Sari la conținut

Cruiser 600-1000cm3 pentru incepator


teroare
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Tocmai ce mi-am luat permisul de cat. A si incerc sa ma hotarasc asupra unui cruiser care mi-ar fi bun atat la inceput cat si pe parcurs, macar cativa ani. Am 1.8M si 80KG.

 

M-am orientat putin pe net si imi plac, spre exemplu :

 

- Honda Shadow

- Kawasaki Vulcan

 

Imi place look-ul la Honda dar pe de alta parte, ma atrag si cei 56 CP ai Vulcan-ului ( ma refer la cele de 750cc ). Stiu ca sunt destul de trainice amabele, transmisie pe cardan si sunt cam in acelasi price range.

 

Aveti ceva sfaturi, pareri, eventual moto la care m-as putea uita ?

 

Ca si pret, as vrea maxim 3200e. ( evident, SH ).

 

 

Multumesc anticipat.

 

O zi frumoasa,

Cristi

Editat de teroare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le cunosc pe cele mai vechi. Cand mi-am cumparat Shadow-ul in 2011 am oscilat intre un Kawasaki VN900 si un Honda Shadow 750. L-am luat de nou

 

Am optat pentru Shadow din urmatoarele considerente:

1 - cei de United Motors s-au purtat destul de acru, nu prea dadeau 2 bani pe mine. Nu aratam a client cu pusculita plina. Imi aduc aminte ca s-au intors de n ori pina m-au lasat sa ma sui pe motor. Nu m-au tratat ca pe un potential client. ERROR: am cumparat de la Honda :)

2 - transmisia cardanica de la Shadow mi s-a parut mie mai trainica decat cea pe curea de la Kawasaki. Sincer nu stiu cum este cea pe curea. Nu am avut asa ceva.

3 - doream musai sa aiba ABS iar cea expusa la United Motors nu avea. Trebuia comandat, dura nu stiu cat etc. Cei de la Honda aveau de pe atunci ABS pe orice trotineta.

 

Asa ca 1+2+3 = Honda Shadow.

 

Motoarele sunt cam la fel. Kawa are niste caluti in plus, un rezervor un pic mai mare, cateva Kg in plus, transmisia finala pe curea in loc de cardan si cam atata ca diferente strict tehnice.

 

Ai grija ca VN-ul de 750 are compresie 10,3 : 1. Asa ca ii place o benzina buna. Modelul vechi de VN era si el tot cu cardan.

 

Nu ai spus din ce oras esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad, sunt din Bucuresti.

 

Ma uitam dupa un Shadow Aero de prin 2006, daca o gasesc in pretul ala.

In functie de ce sfaturi mai primesc de la persoane mai in cunostinta de cauza decat mine, poate ma uit spre altceva. Eventual mai astept daca depaseste bugetul :).

Editat de teroare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba despre comparatie intre shadow 750 si vulcan 750, atunci clar Honda. Daca vorbim de vulcan 900 atunci e alta discutie, dar in bugetul ala nu te incadrezi pt vn900. Poate cel mult un vulcan de 800 dar are transmisie pe lant...Eu mi-am luat recent shadow de 750, si oscilam intre asta sau vn900, si nu imi pare rau de alegerea facuta. Este ok atat pentru oras cat si pentru drumuri in afara. Doar ca e posibil sa ai nevoie de comenzi avansate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,90 si personal nu am simtit nevoia de comenzi avansate. Stai o leaca mai in spate si este suficient. In acest scop se poate modifica un pic saua.

 

Daca doresti imi dai un mesaj si te poti sui pe un Shadow 750 sa vezi cum se sta.

 

@Andreea Quantum: Nu este foarte mare diferenta intre Shadow750 si VN900. Am zis cele cateva aspecte dar nu sunt de natura sa iti stirbeasca bucuria plimbatului. Si in plus amandoua lucesc la fel de frumos in soare :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - cei de United Motors s-au purtat destul de acru, nu prea dadeau 2 bani pe mine. Nu aratam a client cu pusculita plina. Imi aduc aminte ca s-au intors de n ori pina m-au lasat sa ma sui pe motor. Nu m-au tratat ca pe un potential client. ERROR: am cumparat de la Honda :)

 

La fel am patit si eu in 2015. Drept pentru care am cumparat Yamaha. Baietii astia de la United parca lucreaza pentru concurenta. :-L

 

Chiar daca sunt putin off-topic, am zis ca este bine sa stie la ce sa se astepte daca ajunge pe acolo.

 

@initiator, succes in alegerea motocicletei! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu de ce vorbiți despre Vulcanul de 900, pt ca in 3200€ nu se găsesc.

Eu călăresc din 2007 un Vulcan de 800 si-ti pot spune că sunt super-motociclete. Sunt rapide, au cuplu mare, fiabile, costuri de întreținere rezonabile, multe variante de costumizare, consum ok.

Și eu am oscilat intre VN 800 și Shadow 750 și am ales VN-ul din motive pur estetice, primand eșapamentul, VN-ul având două tobe iar Shadow-ul sistemul "doua-ntr-una".

Sunt diferente notabile intre ele, VN-ul având mai multi cai, cuplu mai mare, e mai usor, capacitatea rezervorului mai mare cu un litru, transmisia e pe lanț, suspensia monobrat, carburator monocameral.

Am mers și pe Shadow, mi-a plăcut, dar Vulcanul este mai fasnet.

Ambele sunt foarte faine (daca sunt întreținute cum trebuie), dar tine cont de puterea lor, in special de cuplul lor, ambele "trăgând" de jos. Cu alte cuvinte, sa nu scapi "mana-n gaz" că riști să ai surprize neplacute (gen pierzi pasagerul). Nu sunt motoare de începători, dar dacă ești cerebral nu vei avea probleme cu ele.

Ia un mecanic bun cu tine când te hotărăști.

Alegere înțeleaptă îți urez, desi motocicletele se aleg mai mult cu sufletul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot un VN800 cumparat la 2 luni dupa ce mi-am luat A-ul. Batranel, are 21 de ani deja.

Transmisia pe lant nu mi-a pus niciodata probleme,

Ca incepator (am vreo 20 000 km facuti) mi se pare extra suficient. Il folosesc ca masina de servici pe tot parcursul sezonului in Bucuresti si chiar daca nu ma strecor cu el cum as face cu un naked tot imi injumatateste timpul stat in trafic. La drum lung duce 2 pasageri++2coburi pline+rucsac plin lejer, iar singur pe autostrada m-am dus cu el undeva in jur de 170 hm/h (miscare tampita din partea me ca nu e facut sa mearga la viteze de-astea).

La fel ca si in cazul lui Silver Arrow, dupa Paste daca vrei sa vezi cum stai pe el imi dai un mesaj si se poate rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba despre comparatie intre shadow 750 si vulcan 750, atunci clar Honda. Daca vorbim de vulcan 900 atunci e alta discutie, dar in bugetul ala nu te incadrezi pt vn900. Poate cel mult un vulcan de 800 dar are transmisie pe lant...Eu mi-am luat recent shadow de 750, si oscilam intre asta sau vn900, si nu imi pare rau de alegerea facuta. Este ok atat pentru oras cat si pentru drumuri in afara. Doar ca e posibil sa ai nevoie de comenzi avansate.

La 1.8m...clar are nevoie de comenzi avansate. Altfel,va arata ca un cocostarc pe vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harli, scuzati! :D

 

On: Pentru un incepator (si nu numai) orice cruiser de 750-800 e bun. Eu asa alege VN800, in ciuda disconfortului intretinerii lantului. Daca esti mai comod spre foarte comod, ia un Shadow pe cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot un VN800 cumparat la 2 luni dupa ce mi-am luat A-ul. Batranel, are 21 de ani deja.

Transmisia pe lant nu mi-a pus niciodata probleme,

Ca incepator (am vreo 20 000 km facuti) mi se pare extra suficient. Il folosesc ca masina de servici pe tot parcursul sezonului in Bucuresti si chiar daca nu ma strecor cu el cum as face cu un naked tot imi injumatateste timpul stat in trafic. La drum lung duce 2 pasageri++2coburi pline+rucsac plin lejer, iar singur pe autostrada m-am dus cu el undeva in jur de 170 hm/h (miscare tampita din partea me ca nu e facut sa mearga la viteze de-astea).

La fel ca si in cazul lui Silver Arrow, dupa Paste daca vrei sa vezi cum stai pe el imi dai un mesaj si se poate rezolva.

De ce sa mergi cu 170 km/h cu un tip de mobra recunoscuta pentru franarea de cacao? Gandesc si eu cu voce tare...

 

Nu stiu de ce tot sustineti cu comenzile avansate. Cand o veni omul sa se uite la Shadow, o sa il rog sa imi faca o poza sa vad daca arat chiar asa de caraghios pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa mergi cu 170 km/h cu un tip de mobra recunoscuta pentru franarea de cacao? Gandesc si eu cu voce tare...

 

Nu stiu de ce tot sustineti cu comenzile avansate. Cand o veni omul sa se uite la Shadow, o sa il rog sa imi faca o poza sa vad daca arat chiar asa de caraghios pe mobra.

Eu nu am zis de comenzi avansate pentru ca ai arata caraghios, ci pentru faptul ca e posibil sa stai incomod, cu genunchii la gat. Eu am 1,73 si am comenzi avansate si stau foarte bine. Ar trebui sa mergi un pic, sa vezi cum te simti pe un shadow fara comenzi avansate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tine de preferintele personale, si asta cu comenzile avansate. Mie personal mi se pare mai incomod sa tin picioarele intinse la drum lung, pentru ca stau cu toata greutatea fix pe noada fundului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am zis de comenzi avansate pentru ca ai arata caraghios, ci pentru faptul ca e posibil sa stai incomod, cu genunchii la gat. Eu am 1,73 si am comenzi avansate si stau foarte bine. Ar trebui sa mergi un pic, sa vezi cum te simti pe un shadow fara comenzi avansate.

de acord. Ne auzim si o sa ne vedem pentru verificare. Acuma ce preferi la schimb pentru test: Shadow cu comenzi normale sau o tura cu Goldwing-ul :)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

De ce sa mergi cu 170 km/h cu un tip de mobra recunoscuta pentru franarea de cacao? Gandesc si eu cu voce tare...

 

Nu stiu de ce tot sustineti cu comenzile avansate. Cand o veni omul sa se uite la Shadow, o sa il rog sa imi faca o poza sa vad daca arat chiar asa de caraghios pe mobra.

Pentru ca am avut un moment de prostie in stare pura. Nu mai incerc in nici un moment asa ceva, o data pentru ca e absolut oribila vibratia, in al doilea rand pentru ca nicerc sa nu fiu idiot de 2 ori in acelasi fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda chopper / Kawasaki chopper ?

Întotdeauna Honda.

De ce ?

Kawasaki produce cutii de viteze mai puțin fiabile decât Honda , ambreiaje la fel , electrică la fel și ar fi mult mai multe de povestit.

Degeaba ai rapoarte de compresie mai bune și cai putere mai mulți dacă "te țin 5 minute în loc 10" ( să mai vorbesc de tot sistemul de alimentare cu combustibil ? )

» Post actualizat in 26 Apr 2018 00:10

Tine de preferintele personale, si asta cu comenzile avansate. Mie personal mi se pare mai incomod sa tin picioarele intinse la drum lung, pentru ca stau cu toata greutatea fix pe noada fundului.

Eu cred că ține de cât îți permite organismul să suporți bătaia motorului și suspensia spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...