Jump to content

Recommended Posts

De acord ca exista pe piata sh si rapciugi. Dar casca purtata nu este egal cu rapciuga.

Eu am la vanzare o casca X-Lite Marca de top a celor de la Nolan, pe care am purtat-o teoretic trei sezoane. Practic am purtat-o doar de vreo 20 de ori prin Bucuresti pentru ca e casca mea de iarna. Vara merg doar cu casti de cros. Integrala o folosesc doar cand e prea frig si-mi ingheata maselele pana la munca. Casca este impecabila.

 

Pe dinafara. Pe dinauntru elementele de protectie incaseaza de cel putin 3 ani oxigen. Daca a mai stat vreo 6 luni prin magazin pana sa o iei tu, e deja la jumatatea perioadei de viata pe care o sugereaza majoritatea producatorilor. Habar n-am ce se intampla cu shell-ul sau cu buretele, insa am vazut cum imbatraneste expandat-ul care asigura majoritatea protectiei la impact: urat.

 

Nu vreau sa zic ca nu mai e buna casca sau ca dupa 7 ani o casca e automat de aruncat. Daca ma duc sa joc un tenis in sort si tricou, nu ma deranjeaza sa pun in cap o casca de 7 ani. Daca ies la drum, e alta discutie.

 

Fireste, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pe dinafara. Pe dinauntru elementele de protectie incaseaza de cel putin 3 ani oxigen. Daca a mai stat vreo 6 luni prin magazin pana sa o iei tu, e deja la jumatatea perioadei de viata pe care o sugereaza majoritatea producatorilor. Habar n-am ce se intampla cu shell-ul sau cu buretele, insa am vazut cum imbatraneste expandat-ul care asigura majoritatea protectiei la impact: urat.

 

Nu vreau sa zic ca nu mai e buna casca sau ca dupa 7 ani o casca e automat de aruncat. Daca ma duc sa joc un tenis in sort si tricou, nu ma deranjeaza sa pun in cap o casca de 7 ani. Daca ies la drum, e alta discutie.

 

Fireste, parerea mea.

N-am auzit in viata mea de casca la care sa imbatraneasca "scartaitoarea". Am casca de 9 ani, Nolan N84, care este in stare perfecta la exterior si la polistiren. Dar s-a dus al doilea interior de burete si nu se mai gaseste nicaieri. O s-o fac ghiveci de flori.

Am casca de 7 ani, Airoh, i-am schimbat o data toti buretii, polistirenul si coaja exterioara sunt perfecte.

Am casca de 7 ani, Shoei XSpirit (1), n-are nimic pe nicaieri. E adevarat ca este a nevesti-mii si n-a vazut km si ploi si soare cat ale mele.

 

PS Crezi ca o cazatura de asfalt la un drum prin Bucuresti e mai putin periculoasa pentru capatana decat aceeasi cazatura pe TF?

Edited by Speedy.K
Link to comment
Share on other sites

PS Crezi ca o cazatura de asfalt la un drum prin Bucuresti e mai putin periculoasa pentru capatana decat aceeasi cazatura pe TF?

 

Nu, ma refer la managementul riscului. Cand ma duc in fundul gol, accept niste riscuri mai mari, si nu beneficiez neaparat de un capac de top. Cand am protectii pe mine de jos pana sus n-o sa merg cu sapca pe cap.

 

In ceea ce priveste expandatul, am vreo 3 casti de bicicleta si 2 de alpinism cu vechime intre cam 7 si 11 ani. Fie s-a facut expandatul lemn - la una din casti, fie-l rupi cu mana - la celelalte 4. Pastrate in conditii identice, in dulap.

Link to comment
Share on other sites

In ceea ce priveste expandatul, am vreo 3 casti de bicicleta si 2 de alpinism cu vechime intre cam 7 si 11 ani. Fie s-a facut expandatul lemn - la una din casti, fie-l rupi cu mana - la celelalte 4. Pastrate in conditii identice, in dulap.

Ai desfacut vreodata o casca noua? Sa vezi cat de tare e polistirenu' ala inca de la inceput?

Mie la alea de alpinism (de bicla n-am) mi se pare polistirenul mult mai putin compact decat la alea de moto. La casti noi ma refer.

Link to comment
Share on other sites

Personal nu as lua sh nimic care vine in contact direct cu pielea. Sunt casti decente pe la 200 de euro, poate si mai jos daca prinzi o reducere, consider ca merita efortul cu varf si indesat. O casca sh purtata 2 ani si transpirata de altu' pe canicula...

Link to comment
Share on other sites

Ai desfacut vreodata o casca noua? Sa vezi cat de tare e polistirenu' ala inca de la inceput?

Mie la alea de alpinism (de bicla n-am) mi se pare polistirenul mult mai putin compact decat la alea de moto. La casti noi ma refer.

 

Da. N-are nici o legatura cu intarirea de care spuneam.

 

Ma rog, subiectul e un pic academic - cu exceptia unei casti de alpinism Petzl Elios de care imi pare chiar rau - aia intarita lemn - pe celelalte nu le-as mai pune neam in cap. Modelele noi sunt mai usoare, mai comode si mai estetice. Si in majoritatea cazurilor, au forme care apara mai bine bostanul. Refacand inventarul, am uitat de castile de calarie si schi. La calarie n-am casca asa veche, la schi am, si tot faramicioasa s-a facut.

 

Pana la urma, fiecare face ce crede, insa ar fi bine sa fie informata alegerea asta. Primul meu ham de alpinism a fost facut din chinga de sacosa de voiaj. Al doilea din chinga auto. Alea erau vremurile...

Link to comment
Share on other sites

La capitolul casca sunt 99% hotărât sa cumpar ceva nou. Doar in eventualitatea in care gasesc o castana la o treime din prețul initial si care sa nu fie purtata as cumpăra-o, dar totuși, ce-i aici, statul paralel? :)) Săptămâna ce vine ma inscriu la scoala si o sa încerc să-mi cumpăr o casca si o pereche de manusi, chair daca tata a ras putin de mine, la modul "tu nici nu ai inceput scoala si deja iti iei casca?!" dar dupa ce am povestit putin a zis, pana la urmă, ca nu e o idee rea. Trebuie sa gasesc un magazin care sa aiba Nolan-ul si Scorpion-ul ca inca nu m-am decis.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

O luna jumatate mai tarziu am niste update-uri.

 

In primul rand m-am inscris la scoala si am inceput poligonul. Din prima zi in poligon m-a lovit un sentiment fain, un fel de confirmare ca toata treaba asta cu motociclismul e ce trebuie. In a doua zi m-am suit pe Hornetul de examen si de atunci numai cu el exersez rutina de la examen. Instructorii ma lasa pe motor putin mai rar decat pe altii ca au vazut ca ma descurc si vor sa le ofere celorlalti mai mult timp sa exerseze, which is fine, o iau ca pe un semn bun.

 

Am crescut putin bugetul pentru moto, pana la maxim 2500 de Euro si caut Hornet, ER6-N, SV 650, Monster, FZ6N. O sa incerc sa ma urc pe cat pot de multe si sa decid dupa aceea pe care ma simt mai bine.

 

Ieri mi-am luat o pereche de manusi mai mult pentru poligon, ceva slabut la 165 de lei: https://www.emag.ro/manusa-moto-richa-basalt-ii-negru-marimea-l-7/pd/DQ9RXNBBM/

 

Acum juma' de ceas mi-am comandat un Scorpion EXO-510 Air... alb: http://motodiscount.ro/CASCA-SCORPION-EXO-510-AIR-SOLID-ALB

 

Am probat ieri niste geci in magazinul lui Paul din Timisoara. Am gasit ceva la 500 de lei, ceva Racer, scurta, textil de vara cu mesada, aerisiri, protectii antebrat, coate, umeri si spate (moale). O sa ma mai uit si pe olx la SH-uri.

Link to comment
Share on other sites

Ce facem daca instructorul de la scoala vrea sa facem mai putine ore de practica (si afli asta dupa ce incepi scoala)? Scolile mari fac 26 de ore, dar cei mai mici de obicei incearca sa faca mai putine.

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca pe fisa de inscriere la examen trebuie sa ai bifate 20 de sedinte, atita cere legiuitorul.

Alea 6 in plus or fi ceva extras-uri pe care le ofera scolile "mari" si care ar cam trebui sa intrebi ce sint (unii ofera ore de enduro, altii ore de mecanica , altii ore de prim-ajutor, etc.).

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am interesat de chestia asta. Singurul lucru ce ni l-a zis la inceput a fost că cei care se descurca mai bine sa vina in poligon odata la 2 zile, ceilalți zilnic, dacă reusesc. Eu fac cu Paul Auto Moto si, daca nu ploua, ei sunt in poligon de luni pana sambata (12-20, sambata de pe la 12 la 18). Azi o sa merg in poligon, o sa intreb sa vad ce zice instructorul legat de numărul de ore.

» Post actualizat in 04 May 2018 20:19

N-am mai fost in poligon, intreb de ore cu prima ocazie.

 

Azi mi-a venit Scorpionul si sunt putin dezamajit. Sa le iau pe rand.

 

Marimea: S (55-56 cm conform tabelului de pe site-ul lor). Pepenele meu are 55.5 cm dar ma cam strange. Nu cred ca e bai mare ca probabil se lasa, problema e ca nu pot purta ochelari de vedere ca nu intra piciorusele ochelarilor intre cap si buretele castii (mi-o fi chiar atat de mica?...). Iar daca in lateralul castii cele doua spatii sunt pentru ochelari (prima poza) inseamna ca ei le-au facut dar n-au probat ochelari in ele. Ca sa intre trebuie sa-i cracan de ii rup,

 

Ochelarii de soare: mecanism destul de slab, poate ca nu-s eu obisnuit dar mi se pare foarte firav si nu coboara de tot din prima, trebuie insistat de doua, trei ori.

 

Acum cea mai mare problema e la buretii obrajilor, mai bine zis la buretele stang. Nu vrea sa stea la locul lui in partea din spate si iasa la fiecare punere si scoatere de pe cap. In plus, cand am incercat sa scot buretii am observat un defect de fabricatie la celalalt burete, la cel drept: o bucatica mica, neagra si patrata din interiorul castii, care banuiesc ca are rol de ghidare cand atasezi buretii, era lipita de buretele drept iar cand l-am scos am reusit sa rup patratica asta mica neagra. Wonderful!

 

Intrebarea cea mare: o trimit inapoi si cer alta, tot marimea S? Sau alta marimea M? Sau sa incerc Nolan N87, ca si asta vine cu pinlock in cutie, ochelari de soare si 4 stele in testele SHARP. Sau sa nu trimit nimic inapoi si o tin asa cum e? Ce parere aveti?

 

 

post-98218-0-23098000-1525465028_thumb.jpgpost-98218-0-16589700-1525465046_thumb.jpgpost-98218-0-67181900-1525465062_thumb.jpgpost-98218-0-30874900-1525465072_thumb.jpgpost-98218-0-61245600-1525465085_thumb.jpgpost-98218-0-68032400-1525465102_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

No, salut tuturor.

 

Aseara mi-a scris un nou user pe forum si mi-am dat seama ca s-au schimbat multe de ultima oara de cand am lasat aici niste cuvinte si m-am hotarat sa va pun la curent pe toti cei interesati si, poate pe viitor, topicul asta ii va ajuta si pe alti incepatori. Doar asta e scopul sectiunii, nu? :)

 

O sa ma mut si la sectiunea dedicata Honda Hornet asa ca ne “vedem” si pe acolo.

 

Pe 19 iulie am fost admis la examenul practic si pe 25 iulie m-am dat prima oara pe “caramea”. Examenul a fost cu emotii, evident, dar totul a decurs foarte bine, cei de la scoala sprijinindu-ne in permanenta. Examinatorul a fost un tip cu picioarele pe pamant, realist, relaxat, fara aere de superioritate. Paul Auto-Moto Timisoara: recomand. Atitudine prietenoasa, program flexibil, sfaturi multe (fiecare filtreza ce are nevoie) pentru toate tipurile de oameni: de la cei care nu stiu sa mearga pe bicicleta pana la posesori de A1 sau A2 care deja au, poate, mii de kilometrii experienta pe motocicleta de putere mica. Poate singurul lucru care ar fi putut fi mai ok este pasul alert cu care se abordeaza toata treaba, in special la inceput (desi eu n-am avut probleme), si asta se intampla pentru ca doritorii de permis categorie A sunt foarte multi si e oarecum normal ca pasul sa fie mai alert. Si cursantul trebuie sa-si doreasca sa devina motociclist si sa se plieze pe situatie. La inceput de sezon pretul a fost de 1000 de lei, cu posibilitate de plata in 3 rate. Cand m-am inscris eu pretul deja crescuse, treptat, la 1100 si la 1200. Eu, platind integral, am lasat 1100 de lei. Cei de la scoala mi-au placut mult. De sistemul de stat pentru permise sunt dezamagit, bineinteles: stat la coada 5 ore pentru examenul teoretic care a durat 3 minute. Biletele de ordine de impart in jurul orei 8 dimineata si cine se bazeaza pe bun simt si stat la… “rand” (hahaha! rand :)) ) va intra tarziu. De retinut: inarmati-va cu apa, ceva de rontait, baterie la telefon si, fumatorii, tigari.

Acum, pe ce am dat banii si niste pareri (tineti cont ca sunt parerile personale, subiective, de incepator):

Motocicleta:

Honda Hornet 2005, inscrisa in 2006, Italia, 26000 km (reali, manariti, pana mea, important e sa fie motorul in parametrii). Daca vreti detalii despre persoana de la care am cumparat motocicleta, imi spuneti, la fel si cu pretul.

Echipament:

-casca: Scorpion Exo 510 negru http://motodiscount.ro/CASCA-SCORPION-EXO-510-AIR-SOLID-NEGRU-LUCIOS multumit de casca, o groaza de features pentru banii astia, 2 mici retineri: 1. SHARP inca n-a testat-o dar predecesoarea Exo 500 are 4 stele; 2. Nu stiu cum dar in perioada de cautare am reusit sa omit HJC FG-ST pe care am vazut-o recent la paramedicii SMURD din Timisoara (https://billyscrashhelmets.co.uk/review-sharp-5-star-safety-rated-hjc-fg-st-full-face-motorcycle-crash-helmet/). In orice caz, nu regret alegerea facuta.

-geaca: Siima Sibirsky Super Adventure https://www.siimajackets.com/product-page/sibirsky-jacket am luat-o de la un coleg de pe forum cu 300!!! de lei. La banii astia sunt multumit, putin cam grea si pe loc e foarte cald in ea, chiar si in modul vara, dar banuiesc ca asta e valabil pentru cam toate.

-pantaloni: Ixon Sawyer https://www.ixon.com/public/en/produit/sawyer-2/?lang=en second hand 300 lei, tot de la un coleg de pe forum. I-am luat pe 8 august, i-am folosit la un singur drum Timisoara – Arad - Timisoara. Nu am observat ca exceleaza la ceva anume, sunt doar niste pantaloni dedicati moto pe care mi i-am dorit pentru drumuri in afara orasului. Nu m-am incalzit deloc in ei (asta a fost cea mai mare temere).

-manusi: Richa Basalt 2 http://www.richa.eu/ee-en/basalt-ii-glove?cid=10 niste porcarii la 160 de lei, dar daca pic macar nu e palma goala.

-papuci: TCX X Square 345 lei https://www.louis.de/artikel/tcx-x-square-plus-stiefel-city-urban/219045?list=5e1fd34d71a917b84342c774b894a14c de inceput sunt ok, nimic wow, ba chiar, daca e sa fiu carcotas, as putea spune ca sunt niste papuci de strada cu niste intarituri ici-colo.

 

Acum, despre viata de motociclist (pe Hornet). Sunt putin tipicar si nu-mi place sa-mi asum prea multe riscuri, de aceea, dupa o tura de 15 minute prin oras, cand ma dau jos de pe motor ma dor palmele: sunt destul de incordat pentru ca prefer sa fiu pregatit pentru orice situatie neprevazuta. Cu timpul am inceput sa ma relaxez si sa incerc sa anticipez cat mai mult dar cert e ca viata unui motociclist nu e foarte usoara in trafic (stiam asta, nu sariti, doar ca nu eram chiar asa pregatit pe cat credeam eu ca sunt, tipic, nu?). Ies cu motorul la munca si inapoi, seara dupa ce nu mai rupe soarele si cand nu mai e ora de varf sau in situatiile in care am nevoie. Incerc sa evit orele de varf cat pot de mult. Am invatat ca Hornetul se incinge destul de repede.

Acum, ce vreau sa mentionez pentru incepatorii care isi vor alege Hornet: pai f*tu-i gura ma-sii sa-i f*t de motocicleta, de ce trebuie sa fie ATAT de usor sa ajungi la peste 160 km/h? J) Daca esti genul de incepator care nu se poate stapani si iti place sa-i dai cat poate duce, mai bine cauta altceva. E foarte iertatoare si poate sa mearga intr-o mie de moduri diferite dar poate sa-ti si rupa bratele daca nu esti pregatit. Pentru mine e foarte ok, nu sunt deloc vitezoman si nici teribilist, eu mi-am cumparat motocicleta pentru senzatia de libertate si conexiune cu mediul in care ma aflu, nu sa dobor vreun record terestru de viteza.

 

Ca sa inchei, o sa povestesc pe scurt 2 “lectii”. Novicii, bagati la cap!

TIR pe avarii ocupand toata banda (singura pe sensul de mers), chiar inainte de un viraj usor la dreapta. In spatele meu coada. Incetinesc, semnalizez, ma asigur in oglinda – nu vad nici un erou care sa depaseasca!, ma bag in depasire cu viteza destul de mica, 25-30 km/h, cat mai aproape de TIR pentru ca nu aveam vizibilitate buna. Dintr-o data aud frane in spatele meu, ma uit in oglinda: un BMW la maxim 2 metri de mine. Era sa ma faca praf. Peste 200 de metrii, la stop, ma intreaba de ce nu m-am bagat mai tare ca sunt mic si ma pot misca repede? Pusca mea… eu nu consider ca am gresit, si daca chiar am facut-o, din partea BMWului a fost mai multa culpa.

 

La 2 zile distanta, pe acelasi c*cat de drum, ca nici nu mai merg pe ruta aia la munca, o epava DAC Roman in fata la vreo 300-400 de metri. Incetineste, incetinesc si eu pana in treapta a 2-a pe la vreo 40 la ora. Omul n-a dat nici un semnal ca vrea sa faca stanga/dreapta si nici camionul nu si-a schimbat pozitia pe banda sa ma faca sa banuiesc macar ca vrea sa iasa de pe drum, nici macar stopurile nu s-au aprins cand a franat. Ma apropi, semnalizez, astept sa se elibereze de pe contra sens, arunc un ochi in oglinda si, vazand ca e liber, ma inscriu in depasire. In momentul in care am ridicat ochii din oglinda, camionul deja se inscria sa faca stanga pe drum secundar. Nici in momentul asta nu stiu cum am ramas pe motocicleta. Am sarit pe frane, am reusit sa blochez o roata pentru o fractiune de secunda, banuiesc ca fata pentru ca mi s-a smucit ghidonul din maini dar nu l-am scapat, si cumva am reusit sa evit impactul tot la o marja de cativa metri. Am intrat pe drumul secundar pe care camionul voia sa faca stanga, am oprit motorul si mi-am aprins o tigara tremurand. Omul a trecut pe langa mine zicand ceva de genul “te omori singur , ba baitule!”. Am fumat tigara si m-am dus dupa el, oprise pe un camp la vreo 400 de metri. M-am dat jos de pe motor, am scos telefonul pornind camera video si i-am spus sa aprinda avariile. Desigur, stanga spate nu functiona. Am fost hotarat sa sun la politie la numarul pentru situatii neurgente sa scot cazanul de pe drum. Intr-un final am dat-o la pace cu rugamintea din suflet sa-si intretina dracu’ coaja aia de masina ca intr-o zi o sa omoare pe cineva. La sfarsit m-a imbratisat… omul era vizibil afectat, ca si mine de altfel, stia ca daca se intampla ceva ma avea pe constiinta pentru un nenorocit de bec galben.

 

Eu mi-am invatat lectia, sper ca si cei doi soferi si sper ca cine citeste ce am scris, sa invete si el/ea ceva.

 

In rest, toate bune. Bani de benzina sa fie.

 

post-98218-0-31890200-1534413105_thumb.jpegpost-98218-0-65502200-1534413115_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

pai f*tu-i gura ma-sii sa-i f*t de motocicleta, de ce trebuie sa fie ATAT de usor sa ajungi la peste 160 km/h?

 

Pai reiese din fisa tehnica a tricicletei, cam cum crede cineva ca accelereaza un autovehicul de ~300kg in viu (cu tot cu chilot si plinuri) impins de ~100 de cai frumosi?

Comparat cu vreo cascarabeta pe 4 roti de ~1200kg trasa de ~75-90 de mirtoage lesinate (care stie cam toata lumea cum se misca), Hornetul e fulger.

De-asta eu nu prea inteleg de ce e recomandat cu ardoare asa ceva pentru incepatori, da' probabil e vreo smecherie la mijloc, pe care eu nu o observ.

Link to comment
Share on other sites

@FLEX, dupa cum am scris si probabil stii si tu, ciclista e foarte buna si te si iarta, de asta e recomandat. Trebuie doar ca tu, riderul, sa iti impui niste limite. E frumoasa senzatia: acceleratie, sunet, sentimentul ca esti in control si totusi e nevoie doar de o fractiune de secunda sa gresesti, de la o pata de ulei, o pietricica "unde trebuie" sau o denivelare, lucrurile pot iesi urat.

 

Pe YouTube il urmaresc pe Royal Jordanian, conduce in Londra si mai face excursii anuale in diverse locuri in lume postand videoclipuri in care nu prea vorbeste, si cand o face, mentioneaza ca el nu da sfaturi, doar impartasesti ganduri. E entertaining sa-l urmaresti. Intr-un clip povestea de regula celor 70 de procente. In nici o situatie sa nu dai mai mult de 70% din ce poti. Astfel ai tot timpul o rezerva de 30% din capacitati care te poate scoate din situatii urate. Poate ca suna a abureli si vrajeli dar, daca stai sa te gandesti putin, are o baza afirmatia asta.

Link to comment
Share on other sites

O fi entertaining daca iti place sa il vezi pe unul care o freaca in oras si face cu mana la frumoasele(NOT) din Londra . Daca vrei sa inveti ceva de pe net sant altii de la care chiar ai ce invata .

Edited by JUST4TNT
Link to comment
Share on other sites

@FLEX, dupa cum am scris si probabil stii si tu, ciclista e foarte buna si te si iarta, de asta e recomandat. Trebuie doar ca tu, riderul, sa iti impui niste limite. E frumoasa senzatia: acceleratie, sunet, sentimentul ca esti in control si totusi e nevoie doar de o fractiune de secunda sa gresesti, de la o pata de ulei, o pietricica "unde trebuie" sau o denivelare, lucrurile pot iesi urat.

Asa, si tie ce ai scris si am bolduit eu ti se pare a fi definitia unei motociclete pentru incepatori?

 

Nu pretind ca Horneta e vreun balaur, dar mi se pare a fi o motocicleta prea grea si prea puternica pentru a incepe pe ea, atita tot.

Ai cumparat-o, mergi pe ea, deci mult succes! insa nu te mai mira/indigna despre ce poate face cind o gidili la urechea din dreapta, presupun ca ti-ai asumat tot pachetul cind ai cumparat-o.

Link to comment
Share on other sites

De acord cu cr zici.

 

Am o curiozitate. Cand trec din treapta 1 in 2 si inapoi, mi se întâmplă să nu ajunga schimbatorul in pozitia corecta dupa schimbare, iar in momentul in care am eliberat ambreiajul si incep sa accelerez, face un "clanc" si se aseaza asa cum banuiesc ca ar fi trebuit sa se aseze de la început. Mi se întâmplă doar la 1 si 2, si in sus, si in jos. E normal sau ar trebui sa se uite cineva la cutie?

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa umbli pe la cutia de viteze verifica putin cablul de ambreiaj. Poate nu e strans bine. Oricum nu este normal sa se intample mereu. Poate uneori cand nu apesi bine pedala este ok dar nu intotdeauna. Intreaba si pe thread-ul Honda Hornet si vei primi cu siguranta cateva sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...