Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Va salut!

Sunt tanar posesor de permis categoria A si din toamna tot caut sa cumpar o motocicleta pentru naveta zilnica la serviciu si eventual uneori sa o mai scot si la cate o tura in afara orasului.

In principiu as merge pe un motor in 4 cilindri de 600, dar nu exclud si alte variante.

Cel mai mult imi plac naked-urile clasice cu far rotund in fata (hornet, CBF600 N, Bandit, CB750, CB1100 - in cazul ultimelor doua vorbesc strict de design pentru ca nu m-as arunca la o motocicleta de 1100), dar cum in ultima vreme trendul este altul as fi dispus si la alte variante.

Exemple: Fz6 (aici prefer varianta semicarenata), CBF600 N, Hornet PC36, GSR 600, Bandit.

As prefera motociclete pe injectie, iar daca as gasi una cu ABS ar fi perfect.

Caut o motocicleta care sa fie in mintile ei, sa nu trebuiasca sa bag apoi nu stiu cati bani in ea.

Bugetul este undeva la 2500 de euro si cred ca as putea creste pana undeva la 3000 maxim.

Astept oferte de la cei care detin aceste modele, dar si propuneri pentru altele.

Multumesc anticipat.

Edited by AzoiteiAndrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva observatii:

 

- nakedul e super in oras, insa cand iesi semicarenata castiga clar;

- 4 cilindri vs 2 nu e cea mai simpla alegere. Motorul in 4 cam consuma mai mult si intretinerea costa mai mult, incepe sa traga mult mai sus si oarecum surprinzator - o sa vezi tu.

- 600 cmc in 4 cilindri inseamna 90-100 cai. E ok daca esti controlat din fire, daca nu e mult si periculos.

- mobrele pe care le-ai listat sunt ok, insa teama mi-e ca o sa le gasesti la limita bugetului initial de 2500. Ar trebui sa ai bafta sa prinzi in 3000 una cu ABS. Nu-ti recomand cu carburator.

- vezi ce ti se ofera, socoteste ce consumabile mai trebuie schimbate, du-te cu mecanic sau du-o la mecanic inainte sa dai banii

- vezi ca iti trebuie buget separat pentru echipament - probabil haine de touring, manusi, incaltari, casca, cagule, plus zeci de chestii la care nu te gandesti acum :)

- completeaza-ti profilul, sa vada lumea de unde esti. Banui ca nu te intereseaza simultan oferte in Arad si Constanta, nu?

- daca esti incepator cum zice in anunt, bugeteaza-ti cel putin un curs de siguranta moto in primul an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lucian_M - multumesc pentru oferta dar as prefera ceva mai nou totusi (macar dupa 2004-2005)

@leopold - echipamentul deja am inceput sa-l iau. Mi am luat casca si ghete iar acum caut geaca si manusi. In principiu acolo sunt bani separati fata de cei pentru motocicleta.

Momentan locuiesc in Bucuresti asa ca, in principal caut anunturile de prin zona (+100 km), sau in drum spre Botosani.

La ce am fost sa vad pana acum am renuntat sa mai merg cu mecanic pentru ca fie erau intr-o stare foarte naspa fie erau lovite, etc. In principiu daca gasesc ceva care ma convinge nu o sa dau banii pana nu il vede un mecanic sau cineva care se pricepe. Apropo stiti pe cineva care m-ar putea ajuta cu chestia asta? Si cam cat m-ar ajunge sa vina o persoana mai priceputa sa se uite la o motocicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cateva optiuni, tu decizi la care apelezi:

 

1. ceri un sfat unde ai facut scoala;

2. te duci cu cineva cu multa experienta, efectiv sa asculte motorul

3. te duci la un mecanic de mobre, preferabil nu pe langa domiciliul vanzatorului

4. te duci cu ea la "reprezentanta".

 

Varianta 2 te scapa de niste lucruri absolut evidente, pe care nu le stii ca incepator, insa e departe de-a fi acoperitoare;

Varianta 3 e la risc; de obicei mecanicii in cauza sunt si motoristi, insa e posibil sa dai de careva nepriceput, sau in zi proasta, etc. Pentru ca Romania. Sau e posibil sa preia problema si sa-ncerce sa-ti bage pe gat o mobra pe care n-o vrei neaparat. Uneori sa aiba si dreptate :)

Varianta 4 are alt gen de risc - mecanicul e angajat, nu e la fel de implicat in problema.

 

As merge pe combinatie 2+3 sau 2+4, intreaba si aici, pe forum, cam la ce "garaje" e bine sa mergi si unde e mai bine sa eviti. Habar n-am cat te costa, insa n-ar trebui sa fie prea mult, si cu siguranta mai putin decat costul unei pacaleli. In majoritatea cazurilor o sa lasi mobra la acelasi mecanic sa-i faca intretinerea necesara - probabil ulei si filtre - deci ar trebui sa nu te jupoaie la diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut o motocicleta care sa fie in mintile ei, sa nu trebuiasca sa bag apoi nu stiu cati bani in ea.

Bugetul este undeva la 2500 de euro si cred ca as putea creste pana undeva la 3000 maxim.

 

Vrei sa fie si la zi cu toate (anvelope, placute, etc) si sa dai si putini bani pe ea. Nu prea se pupa astea doua.

 

N-ai specificat ce vechime maxima sa aiba mobra, asta e f important. Eu ti-as recomanda ceva mai nou, gen Hornet ori XJ6 (eventual Diversion ca a mea), 2008-2010, dar arunca si tu un ochi pe olx sa vezi ca astea se vand pe la 3.5k+ euro. Parerea mea, mai suplimenteaza bugetul daca vrei ceva ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@leopold - vorbisem cu Alin (cred ca este proprietarul shop4moto) si a zis ca o sa ma ajute el cu verificatul motocicletei, in limita timpului. Am vazutca are si service acolo langa.

Ce parere aveti despre acest service? Gasesc mecanici priceputi?

Dar despre preturi ce stiti?

 

@thesaw - desi am auzit multe pareri bune despre sv650 nu prea ma atrage designul acestei motociclete. Totusi ramane o varianta pe care o iau in calcul, in cazul in care nu ma incadrez la altceva.

 

@theos_ - nu prea ma dau in vant dupa vitezane.

 

ovi_ice - am zis apoi ca as dori o motocicleta dupa anul 2004-2005. Eu ma gandeam sa nu investesc foarte multi bani pentru inceput, iar dupa ce o sa capat ceva experienta probabil o sa caut altceva.

Ce parere aveti in legatura cu acest aspect? Am sanse sa gasesc, in acest buget, o motocicleta care sa nu-mi manance multi bani sau o sa mi iau o mare teapa?

Merita sa investesc ceva mai mult acum la inceput? Ma scapa acest lucru de cheltuirea ulterioara a unor sume de bani?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E fix ca la o mașină sh: ești sigur că e ok doar când o cumperi nouă. Cine o da, nu o da in perfectă stare, adică să fie ca din fabrică. Deci... cum ți-e norocul.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

@theos_ - nu prea ma dau in vant dupa vitezane.

 

 

 

Vinzi carenele si-i pui far rotund si ghidon. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

In segmentul asta FZ6 ala semicarenat mi se pare cea mai buna alegere, cea mai polivalenta. Eu asta as cauta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

CBF 600 S cu ABS 2004 daca te intereseaza, 2400 euro vreau pe ea, are si topcase de 35 litri.

 

Ii trebuie doar anvelopa spate si schimbat uleiul pentru acest sezon, ulei si filtru pe care le-am achizitionat si le ofer la vanzarea motocicletei, pentru a nu exista dubii daca au fost sau nu schimbate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca esti interesat te pot ajuta eu cu o motocicleta a unui prieten foarte buna. Este vorba de un FZ6 din 2006 impecabil , cu revizia facuta acum , cu anvelope noi noute puse acum , cu tobe arrow si impecabil tehnic si estetic (are si furca servisata, ulei nou motul ,filtru nou aer, etc).Are si topcase .... iti da si toba originala si toate piesele originale care au fost date jos. Eu stiu ca vrea pe ea 2500 (in conditiile in care acum o luna a bagat in revizie 400 euro). Din punctul meu de vedere este o ocazie asta. El a renuntat la moto din motive personale (la telefon ti le pot spune daca esti curios). Telefon 0767.395.394 ... acolo iti pot da si poze pe wap.


» Post actualizat in 19 Mar 2018 17:58

Inmatriculata Ro si cu fiscal pe loc.

Edited by calimero2003

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucian_M - stiu. Daca banii nu ar fi o problema clar imi cautam ceva nou.


theos_ - cum de nu m-am gandit la asta pana acum? :)))


paulynos - si eu tind sa cred la fel dar parca tot mai mult mi-ar placea un naked clasic.


Ceva ce s-ar incadra ar fi CBF600 NA dupa 2008. Ce parere aveti despre acest motor? Gasisem unul aici pe forum la Tirgu Secuiesc, dar mi-e cam peste mana sa ma duc pana acolo.


Cunoaste cineva vanzatorul? A cumparat cineva de la el sa ne spuna si noua o parere? Are rost sa bat drumul pana acolo sau ma duc degeaba? Cred ca se ocupa cu importul de mototciclete pentru ca am vazut mai multe anunturi la el.


george_p - Prefer varianta naked si oricum este pe carburatie, asa-i?


NOF - cam scump Hornet-ul tau. Am vazut anuntul inca din toamna, dar mi se pare cam scump. Oricum cred ca o sa renunt sa mai caut motociclete pe carburatie.


Daca ar fi existat Hornet pc36 pe injectie si cu ABS nu cred ca ar mai fi existat acest topci :-D

Apropo, ca tot veni vorba de Hornet: despre cel de 900 ce parere aveti? am inteles ca cele dupa 2003 ar fi pe injectie si ma gasit variante destul de interesante ca pret.


slg-motorcycles - GSR-ul si FZ6 sunt pe locul 2 in topul personal, desi par alegerile cele mai smart. Daca nu o sa gasesc un CBF600 NA sau un Bandit o sa trec la FZ6 / GSR.


Oricum va multumesc tuturor pentru raspunsuri si astept in continuare pareri / sfaturi / oferte de nerefuzat daca s-ar putea :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca, s-ar putea ca lantul sa fie uzat si a scos o zala din el sa para bun, dar si-a luat teapa, se observa ca axul rotii este prea in fata.

 

Un semn de a NU o cumpara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rocca - Am fost in toamna sa vad Bandit ul acesta. Trebuie bagati ceva bani in el. Si intre timp am cam renuntat la a mai cauta motociclete pe carburatie. Oricum mersi

» Post actualizat in 21 Mar 2018 08:46

@riderontornadoes - il vazusem si pe al tau in alt topic. De aia si intrebasem lumea ce parere are despre Hornet ul de 900 pentru un incepator. Dar se pare ca nu zice nimeni nimic. Tu ce parere ai?

Motocicleta ta este adusa din Italia?

De cat timp o ai?

Edited by AzoiteiAndrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru un incepator, hornetul de 900 este cam puternic. are 110 cai, dar trage incepand de la 2000 de ture pt ca are cuplu foarte mare. o am de anul trecut, a fost adusa din italia, sunt primul proprietar RO. Functioneaza foarte bine, este foarte manevrabila in oras, nu raman niciodata blocat intre masini atunci cand e aglomerat, cum pateam cu vitezana. Sunt dispus sa iti acord garantie 6 luni la cutie si motor. O vand pt ca am alte prioritati, vreau sa imi cumpar o proprietate si nu am toti banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumabilele in ce stare sunt (lantul, placutele de frana, cand a fost schimbata bateria? cand a fost facut ultimul service la furca?) ? Sa inteleg ca pozele de pe olx sunt mai vechi. Ai niste poze mai recente?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hornet la inceput, maxim 600 si oricum ai grija mare cu el.

 

Asta a fost si primul meu motor, si actualul ... :)))

 

M-am descurcat cu el dar era sa dau cu el si cu mine de pamant de cateva ori.

 

Al meu e din 2001, carburatie, m-am impacat de minune cu el, e foarte manevrabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...