Jump to content
TNG

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer

Recommended Posts

Acum 19 ore, unaetnumitsirc a spus:

Salut, ma confrunt cu o dilema care tine mai mult de preferinte personale. Ideea e ca ma gandesc sa pun un sistem full de evacuare pe cazanul meu, dar in acelasi timp imi place si cea stock, drept pentru care sunt cam 50/50 % impartit intre ele.

 

Daca binevoieste cineva sa-mi spuna si parerile lui despre a avea sau nu o evacuare diferita, as aprecia. Nu caut sa ma convingeti, dar poate aveti si alte argumente sau contra argumente pentru evacuarea stock sau pt. cea aftermarket. poate ma ajuta sa ma decid cumva ce vreau.

 

Multumesc.

 

Un aspect important este faptul ca va trebui si o resoftare pe langa noua evacuare, ca motorul sa ruleze in parametri. Asta inseamna extra $$$.

 

Eu le-am facut pe amandoua si sunt extrem de incantat. Nu e ieftin, insa sunetul + comportamentul mai agresiv si mai liniar al motorului pe mine m-au convins.

 

Pe de alta parte, MT-09 are una din cele mai reusite evacuari de fabrica (sunet + aspect).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 25 minute, razvan_smart a spus:

 

 

 

 

 

Pe de alta parte, MT-09 are una din cele mai reusite evacuari de fabrica (sunet + aspect).

Salutari, eu cred ca tu glumesti. Tracerul din fabrica nu suna de nici un fel. Cand se monteaza evacuare aftermarket, lucrurile intradevar se schimba. Daca vorbesti strict despre MT 09...nu te contrazic, nu am auzit unul live.

Edited by MirceaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca o mica nota, cumparand evacuare full cu tot cu galerii nu necesita remapare, mai ales daca are si busonul acela pt sonda lambda. Adica sa fim seriosi, yamaha vinde sistemul akrapovick cu nota ca nu necesita remapare, deci baietii aia ingineri cred ca stiu ei ceva.

 

Ca si aspect evacuarea stock arata decent, desi ei ii lipseste "finala" ca sa zic asa. Practic circuitul evacuarii stock este format din cele 3 tevi care pleaca din motor si apoi catalizatorul, atat. Capatul acela negru cu putin argintiu este fix pentru estetica.

 

In alta ordine de idei, ma gandesc la varianta de aftermerket pt ca poate ma mai aude cineva in trafic, desi masinile din ziua de azi sunt atat de antifonate incat abia te auzi cu toba aftermarket, ca sa nu mai vorbesc de una stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, unaetnumitsirc a spus:

Ca o mica nota, cumparand evacuare full cu tot cu galerii nu necesita remapare, mai ales daca are si busonul acela pt sonda lambda. Adica sa fim seriosi, yamaha vinde sistemul akrapovick cu nota ca nu necesita remapare, deci baietii aia ingineri cred ca stiu ei ceva.

 

 

Cam asa arata o harta de AFR dupa ce s-a pus o toba Akrapovic...dupa cum vezi amestecul nu este cel dorit...zona incercuita este exact unde se merge cel mai mult cu moto.

akrapovic mt 09.JPG

Edited by TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.12.2019 la 14:20, unaetnumitsirc a spus:

ma gandesc la varianta de aftermerket pt ca poate ma mai aude cineva in trafic,

Dacă o iei doar pentru asta, o vesta fluorescenta profi de 150 ron își atinge mai bine scopul. 

Depinde și ce faci cu motorul, dacă te fâțâi doar de acasă la servici e ok, poți suporta zgomotul oferit. Dacă vrei să faci și ture lungi cu el, o să plângi după confortul oferit de toba stock. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat si asta in considerare Luv. Eu folosesc cazanul zi de zi, de acasa la munca si inapoi, ture mai lungi si chiar si pe circuit, pana reusesc sa-mi iau una dedicata pt asta (sper ca anul ce vine sa reusesc).

Cred ca raman la cea stock, daca nu cumva ma imbat si dau comanda fara sa stiu. Noroc ca nu prea beau :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Eu am pe al meu Tracer 900 o evacuare completa de la Ixil , montata dupa o saptamana de la achizitia motorului. Nu am facut remapare si au cam trecut 2 ani de cand merg asa, fiind foarte multumit. Ca si feedback legat de zgomot, mie cu toba stock mi se pare ca e electrica ( extrem de silentioasa ) .  La drum lung insa am inceput sa merg cu dopuri, iar dupa 6h de mers mi se pare putin cam zgomotoasa / obositoare.

Anul asta am mers 90% din timp munca - casa si incep sa cred ca vesta fluorescenta e un must in oras, mult mai potrivita decat evacuarea ( asta daca zici ca vrei sa fii vizibil in trafic ) . Raman la ideea ca evacuarea e un moft, dar trebuie sa ne mai facem si bucurii de genul :))

Pe circuit am fost cu ea in aceasta toamna, e fain zgomotul si nu prea mai auzi nimic cand te concentrezi sa iei virajele :)

 

Daca esti interesat, ne putem vedea in Bucuresti sa-ti faci o parere de cum se aude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, SpS a spus:

Raman la ideea ca evacuarea e un moft

Exact asta este. Felicitări pentru obiectivitate! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

 

Ma pregatesc de revizia de 20.000 km ( tracer 900 17' ) pentru la primavara si voiam sa va intreb :

 - dual motors vs motodynamics ? ( o fac la service yamaha, chit ca mi-a expirat garantia - am facut la ambele service-uri, dar vreau sa mai aud pareri )

 - stiu ca trebuie sa schimb : toate lichidele, filtrele ( la aer cred ca voi incerca cel sport de la K&N ), cauciucurile ( alta discutie, stiu ). mai sunt si altele ? 

 - lantul e ok, sper sa mai tina 10k 

 - preturi ?

 

Mersi si poate mai vedem si ce ati mai achizitionat in aceasta iarna pentru motoare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de pret,nu este mai simplu sa suni la ce service vrei sa mergi, si sa ceri o cotatie pentru toate lucrarile si piesele necesare?🤗

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, SpS a spus:

Salutare !

 

Ma pregatesc de revizia de 20.000 km ( tracer 900 17' ) pentru la primavara si voiam sa va intreb :

 - dual motors vs motodynamics ? ( o fac la service yamaha, chit ca mi-a expirat garantia - am facut la ambele service-uri, dar vreau sa mai aud pareri )

 - stiu ca trebuie sa schimb : toate lichidele, filtrele ( la aer cred ca voi incerca cel sport de la K&N ), cauciucurile ( alta discutie, stiu ). mai sunt si altele ? 

 - lantul e ok, sper sa mai tina 10k 

 - preturi ?

 

Mersi si poate mai vedem si ce ati mai achizitionat in aceasta iarna pentru motoare :)

 

Salut. Stiu ca la 20 de mii ai o revizie mai serioasa draga doamne, cam 3 foi de chestii de verificat (verifica manualul). Am descris si eu situatia pe undeva; te rog sa cauti daca ai timp. Toate reviziile la dual motors. Nu stiu ce sa zic despre baieti, de rau nu am nimic de zis. De bine? Pentru asta sunt platiti: sa faca ceea ce trebuie cu simt de raspundere iar eu sa marc banul. O fac cu simt de raspundere? Nu stiu. Stiu doar ca marc banul, iar dupa ce plec de la ei nu ma mai intorc decat la urmatoarea revizie. Nu stiu nimic de motodynamics.

 

A...tot la dual motors. Nu-mi place ca nu au grija de clienti. In sensul de fidelizare. 

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de dual motors. Am facut revizia la ei, schimb ulei si alte verificari.
1. Era manjita motoreta de ulei pana si pe saua pasagerului, nu stiu cum naiba.
2. Mi-au strans lantul atat de tare, incat nu stiam de ce trozneste motoreta in timpul mersului. Noroc ca mai stiu si eu cate ceva mecanica.

Au negat lucrurile astea la 10 minute dupe ce m-am intors la ei sa le arat.

Edited by unaetnumitsirc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc de raspunsuri.

 

La 12.01.2020 la 10:25, unaetnumitsirc a spus:

Legat de dual motors. Am facut revizia la ei, schimb ulei si alte verificari.
1. Era manjita motoreta de ulei pana si pe saua pasagerului, nu stiu cum naiba.
2. Mi-au strans lantul atat de tare, incat nu stiam de ce trozneste motoreta in timpul mersului. Noroc ca mai stiu si eu cate ceva mecanica.

Au negat lucrurile astea la 10 minute dupe ce m-am intors la ei sa le arat.

 

Exact de asta intrebasem, ca acum ceva timp cand am fost cu alt motor, patisem ceva de genul. De atunci stau langa ei. e adevarat ca s-a intamplat acum 3 ani parca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut cele 2 revizii de pana acum la Motodynamics, acelasi mecanic cu care am rezonat foarte bine, recomand cu drag.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Vreau maine sa dau rezervorul jos la al meu 09 fara a scoate benzina din el. Ma voi trezi ca odata deconectate furtunurile, ma voi umple de benzina?! De ce ar trebui sa mai tin cont? Am nevoie sa’l dau jos pentru a fi indreptata o portiune.

 

Merci!

Edited by SuzukiRf600R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Acum putin timp am dat rezervorul jos de pe un fz1, cu tot cu benzina in el si a curs destul de putin (o lingurita de benzina sa zic). Nu prea ar avea de ce sa curga benzina multa pentru ca nu are cadere libera. Banuiesc ca asa e si la mt9 ca si la mai toate rezervoarele moto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca inchizi/obturezi orificiile de unde deconectezi furtunele nu curge dar cel mai sanatos e sa il golesti inainte sa il dai la indreptat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, Nicku_R a spus:

Daca inchizi/obturezi orificiile de unde deconectezi furtunele nu curge dar cel mai sanatos e sa il golesti inainte sa il dai la indreptat.

 

Acum 2 ore, unaetnumitsirc a spus:

Salut. Acum putin timp am dat rezervorul jos de pe un fz1, cu tot cu benzina in el si a curs destul de putin (o lingurita de benzina sa zic). Nu prea ar avea de ce sa curga benzina multa pentru ca nu are cadere libera. Banuiesc ca asa e si la mt9 ca si la mai toate rezervoarele moto.

Multumesc de reply. Indeed, inainte sa il dau la indreptat bineinteles ca il voi goli. Doar ca nu pot face asta inainte de scoatere din motive logistice/spatiu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O treaba buna e sa conectezi un furtun prin care sa scoti benzina. Daca vrei te ajut.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, Nicku_R a spus:

O treaba buna e sa conectezi un furtun prin care sa scoti benzina. Daca vrei te ajut.

 

Ajuta l ca nu stie ce face:)) suzi, daca dai benzina pe motoretele vecine, nu spunem ale cui, te pun sa le freci cu periuța de dinti!! 😁 Urmaresc cu mare interes subiectul....... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa are supape,o data deconectate curge doar ce este pe furtun si in rampa.😉. Benzina din rezervor ramane acolo. 

Edited by TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut nicio o picatura. Una...nimic:)) ce zi...

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate, cum s-a strambat tocmai acolo sus, si nu pe lateral in urma cazaturii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, unaetnumitsirc a spus:

De curiozitate, cum s-a strambat tocmai acolo sus, si nu pe lateral in urma cazaturii ?

In urma cazaturii s’a strambat acolo sus si usor pe lateral. Cum? Singurele explicatii sunt:

-ghidonul drept a tras spre interior lovind rezervorul. Insa daca faci miscarea asta controlat, pe loc, nu are cum sa atinga. Probabil de la cazatura dinamica a fost mai mare.

- fie tot acelasi scenariu, doar ca a prins si o bucata de piatra ceva si astfel s’a indoit. Drumul nu era ca in palma, ba chiar era denivelat si poate fi o explicatie...

 

cred ca mai am cam 3-4 litri in rezervor dar nu ma asteptam sa fie atat de greu 😀

Edited by SuzukiRf600R

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, SuzukiRf600R a spus:

cred ca mai am cam 3-4 litri in rezervor dar nu ma asteptam sa fie atat de greu 😀

😂 Sa vezi cum este unul de Intruder 1800 sau un KTM adventure cand vine cu el plin la service.😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...