Jump to content

Honda cbr 500 2014 , mici fisuri carena


Recommended Posts

Salut ! In urmatoarele zile urmeaza sa imi achizitionez o Honda CBR 500 , model pe alb ! Am trecut cam de toate aspectele legate de partea tehnica a motorului, acte ,pret etc..Cantarind oferta am stabilit ca motorul merita achizitionat ! Asupra unui detaliu nu am gasit mari informatii naivigand pe internet iar din experienta chiar nu pot vorbi deoarece nu am mai avut motor ! Deci problema ar fi in felul urmator : motorul are doar 4 ani , din care doar 3 s-a circulat cu el in Germania ! Problema este la carene !Cam la 15 cm de margine ,carena prezinta niste mici crapaturi ! Acolo ar fi mai concentrate dar se rezolva cu niste kit sau cu un sticker ceva.Nu pot renunta la oferta doar din cauza asta ! Doar ca am observat ca pe marginele carenelor (ele albe fiind) apar mici fisuri de aproximativ 2-3 centrimetri ! Nu l-am intrebat pe vanzator pentru ca sigur mi-ar fi zis ca nu este nimic grav !

 

Acum va intreb pe voi , cei cu experienta ! De la ce oare au aparut fisurile alea ? de la cazatura sigur nu pentru ca sunt mici si nu prezinta zgarieturi ! Si cam cel mai important lucru ar fi sa imi raspundeti la marea intrebare : Daca in timp , de la mers pe drum drept si drum cu hopuri (pana acasa am si 1km piatra) aceste fisuri se pot mari croindu-se ? Cam cat ar dura pana cand carena se fisureaza foarte tare ?

 

Imi pare sincer rau ca nu am o poza sa va arat dar sper ca m-am facut inteles !

 

Multumesc anticicpat !

Link to post
Share on other sites

Mai interesant va fi sa descoperi ce se ascunde sub vopsea de au inceput sa apara fisurile! Nu te-ai dus cu cineva priceput la vizionare?

Link to post
Share on other sites

Bun asa, probabil ca a crapat chitul + fibra folosite la reconstituirea carenei devenita puzzle cu lipsuri in urma unei "scapari de pe cric"...

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Acum va intreb pe voi , cei cu experienta ! De la ce oare au aparut fisurile alea ? de la cazatura sigur nu pentru ca sunt mici si nu prezinta zgarieturi !

de ce esti asa sigur ca nu de la o cazatura ?? ai luat si in calcul varianta ca a fost revopsita carena ??mergi cu cineva care se pricepe si da jos carena sa vezi daca are lipituri pe interior...cu siguranta nu este un defect din fabrica !!

Edited by banat rider
Link to post
Share on other sites

Din pacate nu am avut cu cine ! nu cunosc motociclisti !

Sfatul meu: roaga proprietarul sa dea jos carena si sa iti arate ce este pe spatele ei. Daca a fost reparata, se vede.

 

Chiar si asa, daca oferta este buna, o carena este fix pix. Ce este sub ele conteaza mai mult. Nu da banii pe vopsea.

Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca e posibil sa fie carene chinezesti. Cauza accident, dar cel mai rau, reparatia facuta din carpeli de buget minim.

Ar fi utile niste poze de aproape, sa nu dam cu presupusul aiurea...

Din ce zona a tarii esti?

Link to post
Share on other sites

Pune un link , o poza , poate il cunoaste cineva pe vanzator . Plateste si tu pe cineva mai priceput sa mearga cu tine, sa nu descoperi mai mult decat niste crapaturi.

Link to post
Share on other sites

Plasticu' zici ca e alb? Am intalnit aceeasi chestie, tot honda, tot plastic alb si stat in soare, doar ca avea ceva mai multi ani in spate.

Link to post
Share on other sites

Sunt din Iasi ! Acum am facut legatura ! Avea si o zgarietura mica pe geamul din fata ! Cred ca a fost cazuta , chituita si revopsita ! Daca e sa se agraveze vopseaua mai tare dupa am sa o duc sa o revopsesc eu si gata ! Nu cred ca ar merita sa renunt pentru asta ! In rest arata bine !

Link to post
Share on other sites

Sunt din Iasi ! Acum am facut legatura ! Avea si o zgarietura mica pe geamul din fata ! Cred ca a fost cazuta , chituita si revopsita ! Daca e sa se agraveze vopseaua mai tare dupa am sa o duc sa o revopsesc eu si gata ! Nu cred ca ar merita sa renunt pentru asta ! In rest arata bine !

 

ontopic: Dupa cum ai zis in prima postare, crapaturile alea se vor mari in timp. Asa ca du-te la vanzator, pune-l sa dea carenele jos, vezi ce e dedesubt si negociaza cu el un pret mai mic ca sa ai bani sa le repari si sa le revopsesti sau sa le inlocuiesti direct. Daca tot esti din Iasi, plateste un mecanic moto sa vina cu tine sa vada toata motocicleta, nu numai carenele. E ditamai orasul, e iarna afara, sigur gasesti unul. Sau fa un topic pe forum pt asta, ai sanse sa gasesti oameni avizati (nu mecanici moto) care sa te ajute gratis.

 

offtopic: Asa mirat / entuziasmat esti in viata de zi cu zi sau doar pe forum? Nu mai folosi semnul de exclamare la orice propozitie, este obositor pentru astia care mai stim cat de cat sa scriem corect. Poate e momentul sa iti stabilesti si alte prioritati in afara de agatatul cu mobra.

Edited by XaeL
Link to post
Share on other sites

Salut, in primul rand, asa cum au spus si antevorbitorii, pune niste poze sa ne dem seama despre ce este vorba. In al doi-lea rand, nu neglija partea tehnica deloc deoarece motorul este unu mai nou ca si an de fabricatie si piese sh nu vei gasi foarte usor. Asa cum spuneau colegii, trebuie vazut ce e pe spatele carenelor pentru ca acele crapaturi nu apar asa din senin, mai ales la un motor de generatie noua.

Link to post
Share on other sites

Sunt din Iasi ! Acum am facut legatura ! Avea si o zgarietura mica pe geamul din fata ! Cred ca a fost cazuta , chituita si revopsita ! Daca e sa se agraveze vopseaua mai tare dupa am sa o duc sa o revopsesc eu si gata ! Nu cred ca ar merita sa renunt pentru asta ! In rest arata bine !

 

Coane, abordezi gresit problema. Du-te fie cu un mecanic la mobra, fie cu mobra la mecanic INAINTE sa scoti banii din buzunar.

 

O julitura cinstita nu e grava. O julitura mascata, deja te intrebi ce mascheaza dedesubt. Si ce alte probleme ar mai putea avea mobra de la cazatura cu pricina. Daca ai o jamba strambata, de exemplu?

Link to post
Share on other sites

Coane, abordezi gresit problema. Du-te fie cu un mecanic la mobra, fie cu mobra la mecanic INAINTE sa scoti banii din buzunar.

 

O julitura cinstita nu e grava. O julitura mascata, deja te intrebi ce mascheaza dedesubt. Si ce alte probleme ar mai putea avea mobra de la cazatura cu pricina. Daca ai o jamba strambata, de exemplu?

corect.

 

tu fiind la inceput nu vei vedea niste chestii care unuia mai experimentat ii sar in ochi in secunda 2.

ia legatura cu cineva sa o vada.

DA daca e refacuta cu chit pot sa apara crapaturi si da carenele china dx.com fac asemenea fisuri.

de unde intrebarea de ce a fost refacuta sau schimbate carenele.

poate arata brici si sa fie nu tocmai ok.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...