Jump to content
Sign in to follow this  
Denis_sbz

Iesire antrenament Serres/Grecia - 28.03.2018

Recommended Posts

Frumos !

Nu faci unul asemanator si pe Adancata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denis, care mai sint tarifele la pista de le Serres? Taxa de intrare, boxa, daca se acorda discount luind mai mult de 1 zi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos !

Nu faci unul asemanator si pe Adancata ?

 

Multumim, referitor la intrebare, inca n-am stabilit nimic ( nici nu stiu cind este primul eveniment acolo ) insa daca vor fi doritori de antrenamente de acest gen, cu siguranta voi merge.

» Post actualizat in 01 Apr 2018 17:03

Denis, care mai sint tarifele la pista de le Serres? Taxa de intrare, boxa, daca se acorda discount luind mai mult de 1 zi...

 

45 E taxa de pista si 50 boxa

 

p.s. daca nu ma insel ne-a facut un mic discount la pretul boxei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panigale V4? Frumos...

 

Preturile sunt chiar de bun simt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, daca mergi 3 zile la Serres platesti mai putin decit pe Adancata, cu tot cu drumul pina acolo. La Adancata, sub 70euro nu platesti ziua de trackday, boxa costa 100euro.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

In weekend e 55 euro taxa din cate imi amintesc

Boxa este mai mica decat cea de la Motorpark

Open trackday la Serres inseamna ca nu exista ambulanta si marshali pe circuit. Pe de alta parte spitalul este aproape :))

Edited by ki77y

Share this post


Link to post
Share on other sites

A scos Liviu motocicleta la antrenament :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In weekend e 55 euro taxa din cate imi amintesc

Boxa este mai mica decat cea de la Motorpark

Open trackday la Serres inseamna ca nu exista ambulanta si marshali pe circuit. Pe de alta parte spitalul este aproape :))

E foarte aproape. In plus, pseudo medicii prezenti pe Adancata, in afara ca te intreaba ce te doare, altceva nu-ti fac. La Serres esti la spital in timp record, verificat inclusiv pe propria piele. Nu te duci in weekend la Serres, e mai aglomerat. In boxa incap 6 motorete, daca pui doar 4motorete ai loc de pui o masa.Marshalii nostri se uita mai mereu pe Feisbuc, dau steagurile cind au ei chef. Drumul la Serres e mai facil acum, Sofia are sosea de centura, plus o bucata destul de lunga de autostrada spre granita cu Grecia.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

A scos Liviu motocicleta la antrenament :D

 

Da, ii place noul fier. Din cite am inteles, o sa faca si un mini review.

 

 

p.s. in iesirea asta a fost complet stock iar motorul protejat, la modul ca s-a mers cu el foarte grijuliu, subturat, incet. deabea astept sa vad cum se comporta acest v4 cu citeva modificari pentru pista si folosit in full power

Edited by Denis_sbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denis,ce modificari se pot aduce unui asemenea ozn in asa fel incat sa "ajute" un muritor de rand? Nu stiu cine e Liviu, deci imi cer scuze daca-i subestimez abilitățile. Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denis,ce modificari se pot aduce unui asemenea ozn in asa fel incat sa "ajute" un muritor de rand? Nu stiu cine e Liviu, deci imi cer scuze daca-i subestimez abilitățile. Numai bine!

 

Salut George.

 

Modificari minime pentru mersul pe pista, pentru curse: carene, calcatura, scarite, ghidoane, toba + electronica racing.

 

Astea toate ajuta la o mai buna setare a motoretei din punct de vedere al ergonomiei pilotului iar o toba full creste puterea considerabil in mid range.

 

p.s. cu toata ca acest v4 are scarite de serie destul de sport, ating asfaltul la un mers mai dinamic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de info Denis. Desi nu pricep in afara de carene de ce ai putea avea nevoie in nod real, nu avioane inutilizabile. Dar repet, nu stiu la ce nivel se da acest Liviu de are nevoie de electronica racing si power in mid range pe un avion de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar ce ai tu cu omul ? N-are nicio importanta daca merge pro sau e prost gramada. Sunt banii lui, fierul lui, sa faca ce vrea fiecare. Right ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine are ce cu cine? Eu întrebam la modul serios. Esti avocat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa iesire!!! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei interesati de noul Ducati Panigale V4S, mini review-ul de care pomeneam citeva posturi mai sus: https://www.facebook.com/liviu.tudosie/posts/10211590063054133?notif_id=1522852781485672&notif_t=like_tagged&ref=notif

 

 

Panigale V4S test, review, acomodare, antrenament..

 

30-31.03.2018, Serres, Grecia. Motocicleta mai stock decat se poate, asa cum vine din magazin, doar cu oglinzile si numarul date jos. Pilotul... dupa 6 luni de pauza activitati sportive, cu o actuala recidiva a dublei hernii de disc, pe pastile. In urma numeroaselor telefoane primite, intrebari si sugestii, incerc sa fac un mic review, de aceasta data dintr-o perspectiva profesionista, pe un circuit de viteza.

Acomodarea cu aceasta motocicleta s-a intamplat destul de repede. Desi este tot un Ducati, nu prea mai are cu nimic de-a face cu "vechiul" Panigale: pozitie total diferita - imbunatatita, as zice, in special pentru utilizarea pe circuit; geometrie diferita, cuplu, raspuns acceleratie si electronica, franare, inertie si forte giroscopice. O noua jucarie, dar cu toate acestea si cu cei 214 CP stock pusi pe un sasiu care te face sa juri ca esti pe un 600 motocicleta este extrem de prietenoasa, electronica de ultima generatie te ajuta si iarta greselile intr-un mod atat de finut si elegant incat de multe ori nu-ti dai seama, doar daca privesti martorii din bord.

Acceleratie: desi in forma stock, evacuare stock, catalizator, calcatura stock si cu o harta poate prea liniara, evident, care include respectarea unor norme de poluare, de zgomot, de consum, motocicleta accelereaza intr-un mod aparte - fara sa te sperie te trezesti cu niste cifre in bord greu de imaginat ca le-ar fi putut atinge atat de repede si aproape pe "nesimtite".

Franare: monoblocurile updated de la Brembo, desi niciodata nu au dezamagit, montate pe aceasta motocicleta, vin de aceasta data cu o usurinta si o eficienta de franare la fel de greu de imaginat. Desi cu o viteza in bord de 270 km/h mintea te obliga sa atingi maneta de frana in punctul de referinta obisnuit sau chiar mai devreme de acesta, motocicleta franeaza cu o promptitudine si o rapiditate care-ti demonstreaza ca punctul de referinta putea fi mult mai departe! Folosita agresiv si cu puncte de referinta obisnuite face intrarea in viraj cu o viteza mult prea mica decat ceea ce ar trebui..

Manevrabilitate: cred ca in majoritatea review-urilor pe aceasta tema s-a spus ca se simte ca o motocicleta de 600. Nu am gasit insa sa detalieze cineva, in afara de faptul ca se simte foarte usoara. Lucrurile stau in felul urmator: orice motocicleta, mai ales cele de 1000 cmc, la intrarea in viraj in trail braking opun putina (sau mai multa) rezistenta datorita inertiei si fortelor giroscopice create de roti. Aceasta rezistenta trebuie invinsa prin counter-steering, prin pozitia corpului sau prin ce stie fiecare sa faca. La Panigale V4 pot sa spun ca nu am simtit aceasta inertie, aceasta rezistenta opusa, aproape deloc. Counter-steering-ul se face cu o usurinta si cu o naturalete ce-l fac aproape imperceptibil! Incredibil, teoretic, as putea spune. Pe de alta parte, tehnologia folosita doar la motocicletele de MotoGP - vibrochen care se roteste in sensul invers rotilor - cred ca isi spune cuvantul in aceste situatii, anuland practic din forta giroscopica a rotilor. La fel si in cazul tranzitiilor - sicanele de viteza permit "aruncarea" motocicletei de pe o parte pe alta cu un efort la fel de mic, aproape imperceptibil!

Trase, mid-turn: suspensia electronica activa Ohlins updated in versiunea 2.0 isi face treaba, cel putin in regim semiprofesionist, de minune! Simti ca privesti unde trebuie sa ajungi si motocicleta se duce acolo! O "asezi" pe viraj si motocicleta sta pur si simplu, dandu-ti impresia ca poti sa iei mainile de pe semighidoane si sa faci ce vrei cu ele... Nu intru in detalii de setare gen "turn entry / mid corner / turn exit", meniul si software-ul disponibil te fac sa uiti de compresie/rebound si sensul acestora. Este un layer utilizator peste aceste detalii facand lucrurile mult mai simple si oferind in plus posibilitatea setarilor individuale ceea ce elimina orice compromis impus de o suspensie mecanica.

Exit: decolare! Atat pot spune. Punctata catre iesirea din viraj, cu gaz-ul blana, electronica intra in actiune si lucreaza intr-un mod atat de fin si eficient incat as crede ca un highside este teoretic imposibil! Recunosc ca mi-ar fi placut o harta si o evacuare race, o calcatura mai scurta pentru un asemenea circuit tehnic, niste scarite race customizabile si mai ridicate.. dar si in forma pur stock motocicleta este incredibila!

Concluzie: DA! Personal am reusit sa-mi ating best-ul facut cu Panigale 1299 in doar o zi, si chiar sa-l depasesc putin in cele doar doua sesiuni din ziua a 2-a. Evident ca trebuie muncit mai mult, dar este clar ca platforma este una de exceptie, iar cu cateva mici update-uri pentru pregatirea de circuit este un adversar greu de batut!

Imi mentin in continuare parerea personala cum ca "Bikes are not fast, riders are fast!", dar o completez in acest caz fara nici o retinere cu "This bike is so damn fast!".

Ducati loveste din nou, poate cu cel mai anticipat model, greu de imaginat, dar demonstrat si teoretic si practic: si mai usoara, si mai manevrabila, si mai rapida!

...iar acum ca am reusit sa scriu cu intarziere acest review datorita conditiei mele medicale (recidiva dubla hernie de disc), ma intorc la injectiile mele si la tristetea ca cel putin in acest moment, participarea mea la prima etapa a campionatului national si est-european de motociclism viteza pare compromisa.

 

 

post-10481-0-64764900-1522856974_thumb.jpg

post-10481-0-45572900-1522857011_thumb.jpg

post-10481-0-68633100-1522857054_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...