Jump to content

Detinatori de Yamaha MT 09,MT 09 Tracer


TNG
 Share

Recommended Posts

Salut,

 

Eu nu sunt posesor de tracer dar vin cu o intrebare pt mt9 2019, cred ca se aplica la toti de fapt.

 

In treptele 5 si 6, imi agata ambreiajul undeva la maneta. Mentionez ca se intampla atat cu manetele stock cat si cu cele aftermarket, deci exclus sa fie din cauza manetelor aftermarket.

 

Am ajustat ambreiajul din rotita de langa maneta in fel si schip si la fel face.

Are doar 7000 km in bord, doar nu se rupe cablul atat de repede.

 

Alte idei?

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Vlad S said:

 

Salut,

 

La fel ca și mine, ai prima generație de Tracer  (MT 09, 2015-2017) și ai nevoie de parbrizul GIVI 2122DT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html - e greșită poza de la ei de site). Totodată, ca să îl poți monta mai ai nevoie de kitul GIVI D2122KIT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html). Modelul  2139DT este pentru Tracer 900 (2018-2020) și are alt sistem de prindere.

 

După 6500 km mă declar mulțumit de parbrizul 2122DT de la Givi. Eu am 1.78 m și mă protejează bine la vânt cu el ridicat la maxim și cu șaua în poziția înaltă. Singurul minus e că văd peste el undeva la aproximativ 3-4 metrii în fața motocicletei. Astfel, la slalom printre gropi la viteze mici trebuie să mă uit prin el.

IMG_2573.thumb.jpg.b23de034538f7e031c15367ae6ccd303.jpg IMG_2495.thumb.jpg.e85cfda09cb3cd455b1b18c02c294e6c.jpg

 

Șaua mă cam incomodează și pe mine. N-am reușit să trec de 400km/zi fără dureri de posterior decât în perioada rece, când port un base layer și căptușeala pantalonilor.

Următorul pas pe lista de investiții este o modificare a buretelui și o retapițare la Motovis în Ploiești.

 

Și un sfat: folosește modul sport nu standard! Primii 2000 km am utilizat modul standard în ideea de a mă acomoda cu motocicleta, dar a fost o mare greșeală. Motorul se comportă mult mai plăcut în modul sport și, culmea, chiar consumă mai puțin... 😂

Multumesc foarte mult pentru sugestii, ca parbriz deja am comandat un ermax sport 50+. Din ce am inteles se poate monta direct si ar fi ok. Revin cu update-uri daca mai apuc (deja am pus-o la vanzare si vreau sa incerc ceea ce de fapt am cam vrut inca de la inceput, Multistrada 950) :))

Si referitor la moduri, eu tot pe standard am stat pana acum, mi s-a parut destul de ok. Pe modul sport am mers pe a unui prieten si nu mi s-a parut nici o diferenta. La urmatoarea iesire incerc.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, Marian Stere a spus:

Multumesc foarte mult pentru sugestii, ca parbriz deja am comandat un ermax sport 50+. Din ce am inteles se poate monta direct si ar fi ok. Revin cu update-uri daca mai apuc (deja am pus-o la vanzare si vreau sa incerc ceea ce de fapt am cam vrut inca de la inceput, Multistrada 950) :))

Si referitor la moduri, eu tot pe standard am stat pana acum, mi s-a parut destul de ok. Pe modul sport am mers pe a unui prieten si nu mi s-a parut nici o diferenta. La urmatoarea iesire incerc.

 

Daca iti permiti incearca MS 950S. E o mare diferenta (si nu doar de pret).

:)

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Leon said:

Daca iti permiti incearca MS 950S. E o mare diferenta (si nu doar de pret).

:)

Am facut un test drive cu S-ul, intr-adevar pachetul ala electronic de pe ea e "the shit". Eu sunt ok si cu varianta simpla, felul in care se conduce, calitatea constructiei si confortul de pe ea m-au convins. Tracer am cumparat pentru ca toti prietenii mi-au zis ca ducati e scump...si asa e, dar gandul ca poate merita nu imi da pace :)) 

Link to comment
Share on other sites

 

Acum 5 minute, Marian Stere a spus:

Am facut un test drive cu S-ul, intr-adevar pachetul ala electronic de pe ea e "the shit". Eu sunt ok si cu varianta simpla, felul in care se conduce, calitatea constructiei si confortul de pe ea m-au convins. Tracer am cumparat pentru ca toti prietenii mi-au zis ca ducati e scump...si asa e, dar gandul ca poate merita nu imi da pace :)) 

MS are ca avantaje: garda la sol mai mare, amortizoare mai bune si autonomie mai mare.

Insa in oras se incinge relativ repede si ventilatorul iti sufla tot aerul cald spre "oo".

Aaaa si unele informatii de pe afisajul digital nu se prea vad in timpul mersului (litere/cifre mici si subtiri)

In plus, gentile laterale Ducati sunt o gluma proasta (urate si mici, deci aproape inutile).

Eu am condus modelul din 2017, poate or mai fi schimbat ceva intre timp.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Leon said:

 

MS are ca avantaje: garda la sol mai mare, amortizoare mai bune si autonomie mai mare.

Insa in oras se incinge relativ repede si ventilatorul iti sufla tot aerul cald spre "oo".

Aaaa si unele informatii de pe afisajul digital nu se prea vad in timpul mersului (litere/cifre mici si subtiri)

In plus, gentile laterale Ducati sunt o gluma proasta (urate si mici, deci aproape inutile).

Eu am condus modelul din 2017, poate or mai fi schimbat ceva intre timp.

Asa este, se incinge repede in oras, dar eu nu merg prea mult prin oras. Iar pe tracer te ia vantul in afara orasului. 

Despre cutii nu stiu ce sa zic, nici prea mari nu sunt ok, ca te fac sa iti iei multe cacaturi inutile de multe ori si tragi de motor ca de un cal obosit cand e prea greu. 

Nu vreau sa transform discutiile intr-un versus, Tracer este o motocicleta super distractiva, cum trage motorul ala te unge la suflet. Pe drumuri de tara, virajate, oras, e genial, iti pune zambetul pe mutra. Dar cand o urci pe autostrada sau drumuri intinse, este obositoare rau. 

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua , oameni buni! 

Revin dupa o absenta in care am asteptat sa mi vina MT-09. A venit intr-un final, cand eram gata sa renunt (avans dat in ian 2021).

E o jucarie grozava si asa cum toti mi-ati sugerat, am setat "Rain" si merge bine asa deocamdata, pt mine. Pacar ca mi-a ramas asa de putin timp sa ma obisnuiesc

cat de cat cu ea. Am doar 550km. Reamintesc ca n-am condus moto niciodata pana am luat carnetul anul trecut Nov si nici dupa, pana acum 2 sapt. Am 60.

 Cum spuneam, revin in atentia voastra cu o intrebare: cine ar fi dispus la iesiri din Bucuresti cu motorul, deh, pe dist mai scurte, cat mai tine sezonul, desi.....cam vin ploile?

A, si o alta intrebare daca stiti cumva, ca nu sunt sigur: dupa ce mi expira autoriz de circulatie provizorie sunt obligat s o inscriu neaparat? nu pot s o inscriu in primavara (am deja toate actele necesare de la RAR)? Autoriz temporara are trei luni. Oricum intra la iernat. Sa platesti impozit si sa curga ITP aiurea pana in martie-aprilie?

Cateva poze cu un incepator......

IMG-20210915-WA0008.jpg

IMG-20210915-WA0005.jpg

IMG-20210831-WA0013.jpg

IMG-20210831-WA0011.jpg

IMG-20210915-WA0011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Impozit plătești oricum de la 1 ianuarie a anului ulterior celui în care ai dobândit-o - atenție că trebuie s-o declari în 30 zile de la data facturii! Itp la vehicul nou nu știu dacă se face la 2 ani de la data primei înmatriculări sau dobândirii, dar cred că prima variantă. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, RemusMT09-2021 a spus:

Buna ziua , oameni buni! 

Revin dupa o absenta in care am asteptat sa mi vina MT-09. A venit intr-un final, cand eram gata sa renunt (avans dat in ian 2021).

E o jucarie grozava si asa cum toti mi-ati sugerat, am setat "Rain" si merge bine asa deocamdata, pt mine. Pacar ca mi-a ramas asa de putin timp sa ma obisnuiesc

cat de cat cu ea. Am doar 550km. Reamintesc ca n-am condus moto niciodata pana am luat carnetul anul trecut Nov si nici dupa, pana acum 2 sapt. Am 60.

 Cum spuneam, revin in atentia voastra cu o intrebare: cine ar fi dispus la iesiri din Bucuresti cu motorul, deh, pe dist mai scurte, cat mai tine sezonul, desi.....cam vin ploile?

A, si o alta intrebare daca stiti cumva, ca nu sunt sigur: dupa ce mi expira autoriz de circulatie provizorie sunt obligat s o inscriu neaparat? nu pot s o inscriu in primavara (am deja toate actele necesare de la RAR)? Autoriz temporara are trei luni. Oricum intra la iernat. Sa platesti impozit si sa curga ITP aiurea pana in martie-aprilie?

Cateva poze cu un incepator......

IMG-20210915-WA0008.jpg

IMG-20210915-WA0005.jpg

IMG-20210831-WA0013.jpg

IMG-20210831-WA0011.jpg

IMG-20210915-WA0011.jpg

Ți am dat un mesaj privat.

Link to comment
Share on other sites

S-o stăpânești sanatos si Km lungi si frumosi cu ea sa ai!

Ma gandeam sa iau si eu un MT-09SP dar, intrucat aveam nevoie de o mobra pe o perioada scurta de timp (max 2 ani) am optat pentru altceva mai ieftin si tot pe acolo ca performanta. Deja a aparut si mobra pe care o asteptam din iarna trecuta (GSXS1000GT), deci probabil s-o dau mai repede decat ma asteptam. Om vedea cum evolueaza treaba...

 

Cum spuneam, aam luat si eu mobra noua anul asta si treaba sta asa: ai 30 zile de la data facturii la dispozitie s-o inscrii la adm. financiara de care apartii. Impozit nu platesti pentru anul in curs, incepand cu 1.1.2022. Itp la mobra noua se face dupa doi ani de la data inmatricularii. La politie se inscrie inainte sa-ti expire autorizatia de circulatie.Numarul rosu il pui pe perete. Mergi la politie cu RCA valabil pe cel putin 3 luni, preferabil pe un termen cat mai lung.

 

Parerea mea personala e sa mai mergi o perioada singur pana devii stapan pe reflexe si pe mobra.

Trasee usoare de week-end in jurul Bucurestiului sunt destule: Gr-Oltenita-Calarasi, Ploiesti- Targoviste, samd.

 

 

 

 

 

Edited by Kassu
Link to comment
Share on other sites

La masinile noi itp-ul e valabil 3 ani prima data (pe urma se face la fiecare 2 ani). Nu stiu daca la motociclete se aplica acelasi tratament.

Motorul trebuie luat in evidenta la Adm.Financiara in primele 30 zile de la achizitionare. Pe anul in curs nu platesti impozit.

Daca depasesti cele 30 zile cu cateva zile, nu patesti nimic (vorbesc din proprie experienta) si daca depasesti cu mai multe zile, platesti o "amenda" de 70 lei (nu stiu daca s-a modificat).

 

Mergi singur la inceput (exista tendinta sa tragi tare ca sa ii ajungi pe cei din fata....si asa s-au intamplat o gramada de rahaturi).

Obisnuieste-te cu frana si curbele

 

Link to comment
Share on other sites

La 28.09.2021 la 10:28, Kassu a spus:

Mergi la politie cu RCA valabil pe cel putin 3 luni, preferabil pe un termen cat mai lung.

 

La politie poti sa mergi si cu RCA pe 30 zile, chiar daca inmatriculezi vehiculul definitiv.

Link to comment
Share on other sites

La 28.09.2021 la 12:42, Leon a spus:

La masinile noi itp-ul e valabil 3 ani prima data (pe urma se face la fiecare 2 ani). Nu stiu daca la motociclete se aplica acelasi tratament.

Nu, la moto e din 2 în 2 ani, indiferent de vechime (la auto devine anual >10 sau 12 ani vechime). 

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 ore, ENEOS a spus:

Nu, la moto e din 2 în 2 ani, indiferent de vechime (la auto devine anual >10 sau 12 ani vechime). 

La auto e anual dacă a depășit 10 ani vechime.

La moto, am fost obligat sa iau RCA pe 3 luni atunci când am înmatriculat o pe a mea, anul trecut, prin iulie. Poate acum merge și pe o luna, s-or fi schimbat lucrurile. Deși, oricum trebuie sa ii faci RCA ca să mergi cu ea, nu vad un impediment prea mare în a face pe o perioada mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...