Jump to content

Ce chopper sa-mi iau?


CheG52
 Share

Recommended Posts

Salut tuturor!
Numele meu este Csaba, am 21 de ani si de cateva luni detin si categoria A2.
Prin Aprilie, Mai, vreau sa-mi achizitionez o motocicleta sh, chopper. Am vazut cateva modele, Honda Shadow 600, Yamaha Dragstar 650 clasic/custom (cea cu roata de "bicicleta"), Kawasaki EN 500, Yamaha Virago 535 (pe care am facut si scoala). Din cele mentionate, doar pe Virago am urcat, restu le-am vazut doar parcate, am salivat la ele pret de cateva minute si am trecut mai departe. Am mai vazut ca ar merge la categoria A2 si Suzuki Intruder 600, Suzuki Savage 650. Din motocicletele enumerate de mine, voi (cei care le-ati incercat), ce recomandati?
Precizez ca am 1,85 si 110 kg, eu m-am tot uitat la specificatiile motocicletelor, si cel mai bine cred ca ar merge Dragstar-ul clasic, are 230 de kg si este putin mai lung ca Shadow 600.

Bugetul este de 3000 de euro.

Edited by CheG52
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut.

In primul rand pune mana si mai slabeste. Pentru sanatatea ta.

In al doilea rand chiar daca slabesti un pic Viroaga 535 ti-e mica chiar si cu avansate. Ca bicicleta, nu ca motor. Mi-e buna mie la 1,70 m si 60 de kile. La fel si EN 500. Cauta ceva mai lungut.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

In primul rand pune mana si mai slabeste. Pentru sanatatea ta.

In al doilea rand chiar daca slabesti un pic Viroaga 535 ti-e mica chiar si cu avansate. Ca bicicleta, nu ca motor. Mi-e buna mie la 1,70 m si 60 de kile. La fel si EN 500. Cauta ceva mai lungut.

Multumesc de raspuns, iar de slabit sigur nu o sa slabesc, nu acum.

Link to comment
Share on other sites

Dragstar 650 Classic la gabaritul tau. E cea mai spatioasa si cea mai confortabila. Virago clar e mica. Shadow...meh..., Intruder 600 posibil sa fie micut. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns, iar de slabit sigur nu o sa slabesc, nu acum.

Nu-l bagă în seamă pe speedy,este în lumea lui magică plină de puf si dildouri.

Am avut en500. Am 1.84 si aveam vreo 100. A fost printre motocicletelor care mi-au placut cel mai mult. Este mai înaltă,îi poti pune ape-uri si comenzi avansate, are șaua mult peste dragstar si are accelerație decentă...si cel mai important este mai ieftină=> diferenta de bani=echipament.

Link to comment
Share on other sites

EN 500 - daca nu esti fan motoare in V si vrei putere decenta

DragStar - e frumusel, dar e slabutz la capitolul putere

Virago - motocicleta mica, o sa pari ca pitigoiul pe pruna.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut dragstar custom. Fata de clasic e cu 20 kg mai usor. Si eu, 1.80 si 100 kg. A fost ok, dar: puterea, mneh. Slab, tragi de el. Si eu nu sunt un vitezoman. Dqca ai pus si pasager, coburi, s a terminat distractia. Depasiri, greu. Dupa 2 ore in sa, ma luau toate cele, durere de spate, de umeri, etc. Asta vine la pachet cu pozitia pe orice cruser, datorita picioarelor duse in fata si a mainilor. Ar fi fost o idee mai comod un classic, dar eu am ales aspectul la momentul acela. Ce spun colegii de en500, nu e chiar asa, cred. Am mers cot la cot cu cineva cu en, si ma tineam de el. Vad ca au fix aceeasi cp si greute-en cu dragstarul custom. Si aici vb de linie dreapta. Da, prinde si dragstarul 130, viteza de autostrada. Daca il compari cu cel clasicz se xhimba datele problemei, datorita greutatii in plus.

» Post actualizat in 17 Jan 2018 04:39

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs650_D%20S%20C%2098.htm

» Post actualizat in 17 Jan 2018 04:40

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs650_v_star_custom%2005.htm

» Post actualizat in 17 Jan 2018 04:42

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_vn_500_vulcan_ltd%2007.htm

» Post actualizat in 17 Jan 2018 04:43

Insa vad ca din specs, en ul are 10 caluti in plus, 25% mai mult ca si dragul. Oricum, trebuie sa stai pe ele sa verifici pozitia.

Edited by Adrian M.
Link to comment
Share on other sites

Sunt cel putin 10 cai in favoarea EN-ului fata de Dragstar. EN-ul are motorul de GPZ 500 usor "detunat". Merge pe autostrada cu 150 si ajunge la viteza aia inainte de a prinde Dragstarul 100! (exagerez doar putin)

Oricum toate sunt mici pentru initiator, intrebarea e cu care se poate plimba pana isi ia permisul de A.

Eu in ordinea aste le recomand, EN, apoi Dragstar. Daca aspectul e foarte important fata de performanta, se pot inversa.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Imi dau si eu cu parerea ca proprietar de chopper.

 

1. Esti "mare". :) La 1,85 m si 110 kile, orice motor enumerat de tine mai sus o sa-ti fie mic. Eu am 1,89 si 105 kile si Vulcanul de 800 mi se parea cat de cat ok, dar ala e de A, nu de A2. Concluzie: Va trebui sa te multumesti cu ceva mic si lenes pana o sa ai A-ul.

2. Dintre cele enumerate de tine, as alege DragStar-ul de 650, dar cu conditia sa-i pui comenzi avansate. Am mers cu toate cele enumerate de tine si, datorita conformatiei mele (picioarele mai lungi) pe toate stateam ca gaina pe oo. Ca si info: am avut comenzi avansate si pe VN-ul de 800 si era super ok. Il poti vedea aici: /index.php?/topic/749071-vand-vn800-usor-customizat/

3. In ceea ce priveste puterea, toate au putini cai dar scopul lor nu este acela de a merge foarte tare, asa ca... :) Dintre tot ce am incercat cand aveam VN-ul, doar asta era cel mai fasnet si cu demarajul cel mai ok. Am mers la ture lungi cu coburi, geanta de sissy si pasager si la 110 km/h era ok. La viteze mai mari, se simtea ca "gafaie". Cu cele enumerate de tine, nu am mers la ture mai lungi de 5-10 km, deci nu stiu sa-ti spun cum se comporta la drum lung, dar DragStarul de 650 mi s-a parut cel mai ok dintre toate.

4. Nu-ti lua ceva cu hypercharger, adica asa ceva: http://www.customcruisers.com/contents/en-uk/d1587_hyperchargers-air-cleaners-for-metric-motorcycles.html Arata bine dar este foarte incomod la condus.

 

Bottom line:

 

Urca-te pe toate, vezi pe care te simti mai bine si da-i bice. Oricum in 2 ani, cand o sa iei A-ul, o sa ti-o schimbi pentru ca o sa simti nevoia de altceva mai mare, mai puternic, mai...altfel. Asa ca e bine sa-ti "faci mana" pe una mai mica si mai slaba ca sa nu ai probleme mai tarziu.

Nu discut de bani si de preturi, dar 3000 e un buget arhisuficient pentru ce vrei tu.

 

Succes!


» Post actualizat in 17 Jan 2018 07:04


Kawa VN800...

VN800 nu este de A2. :nono:

Edited by The_Sin_Eater
Link to comment
Share on other sites

Treaba ta. Da' macar nu te sui in treling cu trei dungi pe mobra. (vezi avatar)

Domnule, hai te rog termina. Dupa ce am mobra mea, merg si dezbracat pe ea daca vreau.

» Post actualizat in 17 Jan 2018 08:27

Nu-l bagă în seamă pe speedy,este în lumea lui magică plină de puf si dildouri.

Am avut en500. Am 1.84 si aveam vreo 100. A fost printre motocicletelor care mi-au placut cel mai mult. Este mai înaltă,îi poti pune ape-uri si comenzi avansate, are șaua mult peste dragstar si are accelerație decentă...si cel mai important este mai ieftină=> diferenta de bani=echipament.

Da, ai dreptate, este mai ieftina. Dar paraca motorul in V ma atrage mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Domnule, hai te rog termina. Dupa ce am mobra mea, merg si dezbracat pe ea daca vreau.

» Post actualizat in 17 Jan 2018 08:27

Da, ai dreptate, este mai ieftina. Dar paraca motorul in V ma atrage mai tare.

Sa te atraga mai intai sa capeti experienta. Este posibil sa descoperi ca nu iti va place pe cruiser/chopper. La inceput nu faci figuri legate de aspect. Incearca-le pe toate,vezi care este mai manevrabila,care ti se pare mai usor de pilotat,de luat curbe si in primul rand cu care te vei descurca mai bine la franare. Chopperele oricum au frane de rahat.Iti place tie v-ul de la dragstar,dar ai sa vezi tu vara cand te arzi pe tevile alea pozitionate aiurea. Daca prinzi dragstar cu comenzi avansate va trebui sa tii picioarul de pe partea cu teava de esapament intr-o pozitie incomoda ca sa nu te arzi. La EN-500 nu ai problema asta,tevile sunt jos si nu te deranjeaza. Toate astea le zic doar in cazul in care vrei sa te plimbi cu motorul, daca vrei sa te duci doar la terasa ocazional,atunci cumpara ce te taie capul :))

Uite,asta a fost EN-ul meu. Nu mi se pare ca arata mai prejos decat altele. Imi pare rau ca l-am vandut, era super de oras si de ture scurte.

 

post-83322-0-23191200-1516178558_thumb.jpg

Edited by Sabin_gabriel
Link to comment
Share on other sites

 

Salut!

 

Imi dau si eu cu parerea ca proprietar de chopper.

 

1. Esti "mare". :) La 1,85 m si 110 kile, orice motor enumerat de tine mai sus o sa-ti fie mic. Eu am 1,89 si 105 kile si Vulcanul de 800 mi se parea cat de cat ok, dar ala e de A, nu de A2. Concluzie: Va trebui sa te multumesti cu ceva mic si lenes pana o sa ai

A-ul.

2. Dintre cele enumerate de tine, as alege DragStar-ul de 650, dar cu conditia sa-i pui co

» Post actualizat in 17 Jan 2018 08:57

 

Sa te atraga mai intai sa capeti experienta. Este posibil sa descoperi ca nu iti va place pe cruiser/chopper. La inceput nu faci figuri legate de aspect. Incearca-le pe toate,vezi care este mai manevrabila,care ti se pare mai usor de pilotat,de luat curbe si in primul rand cu care te vei descurca mai bine la franare. Chopperele oricum au frane de rahat.Iti place tie v-ul de la dragstar,dar ai sa vezi tu vara cand te arzi pe tevile alea pozitionate aiurea. Daca prinzi dragstar cu comenzi avansate va trebui sa tii picioarul de pe partea cu teava de esapament intr-o pozitie inco

moda ca sa nu te arzi. La EN-500 nu ai problema asta,tevile sunt jos si nu te deranjeaza. Toate astea le

» Post actualizat in 17 Jan 2018 08:58

Sa te atraga mai intai sa capeti experienta. Este posibil sa descoperi ca nu iti va place pe cruiser/chopper. La inceput nu faci figuri legate de aspect. Incearca-le pe toate,vezi care este mai manevrabila,care ti se pare mai usor de pilotat,de luat curbe si in primul rand cu care te vei descurca mai bine la franare. Chopperele oricum au frane de rahat.Iti place tie v-ul de la dragstar,dar ai sa vezi tu vara cand te arzi pe tevile alea pozitionate aiurea. Daca prinzi dragstar cu comenzi avansate va trebui sa tii picioarul de pe partea cu teava de esapament intr-o pozitie incomoda ca sa nu te arzi. La EN-500 nu ai problema asta,tevile sunt jos si nu te deranjeaza. Toate astea le zic doar in cazul in care vrei sa te plimbi cu motorul, daca vrei sa te duci doar la terasa ocazional,atunci cumpara ce te taie capul :))

Uite,asta a fost EN-ul meu. Nu mi se pare ca arata mai prejos decat altele. Imi pare rau ca l-am vandut, era super de oras si de ture scurte.

 

Arata foarte bine motocicleta, si nu, nu vreau sa am motocicleta doar pentru iesit ocazional, o vreau pentru ture lungi si plimbari dese. Iar in legatura cu echipamentul, nu sunt adeptul protectiilor, mai mult de o casca, manusi si ceva bocanci militari cu bombeu metalic, nu cred ca o sa-mi cumpar.... sper sa nu fiu judecat prea aspru.

Link to comment
Share on other sites

» Post actualizat in 17 Jan 2018 08:57

 

» Post actualizat in 17 Jan 2018 08:58

 

Arata foarte bine motocicleta, si nu, nu vreau sa am motocicleta doar pentru iesit ocazional, o vreau pentru ture lungi si plimbari dese. Iar in legatura cu echipamentul, nu sunt adeptul protectiilor, mai mult de o casca, manusi si ceva bocanci militari cu bombeu metalic, nu cred ca o sa-mi cumpar.... sper sa nu fiu judecat prea aspru.

Multumesc!

 

S-a dat la un coleg de serviciu.

Asa cum spuneam, eu am mers la ture lungi cu ea. Intr-adevar, dupa 100 - 110 km, sau 1 - 1,5 ore de condus simteam nevoia de pauza din cauza pozitiei pe asemenea tip de moto. Deci nu e dracul chiar atat de negru. :)

In ceea ce priveste echipamentul, ti-as recomanda si genunchere + armura. Cel putin in primul an sau an si jumatate. O sa cazi, si o sa vezi ca sunt folositoare. Da, stiu ca nu arata asa bine genuncherele peste jeans, dar isi fac treaba. Eu le folosesc continuu si am cazut si si-au facut treaba. Cat despre armura, este foarte buna in zilele toride, comparativ cu o geaca. Fiind cu plasa nu te incingi ca si cu geaca, dar, in acelasi timp esti si potejat, iar daca iti este racoare, iei geaca peste, deci iti recomand o geaca fara protectii incluse.

 

Ce sa zic? mai bine sa zica lumea ca arati naspa echipat asa, decat sa tragi de un cot sau un genunchi facut praf pentru ca nu ai avut protectii. ;)

Edited by The_Sin_Eater
Link to comment
Share on other sites

Eu am inceput ca tine. Mi-am luat cruiser cu sufletul. Ochii vad inima cere. Aia am vrut, mi s-a pus capsa, si aia a fost. Am dat de un dragstar in mintile lui, intretinut. Arata super. L-am accesorizat, m-am plimbat cu el 8000 km si....mi-am dat seama ca e total ce nu vreau. DA, ARATA BINE. Da, e faina senzatia, motor in V, dar, incomod. Mi-am dat seama ca vreau sa merg cel putin un 400-500 km pe zi. SI sa nu ma dau de pe moto , rupt in freza. Pe cruiser fix asta pateam. Pozitia cu picioarele in fata, mi s-a parut un chin dupa 2 ore in sa. Ma lua cu dureri de spate de numa. si amorteala. Asa ca, am inceput sa reanalizez situatia. Am luat ceva cu valente de touring, allrounder. MUUULT mai buna pozitia, este fix ce imi doresc. Voi reveni la un cruser , candva. Poate pe la 60 de ani.

Fiind la inceput, e bine sa iti stabilesti bine un buget, ce vrei de la motociclism, si apoi sa te urci pe diverse modele-sa discuti cu oameni care detin acel model. Eu, as lua in locul tau un EN500, care il gasesti mai ieftin fata de un dragstar. As merge cu el 1 an doi, m-as lamuri ce vreau de la moto, ce imi place, dupa as da de A, si upgrade ul ar merge in orice directie doresc.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Cum au zis si colegii, prima mobra va fi oricum un compromis. Pentru ca nu ai A-ul, pentru ca trebuie sa aduni experienta, pentru ca trebuie sa-ti "faci mana".

De la a doua mobra in sus, o sa iei decizii bazat mai mult pe experienta ta, decat pe sfaturile altora. Si iti poti lua ce vrei tu.

Spor la achizitie si o primavara timpurie sa avem cu totii!

Link to comment
Share on other sites

Legat de Enduro Touring, tot merg pe la un prieten care are atelier moto, avea parcat un DR 650 RSE, mare, inalt... m-a pus pe ganduri motocicleta aia. M-am uitat pe net, am gasit in stare super buna la 1400-1600 de euro.


» Post actualizat in 17 Jan 2018 10:17

Eu am inceput ca tine. Mi-am luat cruiser cu sufletul. Ochii vad inima cere. Aia am vrut, mi s-a pus capsa, si aia a fost. Am dat de un dragstar in mintile lui, intretinut. Arata super. L-am accesorizat, m-am plimbat cu el 8000 km si....mi-am dat seama ca e total ce nu vreau. DA, ARATA BINE. Da, e faina senzatia, motor in V, dar, incomod. Mi-am dat seama ca vreau sa merg cel putin un 400-500 km pe zi. SI sa nu ma dau de pe moto , rupt in freza. Pe cruiser fix asta pateam. Pozitia cu picioarele in fata, mi s-a parut un chin dupa 2 ore in sa. Ma lua cu dureri de spate de numa. si amorteala. Asa ca, am inceput sa reanalizez situatia. Am luat ceva cu valente de touring, allrounder. MUUULT mai buna pozitia, este fix ce imi doresc. Voi reveni la un cruser , candva. Poate pe la 60 de ani.

Fiind la inceput, e bine sa iti stabilesti bine un buget, ce vrei de la motociclism, si apoi sa te urci pe diverse modele-sa discuti cu oameni care detin acel model. Eu, as lua in locul tau un EN500, care il gasesti mai ieftin fata de un dragstar. As merge cu el 1 an doi, m-as lamuri ce vreau de la moto, ce imi place, dupa as da de A, si upgrade ul ar merge in orice directie doresc.

Succes!

 

Si inca ceva legat de Dragstar, daca este bine intretinut, isi pastreaza valoare la revanzare... cel putin eu asa am citit intr-un articol. http://pemotoare.ro/yamaha-dragstar-650-cel-mai-frumos-yumy/

Edited by CheG52
Link to comment
Share on other sites

Am aproximativ acelasi gabarit ca si tine. Eu am ales dragstar-ul.(prima motocicleta). Nu poti face mai mult de 200 km fara pauza.(eu cel putin). Este mare ca si gabarit, nu am avansate ci talpici si totusi stau confortabil.

Depinde acum ce vrei de la o motocicleta si cam care este stilul tau. Daca vrei viteza ,in nici un caz dragstar. Din toate cate am testat pe dragstar am stat cel mai bine, restul fiind prea inghesuite sau fara acel(vino ncoa) in cazul meu. pret bun la revanzare ,fiabila.

Legat de problema racirii pe aer vara eu nu am nici cea mai mica problema. Din experienta pot spune ca nu am vazut nici o diferenta vara intre dragstar si un un alt cruiser cu racire pe lichid. Oricum eu mai multi km fac prin oras,deci ar trebui sa se vada diferenta.

Dupa cum spunea si Adrian M si eu am luat motocicleta cu ''sufletul''. Testeaza daca poti si o sa vezi spre care te trage ata.

Link to comment
Share on other sites

Am aproximativ acelasi gabarit ca si tine. Eu am ales dragstar-ul.(prima motocicleta). Nu poti face mai mult de 200 km fara pauza.(eu cel putin). Este mare ca si gabarit, nu am avansate ci talpici si totusi stau confortabil.

Depinde acum ce vrei de la o motocicleta si cam care este stilul tau. Daca vrei viteza ,in nici un caz dragstar. Din toate cate am testat pe dragstar am stat cel mai bine, restul fiind prea inghesuite sau fara acel(vino ncoa) in cazul meu. pret bun la revanzare ,fiabila.

Legat de problema racirii pe aer vara eu nu am nici cea mai mica problema. Din experienta pot spune ca nu am vazut nici o diferenta vara intre dragstar si un un alt cruiser cu racire pe lichid. Oricum eu mai multi km fac prin oras,deci ar trebui sa se vada diferenta.

Dupa cum spunea si Adrian M si eu am luat motocicleta cu ''sufletul''. Testeaza daca poti si o sa vezi spre care te trage ata.

 

Si eu fiind mare de statura, ma intereseaza ca si motocicleta sa fie mare si grea. Nu as vrea sa arat penibil pe motocicleta mea, ai dreptate, pana nu ma urc pe ea, nu am de unde sa stiu cum este, de vazut am vazut Dragstar 650, dar nu m-am urcat pe ea, am admirat-o, mi-a placut ca-i mare si lata... si personal, Shadow-ul mi s-a parut destul de incapatoare (nici pe asta nu m-am urcat, doar am vazut-o parcata si am admirat-o).

Link to comment
Share on other sites

Atentie. Nu te lua dupa olx. Sunt dragstare din 95, in stare asa si asa, cu 2700 euro!!! alea nu se vor vinde la atat , niciodata. Vise umede. Da, in general, pe categoria asta, preturile se tin sus,deprecierea este mai redusa.

Link to comment
Share on other sites

Atentie. Nu te lua dupa olx. Sunt dragstare din 95, in stare asa si asa, cu 2700 euro!!! alea nu se vor vinde la atat , niciodata. Vise umede. Da, in general, pe categoria asta, preturile se tin sus,deprecierea este mai redusa.

Sa stii ca m-am uitat si pe la noi in tara la preturi si m-am uitat si prin Ungaria, dar cam tot acolo-s preturile. Tu, ca fost posesor de de Dragstar, la ce pret ti-ai vandut motocicleta si cat sperai sa obtii pe ea?

Si... cam la ce pret circula un asemenea model intr-e 95-2000?... eu am vazut si la 3500, 4000, 4000+ de euro... si cred ca-i putin exagerat pentru o motocicleta de 40cp.

Link to comment
Share on other sites

Am avut EN500 C, este diferit fata de cel cu care a pus poza Sabin, este mai spatios. Neaparat ii trebuie schimbat ghidonul pentru persoane mai inalte, eu am 1,83.

Am fost foarte multumit de el, l-am incarcat cu bagaje + pasagera si totul a fost OK, nici nu am avut atunci cu ce sa il compar pentru ca nu condusesem alta motocicleta, si eu nici nu sunt vitezoman. Niciodata nu m-a interesat la ce ora ajung, dar sa ajung :)

 

post-55917-0-30182800-1516188482_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...