Sari la conținut

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer


TNG

Postări Recomandate

Razvane, crede-ma ca pe cele doua butoane tot m-am mai jucat. Dar sunt super surprins sa afu ca mt09 are consum instant. eu nu am gasit. o fi o combinatie de ceva?  pune lumina aici daca stii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.07.2020 la 23:31, SuzukiRf600R a spus:

Poti explica unde era acest consum instant? Vbim de mt09, da?? Nu tracer, nu alt model. Merci:)

Da mt-09 naked vorbesc.

Am cautat nitel pe youtube si am facut doua printuri.

image.thumb.png.f5e7eff78c151cdedb8e54f4b0afa317.png

 

In stanta e consum instant, care nu are scris nimic ca sa-ti dai seama ca e cel instant, iar in dreapta are in stanga langa turatii AVE, de la average :)

Inconvenientul de a avea un display mic, nu prea il bagi in seama.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am MT-09 de un an. Recent mi-a sarit un trotinetist in fata si am reusit sa fac o evitare si sa-mi intre ABS-ul. De atunci am impresia ca ABS-ul nu mai intra la franari foarte puternice.

Pot verifica cumva asta fara sa ma duc la reprezentanta si sa ma stoarca de bani ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzatia asta am avut’o si eu (abs intra greu) fara sa am un precedent inainte. Pana cand am zis ca nu are ce sa fie stricat si pe un loc safe am franat puternic. A intrat fara probleme, totul a functionat perfect. Sa nu fie doar impresia ta....ori fa ca mine 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta o parcare lunga și goala și sari pe frâne. 😁 Sau hai la mine pe străduță, aici cred ca se pot face teste și la frânele unui avion.😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, george05 said:

Cauta o parcare lunga și goala și sari pe frâne. 😁 Sau hai la mine pe străduță, aici cred ca se pot face teste și la frânele unui avion.😜

In spate la IKEA. Poti testa franarea, evitari si tot felul de exercitii practice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza ciudata azi. Plec de la semafor, si 100 de metrii mai incolo se opreste motorul, bordul absolut tot, era ca si cand eram pe neutru si mergea din inertie.
Opresc pe dreapta, ma uit verific ce dracu o avea. Cheia era pe OFF, practic contactul nu era pus.
Cum s-ar putea intoarce singura cheia, ca nu inteleg.

Une explication porfavor ?

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare sunt posesorul unui tracer 900 2015 de vreo 2 luni, are montat pe el alarma originala care e pusa de yamaha, problema mea este ca nu știu cum se folosește, cum se activează se dezactivează, în cazul în care se schimba bateria implica ceva pentru resetarea alarmei? Am apăsat pe butoanele telecomenzii dar nimic, [emoji6] nici un piuit. Va mulțumesc anticipat pentru răspunsurile voastre.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk


Salutare din nou, am rezolvat problema cu activarea alarmei dar doresc sa îmi explice cineva care folosește alarma cum se setează exact, va mulțumesc anticipat.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca alarma aia are un cod, un producator. Intrand pe siteul producatorului, gasesti un manual (sau o adresa de email si iti trimite el un manual). Inteleg din postul tau ca alarma este originala venita direct cu motorul (caz in care ti’as recomanda sa suni la dealer chiar daca nu ai fost primul proprietar). Daca este pusa ulterior, tot de Yamaha, comandata prin ei la fel, as contacta dealerul. 

Alte solutii nu’mi trec prin minte acum...Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi așa o să fac ca alta soluție nu am, ma gândeam ca găsesc pe cineva care are și o folosește, și poate sa îmi explice cum sa o setez: armez, dezarmez, etc.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, va scriu aici o scurta parere despre modificarea facuta motocicletei mele Tracer 900 - 2015. Acum doua luni am stat si am citit tot acest subiect si anume resoftarea motorului in 3 cilintrii facuta la renumitul TNG. Pentru ca nu este o suma foarte mica, cat costa aceasta resoftare, am tot cautat pe acest forum o parere cat mai detaliata despre cum se va simti motorul si daca merita cu adevarat sa scoti din buzunar banii cu care ai putea sa iti cumperi echipament sau ceva la motor. Acum o luna aproximativ, m-am hotarat sa resoftez motocicleta pentru ca ma enerva destul de tare modul in care se comporta la viteze mici prin oras. Am ajuns la TNG care este un tip super ok, calm, pasionat clar de acest model si ce am apreciat cel mai mult a fost ca mi-a explicat cu rabdare tot ce eram curios sa aflu. S-a apucat de treaba si intr-o ora jumatate era gata de drum motocicleta. Pentru ca pana acasa nu am avut mult de mers am preferat sa scriu parerea mea dupa ce fac un drum mai lung (pana la mare si inapoi). Comportamentul motocicletei s-a schimbat radical in bine. Si anume: 1. nu mai trepideaza atat de tare, 2. au disparut "pocnitorile" din toba AKRAPOVIC, 3. mersul acela in socuri la viteze reduse aproape a disparut (spun aproape pentru ca nu a disparut complet dar clar nu mai este enervant, sa zicem ca ar mai fi 15-20%, pentru mine acum nu mai este suparator), 4. poate doar mi se pare dar am simtit un surplus de putere, probabil din cauza liniarizarii acceleratie, 5. iar un lucru care era enervat si care a disparut este momentul acela cand iei mana din gaz si vrei dupa sa accelerezi dar fin nu foarte agresiv, eh inainte oricat de fin incercam sa accelerez, simteam un soc de putere care clar nu era la nivelul pe care il doream (daca nu am fost foarte explicit, sa zicem ca voiam sa accelerez 5% iar ea imi furniza 15% brusc ceea ce produce un soc). Acum sa spun si despre consum, da creste dar la cat de putin consuma acest motor, ajunge sa para un consum normal (creste cam cu 0.5-1 L/100 depinde de stilul de condus). Am incercat sa fie o parere scurta dar nu prea ai cum sa o faci mai scurta de atat. In concluzie, nu regret banii dati nici macar o secunda. SI NU, NU SUNT PRIETEN CU TNG SA-I FAC RECLAMA :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, tzunoi20 a spus:

Salutare, va scriu aici o scurta parere despre modificarea facuta motocicletei mele Tracer 900 - 2015. Acum doua luni am stat si am citit tot acest subiect si anume resoftarea motorului in 3 cilintrii facuta la renumitul TNG. Pentru ca nu este o suma foarte mica, cat costa aceasta resoftare, am tot cautat pe acest forum o parere cat mai detaliata despre cum se va simti motorul si daca merita cu adevarat sa scoti din buzunar banii cu care ai putea sa iti cumperi echipament sau ceva la motor. Acum o luna aproximativ, m-am hotarat sa resoftez motocicleta pentru ca ma enerva destul de tare modul in care se comporta la viteze mici prin oras.

Curiozitate intrebatoare, resoftarea asta a fost facuta pentru modul A, sau pentru toate 3 ? Feedbackul este pentru modul A ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Acum 11 ore, tzunoi20 a spus:

Salutare, va scriu aici o scurta parere despre modificarea facuta motocicletei mele Tracer 900 - 2015. Acum doua luni am stat si am citit tot acest subiect si anume resoftarea motorului in 3 cilintrii facuta la renumitul TNG. Pentru ca nu este o suma foarte mica, cat costa aceasta resoftare, am tot cautat pe acest forum o parere cat mai detaliata despre cum se va simti motorul si daca merita cu adevarat sa scoti din buzunar banii cu care ai putea sa iti cumperi echipament sau ceva la motor.

 

La cum ai inceput sa scrii puteam sa jur ca pana la final il vei face albie de porci pe TNG! :)) Ma bucur ca m-am inselat!

 

Sanatate tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt fericitul posesor al unui tracer 900 gt de aproximativ doua saptamani. 

Toate bune si frumoase, mai putin faptul ca e nevoie sa ii fac un setup suspensiei.

Problema mea principala cu setarile actuale apare cand franez si mai ales cand iau mana din gaz, ajung din inertie sa fiu impins in fata mai mult decat ar fi cazul.

Eu am cam 100kg cu tot cu echipament. E vreun rider pe aici (poate chiar cu o greutate similara) care si-a ajustat furca/spatele pentru niste sfaturi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Inpins in fata" banuiesc că aluneci pe sa in fata spre rezervor...sper ca asta ai vrut sa spui. Daca raspunsul este da,nu suspensia este de vina.Este vorba de saua pilot care este inclinata in fata

 

Este si problema mea,si o voi rezolva cat de curand cu o retapitare si remodelare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...