Sari la conținut
Nechifor Solitaru'

WSB / WSS 2018

Postări Recomandate

Cum a mers ariciul Melandri in cursa 1 ... Sincer nu ma asteptam sa-i faca pe baietii Kawa, mai ales la cate de instabila a aratat motocicleta aia in ultimele 10 ture. A voblat si i-a jucat sub fund incontinuu pe acceleratie.

 

Davies palid, Rea mai palid. Doar Sykes zambeste. Cred ca nici nu-i mai pasa pe cat termina, doar sa-l bata pe Rea

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa pornit motoarele!:)))...interesant anul asta ..ultimul in care magic v2 Panigale mai poate sa atace titlul....personal nu cred ca vor reusi...e bine ca macar are kawa cu cine sa se bata....sper si yamaca sa scoata capul la lumina....macar un pic

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum a mers ariciul Melandri in cursa 1 ...

Cam asa ceva!! Cate o victorie la fiecare clasa pe Phillip Island. Just WOW!!!

 

Sincer nu ma asteptam sa-i faca pe baietii Kawa, mai ales la cate de instabila a aratat motocicleta aia in ultimele 10 ture. A voblat si i-a jucat sub fund incontinuu pe acceleratie.

Rea ar fi terminat mult mai bine cursa daca avea niste oglinzi montate. Oricum..de apreciat gestul de a nu incomoda in ultimul tor cele doua Ducati-uri.

Exact cat sa-l lase pe Davies sa se distanteze. :P

 

Hai cu cea de-a douaaaaaa :mexicanwave:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stai calm cu Davies :) Parca vad ca in loc sa fie Davies & Dovizioso, la sfarsitul anului o sa se lase cu Melandri & Jorge :P

 

 

In alta ordine de idei, Bayliss a terminat pe 2 la doua zecimi in Australian SBK ( e programat simultan cu WSBK ) - nu-i rau la 48 de ani :D

 

 

 

post-4023-0-89935300-1519497424_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca nu a fost o intamplare, a luat si a doua cursa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"Rea, who had been struggling with illness all race weekend..." a terminat cursa 2 la 0,021s de Melandri.

http://www.crash.net/wsbk/race-report/889983/1/melandri-edges-rea-double-phillip-island

 

Din cate am inteles pneurile Pirelli au avut avut ceva probleme si in consecinta a fost nevoie de un pit stop. In alta ordine de idei unde se poate vedea cursa?

Editat de Gonzales

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Limitarea RPM-urilor avantajeaza Ducati si dezavantajeazault Kawa, care tragea sus in ture.

 

Au trecut 3 ducati-uri pe langa Rea pe linia dreapta de zici ca Rea statea pe loc.

 

Uite ca nu a fost o intamplare, a luat si a doua cursa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mansa 2 de infarct ! :D Tineti pastilele la indemana


» Post actualizat in 25 Feb 2018 08:03

Era programat pitstopul si la WSS, dar nu a mai fost cazul ...


» Post actualizat in 25 Feb 2018 08:06

Limitarea RPM-urilor avantajeaza Ducati si dezavantajeazault Kawa, care tragea sus in ture.

Au trecut 3 ducati-uri pe langa Rea pe linia dreapta de zici ca Rea statea pe loc.

 

Nu mi s-a parut chiar asa. Melandri a mers exceptional si ieri si azi, iar viteza mare pe linia dreapta avea mult de a face cu faptul ca iesea foarte tare din ultimul viraj. In plus, de mai multe ori a ratat depasirea asupra lui Rea fiindca ii facea motoreta sub fund ca toti dracii la finele liniei drepte. Iar limitarea se va aplica tot sezonul in functie de rezultate, ceea ce va fi o mare aiureala ....


» Post actualizat in 25 Feb 2018 08:10

...

 

Si ce schimburi de amabilitati intre Sykes si Melandri :D


» Post actualizat in 25 Feb 2018 08:11

Exceptional si Xavi Forres - cred ca a facut cele mai putine greseli dintre primii 7

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cursa a doua a fost altceva. Primii sapte piloti in trei secunde, parca e altfel decat ieri...

 

Exceptional si Xavi Forres - cred ca a facut cele mai putine greseli dintre primii 7

Pe mine m-a uluit. A depasit cu mult posibilitatile motocicletei. Excelent pilotaj. Sper sa il tina si sa aduca o pata de culoare anul asta...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu am inteleles eu gresit, penalizarile la ture se vor aplica per constructor in functie de rezultate. Adica nu per echipa sau per pilot. Asta mi se pare mega-de-c_acat, daca e asa.

 

Adica echipa Ducati de uzina merge bine si are rezultate foarte bune => la motoreta lui Xavi Forres se va aplica o penalizare de RPM ??? :eek:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Melandri champion 2018 am zis

Cu plaformarea RPM-urilor, 99.9% Ducati va fi campioana.

Melandri sau Davies ramane de vazut. Chaz a cazut ca nu a avut rabdare sa incalzeasca gumele....

» Post actualizat in 25 Feb 2018 10:05

Daca nu am inteleles eu gresit, penalizarile la ture se vor aplica per constructor in functie de rezultate. Adica nu per echipa sau per pilot. Asta mi se pare mega-de-c_acat, daca e asa.

 

Adica echipa Ducati de uzina merge bine si are rezultate foarte bune => la motoreta lui Xavi Forres se va aplica o penalizare de RPM ??? :eek:

Limitarile initiale:

Sunt pe brand, nu pe pilot.

WSBK Initial Rev-Limit

Brand Proposed

Aprilia 14,700

BMW 14,700

Ducati 12,400

Honda 14,300

Kawasaki 14,100

MV Agusta 14,700

Suzuki 14,700

Yamaha 14,700

Editat de damager

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Initiale ca initiale, dar :

 

The rev limit can be altered at various points throughout the season and applies to each individual manufacturer.

 

Din ce inteleg eu, de exemplu, daca Aruba.It merge foarte bine, va atrage penalizari care se vor aplica la toate motocicletele Ducati de pe grila

Editat de bimbominkia

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca Melandri merge bine cu Ducati, toate Ducati-urile vor avea RPM limit scazut cu cel putin 250 RPM.

 

La fel si cu Kawa.

 

Initiale ca initiale, dar :

 

The rev limit can be altered at various points throughout the season and applies to each individual manufacturer.

 

Din ce inteleg eu, de exemplu, daca Aruba.It merge foarte bine, va atrage penalizari care se vor aplica la toate motocicletele Ducati de pe grila

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stai calm cu Davies. Parca vad ca in loc sa fie Davies & Dovizioso, la sfarsitul anului o sa se lase cu Melandri & Jorge

 

 

Clar lasam loc de buna ziua :P

 

In alta ordine de idei, Bayliss a terminat pe 2 la doua zecimi in Australian SBK ( e programat simultan cu WSBK ) - nu-i rau la 48 de ani

El are alti ani contorizati. Si la 98 o sa rada ca la 33 iar pe moto va merge ca la 53.

#21

 

Limitarea RPM-urilor avantajeaza Ducati si dezavantajeazault Kawa, care tragea sus in ture.

 

Au trecut 3 ducati-uri pe langa Rea pe linia dreapta de zici ca Rea statea pe loc.

 

Au trecut pentru ca Melandri a abordat alte trasee in ultima jumatate de tur. Atacul a fost decisiv.

 

Era programat pitstopul si la WSS, dar nu a mai fost cazul ...

Foarte ciudat schimbul anvelopelor dar mult mai ok decat gimnastica din MotoGP.

In alta ordine de idei.. daca nu sunt bune cauciucurile ca nu rezista, de ce opresc cursa si nu pun de la inceput un Pilot Road4/5?!?!

 

 

Exceptional si Xavi Forres - cred ca a facut cele mai putine greseli dintre primii 7

De departe cel mai constant. De cealalta parte se afla vdM care s-a batut cu toti, a fost frumos.. dar sunt alti castigatori

 

Melandri champion 2018 am zis

Daaaa, toti mosii ce nu au castigat in MotoGP un titlu, vin la batranete sa incheie treaba in WSBK. Suna a versiunea Biaggi2!! :)))))

» Post actualizat in 25 Feb 2018 10:57

Pai asta mi se pare cam de cacao. IMHO trebuiau sa impuna penalizarile pe echipe, nu pe constructori. Privatii au alte bugete ...

Cum sa zici asta??! Nu echipele dezvolta pistoane si bujii, ei folosesc ce au voie ca sa scoata totul din ele. In schimb constructorii trebuie sa se alinieze regulilor. De aceea este regula si mi se pare destul de fair.

Mi se pare ciudat ca vorbim pe un subiect ca asta. De exemplu am gasit niste harti pt un powercommander 3 jos si am urmarit ce se intampla cu amestecul computerizat din capatul injectorului. Mult spus urmarit, mai degraba vazut ce se intampla cu curba cuplului maxim si in felul asta (printr-un mini-computer fata de ce au astia aici) poti modifica date in asa fel ca si ccuplul sa fie maxim la nr de turatii impus de catre organizatori. Nu cred ca te mai ajuta motorul in V sau linie, toata treaba sta in ceea ce gaseste pilotul in cursa pentru a se simtii safe. Crezi ca Kawa din WSBK e mai buna decat Honda?!? Nu, au setat motocicleta in asa fel incat sa fie mai usor de controlat si mai sigura ca poate sa castige un titlu, Honda si Yamaha sunt putin mai in spate la capitolul laptop pe mobra.

Editat de ZaiR

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Melandri e un pilor matur si a ajuns la WSBK precum Biaggi. Anul asta pare ca a inceput sa se inteleaga bine cu Ducati. Este putin prematur, dar si Sykes parea tatic pe Kawasaki pana s-a trezit cu Rea coechipier.

 

 

 

Cum sa zici asta??! Nu echipele dezvolta pistoane si bujii, ei folosesc ce au voie ca sa scoata totul din ele.

 

Eu cred ca folosesc ce primesc ;) Poate la WSBK e egalitate mai mare decat la GP, dar tot nu cred ca Panigalele lui Barni e la fel cu cel al lui Aruba.


» Post actualizat in 25 Feb 2018 11:33

In campionatul de turisme ( WTCC ) se punea lest in functie de rezultate. Penalizarea era personala, pentru fiecare pilot in parte, nici macar pe echipe.

 

Mai lipseste sa-i limiteze Kawasakiul lui Sofuoglu fiindca Rea a castigat titlul in 2017.

Editat de bimbominkia

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zair, nu are legatura cu trasa. Uita-te la viteze de top. Kawa are putere sus in ture... de unde si schimbarea regulamentului la limitare rpm si nu balast.

Se vede cu ochiul liber diferentele la iesire din viraj.

Pe langa asta, yamaha, care se stie ca nu are putere sus in ture reuseste sa se tina dupa kawa.

 

Si hai sa nu il suspectam pe Rea ca nu stie trasele. Ei incearca sa caute alte trase acuma ca sa aiba iesiri mai bune din viraj.

Din pacate, iar ajungem la tot felul de limitari de regulament ca sa plafoneze motoretele. Klar avem spectacol mai mare...e un fel de socialism.... esti prea bun..stai mai la locul tau....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zair, nu are legatura cu trasa. Uita-te la viteze de top. Kawa are putere sus in ture... de unde si schimbarea regulamentului la limitare rpm si nu balast.

Se vede cu ochiul liber diferentele la iesire din viraj.

Pe langa asta, yamaha, care se stie ca nu are putere sus in ture reuseste sa se tina dupa kawa.

Si eu am spus acelasi lucru.. in afara de Ducati, restul jucariilor de pe acolo au aceleasi pistoane facute si cred ca ridicate de la aceeasi turnatorie. Nu mai sunt diferente tehnologice pentru ca sunt regulamente. Totul tine din hartile dezvoltate in timpul weekendului in combinatie cu grija cauciucului si de cum bate vantul.

Ce sustii in privinta iesirii si intrarii in curba... tot puterea motocicletei te aranjeaza(electronica/senzori/aerodinamica).

 

Daca incepi sa te plangi de cuplu.... inseamna ca acesta este ultimul sezon pentru tine in WSBK :D De la anul vine un V4, frate cu ala din MotoGP ;)

 

 

Si hai sa nu il suspectam pe Rea ca nu stie trasele. Ei incearca sa caute alte trase acuma ca sa aiba iesiri mai bune din viraj.

Din pacate, iar ajungem la tot felul de limitari de regulament ca sa plafoneze motoretele. Klar avem spectacol mai mare...e un fel de socialism.... esti prea bun..stai mai la locul tau....

 

Am urmarit cursa pe un canal de sport din Australia iar comentatorii la intrarea in ultimul tur au spus ceva de genul "trebuie sa se desprinda de Forres ca sa atace locul 1, altfel nu il va trage si pe el in lupta". Urmareste inca o data ultimul tur si vei intelege ca aia chiar nu au mancat cacao. Trasele ambilor piloti sunt diferite precum si faptul Rea se apara iar Melandri nu avea ce sa piarda ;) Iar daca nici Rea nu stie sa mearga...eu nu stiu sa pun nici cricul...

SuperMelandri33!!! Pacat de Davies care s-a napustit pe cauciucurile alea reci si a abandonat :

Editat de ZaiR

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La cum a vorbit ..parca vad ca doar el poate castiga un titlu cu ea :))))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incepe mansa 1 WSBK

 

Timpi stransi in Superpole :

 

1. Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing ZX-10RR 1m 32.814s

2. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10RR 1m 32.817s

3. Leon Camier GBR Red Bull Honda CBR1000RR SP2 1m 32.922s

4. Jordi Torres ESP MV Agusta 1000 F4 1m 32.972s

5. Xavi Fores ESP Barni Ducati Panigale R 1m 33.022s

6. Alex Lowes GBR PATA Crescent Yamaha R1 1m 33.036s

7. Marco Melandri ITA Aruba.it Racing Ducati Panigale R 1m 33.103s

8. Eugene Laverty IRE Milwaukee Aprilia RSV4 1m 33.119s

9. Chaz Davies GBR Aruba.it Racing Ducati Panigale R 1m 33.148s

10. Michael van der Mark NED PATA Yamaha YZF-R1 1m 33.373s

11. Lorenzo Savadori ITA Milwaukee Aprilia RSV4 1m 33.450s


» Post actualizat in 24 Mar 2018 09:35

Cursa OK, dar nu megaspectaculoasa

 

Barni Ducati !

Editat de bimbominkia

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cursa OK, dar nu megaspectaculoasa

 

Camier a fost supriza si cred ca si azi va merge ok

 

Barni Ducati !

Vedem azi :)

» Post actualizat in 25 Mar 2018 09:10

Super cursaaaaaaaa!!!

» Post actualizat in 25 Mar 2018 09:24

Incredibil Rea.. daca nu l-au lasat cu oglinzi retrovizoare, in accelerare se uita pe ecrane :loco:

» Post actualizat in 25 Mar 2018 09:39

#superdavies7

#supervdM60

#superLowes22

 

Chiar daca a terminat pe locul 4, Rea merge precum Marcel in MotoGP. Awesome!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca citeste cineva de la eurosport aici: egalizati intensitatea sonorului celor 2 comentatori. Cand sunt Putinica si Cocu nu e problema pentru ca amandoi au gura mare. Acum ca e Cocu cu fata aia nu mai merge treaba. Daca dau sonorul la TV sa aud ce spune ea, vocea lui Cocu se aude prea tare. Daca dau sonorul sa aud vocea lui Cocu normal, comentariul tipei se transforma in soapte suave si nu se aude mare lucru. Ori o dati pe ea mai tare ori il dati pe el mai incet.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×