Jump to content
Sign in to follow this  
DrDre

Buget 8000 euro-motocicleta?

Recommended Posts

Doctore,imi plac concluziile clare enuntate.

In general,nu-mi incarc hardu' cu toate alea... :)

 

Ce-ti mai fac cioantele?Se repara?

Edited by CHRISTIAN 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))))))))))))))))))))))))

se repara... iar la mine in zona le zice frânte, nu cioante. ironic, nu?

 

 

TL;DR : OP si-a luat DL650 V-Strom nou dar voia sa vada daca se putea si mai bine in banii aia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu conteshte cum le zice,conteshte starea lor,frante sau ne.

 

Pai putea,dupa atatea pareri pertinente si inteligente,sa puie vreo doo,tri poze cu mobra lui,zic io.

Share this post


Link to post
Share on other sites

putea, dar murea topicul. si e iarna... doar SONYC se mai da pe vremea asta, restul motociclesc doar la tastatura de prin noiembrie (eu din iulie, am fost precoce iarna asta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si io,daa' mai putin si prin paduri.

 

Sa revenim,tu ce mobra ti-ai lua la banii aia,noo sau sh si ce marca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzatia mea este ca la enduro nu prea conteaza sezonul, cel putin nu cat la asfalt. astept sa ma corectezi daca e cazul.

ce mi-as lua eu, probabil tot un naked dar mai mare. sau altfel spus, un naked. depinde ce apare pe piata. 8000 euro sunt bani de Tuono V4. Dar cum imi place de mine in viata, nu o sa sar de la 50CP la 170CP pana nu scap de atractia pentru balustrade, santuri si copaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzatia mea este ca la enduro nu prea conteaza sezonul, cel putin nu cat la asfalt. astept sa ma corectezi daca e cazul.

ce mi-as lua eu, probabil tot un naked dar mai mare. sau altfel spus, un naked. depinde ce apare pe piata. 8000 euro sunt bani de Tuono V4. Dar cum imi place de mine in viata, nu o sa sar de la 50CP la 170CP pana nu scap de atractia pentru balustrade, santuri si copaci.

iti iei un cabrio foarte ok la 8k euro ... daca n-ai inteles pana acum ca ai nevoie de 4 roti ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe creste(>1700) nu te mai dai din ~octombrie ca e zapada.In rest,merge cam tot timpul anului daca sunt temperaturi pozitive ca faci efort si te incalzesti.

 

Cum am mai zis, cu motoare peste 600/700 cc/monocilindrice nu poti sa faci "enduro" cu zambetul pe buze nici macar pe forestiere mai parasite.

Edited by wawessh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu conteshte cum le zice,conteshte starea lor,frante sau ne.

 

Pai putea,dupa atatea pareri pertinente si inteligente,sa puie vreo doo,tri poze cu mobra lui,zic io.

 

putea, dar murea topicul. si e iarna... doar SONYC se mai da pe vremea asta, restul motociclesc doar la tastatura de prin noiembrie (eu din iulie, am fost precoce iarna asta).

/index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-817

Asa cum zice Mr. Xael...nu am vrut sa omor topicul,caci nici eu nu ma dau pe vremea asta. :)

Asa...mai un popcorn,mai o samanta...trece timpul! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze...din graba.

Tot la CT...nu o iau pina nu se incalzeste ca imi fac sange rau,cu ea sub nas! :)

Poze mai multe,mai incolo...dupa ceva ture de popcorn ca se termina topicul prea abrupt! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno asa da,amu s-a-nteles clar.

Deci nici anul asta nu vii pe legheleu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa restrangem dezbaterea,pe mine unul ma intereseaza segmentul enduro touring&adventure.

 

Asa ca:

Nou sau second hand?

Motor mare sau mai mic?

 

Daca as face mai mult spre partea de "enduro", as lua un F800GS sh (cred ca gasesti ceva decent si in mintile lui in jur de 8000 euro).

Daca as face mai mult spre partea de "touring", as incerca sa strang mai multi bani si as lua un V-Strom 1000 XT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca as face mai mult spre partea de "enduro", as lua un F800GS sh (cred ca gasesti ceva decent si in mintile lui in jur de 8000 euro).

Daca as face mai mult spre partea de "touring", as incerca sa strang mai multi bani si as lua un V-Strom 1000 XT.

Din pacate V-Stromul 1000 XT e cu 50% mai scump....adica 4k euro diferenta. Deja incep sa fiu in asentimentul lui CHRISTIAN,,,de diferenta mai bine ma dau :)

Sau si mai bine,imi mai iau una SH usoara,de legheleu(daca scap de fobia noroiului) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate V-Stromul 1000 XT e cu 50% mai scump....adica 4k euro diferenta. Deja incep sa fiu in asentimentul lui CHRISTIAN,,,de diferenta mai bine ma dau :)

Sau si mai bine,imi mai iau una SH usoara,de legheleu(daca scap de fobia noroiului) :)

Daca n-ai scapat la tinerete,scapi un pic mai incolo.Garantat are sa-ti placa teribil,ai sa vrei sa te intorci acasa,doar noroit din cap pana in picioare si te vei baga imbracat direct in vana. :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,nu se stie niciodată.Dacă mă hotarasc vre-odata,te anunț!😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hop si eu, tot pe acolo planific bugetul de upgrade. Sper eu, in vara-toamna.

Deci, se dau 8000 cocosei.

Se dau urmatoarele cerinte:

1-comoda. Atat pentru mine cat si pentru pasager.

2-ABS. De fapt, 2 e 1.

3-Sa nu fie vaca grasa, greoaie, sa lesini cand o impingi, dai cu spatele, sau o ridici de jos. Ca da, o mai dai pe jos. Adica, ideal ,un max 240kile la gol.

4-1000cc sau mai mare. Suta de caiuti.

5-Poate cardan.

6-Fiabila, model fara bube prea mari. Respectiv, sa nu distruga portofelul , la revizii-interventii.

Acu, sar de la una la alta:

Am probat Tracerul de 900. Faina mobra per ansamblu. Un 2016 Sh, s-ar gasi in buget..

Am probat Supertenere. De ce? pentru ca are cardan, si imi place cum arata. Nu ca m-as da pe coclauri, nu e de asa ceva-nu sunt eu de asa ceva. Iar mi-a placut, desi, parca, ceva lipseste. Zvac? deh, nu e bine sa mergi cu un triple.

As fi probat un Versys 1000. Da nu ai unde... Iar, faina mobra. sh, model 2015, s-ar apropia de buget.

As fi probat un Tiger 800, varianta de strada-XR. Dar nu ai unde.

Tiger 1050, model dupa 2007-SE. ala de vine cu side caseuri, sa cu gel, handguards, etc. Imi place mult cum arata, si ce e pe hartie. In rest, pauza.

Alte idei? ma mai uitam la r1200rt, model 2010. Dar, bimer. Punctul 6? Plus, buget, la limita.

Asadar? pareri? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Versys 2015 😂. Eu am facut test drive la United cu Versys 1000

Edited by Ashtray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaa. Pe tine, am o promisiune ca te vizitez. Macar de o vorba si o poza

Share this post


Link to post
Share on other sites

😂😂 maine cred ca ies la o tura mica daca tot sunt 12 grade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate V-Stromul 1000 XT e cu 50% mai scump....adica 4k euro diferenta. Deja incep sa fiu in asentimentul lui CHRISTIAN,,,de diferenta mai bine ma dau :)

Sau si mai bine,imi mai iau una SH usoara,de legheleu(daca scap de fobia noroiului) :)

 

De acord, e o diferenta mare in materie de bani intre cele doua. Intra niste plimbari frumoase in aia 4000 de euro.

 

In acelasi timp, experientele mele ma fac sa imi doresc ca urmatoarea motocicleta sa aiba pe cat posibil cornering-ABS. Iar Strom-ul de 1000 il are.

 

Sper doar sa functioneze la fel ca cel de pe KTM-uri:

Edited by StefanSC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant...experiențele mele ma îndeamnă totuși să nu franez violent in curbă,cu tot cornering ABS-ul pus la dispoziție de către oricare din producatori.

Nu spun ca nu ar ajuta in anumite situații...prefer să nu ajung in situațiile alea,mergând preventiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant...experiențele mele ma îndeamnă totuși să nu franez violent in curbă,cu tot cornering ABS-ul pus la dispoziție de către oricare din producatori.

Nu spun ca nu ar ajuta in anumite situații...prefer să nu ajung in situațiile alea,mergând preventiv.

ce preferi tu si ce se intampla in realitate sunt lucruri diferite , sistemele de genul asta nu sunt facute pentru a anula greseli de pilotaj, sunt pentru situatii NEPREVAZUTE ... ca "daca stiai ca-ti iese carutza/tractor/cerb/belbod in mijlocu curbei" ai fi mers mai incet, nu?

 

este un fapt demonstrat ca nu poti merge suficient de incet sa previi orice accident , prostia cu io merg incet nu mi se intampla mie ca sunt atent, etc ... e fix o prostie ... toti care merg incet o fac pentru ca nu stiu sa mearga tare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

toti care merg incet o fac pentru ca nu stiu sa mearga tare !

Epic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce preferi tu si ce se intampla in realitate sunt lucruri diferite , sistemele de genul asta nu sunt facute pentru a anula greseli de pilotaj, sunt pentru situatii NEPREVAZUTE ... ca "daca stiai ca-ti iese carutza/tractor/cerb/belbod in mijlocu curbei" ai fi mers mai incet, nu?

 

este un fapt demonstrat ca nu poti merge suficient de incet sa previi orice accident , prostia cu io merg incet nu mi se intampla mie ca sunt atent, etc ... e fix o prostie ... toti care merg incet o fac pentru ca nu stiu sa mearga tare !

A merge preventiv nu inseamna neaparat a merge incet...

Sa inteleg ca tu te-ai dat doar cu mobre care au cornering ABS,pina acum...si ca intri mai tare in curbe ca te salveaza sistemul din fata belbozilor din mijlocul curbelor? Intreb si eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...