Sari la conținut

SMAEB XVI - 20-22 Aprilie 2018 - ROMEXPO


SMAEB
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 296
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Legat de BMW Otopeni in cadrul SMAEB, avand in vedere reply-urile anterioare referitoare la ce motocicleta ai :

 

- in 2016 detineam un Bandit 600N din '98. Am cerut la test un R1200R, totul a decurs fara nicio problema.

- in 2017 schimbasem Bandit-ul cu un GSX 650F din '08. Am cerut la test un R1200GS. Dupa ce i-am pistonat cu cateva mail-uri pentru ca nu primisem nicio confirmare, mi s-a comunicat ca modelul cerut de mine nu este inmatriculat si ca ma vor anunta imediat ce va fi disponibil. Inca ma intreb de ce il mai aveau in oferta de ride test daca nu era disponibil. Nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns.

 

Sincer sa fiu, m-am ofticat pe moment. Acum mi se pare doar amuzant si tratez ca pe o nesansa. O sa mai incerc si anul asta, doar de curiozitate :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au pe cineva si acum la coada la inmatriculari cu motorul ala de probe, stii doar ca este foarte aglomerat. Cum se rezolva, cum te anunta...

Sau, alta varianta, ai dreptul doar la o incercare. Daca nu cumperi de la ei te pun pe blacklist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau, alta varianta, ai dreptul doar la o incercare. Daca nu cumperi de la ei te pun pe blacklist.

 

Si daca nu-mi place motoreta si, mergand cu ea in drive test, constat cat de mult rahat mananca toti prin videourile de pe youtube si diversele pagini web?

Spre exemplu, imi place rau de tot Kawasaki H2 SX SE. Mi se pare absolut geniala din ce-am vazut/citit pana acum.

 

Daca o iau la un test drive trebuie neaparat s-o cumpar doar ca sa nu fiu bagat in blacklist?

Prefer, daca e, sa fiu blacklistat decat sa dau 22 de mii pe ceva ce nu mi se potriveste.

Asta de aplica evident la orice motocicleta cumparata (noua si/sau second) de la un dealer.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...imi place rau de tot Kawasaki H2 SX SE. Mi se pare absolut geniala din ce-am vazut/citit pana acum.

 

Cred ca nu-ti faci iluzii ca o sa vezi H2 pentru ride-test la vreun dealer de la noi. Bine, eu nu stiu decat doi, United si atvrom, dar se pare ca sunt cam la fel. Am fost de doua ori la atvrom, la showroom-ul de pe Splai, ma uitam in urma cu vreo doi ani de o motocicleta pentru unul dintre copii. Pe langa faptul ca aveau doar o motocicleta (una) in tot showroom-ul (care e un fel de cotet), atitudinea a fost in ton cu a celor de la benveu de care povestea Adrian M ceva mai devreme. Nu m-a bagat nimeni in seama, ba chiar, cand am fost prima data, ala de la birou nici nu mi s-a parut ca a ridicat ochii din calculator. Sau poate se juca... As fi curios sa vad o statistica a vanzarilor de motociclete noi pe dealeri. Ceva ma face sa cred ca cei de la atvrom nu sunt chiar fruntasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata discutia asta despre reprezentante si vanzatori imi reconfirma ceea ce discutat cu cative cunoscuti zilele trecute.

1. Firmele romanesti au o problema uriasa de capital. Fara capital propriu puternic nu poti avea stoc, nu poti oferi salarii competitive, nu poti investi in dezvoltare si promovare.

2. Daca nu oferi salarii motivante ajungi sa angajezi ceea ce este disponibil la nivelul oferit.

3. Oameni de vanzari buni nu vor accepta niciodata sa lucreze pe un salariu mic doar pentru ca este liniste si nu te derajeaza nimeni. Oamenii de vanzari adevarati vor actiune, vor sa stie ca daca vand mult si bine vor castiga pe masura.

 

In concluzie ceea ce se intampla acum pe piata moto din Romania reprezinta un cumul de doi factori slabi: lipsa de capital a firmelor romanesti + puterea slaba de cumparare a romanilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las' ca nici daca le dai salariu mare plus comision la vanzare nu's mai breji.
Sau poate nu i-am gasit you pe cei despre care vorbesti. Cei drept acum nici nu-i mai caut caci am gasit alte solutii mult mai eficiente si cost efective la problema asta.

 

Eu stiu ca doar ca sa ti se permita sa pui sigla SUZUKI pe pravalia ta (nu mai zic sa fii reprezentanta) trebuie sa respecti niste conditii, mai ales financiare.

Ma rog...

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit alte solutii mult mai eficiente si cost efective la problema asta.

 

Eu stiu ca doar ca sa ti se permita sa pui sigla SUZUKI pe pravalia ta (nu mai zic sa fii reprezentanta) trebuie sa respecti niste conditii, mai ales financiare.

Asa e, nu banii si vanzatorii sunt problema intr-o afacere moto, ci piata actuala.

 

Imi poti spune pe pm ce solutii eficiente ai gasit? (daca e secret, nu-i bai, te inteleg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ati sti cat ma chinui sa cumpar niste piese ...

Mi se ofera niste preturi mari (cu 30-40 euro peste ce gasesc in afara) si termene de genul 2-3 saptamani. CAnd am redus lista, nu mi-au mai raspuns la mail.

 

Deja renunt si caut de pe afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In Romania: de obicei, clientii cu bani + cei rezonabili... inteleg situatia cu care se confrunta o piata mica.

 

Clientii rupti-in-fund + idiotii... doresc tot: dealerul sa fie la doi pasi, sa aiba TOT (modelele, culori, motorizari, echipari, piese, accesorii, toate modelele pt. test-drive, service oricand liber pt. ei); desi ei nu vor cumpara in viata lor o motoreta noua, dar vor sa le vada pe toate, sa le testeze pe toate, iar la final, sa-si dea sfaturile lor pretioase, atat producatorului, cat si dealer-ului.

Mare adevar grăiești! Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ati sti cat ma chinui sa cumpar niste piese ...

Mi se ofera niste preturi mari (cu 30-40 euro peste ce gasesc in afara) si termene de genul 2-3 saptamani. CAnd am redus lista, nu mi-au mai raspuns la mail.

 

Deja renunt si caut de pe afara.

 

sunt curios despre ce piese este vorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios despre ce piese este vorba

 

Nu m-am exprimat bine, accesorii nu piese. Imi cer scuze pentru eroare.

 

E vorba despre niste suporti de genti pentru motoreta mea, hardcase precum si un tankbag specific modelului. Pretul final pe la 1500 de lei.

 

E si acum in coada de peste ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu plec întotdeauna de la premiza că sunt in fucking Mongolia or other barren country ... așa proaste servicii prestate de oameni de aceeași calitate. Mă ocup de întreținerea a 4 autoturisme de toate mărimile, mai vechi de 8 ani luate toate de noi de aici (deci am trecut și prin experiența garanțiilor), motocicletă, scuter, 2 biciclete. Orice chestie de întreținere sau servisare e o aventură în sine. Notezi prețuri, cauți manuale de reparație....dosar ca la securitate - ce mai. Plus wishlisturi pe amazon si alte saituri de afară cu ce te aștepți să pice și consumabile. Și tot mi-am luat țepe. Pentru că sunt fraier. N-am plecat când trebuia. Pe la târguri am mai întâlnit oameni drăguți dar nu erau din București. Ăla de la Ploiești cu Klim....mi-e și rușine să mai dau ochii cu el ...de vreo 4 ani tot "iau" ceva de la el.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pana, you nailed it. Am facut o comparatie la capitolul servicii si dedicatie intr RO si BE. Magazin vanzari moto maricel din Belgia si atvrom au primit in acelasi timp o cerere de ofertare pentru un tracer 2018 si un test ride. Pe langa faptul ca asa ceva e de ne auzit in Romania (clientul sa aiba pretentia sa incalece mobra inainte sa dea banu), halitorii de senvishuri (belgienii, sa fie clar) au dat 0% dobanda la credit pe 3 ani, o reducere de aproape 900 eur. la diverse extras. Romanii au ramas la "nu se poate" si atat. Normal ca nu o sa-mi compar mobra noua vreodata din Romania in conditiile astea. Nu mai bine fac un trip in Brxl, beau niste bere buna si dau cateva sute de eur. pe o remorca decat sa ii dau la prima rata pe una luata din Romania. Taxa de fraier.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am fost pt ca am considerat din start ca nu merita. Si am ~4km pana la locatie. In schimb am vizitat salonul nautic vineri. Expozantii au parut chiar deranjati de un vizitator care a vrut niste informatii punctuale, mai toti fiind absorbiti de ecrane mai mici sau mai mari. Probabil faceau strategii marete de vanzare. Misto ca, intre rulote si barci pe peridocuri, erau niste conserve. Am intrebat reprezentantul uneia dintre marci, dupa ce citisem fisa de pe care lipsea ce ma interesa, despre masa remorcabila a atelajului. Nu stia, dar cica sa ne uitam in fisa. A incercat sa ma convinga ca sarcina utila e ceea ce ma interesa. Nu ca suna un coleg sau cauta pe net, nici un gest schitat in vreo tentativa de a-mi raspunde. Se pare ca o stia pe cea a modelului alaturat si ma tot imbia catre el. Cand i-am spus ca nu ma coafeaza a intrebat daca am mers cu el si i-am raspuns ca da, chiar cu al patronului lui caruia o sa-i transmit cu prima ocazie ce angajati competenti are :D Si nu mancam rahat.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo ati fost cateva la siab?merita cei 30ron dati +motorina de 250ron+nervi in trafic(eu nefiind din bucuresti)?

 

Sfatul meu e sa vii in timpul saptamanii (de miercuri incolo se anunta vreme buna), eventual vineri daca poti sa-ti iei zi libera. Am trecut ieri (duminica) intamplator prin zona, intersectia din apropiere era complet blocata, haos total. Imi inchipui ce era la intrare in parcare. Genul asta de contact cu bucurestiul o sa-ti strice tot cheful, nu conteaza ce vezi/pipai inauntru. Deci evita weekendul pe cat posibil.

 

Cat despre exponate, eu o sa merg pt NSX si Touareg. Pt astea chiar merita cei 30 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@john17.oare nu au nevoie de un angajat care sa joace tetris..ma ofer

@ovi.mersi.am cam îmbătrînit si sincer nu mai am nervi de 370km pina la destinatie(care sa culmineze cu un frumos ambuteiaj)..au inceput sa mi placă orașele mici si falite, asa ca al meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...