fooooarte bine. Du-te la dealer, fa un ride test cu ambele, si poti face singur diferenta. Daca nu, daca stai prin Crangasi - Victoriei ne putem intalni si poti vedea live cum e sa stai, pozitie...handling. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambilici Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Daca o folosesti atat de mult pe oras, eu cred ca as opta pentru mt09, fiind simtitor mai ieftina, mai usoara cu 20 si ceva de kile, si consum mai acceptabil. Din ce am auzit mt10 are consum maricel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 12 hours ago, mihaibadea14 said: Salutare... Între cele două, pentru oraș MT-09. Dacă însă mergi preponderent în oraș, așa cum spui, iar în vacanță mergi singur (fără pasager, vreau să spun) alegerea corectă este MT-07. Șaua este mai joasă, motocicleta este mai îngustă cu vreo 7-8 cm dacă nu mă înșel, iar greutatea cu vreo 10 kilograme mai puțin. Just my 2 cents... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibadea14 Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 4 hours ago, SuzukiRf600R said: Salut, Nu stiu cat sunt in masura sa zic eu diferentele, insa m-as uita prima data la buget. Deoarece ambele sunt noi, eliminam conditia de "virgin" si m-as duce la buget. Una costa 8500-9000 parca cealalta 12-13? Nu am cautat pe net dar asa tin minte. Deja e o diferenta semnificativa. Apoi gabaritul tau. Inaltimea si greutatea, pozitia. Personal, am mai zis-o aici, MT09 nu a fost motocicleta potrivita pentru mine (1.92 si am zis totul cu asta) insa ceea ce poate face 09 este mai mult decat pot eu duce. Din punct de vedere tehnologie stiu ca 10 sta mai bine, dar merita diferenta de pret? Amandoua se vor comporta excelent in oras dar si la drum lung, cu ambele te poti golani sau merge pe circuit, un minus pentru locul pasagerului pe sa la un 09 (foarte mic locul)...depinde doar de tine. Orice ai alege alegi fooooarte bine. Du-te la dealer, fa un ride test cu ambele, si poti face singur diferenta. Daca nu, daca stai prin Crangasi - Victoriei ne putem intalni si poti vedea live cum e sa stai, pozitie...handling. Cheers! Salut, Nu pot spune ca bugetul este un factor care poate fi trecut cu vederea, dar prefer sa platesc cu 5000 euro in plus (am primit o oferta de 13500 euro pentru MT10) pentru a elimina posibilitatea de a fi nevoit sa o schimb in scurt timp. Nu intentionez sa o vand mai devreme de 8-10 ani. Cat despre gabarit, am 180 cm si 70 kg, putin cam mic pentru MT10 as spune. La drum lung, cam toti se plang de mt09 datorita vantului. Atat in oras cat si in afara orasului o voi folosi in mare parte a timpului cu pasager. Din pacate, ride test cu mt10 nu prea am cum sa fac, nu il au la test (in Bucuresti) si din cate am inteles nici nu il aduc anul acesta. Iti multumesc pentru sfaturi si binevointa (am mers cu MT09 acum 2 ani si nu pot spune ca nu am simtit o lipsa de putere uneori). Zi frumoasa! 3 hours ago, bambilici said: Daca o folosesti atat de mult pe oras, eu cred ca as opta pentru mt09, fiind simtitor mai ieftina, mai usoara cu 20 si ceva de kile, si consum mai acceptabil. Din ce am auzit mt10 are consum maricel. Bine de stiut 2 hours ago, Kagemusha said: Între cele două, pentru oraș MT-09. Dacă însă mergi preponderent în oraș, așa cum spui, iar în vacanță mergi singur (fără pasager, vreau să spun) alegerea corectă este MT-07. Șaua este mai joasă, motocicleta este mai îngustă cu vreo 7-8 cm dacă nu mă înșel, iar greutatea cu vreo 10 kilograme mai puțin. Just my 2 cents... Foarte bine punctat, mt07 chiar este super motocicleta pentru oras. Am auzit foarte multe lucruri bune despre ea, de la oameni care au super experienta si stiu ce vorbesc. Dar nu ma avantajeaza puterea motorului nici in oras nici in afara lui ( de fapt, nu prea imi place cum arata si incerc sa inventez unele scuze pentru a imi induce ideea ca MT10 este alegerea corecta :)) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 41 minutes ago, mihaibadea14 said: am 180 cm MT-09 Tracer la înălțimea asta. Are ce-ți trebuie pentru turele lungi. Ia topicul de la început și vezi părerile băieților care au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Ia-ti tracer atunci daca esti mai inalt. Eu la 1.73 nu am probleme cu vantul la mt9 pana la 160 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_biker Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Cu orice motor, că e mt09 sau mt10 tot așa probleme o sa ai cu vântul la peste 100km/h. Daca îți iei un motor cu prabriz, fă câteva ture cu el sa vezi dacă îți dă in casca sau peste casca, vântul. Am făcut 1400 km până în Germania într-o zii pe motor cu nevasta, întradevăr te lovea vântul in piept și casca, dar era fără turbulente și era un flux continuu. Nu vrei să știi ce deranjant e sa ai turbulente nimic 30 min. Îți vine cheful sa o parchezi pe marginea drumului și să ii fuți un șpiț sa cadă în șanț. (Autostrada 130km/h) Am avut numa probleme cu tracer-ul cu parbrizul stock la această viteza, și peste cr d că e la fel. Nevasta și mai rău, turbulente in casca da ii mergea capul dintr-o parte în alta și nici nu ne puteam înțelege prin intercom. Mă durea capul , deșii am mers doar 50km pe autostrada. Daca vrei sa nai probleme, îți trebe un catarg le care sa pui in parbriz cat un perete, și scapi de turbulente și poți merge la drum întins. In schimb pierzi în oraș, că nu îți mai ajunge aerul sa te răcorești și te vei prăji. Sau, în oraș scoți parbrizul mare de touring și îi faci unu racing (scurt) și tai din cel original. Sau comanzi unul racing scurt de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Eu am 1.93 si 110 kile, ma simt super ok pe mt09 ca pozitie, pe tine ce te-a deranjat? Acum 13 ore, SuzukiRf600R a spus: Personal, am mai zis-o aici, MT09 nu a fost motocicleta potrivita pentru mine (1.92 si am zis totul cu asta) insa ceea ce poate face 09 este mai mult decat pot eu duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 Chiar acum, 9470m a spus: Eu am 1.93 si 110 kile, ma simt super ok pe mt09 ca pozitie, pe tine ce te-a deranjat? Protectia la vant. Desi am parbriz sport, tot il simt in casca. Nu se pune atunci cand stau super aplecat. Pozitia dreapta. Bineinteles ca e un naked si din constructie pozitia e dreapta, dar chiar si asa genunchii nu’mi intra foarte bine in gripurile rezervorului. Pozitia picioarelor. Mi’ar fi placut sa le fi adus putin mai in fata, unghiul genunchiului sa se inchida nitel. Vin de pe o sportiva unde acolo ma simteam excelent, dar e ca si cum as compara acum mere cu pere. MT09 mi se pare pur si simplu un motor mic ca dimensiune ptr dimensiunea mea:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 31, 2019 Share Postat Iulie 31, 2019 Eu am 1.89, am varianta naked cu parbrizul sport. Vin de pe GSXR, avand in paralel si alte naked-uri. In afara de cei cu Tracer, pe care-i inteleg ca vor protectie mai multa la vant, ca de-aia si-au luat touring, mi se pare ca in rest se plange lumea degeaba. Pentru un naked, cu parbrizul de mai sus, este chiar foarte buna dinamica vantului, mai ales fata de alte nakeduri. Pot mege linistit cu viteze de supersport. Evident ca se mai fac turbulente, mai ales la anumite viteze, dar de ce iti mai iei naked? Am facut toata Europa pe MT-09 naked si nu m-a deranjat niciun pic (drumuri pe care le-am facut si pe GSXR, Monster, FZ6) Desi sunt cam inalt pentru statura lui MT-09, si eu am avut MT-10 pe lista dar nu-mi pare rau de decizie dupa 2 ani de utilizare. E un all-rounder perfect. (agil, usor, puternic, fun, aratos ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 La 29.07.2019 la 22:48, mihaibadea14 a spus: Salutare, M-a tot gandesc de ceva timp sa-mi cumpar un mt09, mi se pare super motocicleta la banii aia. Totusi, am o retinere in a alege modelul mt09, mi se ca exista o diferenta destul de mare intre el si mt10. Am tot lasat timpul sa treaca sa pot lua o decizie “la rece” dar retinerea a ramas. Intr-o proportie mai mare de 80% o voi folosi in oras, iar ocazional, de 1-2 ori pe an, intr-o mica vacanta. Nu pot spune ca am mare experienta dar nu mai sunt nici incepator. Cati dintre voi ati alege mt10 dintre cele doua? Si daca da, de ce? Merci anticipat! Nu știu ce experiența ai ......dar! Cred ca ai stat si ai căutat informații despre cele doua modele si ai făcut comparații între ele ! Pentru ce ai tu nevoie din ceea ce spui ,MT 09 ar fi alegerea ideală . Din punctul meu de vedere MT 10 este prea puternica . Forță brută,trage in oricare treapta de viteza ai fi. Te îndeamnă la golăneală . Te va ține mereu alert si in priză sa o alergi . De ce ?! Pentru ca este o motocicleta fantastică,motorul vine de pe R1 ,frâne excelente s.a.m.d . Si pentru ca mereu îți va pune un rânjet pe față,vei fi tentat sa ii dai gaz si poate sa ajungi sa folosești motorul la capacitatea lui maxima ( toate astea pe DNurile din România !!! ,unde știm cu toții cum stau lucrurile ) Pentru ca acolo se simte el cel mai bine. In plus design ul este demențial . Îmi place la nebunie cum arată ! Dar stai si întreabă-te dacă merita atâția bani si dacă ai să-l folosești la adevarata lui valoare ?! MT-09 MT-10 847 cc 998 cc 115 cp 160 cp Incercă sa faci un test drive cu amândouă si poate îți vei da seama care ți se potrivește baftă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 bun raspunsul lui @berbec Dar eu tot vreau sa-mi vand MTul 09 pentru un MT10 asa ca @mihaibadea14 daca vrei un motor luat de nou, 2 ani cu aproape 30mii de km, discutam in private. in orice caz...ranjetul il vei avea fie cu 09 fie cu 10...insa sa nu ramai doar cu el, ci sa iei lucrurile si in serios :d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibadea14 Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 On 30.07.2019 at 14:54, Kagemusha said: MT-09 Tracer la înălțimea asta. Are ce-ți trebuie pentru turele lungi. Ia topicul de la început și vezi părerile băieților care au. Am citit topicul acesta si multe altele anul acesta, nu cred ca Tracer-ul este o varianta buna pentru mine. @adrian_biker varianta cu schimbarea parbrizului mi se pare o idee foarte buna. @berbec din pacate cu MT10 am mers doar in spate. Datorita faptului ca este o motocicleta frumoasa si puternica imi si doresc sa o detin. Simt ca MT09 este un compromis. Desigur, este super motocicleta, este mai usoara, consuma mai putin decat MT10 dar...nu are acel ceva. Imi pare rau ca nu o mai au la test la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat August 16, 2019 Share Postat August 16, 2019 Salut, la voi se stinge becul de ABS dupa cateva secunde de la pornirea motoretei ? La mt-ul meu cand pun contactul sta becul aprins vreo 10-20 secunde apoi se stinge. E normal sa stea stins sau ar trebui sa fie in permanenta aprins ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2019 Autor Share Postat August 17, 2019 Becul trebuie sa stea aprins pana pleci de pe loc si ajungi la 10km/h..atunci se stinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 Noroc ! nu știu dacă a mai adus vorba cineva aici ... Cei din București ,și nu numai ,dacă sunt doritori să ne strângem intr-o zi la vorbă,cu motoarele pe lângă noi ! Schimbăm o impresie despre motoare , o măslină o sămânță ..... Nu știu ,zic ! Sau e mai ok așa,ne dăm pe forum ...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpS Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Salut , putem Incerca o adunare , dar hai sa venim cu o zi si un loc. Propun pe Luni / Miercuri - orele 19 , locatie prin oras ( ori victoriei, ori constitutiei ori ori ori ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 21, 2019 Autor Share Postat August 21, 2019 Majoritatea sunt in concediu acum nu cred ca este momentul potrivit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.