Sari la conținut

Suzuki SV650S 1st gen


Vlad314
 Share

Postări Recomandate

Salutare!


Eu sunt Vlad si m-am gandit sa fac si eu parte din acest forum cu foarte multe informatii utile pentru noii posesori de mobra. Am un Suzuki SV 650 S pe care l-am achizitionat in urma cu aproximativ 20 de ore :)


Este primul meu motor si cred ca este unul potrivit, pana acum am inchiriat doar motoare naked si l-am ales pe acesta pentru ca pot sa il fac naked foarte usor dar am fost si foarte curios cum este sa ai un parbriz in fata sa te mai apere de vant.


Pana acum, dupa 20 km pot spune ca simt o diferenta mare la pozitie, mai lasat in fata normal dar si la pozitia scchimbatorului de viteze care este mai sus si intr-un unghi mai dificil de a schimba vitezele dpmdv, de multe ori cand schimb din 1 in 2 o bag in neutru.


Am sa vad pe parcurs daca ma obisnuiesc asa sau o voi transforma in naked.


Momentan sunt foarte excited ca e primul meu motor si il voi avea la suflet :D


Sunt curios daca mai sunt posesori de SV650 first gen pe aici, prin trafic nu prea am vazut in sezoanele trecute.


Cateva poze mai jos:

post-98211-0-51889300-1522321599_thumb.jpg

post-98211-0-14493600-1522321608_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos,

 

sa va plimbati sanatosi amandoi.

 

Uite aici câta' gasca se esveisti.

/index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-622

 

Completeaza-ti si tu datele de profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pana acum, dupa 20 km pot spune ca simt o diferenta mare la pozitie, mai lasat in fata normal dar si la pozitia scchimbatorului de viteze care este mai sus si intr-un unghi mai dificil de a schimba vitezele dpmdv, de multe ori cand schimb din 1 in 2 o bag in neutru.

Vezi ca schimbatorul are o tija cu filet la ambele capete si cu niste piulite. din ele (atentie: fara sa scoti tija de tot din orificiile pedalei sau a cutiei de viteze, poti regla (modifica unghiul de cadere a pedalei in sine de schimbator fata de unghiul piciorului tau cu gheata (conteaza si ce gheata folosesti (mai groasa sau mai subtire) si astfel rezolvi problema (macar partial) a schimbarii vitezelor. depinde si f mult ce inaltime ai pt ca sv-ul acesta are nivelul de sezut in sa mai jos decat la hornet sau bandit-ul si asta influenteaza si unghiul picioarelor in scarite. Avantajele totusi ale sv-ului sunt ca daca ai carburatoarele sincronizate bine si motorul merge corect, consumul este de 3-4 afara, iar cuplul (si senzatia) este mai mare ca la cele de 4 cilindri la turatii joase, deci vei pastra niste viteze mai docile pentru un incepator (pana la urma este vorba de plimbare si placere). Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! si multumesc frumos pentru feedback!

 

@Metal Heart - multumesc frumos pentru link, am avut cateva ore bune de lectura :)

 

@george_p - furcile, amortizorul, jugurile si etrierele sunt de gsxr k4 750.

 

@RPG. - :peace:

 

@ema_mann - multumesc mult pentru informatii, nu stiam ca e posibil asa ceva, am sa il rog pe Bogdan de la DriveMag, de unde am luat motorul, sa ma ajute cu ajustarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...