SuzukiRf600R Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 In toti cei 31 mii km pana sa vand motorul eu zic ca am mers si mosnegeste dar si mai vioi, atat cat am putut. Am tras de ea chiar si pe A setat, si nici gand sa ajung la 7. Cifrele de 10/11 mi se par de pe alta planeta. Just my 2 cents Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Nu confundați consumul instant afișat cu media! Quote Link to post Share on other sites
SuzukiRf600R Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Mt 09 are consum instant? Sa mor daca stiam:))) Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Da, nici eu nu stiam ca are consum instant. M-am prins imediat dupa ce am scris aici si m-am simtit cam fraier dupa, asta e Quote Link to post Share on other sites
SuzukiRf600R Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Acum 3 ore, unaetnumitsirc a spus: Da, nici eu nu stiam ca are consum instant. M-am prins imediat dupa ce am scris aici si m-am simtit cam fraier dupa, asta e Poti explica unde era acest consum instant? Vbim de mt09, da?? Nu tracer, nu alt model. Merci:) Quote Link to post Share on other sites
razvan_smart Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Domnilor, aveti doar doua butoane pe bord. E prima motocicleta dupa bicicleta? Quote Link to post Share on other sites
SuzukiRf600R Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Razvane, crede-ma ca pe cele doua butoane tot m-am mai jucat. Dar sunt super surprins sa afu ca mt09 are consum instant. eu nu am gasit. o fi o combinatie de ceva? pune lumina aici daca stii Quote Link to post Share on other sites
razvan_smart Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Pe MT-09 simplu (nu Tracer) butonul Select e suficient sa te plimbi prin menu. Mai jos indicatii: https://www.manualslib.com/manual/838966/Yamaha-Mt09.html?page=24#manual Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 La 01.07.2020 la 23:31, SuzukiRf600R a spus: Poti explica unde era acest consum instant? Vbim de mt09, da?? Nu tracer, nu alt model. Merci:) Da mt-09 naked vorbesc. Am cautat nitel pe youtube si am facut doua printuri. In stanta e consum instant, care nu are scris nimic ca sa-ti dai seama ca e cel instant, iar in dreapta are in stanga langa turatii AVE, de la average Inconvenientul de a avea un display mic, nu prea il bagi in seama. Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Acum 2 ore, unaetnumitsirc a spus: Inconvenientul de a avea un display Atât! Una din chestiile care îmi displac cel mai mult e displayul ăla... Quote Link to post Share on other sites
george05 Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Las' ca nu e cel mai urat din câte sunt pe piața. Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Mie imi place ca e mititel asa, insa puteau totusi la consumul instant sa scrie si INSTANT, ca are loc destul pe display. Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 Salut, am MT-09 de un an. Recent mi-a sarit un trotinetist in fata si am reusit sa fac o evitare si sa-mi intre ABS-ul. De atunci am impresia ca ABS-ul nu mai intra la franari foarte puternice. Pot verifica cumva asta fara sa ma duc la reprezentanta si sa ma stoarca de bani ? Quote Link to post Share on other sites
SuzukiRf600R Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 Senzatia asta am avut’o si eu (abs intra greu) fara sa am un precedent inainte. Pana cand am zis ca nu are ce sa fie stricat si pe un loc safe am franat puternic. A intrat fara probleme, totul a functionat perfect. Sa nu fie doar impresia ta....ori fa ca mine Quote Link to post Share on other sites
george05 Posted July 9, 2020 Share Posted July 9, 2020 Cauta o parcare lunga și goala și sari pe frâne. Sau hai la mine pe străduță, aici cred ca se pot face teste și la frânele unui avion. Quote Link to post Share on other sites
Tudu Posted July 10, 2020 Share Posted July 10, 2020 10 hours ago, george05 said: Cauta o parcare lunga și goala și sari pe frâne. Sau hai la mine pe străduță, aici cred ca se pot face teste și la frânele unui avion. In spate la IKEA. Poti testa franarea, evitari si tot felul de exercitii practice. Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted July 11, 2020 Share Posted July 11, 2020 (edited) Faza ciudata azi. Plec de la semafor, si 100 de metrii mai incolo se opreste motorul, bordul absolut tot, era ca si cand eram pe neutru si mergea din inertie. Opresc pe dreapta, ma uit verific ce dracu o avea. Cheia era pe OFF, practic contactul nu era pus. Cum s-ar putea intoarce singura cheia, ca nu inteleg. Une explication porfavor ? Edited July 11, 2020 by unaetnumitsirc Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted July 12, 2020 Author Share Posted July 12, 2020 Breloc care s-a agatat. Quote Link to post Share on other sites
becudani Posted July 15, 2020 Share Posted July 15, 2020 Salutare sunt posesorul unui tracer 900 2015 de vreo 2 luni, are montat pe el alarma originala care e pusa de yamaha, problema mea este ca nu știu cum se folosește, cum se activează se dezactivează, în cazul în care se schimba bateria implica ceva pentru resetarea alarmei? Am apăsat pe butoanele telecomenzii dar nimic, [emoji6] nici un piuit. Va mulțumesc anticipat pentru răspunsurile voastre. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk Salutare din nou, am rezolvat problema cu activarea alarmei dar doresc sa îmi explice cineva care folosește alarma cum se setează exact, va mulțumesc anticipat. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
SuzukiRf600R Posted July 16, 2020 Share Posted July 16, 2020 Ma gandesc ca alarma aia are un cod, un producator. Intrand pe siteul producatorului, gasesti un manual (sau o adresa de email si iti trimite el un manual). Inteleg din postul tau ca alarma este originala venita direct cu motorul (caz in care ti’as recomanda sa suni la dealer chiar daca nu ai fost primul proprietar). Daca este pusa ulterior, tot de Yamaha, comandata prin ei la fel, as contacta dealerul. Alte solutii nu’mi trec prin minte acum...Succes! Quote Link to post Share on other sites
becudani Posted July 16, 2020 Share Posted July 16, 2020 Mersi așa o să fac ca alta soluție nu am, ma gândeam ca găsesc pe cineva care are și o folosește, și poate sa îmi explice cum sa o setez: armez, dezarmez, etc. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
tzunoi20 Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 Salutare, va scriu aici o scurta parere despre modificarea facuta motocicletei mele Tracer 900 - 2015. Acum doua luni am stat si am citit tot acest subiect si anume resoftarea motorului in 3 cilintrii facuta la renumitul TNG. Pentru ca nu este o suma foarte mica, cat costa aceasta resoftare, am tot cautat pe acest forum o parere cat mai detaliata despre cum se va simti motorul si daca merita cu adevarat sa scoti din buzunar banii cu care ai putea sa iti cumperi echipament sau ceva la motor. Acum o luna aproximativ, m-am hotarat sa resoftez motocicleta pentru ca ma enerva destul de tare modul in care se comporta la viteze mici prin oras. Am ajuns la TNG care este un tip super ok, calm, pasionat clar de acest model si ce am apreciat cel mai mult a fost ca mi-a explicat cu rabdare tot ce eram curios sa aflu. S-a apucat de treaba si intr-o ora jumatate era gata de drum motocicleta. Pentru ca pana acasa nu am avut mult de mers am preferat sa scriu parerea mea dupa ce fac un drum mai lung (pana la mare si inapoi). Comportamentul motocicletei s-a schimbat radical in bine. Si anume: 1. nu mai trepideaza atat de tare, 2. au disparut "pocnitorile" din toba AKRAPOVIC, 3. mersul acela in socuri la viteze reduse aproape a disparut (spun aproape pentru ca nu a disparut complet dar clar nu mai este enervant, sa zicem ca ar mai fi 15-20%, pentru mine acum nu mai este suparator), 4. poate doar mi se pare dar am simtit un surplus de putere, probabil din cauza liniarizarii acceleratie, 5. iar un lucru care era enervat si care a disparut este momentul acela cand iei mana din gaz si vrei dupa sa accelerezi dar fin nu foarte agresiv, eh inainte oricat de fin incercam sa accelerez, simteam un soc de putere care clar nu era la nivelul pe care il doream (daca nu am fost foarte explicit, sa zicem ca voiam sa accelerez 5% iar ea imi furniza 15% brusc ceea ce produce un soc). Acum sa spun si despre consum, da creste dar la cat de putin consuma acest motor, ajunge sa para un consum normal (creste cam cu 0.5-1 L/100 depinde de stilul de condus). Am incercat sa fie o parere scurta dar nu prea ai cum sa o faci mai scurta de atat. In concluzie, nu regret banii dati nici macar o secunda. SI NU, NU SUNT PRIETEN CU TNG SA-I FAC RECLAMA Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 Acum 6 ore, tzunoi20 a spus: Salutare, va scriu aici o scurta parere despre modificarea facuta motocicletei mele Tracer 900 - 2015. Acum doua luni am stat si am citit tot acest subiect si anume resoftarea motorului in 3 cilintrii facuta la renumitul TNG. Pentru ca nu este o suma foarte mica, cat costa aceasta resoftare, am tot cautat pe acest forum o parere cat mai detaliata despre cum se va simti motorul si daca merita cu adevarat sa scoti din buzunar banii cu care ai putea sa iti cumperi echipament sau ceva la motor. Acum o luna aproximativ, m-am hotarat sa resoftez motocicleta pentru ca ma enerva destul de tare modul in care se comporta la viteze mici prin oras. Curiozitate intrebatoare, resoftarea asta a fost facuta pentru modul A, sau pentru toate 3 ? Feedbackul este pentru modul A ? Quote Link to post Share on other sites
CapnJackSparrow Posted July 30, 2020 Share Posted July 30, 2020 Salut! Acum 11 ore, tzunoi20 a spus: Salutare, va scriu aici o scurta parere despre modificarea facuta motocicletei mele Tracer 900 - 2015. Acum doua luni am stat si am citit tot acest subiect si anume resoftarea motorului in 3 cilintrii facuta la renumitul TNG. Pentru ca nu este o suma foarte mica, cat costa aceasta resoftare, am tot cautat pe acest forum o parere cat mai detaliata despre cum se va simti motorul si daca merita cu adevarat sa scoti din buzunar banii cu care ai putea sa iti cumperi echipament sau ceva la motor. La cum ai inceput sa scrii puteam sa jur ca pana la final il vei face albie de porci pe TNG! :)) Ma bucur ca m-am inselat! Sanatate tuturor! Quote Link to post Share on other sites
bmf_raider Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Salutare, Sunt fericitul posesor al unui tracer 900 gt de aproximativ doua saptamani. Toate bune si frumoase, mai putin faptul ca e nevoie sa ii fac un setup suspensiei. Problema mea principala cu setarile actuale apare cand franez si mai ales cand iau mana din gaz, ajung din inertie sa fiu impins in fata mai mult decat ar fi cazul. Eu am cam 100kg cu tot cu echipament. E vreun rider pe aici (poate chiar cu o greutate similara) care si-a ajustat furca/spatele pentru niste sfaturi ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.