TNG Posted July 31, 2020 Author Share Posted July 31, 2020 "Inpins in fata" banuiesc că aluneci pe sa in fata spre rezervor...sper ca asta ai vrut sa spui. Daca raspunsul este da,nu suspensia este de vina.Este vorba de saua pilot care este inclinata in fata Este si problema mea,si o voi rezolva cat de curand cu o retapitare si remodelare. Quote Link to post Share on other sites
SpS Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Imi poti spune te rog unde retapitezi saua ? Vreau si eu sa o modific pe a mea cu gel si sa o fac mai spre comfort, ca incepe sa devina deranjanta Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted July 31, 2020 Author Share Posted July 31, 2020 Dacian Ploiesti pentru modificare. Gel.nu-ti recomand..nu te mai asezi pe ea dupa ce a stat in soare,spuma de memorie...iti explica Dacian Quote Link to post Share on other sites
SpS Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 Motovis dacian - pe fb , am gasit. Mersi mult ! Quote Link to post Share on other sites
Redpik Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 Salutare! A montat cineva ghidon ProTaper pe MT? Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 @TNG Te salut cu respect. Am o intrebare si anume, exista vreo posibilitate de a muta releul de sub sa astfel incat sa nu ma mai arda la fundulet ? Multumesc. Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted August 30, 2020 Author Share Posted August 30, 2020 Posibilitati sunt, depinde de capacitatile tale tehnice Quote Link to post Share on other sites
Redpik Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 La 25.08.2020 la 10:20, Redpik a spus: Salutare! A montat cineva ghidon ProTaper pe MT? Pana la urma am reusit instalarea ghidonului cu capetele de ghidon originale. A fost ceva de munca, dar pozitia noua e mult mai potrivita motorului, mai joasa si mai dreapta. Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 La 31.08.2020 la 0:36, Redpik a spus: Pana la urma am reusit instalarea ghidonului cu capetele de ghidon originale. A fost ceva de munca, dar pozitia noua e mult mai potrivita motorului, mai joasa si mai dreapta. Nu atinge ghidonul in rezervorul cand il brachezi la maxim ? Quote Link to post Share on other sites
SuzukiRf600R Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Ar fi culmea sa atinga si greu de crezut ca nu a verificat inainte:) dar totusi @Redpik cand zici ca ai avut de munca, te’ai referit la schimbarea in sine cu schimbarea comenzilor si etc sau e ceva schepsis pe undeva?! simti o manevrabilitate altfel? Ce s’a schimbat? Quote Link to post Share on other sites
Redpik Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 (edited) Acum 8 ore, unaetnumitsirc a spus: Nu atinge ghidonul in rezervorul cand il brachezi la maxim ? Nu atinge. Rămân aproximativ 4-5 cm de la rezervor. E chiar bine având în vedere că manșoanele sunt dupa. Și nu se prind degetele între Acum 8 ore, SuzukiRf600R a spus: Ar fi culmea sa atinga si greu de crezut ca nu a verificat inainte:) dar totusi @Redpik cand zici ca ai avut de munca, te’ai referit la schimbarea in sine cu schimbarea comenzilor si etc sau e ceva schepsis pe undeva?! simti o manevrabilitate altfel? Ce s’a schimbat? Ghidonul vine un pic mai lung și trebuie tăiat (am vrut să mă apropii de dimensiunile OEM) . Pentru folosirea capetelor de ghidon originale, a trebuit sa măresc puțin gaura țevii și să-i fac filet nou. A fost nevoie și de o ajustare a cablului de frână (schimbat unghiul la ieșirea din rezervorul de lichid) Încă n-am apucat să-i fac test in afara orașului, dar ca prime observații : am scapat de tendința de a vobla la o accelerare mai puternica. Ca rider mai scund, poziția mâinilor e mai relaxată. Cel puțin eu sunt mai sigur pe mișcări la viteze mici acum. Edited September 1, 2020 by Redpik Quote Link to post Share on other sites
Motorist@ Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 Pe voi cat v-au tinut anvelopele originale? Anvelopa spate a tinut cam 11.000km cu exagerare (am ajuns la martorul de uzura atat pe mijloc cat si pe laterale, o schimb zilele astea). In alta ordine de idei, desi am montat cel mai mare parbriz Givi pentru modelul asta(vezi foto cu cel original versus Givi), tot nu sunt ferit de turbulente la dovleac (am 1,93m) si vreau sa incerc si un deflector. P.S.Daca e cineva interesat de o pereche de genti laterale pentru Tracer 900 (GT sau simplu) 2019/2020 (merg la orice Tracer dupa 2018 sau chiar si la primele modele incepand cu 2015, daca se schimba suportul de scarite pasager), astept un PM. Gentile sunt noi, in cutiile lor si pot fi vopsite in orice culoare si personalizate sa poata fi inchise cu aceeasi cheie(a motocicletei). Quote Link to post Share on other sites
SpS Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 Eu am schimbat anvelopele originale la 15k km ( Un sezon si jumate de mers cu ele ). legat de parbriz, am montat si eu varianta cea mai mare de la puig si e satisfacator la drum lung ( 1,83m ) Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 Acum 5 ore, Motorist@ a spus: Pe voi cat v-au tinut anvelopele originale? Anvelopa spate a tinut cam 11.000km cu exagerare (am ajuns la martorul de uzura atat pe mijloc cat si pe laterale, o schimb zilele astea). La mine a venit cu S20 din fabrica. Am 4600 km pe motoreta, si pot zice ca aceste gume sunt bune si proaste in acelasi timp. Cateodata se incalzesc super repede si cateodata stau reci chiar si dupa 50 km parcursi, nu le inteleg deloc. Si da, am presiunea corecta facuta la ele mereu. Revenind la nr de kilometrii, guma spate mai duce lejer inca 4500 km, iar fata e terminata, deja am ajuns la marker. Probabil le voi schimba cat mai curand posibil sau la inceputul sezonului viitor cu niste sportsmart 2 max, gume cu care am facut in trecut pe un z750 cam 15k km si inca mai mergeau nitel, fara sa ajung la sarma. Quote Link to post Share on other sites
Motorist@ Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 (edited) La 11.09.2020 la 16:32, unaetnumitsirc a spus: ...guma spate mai duce lejer inca 4500 km, iar fata e terminata, deja am ajuns la marker. Eu nu stiu cum li se toceste altora mai intai anvelopa de pe fata (am citit ca si altora li se intampla la fel). Mie la toate motocicletele, spatele mi se tocea cel mai repede (schimbam o fata si doua spate pe sezon). La anul o sa le schimb pe ambele. Saptamana asta schimb doar spatele. Edited September 14, 2020 by Motorist@ Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 Crede-ma e prima data cand mi se intampla si mie. Am citit ca aceste cauciucuri cu care vine motoreta sunt o versiune mult mai slab calitativa decat acelasi model cumparat de la un dealer autorizat. M-am dat si pe circuit vreo 3 zile cu ele, poate de la franare mai puternica se duce mai repede, alta explicatie nu am. Deci habar nu am. Quote Link to post Share on other sites
unaetnumitsirc Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 https://www.motorcycle.com/mini-features/2021-yamaha-mt-09-getting-larger-engine-to-meet-euro-5-standards.html Yamaha‘s MT-09 is getting a larger engine for 2021, as part of an update to allow the “Master of Torque” Triple to meet Euro 5 standards. The new engine will increase from the current 847cc to close to 890cc and increase its maximum power by 4 hp to a claimed 118 hp while reducing its emission output. At the moment, we can only confirm the MT-09 will receive the updated engine, but we expect other Yamaha models that share the three-cylinder engine, such as the Tracer 900, XSR900 and Niken to receive the new powerplant as well. Quote Link to post Share on other sites
Motorist@ Posted September 22, 2020 Share Posted September 22, 2020 (edited) Cam asa arata anvelopa, ajunsa la martorii de uzura atat in lateral cat si pe mijloc. E moale,era destul de ok la aderenta (dar parca Pilot Road 4 pe care il am acum e mai bun). Edited September 22, 2020 by Motorist@ Quote Link to post Share on other sites
moto_fan_2016 Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Salutare, Ma alatur si eu posesorilor de mt-09/tracer 900. Dupa cum toata lumea stie parbrizul stock de la tracer 900 (2016) este un gunoi, zgomotoul produs in casca este infernal. As vrea sa-mi iau un alt parbriz, oscilez intre Givi 2122DT si Givi D2122S. Are cineva unul dintre aceste modele, si m-ar putea ajuta cu un feedback ? Multumesc. Quote Link to post Share on other sites
Motorist@ Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Givi 2122DT am eu. (daca te uiti putin mai sus pe pagina asta, am postat si o poza cu el si cu parbrizul stock). E mare si lat. Atentie: ai nevoie si de suport (de obicei se achizitioneaza separat) ca nu merge sa-l montezi direct in locul celui standard. Eu sunt inalt (1,93m) si cred ca mi-ar trebui unul mai mare de-atat (dar si asa e monstruos de mare).In fine, o sa-i cumpar si un deflector. Acum 10 ore, moto_fan_2016 a spus: ... Sa-l stapanesti sanatos (Tracerul). Daca vrei sa vezi parbrizul Givi 2122DT, da un semn. Quote Link to post Share on other sites
Tudu Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 11 hours ago, moto_fan_2016 said: Salutare, Ma alatur si eu posesorilor de mt-09/tracer 900. Dupa cum toata lumea stie parbrizul stock de la tracer 900 (2016) este un gunoi, zgomotoul produs in casca este infernal. As vrea sa-mi iau un alt parbriz, oscilez intre Givi 2122DT si Givi D2122S. Are cineva unul dintre aceste modele, si m-ar putea ajuta cu un feedback ? Multumesc. Eu am Givi 2139DT care este pentru Tracerul 2018+ dar seamana foarte mult ca forma cu D2122S si cred ca este cu cativa cm mai mic decat D2122DT. Eu am 1,79 si este perfect. Separat trebuie sa iti comanzi si sistemul de prindere. Asemeni colegului de mai sus, daca vrei sa il vezi, da-mi un mesaj. Oricare varianta dintre cele 2 o sa alegi, o sa fie mult mai bun decat originalul. Quote Link to post Share on other sites
moto_fan_2016 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 (edited) Acum 12 ore, Motorist@ a spus: ... Wow, ce diferenta este intre cel stoc si Givi 2122DT :))). Acum 10 ore, Tudu a spus: ... Eu am 1.80, deci cam tot pe acolo. Pai atunci cred ca este destul de simplu, cred ca o sa merg pe 2122DT + kit. Cum se comporta la viteze de autostrada ? Edited September 24, 2020 by moto_fan_2016 Quote Link to post Share on other sites
bmf_raider Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Am rezolvat o problema. Mai ramane de schimbat parbrizul cu un Ermax Sport. Recomand Motovis cu caldura. Quote Link to post Share on other sites
radu86 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Salutari, Sunt in cautare de o mobra noua pe care o voi folosi la drumuri lungi autostrazi, pasuri montane, drumuri nationale etc. si sper eu mai nimic offroad. Si normal am ajuns la Tracer 900 GT care are aproape tot ce vreau. Si acum apar 4 intrebari: 1. Eu avand 1,89 m am senzatia ca scaritele sunt cam in spate si voi sta cu genunchii mai indoiti decat as vrea. Asta voi vedea cand a voi urca pe una inainte de a cumpara. Exista cumva ceva kit de schimbare a pozitiei scaritelor? 2. Am gasit in manualul tracer-ului ca poate suporta 179 kg in lus fata de masa motoretei. Si-a facut cineva "griji" in aceasta privinta? Ca idee, 2 oameni pot depasi usor 140 kg si apoi sidecase-uri si topcase si geanta de rezervor, am senzatia ca pot ajunge la aceste 179 kg destul de repede. 3. La viteza de autostrada 130-140km/h cate rpm are motorul? Am gasit pe net ca ar fi undeva la 4800 - 5000 rpm. E adevarat? 4. Saua modelului 2020 este suficient de comoda? Merita oare diferenta de pret pentru saua Confort de la yamaha? Si aici prin comod inteleg daca e ok pentru, sa zicem, 900 km pe zi pe autostrada. Asta ar fi cam maximul pe care as fi dispus sa il fac si numai daca este absolut necesar. In rest imi place tot ce am citit despre acest model si venind de pe un V2 ma gandesc ca vibratiile nu vor reprezenta o problema. Multumesc. Spor! Este vreun posesor de Tracer 900 / GT in Sibiu care ar fi dispus sa se intalneasca cu mine si sa imi arate moto? De luat in considerare toata nebunia cu COVID si distantarea sociala. Multumesc. Spor! Quote Link to post Share on other sites
bmf_raider Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 20 minutes ago, radu86 said: Salutari, Sunt in cautare de o mobra noua pe care o voi folosi la drumuri lungi autostrazi, pasuri montane, drumuri nationale etc. si sper eu mai nimic offroad. Si normal am ajuns la Tracer 900 GT care are aproape tot ce vreau. Si acum apar 4 intrebari: 1. Eu avand 1,89 m am senzatia ca scaritele sunt cam in spate si voi sta cu genunchii mai indoiti decat as vrea. Asta voi vedea cand a voi urca pe una inainte de a cumpara. Exista cumva ceva kit de schimbare a pozitiei scaritelor? 2. Am gasit in manualul tracer-ului ca poate suporta 179 kg in lus fata de masa motoretei. Si-a facut cineva "griji" in aceasta privinta? Ca idee, 2 oameni pot depasi usor 140 kg si apoi sidecase-uri si topcase si geanta de rezervor, am senzatia ca pot ajunge la aceste 179 kg destul de repede. 3. La viteza de autostrada 130-140km/h cate rpm are motorul? Am gasit pe net ca ar fi undeva la 4800 - 5000 rpm. E adevarat? 4. Saua modelului 2020 este suficient de comoda? Merita oare diferenta de pret pentru saua Confort de la yamaha? Si aici prin comod inteleg daca e ok pentru, sa zicem, 900 km pe zi pe autostrada. Asta ar fi cam maximul pe care as fi dispus sa il fac si numai daca este absolut necesar. In rest imi place tot ce am citit despre acest model si venind de pe un V2 ma gandesc ca vibratiile nu vor reprezenta o problema. Multumesc. Spor! 1. Exista alternative, dar dupa o vreme te obisnuiesti. 2. Am depasit sarcina maxim admisa cu cateva kg si n-am intampinat probleme. Cred ca limitarea vine de la suspensia spate, care e destul de low budget pentru mers cu pasager si bagaje. Ar fi recomandat sa ii faci un upgrade daca o vei folosi pentru calatorii lungi, dar nu e musai. Am avut aceeasi dilema si n-am gasit pe forumuri oameni care sa se planga ca s-ar rupe cadrul. https://www.tracer900.net/topic/4066-maximum-weight/ 3. Viteza a 6-a 5500 rpm cam asa. 4. Saua stock este oribila la drum lung, cel putin pentru mine. Din ce am citit pe forumuri, varianta Confort de la Yamaha nu e nici ea prea grozava. Cea mai buna optiune ar fi o una custom. Eventual o si inalti si vei rezolva problema de la punctul 1. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.