Jump to content

Ce se intampla cu pretul motocicletelor?


Recommended Posts

1. nu faci diferenta intre pretul de vanzare si pretul cerut de samsar .

2. multa lume nici nu pune la vanzare iarna .

3. numai incepatorii cumpara motociclete iarna.

4. euro se devalorizeaza la fel ca orice alta moneda , nu creste, LOL

5. criza lu tariceanu din 2009 e defapt criza mondiala din 2008 dar nu conteaza cu psd inainte... LOL

6. in rromania nu exista piata de motociclete , exista cateva motociclete la vanzare, exista cadavre care se plimba de la un nub la altu si cateva prea scumpe care nu se vand in veci (vanzatori neatinsi de palma realitatii)

7. sunt modele de fermecati gen , cbr f4i .. supraapreciate de cateva ori , sunt modele foarte ok care se depreciaza mai greu, si petarde, capcane care nu se vand sub nici o forma.

8. categoria chopper/cruiser nu se depreciaza ca restul motocicletelor , unele chiar incep sa se aprecieze dupa un timp ,

9. "sindromul 2000" ... adica 2000 a fost acum 10 ani , multi vanzatori sufera de asta ... , ce an e mobra ta ... a ,e tanara 2006 ... n-are decat 12 anisori...

10. pastilele cu realitate ie scuNpe.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1. nu faci diferenta intre pretul de vanzare si pretul cerut de samsar .

2. multa lume nici nu pune la vanzare iarna .

3. numai incepatorii cumpara motociclete iarna.

4. euro se devalorizeaza la fel ca orice alta moneda , nu creste, LOL

5. criza lu tariceanu din 2009 e defapt criza mondiala din 2008 dar nu conteaza cu psd inainte... LOL

6. in rromania nu exista piata de motociclete , exista cateva motociclete la vanzare, exista cadavre care se plimba de la un nub la altu si cateva prea scumpe care nu se vand in veci (vanzatori neatinsi de palma realitatii)

7. sunt modele de fermecati gen , cbr f4i .. supraapreciate de cateva ori , sunt modele foarte ok care se depreciaza mai greu, si petarde, capcane care nu se vand sub nici o forma.

8. categoria chopper/cruiser nu se depreciaza ca restul motocicletelor , unele chiar incep sa se aprecieze dupa un timp ,

9. "sindromul 2000" ... adica 2000 a fost acum 10 ani , multi vanzatori sufera de asta ... , ce an e mobra ta ... a ,e tanara 2006 ... n-are decat 12 anisori...

10. pastilele cu realitate ie scuNpe.

Corect.

As mai adauga si o usoara lipsa de rabdare pe care o vad la multi din generatia mea, adica, cat e motocicleta aia sa zicem loganul motociclismului romanesc F4i ca este plin de F4i.

Ia uite este 3000de euro gata o iau uite are stickere arata misto in 4 zile ma dau cu ea la drum lung. 3000de euro de cele mai multe ori pe un cadavru cum bine ai zis, ajungi sa te coste 4000euro dar te plimbi ACUM.

O honda CB500 noua cu garantie e vreo 5500euro consuma putin (ceea ce conteaza la un drum de 500km) este agila etc. Nu iti place CB500 nou, ok dai 5500 pe ceva sh tapan de la un proprietar care nu moare de foame.

Astepti putin mai mult, dai un ban dar stai in fata, nu la service.

Este curentul asta gen, imi traiesc viata, sau o viata am, ACUM VREAU asta acum o iau indiferent de consecinte, asta e momentul meu gen.

 

Acum si legislatia contribuie la influentarea preturilor, de ex A2 vs A. O motocicleta A2 nu avea valoare inainte acum nu ai de ales iti iei "putere de scuter" gata cu CBR600 din prima.

 

Eu ma uit dupa hardenduro 450-500 si sunt niste preturi SH de te doare capul mai bine mai stai cuminte un timp si o iei de noua cu 9.000-10.000 KTM sau Beta 7500euro noua, decat sa dai 6500 pe ce a rupt altul sau mai rau sa dai pe un cazan din 2010 3500-4000euro.

 

Probabil ca generatia de motociclisti care accepta preturile mari fara sa gandeasca 100% si actioneaza la impuls, va schimba in ani pe baza experientei preturile motocicletelor in Ro.

Link to post
Share on other sites

Nu intentionez sa intru in polemica insa:

1. E vorba de pretul de tranzactionare. Indiferent daca vanzatorul e samsar sau nu.

 

4. Corect. Insa rata de devalorizare Euro, e (sau ar trebui sa fie) mult sub rata de devalorizare a motocicletelor, masinilor etc (exceptand acele cateva cazuri in care pretul creste, gen modelele de colectie, editie limitata, etc)

 

5. Touche

 

8. Chestia este ca pretul de achizitie a chopperelor este sub SS-urilor. Chiar m-am uitat azi pentru prima data (ca nu m-a interesat pana acum) ce pret au de noi aceasta categorie, si la ce valori sunt pe S/H + beneficiul garantiei + posibilitatea de leasing + faptul ca o iei "de noua", m-ash gandi foarte foarte serios daca m-ash decide (sau cand ma voi decide) la un chopper.

Link to post
Share on other sites

 

Este curentul asta gen, imi traiesc viata, sau o viata am, ACUM VREAU asta acum o iau indiferent de consecinte, asta e momentul meu gen.

 

hmmm nu stiu ce sa zic, io cand am bani multi zici ca ma arde buzunaru , acum am destule motociclete sa nu ma mai mint singur ca "am nevoie" de aia sau ailalta .. dar tot arde .

 

Nu intentionez sa intru in polemica insa:

1. E vorba de pretul de tranzactionare. Indiferent daca vanzatorul e samsar sau nu.

pai nu stii pretul de tranzactionare pana nu te duci acolo... si daca te vede fermecat... asta e platesti pretu .. ce pot sa-ti zic

4. Corect. Insa rata de devalorizare Euro, e (sau ar trebui sa fie) mult sub rata de devalorizare a motocicletelor, masinilor etc (exceptand acele cateva cazuri in care pretul creste, gen modelele de colectie, editie limitata, etc)

crede-ma ca azi nu cumperi cu 2 euro ce luai acum 10 ani cu 1 euro.

8. Chestia este ca pretul de achizitie a chopperelor este sub SS-urilor. Chiar m-am uitat azi pentru prima data (ca nu m-a interesat pana acum) ce pret au de noi aceasta categorie, si la ce valori sunt pe S/H + beneficiul garantiei + posibilitatea de leasing + faptul ca o iei "de noua", m-ash gandi foarte foarte serios daca m-ash decide (sau cand ma voi decide) la un chopper.

te uiti la cazane, un chomper misto e mult peste un 600cc , si cand te apuci de accesorii bob's your uncle :)

Link to post
Share on other sites

Problema este ca si km scad in loc sa creasca :)) vad tot felu de moto pe net : 30mii km 15 mii km numai asa. Rar mai vad 58.000km sau 70.000 :)) si vbesc de moto dupa 2000

Edited by WestRider
Link to post
Share on other sites

Vara sunt mai mici preturile decât iarna.

Acum toți așteaptă sa își cumpere motor iarna și samsarii ridica prețurile. ..Cine plătește nu știu. Dar nu pot sa-mi explic cum acum 2 ani un r1 din 99 era 1500 de iepuroi și acum e 2000+

Un vulcan s nou 7500 și unu din 2016 îl găsești la 6500. Sincer prefer garanția și sa-I fac eu rodajul în detrimentul "dotărilor "

Link to post
Share on other sites

la anii in care va referiti multi dintre voi, a fost un val , exact ce spuneau cativa mai sus , criza , si ma refer la criza nu de la noi din tara , la cea de afara care a fortat si pe nemti - italieni sau ce-or mai fii fost sa renunte la motorete care desii unele ( vazute de mine ) erau impecabile chiar si dupa 14 ani , au renuntat la ele deoarece probabil stateau si faceau vechime prin garajele lor , acuma observ o crestere si din alt punct de vedere , al romanului smecher , cumpara un motor si vrea sa se care un an cu el si pe urma sa mai si castige daca s-ar putea , iar astfel de vanzatori chiar nu sunt putini , daca stai si faci o statistica .... oricum 80% din motoare sunt fie cazaturi fie din categoria nevandabile , modele ce nu le mai vrea nici dracu , daca vrei un model generatie mai veche anii 90 - 2000 , chiar si afara din tara te lovesti de faptul ca nu se mai gasesc pe toate gardurile si mai ales ingrijite , iar cine le are nu le mai da ieftin , ba chiar se vand la un pret foarte mare , ca sa dau exemplu ma tentat mult timp o Honda XR650 ..... pai acuma se vinde afara undeva pe la 3000 - 3500 euro ... unde mai pui transportul si restul , oricum nu merita la 4 mii iei motor generatie mai noua. si chiar de-ar venii o criza pe la noi prin tara ca pe afara nu cred aia nu-s asa tembeli ca guvernantii nostri , tot nu vad o ieftinire prea mare a motoarelor pe la noi ....

Link to post
Share on other sites

MariusTM29 > Dupa cum vad eu treburile criza financiara va veni ori la anul, ori pana cel tarziu in 2020. Nu am informatii sau argumente care sa imi sustina afirmatia, pur si simplu senzatia de deja'vu pe care o am, observand anumite fenomene care erau in 2007. Sper sa ma insel!

 

Revenind la moto, voi reformula prin a spune ca diferenta dintre cele seccond si cele noi a scazut.

 

Oricum astazi m-a prins rau cu M109 si daca toate merg in directia dorita si nu ma las de motociclism, la 40 ani imi fac cadou unul, sa depasesc mai usor criza :)))

Poate pana atunci reusesc sa calaresc una, pentru a nu face achizitia in necunostinta de cauza. It is just....MEAN :)

Link to post
Share on other sites

sunt bani in piata ( de fapt este o mica inflatie mascata ) , pana o sa rabufneasda , ca in 2009 dupa celebra bula a lui Tariceanu

Tariceanu este el un Bula de fel, toate vin la el!

 

deci daca este cerere si oferta e limitata , (cum scria un coleg mai sus , au mai ramas cativa care aduc mobre sermoto, motomus si biris si inca 2-3 prin bucuresti care cara cu duba ) e normal sa se tina preturile sus la orice rapciuga din 1900 toamna

Rapciuga se recunoaste de la o posta. Teparul poate doar sa-ti spuna ca i-a schimbat uleiul acum 400km si in realitate nu a facut-o de 40.000.

Da-i 100E unui amic/mecanic care sa mearga cu tine si sa-ti spuna de la inceput ce este cu acea motocicleta si stii la ce sa te astepti. (si nu la tot)

Este normal sa-ti mentii pretul doar in momentul in care nu te deranjeaza produsul (bani/locatie) si sta ca bibelou in propria sufragerie. Intretinerea lui face diferenta iar aici e o problema romanilor ca nu o fac in toate cazurile si de aici un bun intretinut devine mai greu de vandut.

 

sunt multi incepatori care sunt tematori sa isi ia mobra de afara , mai sunt unii care chiar nu cunosc filierele private Germania , Anglia si Italia si atunci prefera sa cumpere de pe OLX una tzipla cu maxim 25-30k la bord , se gandesc ca oricum invat maxim un an pe ea si dupa aia imi iau R1

Daca ai impresia ca aia din vanzarea a 50 de mobre pe vara se imbogatesc, te inseli. Calcul : la 300e medie castig/mobra inseamna 15.000e / an

Plateste impozite/curent/intretinere si vezi ca ramai cu un 1000E/ luna castig din care trebuie sa traiesti. Daca asa crezi ca se fac banii adevarati, o sa ramanem maxim medicocrii.

 

Filiera naspa e a statului roman si a biocratiei create voit

 

Aici ai si n-ai dreptate. Adica in 2009 am luat eu F2 cu 1400 de euro. Iar in 2015 am luat F4 bun cu 1500. Culmea ca acum nu stiu daca mai poti lua F4 cu 1500 bun. Dupa cum bine spuneai F4i s-au scumpit mai ceva ca aurul

 

 

Aurul si f4i-ul au ramas la fel pentru ca sunt ochiosi amandoi. Cu 3000E gaseti un f4i chiar foarte bun. Chiar nu inteleg ce asteptari aveti la o mobra sub 3000e si o masina sub 5000.. Daca o sa ti-o doresti in mintile ei(indiferent de model) tot acolo ajungi dupa o intretinere facuta normal la numarul de ani detinut. Ca sa nu mai vorbesc ca mentenanta moto se face la 3 ani pentru intreaga motocicleta.. dar in Romania asta e un SF al pasionatilor.

 

2. multa lume nici nu pune la vanzare iarna .

3. numai incepatorii cumpara motociclete iarna.

Nu sunt de acord. Din iarna pana in vara ai tot timpul din lume sa rezolvi ce te deranjeaza/nu e ok pe mobra.

 

6. in rromania nu exista piata de motociclete , exista cateva motociclete la vanzare, exista cadavre care se plimba de la un nub la altu si cateva prea scumpe care nu se vand in veci (vanzatori neatinsi de palma realitatii)

 

:10:

7. sunt modele de fermecati gen , cbr f4i .. supraapreciate de cateva ori , sunt modele foarte ok care se depreciaza mai greu, si petarde, capcane care nu se vand sub nici o forma.

8. categoria chopper/cruiser nu se depreciaza ca restul motocicletelor , unele chiar incep sa se aprecieze dupa un timp ,

 

Realizezi ca ai spus acelasi lucru despre doua modele de mobre, doar principiile de viata difera.. : P

 

 

MariusTM29 > Dupa cum vad eu treburile criza financiara va veni ori la anul, ori pana cel tarziu in 2020. Nu am informatii sau argumente care sa imi sustina afirmatia, pur si simplu senzatia de deja'vu pe care o am, observand anumite fenomene care erau in 2007. Sper sa ma insel!

 

Criza noastra e din 1990 si nu o sa se termine niciodata atata timp cat nu avem persoane care sa ne conduca. Cea din Europa este discutata de mai marii conducatori ai lumii iar pe noi ne va atinge ca suntem mai saraci decat ei si preturile raman identice. D-aia nu-si schimba romanu masina si mobra pe vreme de criza

Edited by ZaiR
Link to post
Share on other sites

Vara sunt mai mici preturile decât iarna.

Acum toți așteaptă sa își cumpere motor iarna și samsarii ridica prețurile. ..Cine plătește nu știu. Dar nu pot sa-mi explic cum acum 2 ani un r1 din 99 era 1500 de iepuroi și acum e 2000+

Un vulcan s nou 7500 și unu din 2016 îl găsești la 6500. Sincer prefer garanția și sa-I fac eu rodajul în detrimentul "dotărilor "

Vorbești din auzite? Anu asta mi-am luat Harley . In Iunie erau 2-3 dyna wide glide la vânzare . In sept- oct au început sa apară cu prețuri de genu 2-3-4 k mai ieftine decât ce era in vara.

Link to post
Share on other sites

Nu sunt de acord. Din iarna pana in vara ai tot timpul din lume sa rezolvi ce te deranjeaza/nu e ok pe mobra.

eu vorbesc de motociclete nu utilaje agricole. si da , numai nubletii cumpara iarna ... ca mai exista exceptii e alta treaba

:10:

 

Realizezi ca ai spus acelasi lucru despre doua modele de mobre, doar principiile de viata difera.. : P

ti se pare, sunt diferente suPtile

Link to post
Share on other sites

 

Vorbești din auzite? Anu asta mi-am luat Harley . In Iunie erau 2-3 dyna wide glide la vânzare . In sept- oct au început sa apară cu prețuri de genu 2-3-4 k mai ieftine decât ce era in vara.

O fi vorbind el din auzite dar nici cu tine nu mi-e rusine cum poti să-ți generalizezi exemplul. Asta ar fi una. Si a doua, exemplul tau e din Elvetia sau din România? Nu de alta, dar sa stim macar daca "vorbesti" gratuit. No offence. Edited by george05
Link to post
Share on other sites

O fi vorbind el din auzite dar nici cu tine nu mi-e rusine cum poti să-ți generalizezi exemplul. Asta ar fi una. Si a doua, exemplul tau e din Elvetia sau din România? Nu de alta, dar sa stim macar daca "vorbesti" gratuit. No offence.

Am cautat in fiecare an. AM cautat si prin Italia si prin Elvetia si prin Germania.

Anu asta am vandut Triumphu in Mai si in Iunie mi-am luat harliu. In fiecare an e la fel. In iarna nu prea gasesti, sau gasesti putine, apoi incep sa le scoata la vanzare cand incepe sezonu, pretul e mare . Si apoi gasesti si mai multe pe sfarsit de sezon cu preturi 2-3-4 K mai mici ca si la inceput.

Si topicul e "pretul motocicletelor " asa ca pot sa scriu si despre alea din USA ? :)

Link to post
Share on other sites

Fair enough. Întrebam doar, nu am dat cu parul. Probabil e asa, nu stiu, nu ma pasioneaza acest aspect. Eu voi iesi la pensie cu motorul actual, iar urmatorul va fi nou. Ca sunt preturi aberante pe cazane, in Romania, atat stiu si eu doar.:)

Link to post
Share on other sites

Mie într-un fel îmi vine sa mi dau cu Tesla in oo ca n-am așteptat încă 3-4 luni:) . Nu îmi pare rău de mobra care am luat-o . Da puteam sa iau ceva mai nou și km mai putini in aceeași bani :) Da știi cum e . Când te mânca te mânca .

Link to post
Share on other sites

Noi ca tara nu o sa dam inainte daca ne streseaza grija altuia.Preturile variaza si la auto si la moto foarte mult pentru acelasi lucru.Cand cumperi cauti in functie de bugetul pe care il ai,oricum daca unu cere 1500 si unu 3000 adevarul e undeva la mijloc.

Link to post
Share on other sites

Genial e si faptul ca numarul de inmatriculare spune povestea momentului in care s-au cunoscut Costin si Otilia...

Cum zicea acolo, "pozele vorbeste de la sine, care este. Gen."

Edited by ZAPPY
Link to post
Share on other sites

Sa ai nr de inmatriculare cu 69 HAI spune multe despre lipsurile posesorului.

https://m.olx.ro/oferta/vand-schimb-aprilia-caponord-1000-ID9gcTZ.html

Uite aici o oferta tentanta la pret, motor cuplos care merge rotund nu on-off ca un 600cc 4l.

Pe moto.it sunt mai scumpe cu 600-1300euro.

Dezavantajul este reprezentat de sigla si de "mentalitatea colectiva" japonezele sunt bune la moto si nemtoaicele sunt bune la auto....No comment.

 

Putem spune ca exista si trei categorii de cumparatori:

1. Cumparatorul care merge dupa curentul clasic, ala care este in ton cu moda. Clar japoneza, chiar daca are motor mic si nu este asa de practica. De exemplu Hornet ca tot era anuntul de mai sus.

2. Cumparatorul care stie foarte bine ce poate sa achizitioneze cu suma de bani pe care o are si care mai apoi pune in balanta plusurile si minusurile ofertelor gen...am 9000 de euro ce aleg, motocicleta noua sau K1600GT, fac drumul B-Bv frecvent mai un viraj mai un mers in oras asa de weekend, un drum probabil in strainatate.

La fel si pt un buget de 3000euro un Varadero un Caponord poate si R1150 vs japoneza de 600.

3. Victima categoriei noua/ciudata cum s-a mai evocat, smecherasul care ia moto se da cu ea 1 an si apoi o vinde la suprapret si daca da de un nerabdator# o viata am#acum acum o vreau#asta e sansa mea/necunoscator/incepator a facut afacere.

 

Moto si auto inseamna moft si pierdere financiara nu discutam de imobiliare discutam de un k.k.t. de motocicleta ca este una de 1000euro sau 10.000euro tot un k.k.t. este pt ca NU iti produce bani iti consuma bani. Nu are voie (logic vb), decat daca ai sa zicem factura de la service cu 700euro si justifici si tu un 200euro maxim in plus la pret fata de ceea ce este pe piata, piata europeana nu doar din Ro.

Mai bine stai cuminte inca 1 an si te duci frumos in magazin si aia e sau gasesti ceva tapan la sh, dar pt asta iti trebuie RABDARE nu neaparat bani.

Bani au destui, rabdare...nu prea, dar se capata si ea invatand din greseli.

Edited by Bigfoot
Link to post
Share on other sites

inapoi la problema initiala, intruderul nu era ala fara abs si cu un motor care nu respecta euro 4? din cauza asta parca de anul asta a disparut

asta ar fi o varianta mai realista a preturilor mari decat fabulatii financiare

 

honda e un fel de harli, preturile nu scad la ele fiindca sunt cele mai bune, asa cum o sa-ti explice orice posesor de africana/f4/hornet in timp ce schimba pentru a 5-a oara releul de incarcare

pe de alta parte, dintre toate marcile honda e aia la care diferenta dintre o motocicleta care merge prost si una care merge bine e cea mai mica

Edited by prafrau
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...