Jump to content
Sign in to follow this  
Emmanuel

YBR250, CB500 sau ER5?

Recommended Posts

@Speedy, multumesc. Pana nu iau permisul, nu voi cumpara motorul.

Sa traiesti!

 

A, revenind, eu as lua CB500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ca in Mai (cand sper sa am permisul) preturile la motociclete vor creste considerabil. Chiar asa sta treaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e ceva nou, sa dai sala pana nu ai scoala terminata cu totul.

 

Preturile la motociclete sunt mai scazute iarna, dar nu fantastic de mult. Primavara urla hormonul in motociclist ca ii trebuie doua roti sub fund, iarna sta si alege mai pe indelete. Nu te agita prea tare, nu e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vina mea ca asa procedeaza scoala aici.

 

Asta e, aștept pana am permisul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat e MT03 prietenului tau?

Care e bugetul si de unde esti? Am un prieten in Craiova cu un MT03 in stare foarte ok care zicea ca vrea sa schimbe categoria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ca in Mai (cand sper sa am permisul) preturile la motociclete vor creste considerabil. Chiar asa sta treaba?

 

Nu. In ultimii 2 ani n-am vazut o variatie de pret semnificativa iarna/sezon. Preturile variaza in general dupa cati bani /cate mobre sunt pe piata - adica cerere/oferta - si in particular dupa cat de grabit e vanzatorul sa faca rost de bani / disperat cumparatorul sa ia mobra. Adica tot cerere/oferta.

 

Ca incepator, nu te astepta sa faci o afacere buna - ai toate sansele sa-ti iei teapa urata. Sau cumperi de la cineva cunoscut, in care ai incredre, sau mergi linistit cu cineva care se pricepe, du mobra la mecanic inainte, cugeta, si in principiu ar trebui sa dai pretul corect sau chiar un pic sub, daca te vede incepator si cumparator serios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Citesc cu interes topicurile deschise de tine.Din punctul meu de vedere promovezi motociclismul fara motocicleta.)))) O mai fac si altii.Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alta data,ca sa te scutesti de toate comentariile in plus intreaba doar cb 500 vs gs 500 vs ybr 250 fara alte detalii. Dar si atunci cred ca o sa se gaseasca cineva sa se bage in seama..

 

CB ul de 500 nu cred ca intra la A2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CB ul de 500 nu cred ca intra la A2.

bine ca nu lucrezi la rar sau intr-o functie de decizie ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hypno, multumesc. Dar modelul CB500 intra la A2. Tu ai pus specificatiile de la CB500 E. Ala are cu 10 cai mai mult, daca nu ma insel.

 

Karoly, ma bucur ca urmaresti cu interes. Stiu ca sunt cam enervant, dar asta e. Sunt sigur ca majoritatea incepatorilor sunt asa. Nehotarati, nerabdatori, poate chiar si neascultatori (nu e cazul la mine).

Share this post


Link to post
Share on other sites

CB500

Share this post


Link to post
Share on other sites

CB500 mi-as lua si eu. Am mers cu al unui prieten si mi-a placut. Si cu o mica investitie il poti transforma intr-un cafe racer.

Vino la SMAEB la sfarsitul lui Aprilie si vei avea ocazia sa vezi si sa calaresti cate motoare vrei..din parcare..cu voia proprietarului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt sigur ca toti cei care ti-au scris aici pe topic, sau pe alalalt, te vor lasa sa te urci pe mobrele lor. O bere, un mic, good old fun :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

. Dar si atunci cred ca o sa se gaseasca cineva sa se bage in seama..

 

CB ul de 500 nu cred ca intra la A2.

Noroc cu tine ca te pricepi, ca altfel, cu noi astia care doar ne bagam in seama...

» Post actualizat in 06 Mar 2018 20:19

La revedere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci la alea care cer limitare nu te uita.

De ce nu? Daca are banii isi ia ceva spre 100 cai, limitabil la A2, il duce la Cluj la limitat, si in doi ani doar ii da limitatorul jos in loc sa isi ia alta motocicleta. Doar ca asta implică mai multi bani acum pt a da mai putini peste 2 ani.

Intr-adevar, poate sa se plictiseasca de model / clasa intre timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu? Daca are banii isi ia ceva spre 100 cai, limitabil la A2, il duce la Cluj la limitat, si in doi ani doar ii da limitatorul jos in loc sa isi ia alta motocicleta. Doar ca asta implică mai multi bani acum pt a da mai putini peste 2 ani.

Intr-adevar, poate sa se plictiseasca de model / clasa intre timp.

 

"- motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;"

Edited by ZAPPY

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de motivele de mai sus, majoritatea modelelor care cer limitare ajung la noi gata delimitate.


» Post actualizat in 07 Mar 2018 06:33

"- motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;"

Corect, si asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai procesam o data ce am scris eu?

@zappy -> "limitabil la A2" = care indeplineste conditiile alea scrise de tine; daca rotunjirea la 100cp te supara, atunci fie, e vorba de 93.8715463 hp; oricum, omul are deja o lista din care sa-si aleaga, de la @ice-queen

@speedy -> am scris ca planul ar fi sa limiteze el motocicleta. se poate, legal, in Romania, cel putin la SF Moto la Cluj.

Edited by XaeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai procesam o data ce am scris eu?

@zappy -> "limitabil la A2" = care indeplineste conditiile alea scrise de tine; daca rotunjirea la 100cp te supara, atunci fie, e vorba de 93.8715463 hp;

 

Hai sa procesam atunci: Nu rotunjirea ma supara, ci relatia kg-kw. O mobra pentru limitat de la 94 de cai, trebuie sa aiba 350kg sau peste.

Din postul tau se intelegea ca se poate orienta catre ceva mai sportiv, dar raportul kg-kw il arunca in zona cruiserelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e vorba de raportul greutate / putere al motocicletei pe care o conduci, adica dupa limitare. la 35kW trebuie sa aiba peste 175 kg.


» Post actualizat in 07 Mar 2018 07:13

uite si in engleza daca in romana ti se pare interpretabila exprimarea

http://a2bikes.co.uk/about-a2-licence

Edited by XaeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa ai dreptate. :)

Oricum daca ar fi sa aleg pentru mine acum, as lua o mobra care din fabricatie se incadreaza la A2, sa-mi fac mana cu ea. Mi se pare inca prea mare bataia de cap cu limitarea, desi e posibila. Dar e alegere personala nah...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...