Sari la conținut

problema pornire gsxr


radiusG
 Share

Postări Recomandate

Nr. 1 a fost atelier de tamplarie. Totusi mi-e greu sa cred ca schimba cineva cu atata larghete componente fara sa ceara socoteala cand demersurile sunt zadarnice

Nr. 2 o fi avut target sa porneasca motorul si poate a facut-o. Cu benzina in nas, bujii incalzite, cine stie cum.

Pe forum poti gasi sprijin si idei, dar ca sa rezolvi singur trebuiesc si niste cunostinte de baza. Ori din relatari acestea nu par sa existe. No offence. Plus ca sunt necesare niste informatii pt cei care se pricep si ar putea da sugestii folositoare.

Scanteieste?

Benzineste?

Are compresie?

Care e istoria motorului inainte de stationare?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa e, eu nu ma pricep deloc, recunosc. Am permisul doar de 1 an desi motocicleta o am de 7 ani. Inainte de stationare a fost folosita foarte putin gen pana la lucru si inapoi de o ruda de a mea. Dupa care am cumparat o de la el. Eu neavand permis, mai mergea tatal meu cu ea, la fel, pana la lucru si inapoi. Dupa aceea, tinuta in bucatarie. Scanteie are, electromotorul invarte. Dar atat. Se chinuie. Primu mecanic a pornit o dupa ce am schimbat toate piesele pe care le am enumerat, dar a pornit o fara rezervoru pus(a atasat o un flacon cu benzina pe ghidon. Cum punea rezervoru nu mai pornea. Rezervoru l-am curatat,am schimbat si filtru de benzina. M am gandit sa o mai duc la un al 3lea mecanic, dar si asa, sunt sceptic, desi am auzit doar lucruri super bune despre el. Multumesc oricum pentru timpu acordat. Nu credeam ca e asa friendly forumu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1

» Post actualizat in 22 Oct 2018 09:38

2

» Post actualizat in 22 Oct 2018 09:44

750.... 96 kW...o s o duc iar, la al treilea, n am ce face. M am gandit s o duc in ungaria, am auzit ca acolo se pricep baietii. In rest, nu mai stiu ce sa fac. Din iunie ma chinui cu ea, tot pe remorca sau impinsa o duc din stanga-n dreapta. Multumesc baieti pt rabdare si timp.

post-99162-0-00236100-1540201006_thumb.jpg

post-99162-0-69128500-1540201106_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, macar ne-am lamurit ca e carburatie si nu injectie!

Pai dpmdv e clar, nu stiu daca are pompa electrica sau vacuumatica, dar buba nu poate fi decat in zona aia! Pompa, robinet vacuumatic, teava infundata. Asta daca porneste alimentata cu benzina prin cadere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetul vacumatic are si pozitie de PRI (direct)? Daca nu, dupa o perioada mai indelungata in care benzina din carburi s-a evaporat trebuie sa faci vacum "artificial", altfel omori bateria dand la automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 years later...

Salut, am un Suzuki gsx 600cc din 1988 in 4 cilindri, problema ar fi va la rece pornește bine și la cald foarte greu un baterie auto și dau la automat jumătate de oră abea după jumătate de oră de dat la automat pornește daca am oprit-o nu mai pornește din nou , precizez că a stat ceva timp motorul și a fost foarte multă rugina în rezervor l-am curățat cât a mers nu sa curățat bine și încă ceva nu am curățat carburatoarele sau ceva, ce ar fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...